RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 1 April 2016

ПЕРЕВАГИ ЗАСЛУГИ:



ІСТОРІЯ імамом Ахмадом І мензурку
Одного разу, коли Імам Ахмад бін Hanbal відправився подорожувати і, коли настала ніч, він зупинився в мечеті в селі розслаблялася його тіло.
Але охоронці мечеті не визнали Імам Ахмад. Охоронці не дозволяли йому відпочити в мечеті навіть кілька разів просили і оскаржені імама Ахмада.
Імам Ахмад потім переїхав разом з мечеті. До біля мечеті Імама Ахмад зіткнувся з пекарем, який був на шляху додому.
Продавець хліба дорікнув Імам Ахмад і вони поговорили. Після того, знаючи історію імама Ахмада не дозволили відпочивати в мечеті, булочник запросив імам Ахмад ,  щоб залишитися на   ніч в його житлових.
Лобове пекар лікує Імам Ахмад праведно в якості гостя. Він служив їжу і питво і спілкування на хвилину без нього , знаючи , що його гість був великим імамом, Імам Ахмад бін Hanbal. У той час як  Імам Ахмад  відпочиває, пекар   запечений свій   хліб для нього , щоб продати за  наступний день.
Імам Ахмад спостерігаючи тільки пекар, який виконував благородну роботу з самого початку, поки він не буде готовий до випікати хліб. Цікаво відзначити, імам Ахмад, робота робить хліб пекар ніколи не вимовить вибачення у нього на губах. У той час як рука пекар швидко створити робочі місця, ні облизала губи з прощенням нескінченно і невпинно.
Так що імам Ахмад запитав пекар:
"Я бачив, як ви виконувати свою роботу під час читання нескінченне прощення. Те, що так довго ви практикуєте що? Який результат, що ви можете?"
Відповів пекар:
"Це справи (Merit) була так довго, я нескінченно і невпинно."
"І я виявив , що користь від таких вчинків, не моє бажання , яке я молюся Богу, Він   не ставитиме його приємно , і я завжди буде розважати Аллахом.
"Чи було ваше бажання   виконати Богом?" Знову запитав імам Ахмад.
Відповів пекар:
"Я маю намір зустрітися з  великим вченим  в цю епоху імама Ахмада бін Ханбаля."
Імам Ахмад був вражений і приголомшений, щоб почути відповідь пекарем. Потім він сказав:
"Мабуть, це все Божий план дуже великий. Мені не дозволили відпочивати в мечеті, так як приїхати сюди, щоб виконати молитву і прохання."
"Що ви маєте на увазі під цією дорогою Заслуженого комфорту постояльців?" запитав булочник з подивом.
"Я Імам Ахмад бін Hanbal ,  що ви молитесь Богу , щоб зустрітися." Імам Ахмад сказав зі сльозами на очах.
СубханАллаг ...
За його словами, це означає, що:
"Хто б не відтворити просити вибачення (прошу вибачення Аллаха), Аллах зробить його кожне горе вихід і на кожному труднощі є легкість і Бог дасть йому (м'яса) від напрямку , яке не є несподіваним."   (HR. Ahmad , Абу Дауд і Ібн Маджа)
Wallahu'alam




Ukriana

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.