Όπως έγραψα στο βιβλίο μου: «Να
με αγάπη" (Amazon.com) στο Κεφάλαιο 28 - Με την απαγγελία Κοράνι ορίζει
η γυναίκα μου είναι σε θέση να την ανάκτηση πίσω τη μνήμη της μετά από
επίθεση εγκεφαλικό επεισόδιο - 3 rd ανάκαμψη έτους. Έτσι έμπειρο ήταν η απόδειξη από την επιστημονική έρευνα και τον πειραματισμό όπως έχει γραφτεί παρακάτω:
Τα οφέλη από την ανάγνωση αλ-Κοράνι πνευματική και σωματική
"Το καλύτερο από εσάς είναι εκείνοι που μαθαίνουν το Κοράνι και να μάθουν." (Αφήγηση από Bukhari)
"Είναι ένας λαός που συγκεντρώθηκαν σε ένα σπίτι (τζαμί) του Θεού, την
ανάγνωση του Κορανίου και την επιστήμη, αλλά έπεσε στο δωμάτιό τους, που
καλύπτονται από τη χάρη, άγγελος τους επισκίασε, και ο Αλλάχ να τους
αναφέρει σε εκείνους που είναι
(Αφήγηση από μουσουλμάνους).
Shaikh Ibrahim bin Ismail, στο βιβλίο του Αλ Muta'alim Ta'lim 41
σελίδες, ένα βιβλίο που διερευνά τρόπους για την αναζήτηση της γνώσης,
λέγοντας: "Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή
μνήμη Μεταξύ αυτών:.
1. Μείωση Διατροφή:
2. κάνοντας πάντα μέσα προσευχές νύχτα?
3. Διηγούμαι το Κοράνι κοιτάζοντας Mushaf "Στη συνέχεια είπε:« Δεν υπάρχει άλλη ανάγνωση βιβλίων για να βελτιώσει τη μνήμη και να κρατήσει ήρεμος άνθρωπος, με εξαίρεση την ανάγνωση του Κορανίου »,
Ο Δρ Αλ Qadhi, μια μακρά και σοβαρή έρευνα για τη Μεγάλη Κλινική
Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών απέτυχε να αποδείξει απλά ακούγοντας την
ανάγνωση των αποσπασμάτων του Κορανίου, ένας μουσουλμάνος, τόσο εκείνοι
που μιλούν αραβικά ή όχι, μπορεί να αισθάνεται ένα τεράστιο
φυσιολογικές αλλαγές, να μειώσει την κατάθλιψη, τη θλίψη, να κερδίσει
την ειρήνη του μυαλού, να αποκρούσει διάφορες ασθένειες είναι κοινά
συμπτώματα που βιώνουν τα άτομα που καθίστανται δείγμα σε αυτή τη
μελέτη.
Η ανακάλυψη από γιατρό της ψυχής ως έκπληξη. Οι μελέτες αυτές υποστηρίζονται από τις τελευταίες ηλεκτρονικές συσκευές για τη μέτρηση της πίεσης του αίματος, της καρδιάς, των μυών αντοχή και την αντίσταση του δέρματος στην ροή του ηλεκτρικού ρεύματος. Τα αποτελέσματα αυτών των πειραμάτων, κατέληξε, διαβάζοντας το Κοράνι
έχει μεγάλη επιρροή έως και 97% στην παραγωγή της εσωτερικής ειρήνης και της θεραπείας.
Μια μελέτη από το Δρ Αλ-Καντί ενισχύεται επίσης μια άλλη μελέτη που διεξήχθη από διαφορετικές διατριβή.
Η έκθεση της έρευνας που παρουσιάζονται στη μελέτη της Ισλαμικής
Ιατρικής στη Βόρεια Αμερική το 1984, έχει ήδη αναφερθεί, το Κοράνι
αποδείχθηκε ικανή να φέρει την ειρήνη στο 97% για αυτούς τους άνδρες
άκουγε.
Συμπεράσματα Τα αποτελέσματα της μελέτης ενισχύεται από τη μελέτη
Muhammad Salim, η οποία δημοσιεύθηκε στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης. Ένα δείγμα των πέντε εθελοντές, που αποτελείται από 3 αρσενικά και 2 θηλυκά. Πέντε εθελοντές δεν καταλαβαίνω αραβικά, και είπαν ότι θα τερματίσει το Κοράνι.
Η μελέτη διεξήχθη σε σύνολο 210 φορές χωρίζεται σε δύο συνεδρίες, πώς να
διαβάσει και να απαγγείλει το Κοράνι στην αραβική γλώσσα tartil όχι από
το Κοράνι. Εν ολίγοις, οι ερωτηθέντες να πάρει την ειρήνη
του έως και 65%, όταν ακούτε την ανάγνωση του Κορανίου, και να πάρει την
ειρήνη μόνο το 35%, όταν ακούτε την αραβική γλώσσα, η οποία δεν είναι
από το Κοράνι.
Αλ Κοράνι δίνει μεγάλη επιρροή, αν έπαιξε για το παιδί. Αυτό δήλωσε ο Δρ Nurhayati Μαλαισία
Σεμινάριο Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας στο Ισλάμ
στη Μαλαισία το 1997. Σύμφωνα με την έρευνα της, 48 ώρες το βρέφος που
τον παρουσίασε τους στίχους του Κορανίου από μια κασέτα χαμογέλασε και
να γίνει πιο ήρεμη.
Τι μια χαρά και μεγάλη χαρά, έχουμε το Κοράνι. Εκτός του ότι είναι μια ανάγνωση λατρεία, διαβάζοντας ένα μεγάλο αντίκτυπο στη σωματική και την πνευματική ζωή μας. Αν
ακούτε κλασική μουσική μπορεί να επηρεάσει το δείκτη νοημοσύνης (IQ)
και η συναισθηματική πηλίκο (EQ) το άτομο περισσότερο από την απαγγελία
του Κορανίου. Εκτός από τις επιπτώσεις στην IQ και EQ, απαγγελία του Κορανίου επηρεάζει την πνευματική νοημοσύνη (SQ).
Ισλαμική Δημοσιεύσεις: Αποτελέσματα του Al-Azhar, που διαβάζουν το
Κοράνι μπορεί να αυξήσει την αποδοτικότητα του εγκεφάλου και να
ενισχύσει τη μνήμη έως και 80%, διότι υπάρχουν τρεις καλές για τη
δραστηριότητα του εγκεφάλου, η οποία έχει δει, ακούσει και διαβάσει. μια καλή στιγμή για να διαβάσετε το Κοράνι είναι μετά τις προσευχές, ειδικά Fajr και Maghrib. Τη
δεύτερη φορά, ο εγκέφαλος βρίσκεται σε κατάσταση ανανέωσης, επειδή οι
αλλαγές του χρόνου από το φως στο σκοτάδι και από το σκοτάδι στο φως.
Πράγματι , ο Θεός, ο οποίος είπε, « Και όταν το Κοράνι διαβάζεται για να δείτε καλά και να είναι ήσυχο, ότι υπάρχει μπορεί να είναι έλεος » (Araf QSAl '/ 7: 204).
, είναι επίσης« και
Έχουμε στείλει κάτω από το Κοράνι, AA υποψήφιο (ένα φάρμακο) και το
έλεος για αυτούς που πιστεύουν και Κοράνι δεν αυξάνει τις παραβάτες
εκτός στην απώλεια " (QS 17: 82).
Ή, " να θυμάστε ότι μόνο το Μηνυμα του Αλλάχ κάνουμε καρδιές βρίσκουν την ειρήνη "
(QS Ar-Ra'd / 13. 28) Περιττό να πούμε ότι, το Ισλάμ
είναι ένα από τα θαύματα στον τομέα της δόγμα, λατρεία, την απαγόρευση
των εντολών του Κορανίου και άλλων Γραφές ότι αυτό το επιστημονικό
γεγονός νέων- μόνο που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα από τους ερευνητές, είπε
στο Κοράνι. " Μήπως δεν θεωρούν το Κοράνι Αν το Κοράνι δεν είναι από τον Θεό, θα έχουν βρει πολλές αντιφάσεις σε αυτό ." (. An-Nisaa 4 QS '82) "Και
όποιος επιδιώκει μια θρησκεία εκτός από το Ισλάμ, ποτέ δεν θα γίνει
αποδεκτή από αυτόν, και αυτός περαιτέρω για εκείνους που χάνονται"
(Qs.3 Αλί Imran: 85) εξακολουθούν να είναι τεμπέλης για να διαβάσετε το
Κοράνι στην ξέρουμε τα οφέλη που μπορούν να επιτευχθούν στον κόσμο,
καθώς και ανταμοιβή ανεκτίμητη στον παρακάτω; προσωπική εμπειρία του συγγραφέα, το 1989, δέχθηκε επίθεση από την ασθένεια "πανικού". Προκαλώντας το φόβο και δεν πιστεύουν σε ένα ζωντανό (φόβος του θανάτου) ήρθε ξαφνικά. Ο
γιατρός έδωσε ηρεμιστικά zanex (αλπραζολάμη) έπρεπε να πάρω φάρμακα, το
συντομότερο μια επίθεση "διαταραχή πανικού" κατάσταση παρουσιάζεται
περισσότερο από 20 χρόνια.
Με την άδεια του Αλλάχ, μια μέρα ζητήθηκε από Ustaz φίλους. Όταν τον πω για τα προβλήματα που με συμβούλεψε να ασκήσουν τα εξής:
1) Έχοντας τη μνήμη 10.000 φορές (Laillahaillah) "απαγγέλλουν zikhr".
2) Να διαβάζετε πάντα το Κοράνι κάθε μέρα (διαβάστε την tartil και να
κατανοήσουν και να εκτιμήσουν τι σημαίνει στην πράξη στην καθημερινή
ζωή)
Δόξα τω Θεώ, έχω λάβει αυτό το θέμα μετά από νομικές πράξεις μια κρίση πανικού έχει μειωθεί αργά. Μετά από σχεδόν 10 χρόνια και μέχρι σήμερα, να πάρω πλέον φαρμακευτική αγωγή για την ανακούφιση του στρες -
zannex. Αυτό αποδεικνύει ότι η πρακτική
της απαγγελία του Κορανίου μπορεί να σας δώσει την ειρήνη του μυαλού και
της κατάθλιψης (κατάθλιψη) μπορεί να αντιμετωπιστεί και να θεραπευτεί:
Η ιατρική έρευνα , όπως γράφτηκε από τον καθηγητή Abdul Majid, Τομέας Ζωολογίας, Κυβέρνηση Μεταπτυχιακό College, Μανσέρα, Πακιστάν:
Στρίβουμε στο Θεό και ανανεώνει Δύναμη μας έτσι ώστε να μπορεί να τρέξει
και να μην μεγαλώνουν κουρασμένος, έτσι ώστε να μπορούμε να
περπατήσουμε και να μην αισθάνονται λιποθυμίας. Ο άνδρας ή η γυναίκα που στρέφεται προς τον Θεό είναι σαν ένα δέντρο που φυτεύτηκαν από ένα ρεύμα. Αυτό που μοιράζονται με τον κόσμο αναπληρώνονται από μια πηγή πέρα από τον εαυτό τους, έτσι ώστε ποτέ δεν στερεύουν. (Kushner) (1)
Healing ορίζεται ως η διάγνωση της αιτίας του κακού και της ψυχικής και
σωματικής υγείας, καθώς και την ανάπτυξη τεχνικών για την θεραπεία του. (2)
Η ψυχοθεραπεία είναι μια συστηματική προσπάθεια για την αποκατάσταση της
διαταραγμένης προσωπικότητας στο γενικό μοτίβο της ομαλότητας (3). Με τα λόγια ψυχοθεραπεία του Γιούνγκ είναι ένας τομέας της θεραπείας. (4)
Η ψυχοθεραπεία έχει μια μακρά και πολύ παλιά ιστορία. Είναι
πραγματικά αγώνα του ανθρώπου ενάντια πνευματική / ψυχική ασθένεια,
ασθένειες, αδυναμία προσαρμογής ή οποιαδήποτε άλλη διαταραχή αυτού του
είδους.
Σύμφωνα με τον Δρ Ali Rizvi,
"Η ίδρυσή της ήταν στην πραγματικότητα που με την εμφάνιση του ανθρώπου σε αυτόν τον πλανήτη. Ο
άνθρωπος ο οποίος υπέστη έναν πόνο που δεν μπορούσε να βρίσκεται στο
σώμα, ήταν κάπου στην περιοχή μη σώμα και έτσι κατέφυγε σε μια θεραπεία η
οποία θεωρήθηκε σκόπιμο σε αυτό το είδος της δυσφορίας "(5)
Διαφορετικές μεθόδους και τεχνικές έχουν (και είναι) που χρησιμοποιείται
(στην ψυχοθεραπεία) για να θεραπεύσει τέτοιες διαταραχές και ψυχικές
ασθένειες, αλλά ο δαίμονας της μελαγχολίας φαίνεται να καταβροχθίζει την
ουσία της γαλήνης και της ικανοποίησης. Εκτιμάται ότι περισσότεροι από 500 εκατομμύρια άνθρωποι πάσχουν παγκοσμίως από τις αρνητικές συνέπειες της κατάθλιψης. Μέχρι το 2020 αναμένεται να είναι το 2ο πιο εξουθενωτική ασθένεια μετά από καρδιακή προσβολή. (6)
Μια ποικιλία από αντικαταθλιπτικά προτείνονται ως μια πορεία της θεραπείας, αλλά δεν υπάρχει καμία ανάκαμψη. Όλο
και περισσότεροι άνθρωποι στις σύγχρονες κοινωνίες προσπαθούν να
αναζητήσουν την ευχαρίστηση μέσα από τις σαρκικές και σωματική τους
τρόπους ικανοποίησης. Οι ιερές πηγές αρνήθηκαν τις ευλογίες
που τους άξιζε, ενώ οι unsanctified λεωφόρους εκτυλίχθηκε για την άμεση
ικανοποίηση, αλλά και τη δυσαρέσκειά τους αυξάνεται. Νεύρωση, κατάθλιψη και αυτοκτονία αυξάνονται μέρα με τη μέρα.
Τώρα οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι η πραγματική ειρήνη του μυαλού και
της ηρεμίας δεν μπορεί να αποκτηθεί χωρίς να στρέφονται προς τον Θεό.
Εντός των τελευταίων ετών έχει γίνει γενικά γνωστό στη Δύση ότι οι
θρησκευτικές πεποιθήσεις και πρακτικές έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη
σωματική και ψυχική υγεία.
Η θρησκεία είναι κοινώς επίκληση για να αντιμετωπίσουν το άγχος που προκαλείται από προβλήματα υγείας. Τώρα, οι ιατρικές συνέπειες της πίστης θεωρείται ένα θέμα όχι μόνο της πίστης, αλλά και της επιστήμης.
Περισσότερα από τριακόσια επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν την ιατρική
αξία των θρησκευτικών υποχρεώσεων (συμπεριλαμβανομένης της λατρείας
συμμετοχή, την προσευχή, μελέτη των γραφών, και την ενεργό συμμετοχή σε
μια πνευματική κοινότητα). Τα οφέλη αυτά περιλαμβάνουν την
ενισχυμένη πρόληψη και τη θεραπεία των ψυχικών διαταραχών (π.χ.
κατάθλιψη, αυτοκτονία, και το άγχος), ιατρικές και χειρουργικές
ασθένειες (π.χ.? Καρδιακές παθήσεις, ο καρκίνος, τα σεξουαλικώς
μεταδιδόμενα νοσήματα), και τον εθισμό, μείωσε τον πόνο και την
αναπηρία? και παρατεταμένη επιβίωση (7) Επιπλέον, η
πνευματική θεραπεία (π.χ.? προσευχή, θρησκευτικά βάση ψυχοθεραπεία).
ενισχύει την ανάκαμψη. (8)
Για τους πιστούς, θρησκευτική προσήλωση προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα για την υγεία. Μια
συνεκτική, παρήγορο σύνολο πεποιθήσεων και συμμετοχής σε ιερές
τελετουργίες μπορεί να αποκτήσει μια αίσθηση του νοήματος, σκοπού, και
την ελπίδα. Πίστη προσφέρει μια "ειρήνη που passeth κατανόηση» σε περιόδους πόνο, τη θλίψη και την αναπηρία. Υγιεινή
επιλογή τρόπου ζωής (π.χ. άσκηση, σωστή διατροφή) είναι πιο συχνές και
ανθυγιεινές συμπεριφορές (π.χ. νικοτίνη, αλκοόλ, και η χρήση ναρκωτικών,
απόπειρες αυτοκτονίας? Υψηλού κινδύνου σεξουαλικής δραστηριότητας)
είναι λιγότερο συχνή μεταξύ των θρησκευτικών προσώπων. Πρόσωπα
της πίστης συνήθως να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά το άγχος και να
έχουν ισχυρή κοινωνική στήριξη και μια υψηλή ποιότητα ζωής. (9)
Ο Δρ Frankle, ο οποίος ανέπτυξε ένα σύστημα ψυχοθεραπείας, η οποία με τα
δικά του λόγια, «αναγνωρίζει όχι μόνο το πνεύμα του ανθρώπου, αλλά στην
πραγματικότητα ξεκινά από το" εισαγωγικά ευρήματα της έρευνας που
δείχνουν ότι περίπου το 20 τοις εκατό του αποτελέσματος νεύρωση από την
αδυναμία των ασθενών να βρείτε οποιαδήποτε σκοπό στη ζωή. Τόνισε,
επίσης, λέει ότι μπορεί να είναι το καθήκον του θεραπευτή να τους
κατευθύνει σε ένα νόημα στη ζωή από την πραγματοποίηση κάποιας αξίας. Η
διαπίστωση αυτή μπορεί να επιτευχθεί, όχι μόνο από την εκπλήρωση των
καθηκόντων που αξίζει τον κόπο, αλλά μερικές φορές και από την υιοθέτηση
μιας στάσης αποδοχής της αναπόφευκτης βάσανα. (10)
Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, ότι τρεις μεγάλες μελέτες (που δημοσιεύθηκε
πρόσφατα στο περιοδικό American Journal of Public Health και Εφημερίδα
της Γεροντολογίας που εκτελούνται σε διάφορα μέρη των Ηνωμένων Πολιτειών
από διάφορες ερευνητικές ομάδες έχουν βρει θρησκευτικά ενεργοί άνθρωποι
ζουν πολύ περισσότερο από ό, τι μη-θρησκευτικό. Η έλλειψη θρησκευτικής
συμμετοχής έχει επίδραση στη θνησιμότητα που ισοδυναμεί με σαράντα
χρόνια το κάπνισμα ενός πακέτου τσιγάρων ημερησίως (11)
Αρκετές μελέτες έχουν ανακαλύψει τώρα μια σύνδεση μεταξύ θρησκευτική εμπλοκή και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Για
παράδειγμα, σε μια μελέτη του 1718 άτομα (ηλικίας εξήντα πέντε ετών και
άνω) που διεξήχθη από ερευνητές του Πανεπιστημίου Duke, το χαμηλό
επίπεδο των εκκλησιασμό συνδέθηκαν με υψηλότερα επίπεδα της
ιντερλευκίνης - 6 (IL-6), μια πρωτεΐνη του αίματος ενδεικτικό της
δυσλειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος . Τα υψηλότερα επίπεδα των θρησκευτικών συμμετοχή το 1986, το 1989 και το 1992, όλα προβλέψει χαμηλότερα επίπεδα της IL-6. Τα
υψηλότερα επίπεδα της IL-6 (<5 aids="" al-="" font="" ml="" ng="" zheimer="">Η συχνή εκκλησία συμμετέχοντες ήταν μόνο τις
μισές πιθανότητες ως μη συμμετέχοντες να έχουν υψηλά επίπεδα της IL-6
στο αίμα τους, γεγονός που υποδηλώνει ότι έχουν ισχυρό ανοσοποιητικό
σύστημα. (12)5>
Παρομοίως, οι μελέτες σε ασθενείς με AIDS υποδεικνύουν ισχυρότερο
λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος μεταξύ εκείνων που είναι πιο
θρησκευτικά τους εμπλεκόμενους. (13)
Σε μια άλλη εκτεταμένη μελέτη της θεραπείας από τον Δρ Dale Matthews και
οι συνεργάτες, οι προσωπικές προσευχές προκάλεσε μια γενική 20 τοις
εκατό μείωση στην ποσότητα του πόνου που βιώνουν οι ασθενείς με
αρθρίτιδα. Οι ασθενείς ανέφεραν επίσης λιγότερο πρήξιμο στις αρθρώσεις τους, μεγαλύτερη κινητικότητα, και ένα αίσθημα πνευματικής ειρήνης. Ο Δρ Matthews περιγράφει το λόγο της άνεσης,
«Είναι αυξάνει την πιθανότητα ότι ίσως το αποτέλεσμα της προσευχής δεν
διανύει την φλεγμονώδη μηχανισμό, αλλά, αντίθετα, συμβαίνει σε έναν
άνθρωπο εγκεφαλικό επίπεδο."
Ο Δρ Mathews προσδιόρισε επίσης την πράξη του σωματικά βάζοντας το χέρι
κάποιου για τον ασθενή όσο πιο διαδραστικό, εντοπίζοντας την
αλληλεπίδραση ασθενούς-θεραπευτή ως ένα πιθανό μηχανισμό. (14)
Πολλοί σύγχρονοι ψυχολόγοι όπως Jung, Brill, Link, Borgin, Loewanthal, Worthington, κλπ? αναγνωρίζουν
το γεγονός ότι ένα πρόσωπο που έχει μια ισχυρή πίστη και εξάσκηση της
θρησκείας μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα με ψυχολογικές διαταραχές από
εκείνον που δεν ασκούν τη θρησκεία. (16)
Πρόσφατα μια ενδιαφέρουσα μελέτη διεξήχθη σε Allama Iqbal Medical
College, Lahore, σχετικά με την επίδραση της «Tahajjid Salat» (αργά το
βράδυ προσευχή) στον περιορισμό της κατάθλιψης. Σε αυτή τη
μελέτη, μία πειραματική ομάδα με συμβούλευσαν να απαγγείλει το Ιερό
Κοράνι, προσφέρουν την προσευχή και να είναι απασχολημένος με επίκληση
(Μηνυμα). Η άλλη ομάδα ήταν συμβούλευσε να παραμείνει
απασχολημένος στο σπίτι εργασίες, κλπ Τότε ο Hamilton Depression Rating
Scale χρησιμοποιήθηκε για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων. Εκπληκτικά, 25 από τους 32 ασθενείς της πειραματικής ομάδας έδειξε αξιοσημείωτη ανάρρωση από κατάθλιψη. πλειοψηφία της άλλης ομάδας δεν έδειξε καμία αλλαγή. (15)
Ο Δρ Charles T. Kaelber αναφερόμενη στο άρθρο LINK του ανάμεσα στην
κατάθλιψη και την πνευματικότητα ότι η κατάθλιψη είναι λιγότερο συχνή σε
άτομα που εμπλέκονται ενεργά σε θρησκευτικές δραστηριότητες. (17)
Kate Loewenthal καταλήγει επίσης στο συμπέρασμα στο βιβλίο του «Η
Ψυχολογία της Θρησκείας" η θρησκεία μπορεί να επηρεάσει τα πρότυπα του
στρες, και αυτό μπορεί να επηρεάσει τα πρότυπα της αγωνίας και της
Μικράς ψυχιατρικών διαταραχών. Θα μπορούσαμε να προτείνουμε
ότι οι μικρές άγχος είναι μια διαταραχή που σχετίζεται με τη
θρησκευτική ζωή, ενώ η μείζων κατάθλιψη είναι μια διαταραχή που
σχετίζεται με την εκκοσμίκευση.
Θρησκευτική δραστηριότητα -> Η πίστη ότι ο Θεός έχει τον έλεγχο, την
υποστήριξη όλων για το καλύτερο -> θετική διάθεση -> Κάτω δυσφορία
(18)
Γιατί η θρησκεία στηρίζει τους ανθρώπους και γιατί η πίστη στο Θεό είναι
τόσο χρήσιμο για τους ανθρώπους που βρίσκονται σε κίνδυνο, ο Δρ
Pargament, ο συγγραφέας του "The Ψυχολογία της Θρησκείας και
Αντιμέτωποι" ομιλεί:
"Πιστεύω ότι η θρησκεία προσφέρει μια απάντηση στο πρόβλημα της ανθρώπινης ανεπάρκειας. Προσπαθήστε
όπως θα μπορούσαμε να μεγιστοποιηθεί η σημασία μέσα από τις δικές μας
ιδέες και εμπειρίες είτε μέσω των άλλων, παραμένουμε ανθρώπινη,
πεπερασμένη και περιορισμένη. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να
ωθηθεί πέρα από την άμεση πόρους μας, εκθέτοντας τις βασικές ευπάθεια
μας στους εαυτούς μας και τον κόσμο. Σε αυτό το πιο βασικό από υπαρξιακές κρίσεις, η θρησκεία κατέχει λύσεις. Οι
λύσεις που μπορεί να έρθει με τη μορφή της πνευματικής υποστήριξης όταν
οι άλλες μορφές κοινωνικής υποστήριξης λείπει, εξηγήσεις όταν δεν
υπάρχουν άλλες εξηγήσεις φαίνεται πειστικό, και μια αίσθηση απόλυτο
έλεγχο μέσα από το ιερό όταν η ζωή μοιάζει εκτός ελέγχου ή νέα
αντικείμενα του σημασία όταν παλαιών δεν είναι πλέον επιτακτική είναι.
»(19)
Johnson συνοψίζει πιο εύγλωττα:
«Είναι επειδή ο άνθρωπος είναι πεπερασμένο με άπειρες δυνατότητες που ο ίδιος επιχειρήσεις από τη θρησκευτική αναζήτηση. Αυτός είναι φυσικά πεπερασμένος, ακόμα μαθαίνει άπειρες δυνατότητες που δεν μπορούν να φτάσουν μόνο. Έτσι, ποτέ δεν θα είναι το περιεχόμενο να αντέξει το πεπερασμένο μοναξιά της αυτο - επαρκή απομόνωση .... Θρησκευτική εκπαίδευση είναι η ανακάλυψη των τελικών πόρων για την κάλυψη άπειρη επιθυμίες του πεπερασμένου πνεύματος. (20)
Mark Su, γιατρός στο Πανεπιστήμιο Tufts Οικογενειακό Πρόγραμμα Residency
στη Βοστώνη, Μασαχουσέτη, εξετάστηκαν 212 μελέτες από τα τελευταία 20
χρόνια που εξέτασε τη σχέση μεταξύ πνευματικότητας και υγείας ...
περισσότερο από την ιουδαιο - χριστιανική προοπτική. Su
διαπίστωσε ότι το 75 τοις εκατό από αυτές τις μελέτες ανέφεραν ένα
θετικό όφελος, το 17 τοις εκατό έδειξε μείγμα ή καμία επίδραση, και 7
τοις εκατό βρέθηκαν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία.
Su βρέθηκαν θρησκεία είχε την πιο θετική επίδραση στις συνθήκες υγείας όπως ο καρκίνος, οι καρδιακές παθήσεις, και υπέρταση. Παρουσιάζοντας
τα ευρήματα στην ετήσια επιστημονική συνέλευση της Αμερικής Ακαδημία
Οικογενειακών Ιατρών στην Ατλάντα - Οκτώβριος 2001, Su είπε ζητώντας
τους ασθενείς σχετικά με θρησκευτικό υπόβαθρο πρακτικές και την
κοινότητά τους είναι οικοδόμος σχέσης: "οδηγεί σε ουσιαστικές
συζητήσεις: δημιουργεί ένα δεσμό." (21)
Το Ιερό Κοράνι περιγράφει επίσης σε διάφορες στίχους του ότι η
πραγματική ειρήνη του μυαλού και της ηρεμίας έγκειται στην πίστη στο
Παντοδύναμος Αλλάχ και στη μνήμη Του. Κοράνι δηλώνει:
Εκείνοι που πιστεύουν και οι καρδιές βρίσκουν ανάπαυση στην ανάμνηση του
Αλλάχ, σημαίνουν οι καρδιές βρίσκουν ανάπαυση στην ανάμνηση του Αλλάχ. Εκείνοι
που πιστεύουν και κάνουν σωστά, χαράς (Τούμπα) και την αληθινή ευτυχία
είναι για αυτούς και ένα όμορφο λόγος της επιστροφής εύρημα. (22)
Αμπντουλάχ Yousaf Ali σχολιάζει τη λέξη «Τούμπα»
«Τούμπα», μια εσωτερική κατάσταση της ικανοποίησης, μια εσωτερική χαρά
που είναι δύσκολο να περιγραφεί με λόγια, αλλά που αντανακλά τον εαυτό
της στη ζωή του καλού ανθρώπου μέσα από την καλή και την κακή τύχη, μέσα
από την καλή έκθεση και κακό. Και τότε υπάρχει ο τελικός
στόχος στον οποίο γύρισε τα μάτια του, το όμορφο σπίτι ανάπαυσης στο
εξής, μετά τους αγώνες της ζωής του είναι πάνω. Ο στόχος είναι ο ίδιος ο Θεός. (23)
Από την άλλη πλευρά, σε άλλο στίχο ο Θεός είπε:
Εκείνος που γυρίζει μακριά από την ανάμνηση και τη νουθεσία του Αλλάχ,
είναι του μια ζωή περιόρισε και αυτός θα πρέπει να αυξηθεί τυφλά για την
Ημέρα της Κρίσης. (24)
Έτσι, η αληθινή ευτυχία στην πραγματικότητα προέρχεται από την αληθινή
πίστη στον Παντοδύναμο Δημιουργό και από τις τιμές ενός καλλιεργεί και
τις αρετές ενός τρέφει. Ενώ όλες οι απολαύσεις που
απορρέουν από τις σαρκικές επιθυμίες και τα υλικά φαινόμενα
εξαφανίζονται αμέσως μετά την ικανοποίηση τους, η ευδαιμονία γύρω ηθική
και πνευματική ολοκλήρωση παραμένει πάντα ζωντανή και φρέσκια στο
ανθρώπινο μυαλό και την ψυχή.
Όταν αποκτήσει πλήρη ικανοποίηση με την προώθηση από την αμφιβολία για
την πίστη, την άγνοια στη γνώση, αμέλεια σε ανάμνηση, η αμαρτία στη
μετάνοια, την υποκρισία να την ειλικρίνεια, το ψέμα στην αλήθεια, την
υπερηφάνεια για την ταπεινοφροσύνη, λήθαργο στη δράση, την υπεροψία με
ταπεινοφροσύνη, η ψυχή ειρηνεύσει. Η απόλαυση, χαρά και την άνεση της ψυχής είναι με την ανάμνηση του Αλλάχ, από Αυτόν έρχεται και σ 'Αυτόν θα επιστρέψει.
Έτσι μπορούμε να πούμε ότι η πραγματική ικανοποίηση οφείλεται στην
εγγύτητα προς τον Θεό και της απόστασης από τα αποτελέσματα του Θεού σε
ψυχικές παθήσεις.
Θεραπευτική δύναμη της προσευχής
Μια σημαντική μελέτη που δημοσιεύθηκε το 1988, η οποία διεξήχθη από καρδιολόγο Δρ Randolph Byrd. Ένας
υπολογιστής αποδίδεται 393 ασθενείς με στεφανιαία μονάδα εντατικής
θεραπείας, είτε σε μια ομάδα που προσευχήθηκε για από τις ομάδες
προσευχής ή σε μια ομάδα που δεν είχε μείνει στην προσευχή. Κανείς
δεν ήξερε σε ποια ομάδα οι ασθενείς. Οι ομάδες προσευχής ήταν απλώς
δώσει στους ασθενείς ονόματα, μαζί με σύντομες περιγραφές των ιατρικών
προβλημάτων τους. Αυτοί Ware ζήτησε να προσευχηθούν κάθε
μέρα μέχρι οι ασθενείς εξιτήριο από το νοσοκομείο - αλλά δεν δόθηκαν
οδηγίες για το πώς να το κάνουμε ή τι να πω. Όταν η μελέτη ολοκληρώθηκε δέκα μήνες αργότερα, η προσευχήθηκε - για τους ασθενείς ωφελήθηκαν σε αρκετούς σημαντικούς τομείς:
Θα απαιτούνται 20% λιγότερα αντιβιοτικά από unremembered ομάδα
Είχαν 2,5 φορές λιγότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιακή ανεπάρκεια
ήταν λιγότερο πιθανό να υποστούν καρδιακή ανακοπή και έφυγε από το νοσοκομείο νωρίτερα (25)
Παρομοίως, μια μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο του 2001, American
Heart Journal έδειξε μια θετική σχέση μεταξύ πνευματικότητας και υγείας
μεταξύ των καρδιοπαθείς. οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Duke μελέτησαν 150 ασθενείς καρδιά σε ένα ιατρικό κέντρο στη Βόρεια Καρολίνα. Όλα
τα ληφθέντα καρδιακά stents - συσκευή για να κρατήσει τις αρτηρίες τους
ανοικτά - και 120 έλαβαν νοερά θεραπεία, όπως καθοδηγούμενη νοερή
απεικόνιση, χαλάρωση στρες, επούλωση αφής ή μεσολαβητική προσευχή. Βουδιστές,
καθολικός, Moravians, Εβραίοι, Χριστιανοί Θεμελιωδών, Βαπτιστές και
άλλοι προσεύχονταν για τους ασθενείς από όλο τον κόσμο.
Οι ασθενείς που έλαβαν τις πρόσθετες θεραπείες είχαν μια μείωση κατά 25
έως 30 τοις εκατό σε δυσμενή αποτελέσματα - από πρόσθετη χειρουργική
επέμβαση στο θάνατο. (26)
Μπορεί να εξαχθεί το συμπέρασμα, με βάση τα παραπάνω και πολλές άλλες
μελέτες που προσευχή για ένα άλλο άτομο που πάσχει από τη νόσο μπορεί να
έχουν ευεργετική επίδραση, αν ο πάσχων γνώριζε ότι οι άλλοι φρόντισαν
αρκετά για αυτόν ή αυτήν για να προσευχηθούν. Στην
περίπτωση αυτή, η γνώση της ύπαρξης της προσευχής μπορεί να βοηθήσει να
αποκαταστήσει τη δική πίστη του ασθενούς σε μια απόλυτη αποκατάσταση της
υγείας. Υπάρχουν αποδεικνύει επίσης (όπως περιγράφεται
παραπάνω) για να επιβεβαιώσει την αποτελεσματικότητα των μυστικών
προσευχής, όταν το άτομο για το οποίο γίνεται η προσευχή, δεν ξέρουν για
την προσευχή. Και με τα λόγια του Douglas Steere:
"Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτή την προσευχή φαίνεται
να μπορεί να αγγίξει τη ζωή του άλλου στον πυρήνα της ύπαρξής του και
ότι το άκρο της νόσου μπορούμε να υποστηριχθεί και ακόμη επουλωθεί από
το βοήθεια από τις προσευχές των άλλων, όταν προς τα έξω ξέρω τίποτα
(27).
Όπως έγραψε ο ποιητής Alfred Tennyson, "Πολλά πράγματα που ενδυναμώνονται από την προσευχή από αυτόν τον κόσμο ονειρεύεται» (28)
Αυτές είναι οι πρόσφατες μελέτες που υποστηρίζουν σθεναρά τις ισλαμικές διδασκαλίες για προσευχές. Προφήτη Μωάμεθ (PBUH) είπε, «Προσευχή (Duaa) είναι ο πυρήνας της λατρείας". Σε ένα άλλο λέγοντας ότι περιγράφεται ότι το πιο αγαπημένο πράγμα στον Θεό είναι να προσεύχονται σ 'αυτόν.
Ομοίως, ο Προφήτης Μωάμεθ είπε:
Η προσευχή είναι το όπλο ενός πιστού, ο πυλώνας της θρησκείας του Ισλάμ και είναι το φως (Noor) των ουρανών και της γης (29)
Παντοδύναμος Αλλάχ ανέθεσε την αγαπημένη του Προφήτη του,
Προσευχηθείτε για τους πιστούς, διότι αυτό είναι μια πηγή ασφάλειας, ηρεμίας και γαλήνης για αυτούς. (30)
Οι προσευχές των μεγάλων σοφών και αγίων είχαν ιδιαίτερο αντίκτυπο σε εκείνους για τους οποίους προσευχόταν. Η σύγχρονη έρευνα αποδεικνύει αυτό, όπως είπε ο Δρ Iqbal:
Ομοίως, σύμφωνα με ένα χαντίθ (λέγοντας του Προφήτη), υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι των οποίων η προσευχή (Duaa) δεν απορρίπτεται?
Η νηστεία πρόσωπο μέχρι που σπάει το γρήγορο? το μόνο
χάρακα, και τους καταπιεσμένους πρόσωπο, του οποίου η προσευχή του Αλλάχ
Ανελκυστήρες πάνω από τα σύννεφα και ανοίγει εις αυτό τις πόρτες των
ουρανών και ο Αλλάχ λέει: Ορκίζομαι από την τιμή μου, αληθινά, θα σας
βοηθήσει, ακόμα κι αν μπορεί να είναι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. (31)
Πριν από την περιγραφή περαιτέρω τη θεραπευτική δύναμη της προσευχής,
ένα πολύ σύντομο σημείωμα για τη θεραπευτική δύναμη του Ιερού Κορανίου,
το οποίο να είναι επίσης ιδανικό νουθεσία, μνήμη (Zikr) και την
προσευχή.
Η θεραπευτική δύναμη του Αγίου Κορανίου
Σχετικά με το Ιερό Κοράνι, ο Θεός είπε:
Στέλνουμε τα κάτω (βήμα προς βήμα) στο Κοράνι ότι οποίου είναι επούλωση και έλεος σε όσους πιστεύουν. (32)
Αμπντουλάχ Yousaf Ali σχόλια σχετικά με αυτό το στίχο ως εξής:
Στην αποκάλυψη του Θεού, υπάρχει μια θεραπεία για σπασμένα πνεύματα μας,
την ελπίδα για την πνευματική μέλλον μας, και μια χαρά στη συγχώρεση
των αμαρτιών μας. Όλοι όσοι εργάζονται στην πίστη θα συμμετέχουν σ 'αυτά τα προνόμια. Είναι μόνο οι αντάρτες εναντίον του νόμου του Θεού που θα υποστούν απώλειες. (33)
Ο Δρ Ahmed Ε Qazi και οι συνεργάτες εξέτασαν την επίδραση της απαγγελία
της Αγίας Γραφής (Το Κοράνιο) .Ως αποτέλεσμα των σπουδών τους, κατέληξε
στο συμπέρασμα ότι η υψηλή αρτηριακή πίεση μειώθηκε λόγω ακούγοντας το
Κοράνιο, ο καρδιακός παλμός ομαλοποιήθηκε και η μυς του σώματος
χαλαρώσει. Αυτές οι επιδράσεις της απαγγελίας δεν ήταν μόνο για τους μουσουλμάνους αλλά και για τους μη μουσουλμάνους (34)
Η πρώτη σούρα (κεφάλαιο) του Κορανίου ονομάζεται επίσης σούρα (Fatiha)
Σίφα (Θεραπεία και Θεραπεία) για όλες τις παθήσεις και αυτή είναι η
Σούρα απήγγειλε απαραίτητα σε όλες τις τυπικές προσευχές των
μουσουλμάνων.
Ο Δρ Rashid δήλωσε Χακίμ Tariq Mehmood ότι οι ασθενείς που έπασχαν από
αϋπνία είχαν θεραπευτεί από τις προσευχές της Αυγής (Fajr) και το βράδυ
(Isha) και την απαγγελία του Κορανίου και κοιμήθηκε χωρίς να λαμβάνει
καμία υπνωτικά χάπια. (35)
Almightly Αλλάχ συνέστησε σε όλους τους πιστούς να αναζητήσουν δύναμη
στην υπομονή και προσευχή, ο Αλλάχ είναι με εκείνους που είναι ασθενής. (36)
Όταν η περίοδος του πόνου φαίνεται να είναι υπερβολικά μεγάλο χρονικό
διάστημα, δύναμη φαίνεται να υποσκάπτει, η υπομονή μπορεί σύντομα να
εξαντληθούν, εκτός εάν ανανεωμένη δύναμη. Ως εκ τούτου, η προσευχή είναι σε συνδυασμό με την υπομονή του Κορανίου οδηγία. Η προσευχή είναι η συνεχώς - ρέει άνοιξη που ανανεώνει την ενέργεια των πιστών και τους δίνει νέα δύναμη. Προσευχές
επίσης να προσθέσετε σε αυτή την επιμονή, την ευχαρίστηση, την
εμπιστοσύνη και τη διαβεβαίωση και τους κάνει να αισθάνονται ότι δεν
είναι μόνοι.
Σαγίντ Κουτμπ προσθέτει:
Η αξία της προσευχής είναι μεγάλη πράγματι? προσευχή είναι η άμεση σχέση μεταξύ του ανθρώπου που είναι βέβαιο ότι θα πεθάνουν και η δύναμη η οποία είναι αιώνια. Είναι ο διορισμένος χρόνος για την περιορισμένη φύση του ανθρώπου να έρθει στο ποτέ - πηγή που αναβλύζει. Κατέχει το κλειδί στο απέραντο θησαυρό που έχει περισσότερα από τις ανάγκες κανέναν. Είναι η πύλη μέσω της οποίας ο άνθρωπος δραπετεύει από περιορισμένα όρια του στη γη με την απεριόριστη έκταση του Σύμπαντος. Είναι η πηγή της πνευματικής δύναμης και προσφορά συμπόνια. Παρέχει το απαλό άγγιγμα που ανακουφίζει το κουρασμένο καρδιά. Για
το λόγο αυτό, κάθε φορά που ο Προφήτης (PBUH), αντιμετώπισε κάποια
δυσκολία, ή κάθε φορά που έπρεπε να κάνει μια βαρυσήμαντη απόφαση
προσευχόταν πολύ, προκειμένου να έρθει σε επαφή του με τον Αλλάχ πιο
παρατεταμένη. (37)
Αμπού Hurairah, ένας σύντροφος του Αγίου Προφήτη (PBUH) έπασχε από εντερικό πόνο. Ο προφήτης (PBUH) τον συμβούλεψε,
«Σηκωθείτε και προσεύχεστε, γιατί επούλωση (Shifa) είναι στην προσευχή.» (38)
Ο Δρ Γ Callender, πρόεδρος του Τμήματος Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Χάουαρντ, Washington DC σωστά είπε:
«Τα θαύματα της πνευματικής θεραπείας θα πρέπει να γίνει αποδεκτή ως το νεότερο ιατρική τεχνολογία» (39)
Καταλήγω στο συμπέρασμα χαρτί μου με βιβλικές και Quranic στίχους που ταιριάζουν καλύτερα εδώ.
Ένας πάσχων προσεύχεται στο Θεό:
σε σένα θα κλαίω, O Λόρδος βράχος μου? δεν μπορεί να είναι σιωπηλός για μένα, αν όμως είναι σιωπηλός για μένα, μπορώ να γίνω σαν αυτούς που κατεβαίνουν προς το λάκκο. Ακούστε τη φωνή της ικεσίες μου, όταν φωνάζω σε σένα, όταν θα σηκώσει τα χέρια μου προς το ιερό σου .......
Ευλογητός ο Κύριος, γιατί είχε ακούσει τη φωνή του ικεσίες μου.
Ο Κύριος είναι δύναμη μου και ασπίδα μου? η καρδιά μου
εμπιστεύτηκαν σ 'Αυτόν, και είμαι βοήθησε: Ως εκ τούτου, η καρδιά μου
ευφραίνει σε μεγάλο βαθμό, και με τραγούδι θα μπορώ να τον επαινέσω. (Ψαλμός 28: 2-3,6-7) (40)
Στο Ιερό Κοράνι ο Θεός διαβεβαιώνει:
Όταν υπηρέτες μου (δούλοι) να ζητήσει από σένα μου σχετικά με (να τους
πω) είμαι πραγματικά κοντά σε αυτά, ακούω την προσευχή του κάθε ικέτης
όταν λέγει σε μένα: Ας τους αφήσουμε να επίσης με μια θέληση, ακούστε
στην κλήση μου, και πιστεύουν σε μένα, ώστε να μπορούν να δικαίως
κατευθύνεται. (Al-Κοράνι: 2: 186)
Αναφορές και σημειώσεις END
1. Αναφέρεται στο Kenneth I. Pargament: Η Ψυχολογία της
Θρησκείας & Αντιμετώπιση (Νέα Υόρκη: Το Guilford Press, 19987) p.208
2. Enclyclopaedia Britannica (Σικάγο: William Bentom Publishers, 1975) τομ. 8, p.685
3. Ο Δρ Syed Azhar Ali Rizvi: μουσουλμανική παράδοση στην
Ψυχοθεραπεία και Σύγχρονες Τάσεις (Lahore: Ινστιτούτο του ισλαμικού
πολιτισμού, το Club Road, 1989), σελ. 1
4. Στο ίδιο.
5. Ibid, σελ. 203
6. Iqbal Σ Hussain: Το Κοράνι και Μοντερνισμός Πέρα Επιστήμη και Φιλοσοφία (Lahore: Adabistan, 43, Rattigan Road, 2000) σελ. 308. Ο
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) χρηματοδότησε ένα έργο με τίτλο «Η
Παγκόσμια καύση της νόσου», η οποία εκτιμάται ότι κατά το έτος 2000, η
κατάθλιψη ήταν η τέταρτη κύρια αιτία αναπηρίας στον κόσμο και θα είναι η
δεύτερη - κύρια αιτία από το έτος 2020 . Μια μελέτη που
δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης, στην οποία
εκτιμάται ότι το ποσοστό των ατόμων που υποβάλλονται σε θεραπεία για την
κατάθλιψη αυξήθηκε περισσότερο από τρεις - φορές από το 1987 έως το
1997. (Βλέπε για περισσότερες λεπτομέρειες Charles Kaelber άρθρου Έρευνα
Δείχνει Σχέση μεταξύ της κατάθλιψης και Πνευματικότητα στην Έρευνα Νέα
και ευκαιρίες (Durham: Βόρεια Καρολίνα www.researchnewaonline.org
Ιούνιος 2002), σ. 5
7. Dale Matthews: Είναι Θρησκεία καλό για την υγεία σας σε Russell
Stannard (επιμ) Ο Θεός για τον 21ο αιώνα (Φιλαδέλφεια: Templeton .
Ίδρυμα Press, 2000), σελ 103 και επίσης να δείτε την περίληψη των 85
μελέτες που δημοσιεύθηκαν από τον Δρ Κέννεθ I. Pargament στο βιβλίο του
«Η Ψυχολογία της θρησκείας και Αντιμετώπιση» (σελ 407 -. 422), το οποίο
αποδεικνύει ότι η θρησκεία και τις θρησκευτικές δραστηριότητες είναι
πολύ αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση (οι ορισμοί Varios αντιμετώπισης
δίνεται από το διάσημο ψυχολόγο Pargament στο προαναφερθέν βιβλίο στη
σελίδα 85, ένας από αυτούς είναι:. Οποιαδήποτε απάντηση σε εξωτερικά
στελέχη ζωής που χρησιμεύει για την πρόληψη, την αποφυγή ή τον έλεγχο
της συναισθηματικής δυσφορίας
8. Ibid
9. Ibid, σελ. 104
10. Δρ Robert H. Thouless: Εισαγωγή στην Ψυχολογία της Θρησκείας (Cambridge: Cambridge University Press, 1971), σελ. 78
11. Χάρολντ Koenig: Η θεραπευτική δύναμη της πίστης στο Stannard Russell (επιμ) Ο Θεός για τον 21ο αιώνα π. 108
12. Στο ίδιο, σ. 109
13. Αυτόθι
14. Tara Yeoman: Μελέτη Προσευχή Επιστρέφει θετικά
αποτελέσματα: εργασία Matthews δείχνει μετρούμενη μείωση στον πόνο της
αρθρίτιδας στην Έρευνα Νέα και Ευκαιρίες, Μάιος 2001, σ. 3
15. Δρ Usman Najati: Al Κοράνι και Ilmun-Nafs (Lahore: Al-Faisal
Publishers, Ουρντού Bazaar) σελ 362-363) και η Κέιτ Μ Loewenthal:. Η
Ψυχολογία της Θρησκείας: Μια σύντομη εισαγωγή. (Oxford: Oneworld Publications, 185 Bonbury Road, 2000) σελ. 124-125
16. Hakim Tariq Mehmood Chughtai: Sunnat Nabvi (Ο τρόπος του προφήτη και Σύγχρονη Επιστήμη) Bahawlpur (Hasil Pur)? Darul Mutaliah μπροστά από το Τζαμί Παζάρι Wali, 1996) σελ 53 -. 55
17. Ο Δρ Charles T. Kaelber, op. cit.
18. Kate Μ Loewenthal, op. cit. Π. 128
19. Kenneth Pargament, op. cit. Π. 310
20. Στο ίδιο.
21. Mike Φιγιόν: Ιατρικές Θαύματα από Θρησκευτικότητα στην επιστήμη και το πνεύμα (IL: 115 Campbell Οδός κοστούμι L-4, www.science-spirit.org ) Μάιος, Ιούνιος 2002, σ.36
22. Al-Κοράνι, 13: 28-29
23. Abdullah Yusuf Ali: Η Σημασία της Glorious Κοράνι, Μετάφρασης και Σχόλιο (Κάιρο: Darul Kitab Al-Masri) τόμος 1, σελ. 612
24. Al-Κοράνι, 20: 124
25. Δρ Larry Dossey: Μήπως προσευχή Heal; Αναγνώστες, Digest, Ιούνιος 1996, σ. 118
26. Mike Φιγιόν, op. cit.
27. Douglas V. Steer: Διαστάσεις της Προσευχής (TN: Άνω Βιβλία δωματίου, 1997), σελ. 77
28. Αυτόθι
29. Hakim Tariq Mehmud: Οι διδασκαλίες του προφήτη και
σύγχρονες επιστήμες (Lahore: Ilmourfan Publishers, Ουρντού Παζάρι, 2000)
σελ 210-211.
30. Al-Κοράνι: 9: 103.
31. Maulana Mohammad Zakaryya: Ευλογίες και τα οφέλη της Κρατώντας Fast (Lahore: Kutab Khana Faizi), σελ. 27
32. Al-Κοράνι: 17:82
33. Αμπντουλάχ Yousaf Ali, op. cit? Vol. 1, σελ. 718
34. Χακίμ Ταρίκ Mehmood, op. cit? 212
35. Αυτόθι
36. Al-Κοράνι: 2: 153
37. Adil Salahi (επιμ): Διάλογος μας (KSA Τζέντα: Arab News, 6η έκδοση) Vol. 2, σελ 665 - 666.
38. Usman Najjati: Χαντίθ & Ilm-un-Nafs (Lahore: Al-Faisal Publishers, Ουρντού Παζάρι, 1988), σελ. 344
39. Mike Φιγιόν: Η επιστήμη και το πνεύμα, op. cit. Π. 37 Αναφέρεται στο Kenneth Pargament: η Ψυχολογία της Θρησκείας και την αντιμετώπιση. Π 210
Σχετικά με τον συγγραφέα:
Επίκουρος Καθηγητής της Ζωολογίας & Πρόεδρος της HSSRD & νικητή CTNs 2001 Επιστήμες- Θρησκεία Διεθνές βραβείο.
Πηγή: με την άδεια http://www.hssrd.org/journal/spring2003/healing.htm
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ HSSRD ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Χαζάρα Κοινωνία Επιστήμη-Θρησκεία Διαλόγου, το Πακιστάν
(Το Χαζάρα κοινωνία είναι για την εποικοδομητική δέσμευση της Θρησκείας και Επιστήμης )
Από: Islamicmedicine.org
Πηγή: Την 04.08.09
Καθ Abdul Majid
Τμήμα Ζωολογίας,
Κυβέρνηση Μεταπτυχιακό College,
Μανσέρα, Πακιστάν.
amazon.com.
ΝΙΚ Ραϊχάν
ΝΙΚ Ραϊχάν ΝΙΚ ABD RAHMAN
στις
08.53π.μ.
Greec