RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 2 January 2016

Caibidil 20: Coinnigh an rún

Caibidil 20
Coinnigh an   rún 
Pósadh an climax an ghrá foirfe an lánúin, a n-aidhm agus an fonn chun cónaí le chéile i sona agus síocháin till an deireadh a saol agus tá súil againn a bheith le chéile go deo mar an fhuil ag sileadh i gcorp agus is féidir leis na scamhóg Breeze an aer úr. Ach i ndáiríre an tsaoil cosúil leis an tonn na farraige, tá Breeze bog agus gaofar agus uaireanta go bhfuil stoirm toirneach a bhuail an rámhaíocht long san uisce farraige agus beidh rinne an shivering phaisinéara frighten agus ag caoineadh. Go bhfuil an pictiúr fíor na beatha lánúin pósta mar an t-am dul ar aghaidh.
Le linn an giúmar gealach mil, beidh an cúpla nua-phósta mothú sona, álainn agus milis. Ach de réir mar an t-am a théann ar aghaidh ní bheidh a bheith ann dath fíor ar an lánúin a tháinig amach, an dath droch chéile tús le teacht amach. Seo an t-am thoirní tús a shéideadh amach an sonas agus cuimhní cinn milis. An scéal nuair tús a bheith ina aimsir te chun teacht ar an teaghlach, an fear céile a bhfuil a freagrach i gceannas ar an long teaghlaigh, ba chóir a phleanáil plean gníomhaíochta teagmhasach a réiteach a thagann chun cinn ar an bhfadhb.  
Ba chóir do theaghlaigh a thógáil bunaithe ar na luachanna atá foirfe leor mar go mbeidh go leor teaghlach in ann a chinntiú bhreith sona fear céile, bean chéile, thuismitheoirí agus do pháistí chomh maith. Ar an ábhar sin fear céile agus bean ba chóir a dhéanamh ar ullmhóidí leordhóthanach le cur i bhfeidhm i leith na dteaghlach sa saol. Cén fáth nach, ar an meán, nach bhfuil na tuismitheoirí chomh tromchúiseach i láimhseáil gnóthaí a gcuid teaghlach.
Is leor a chur ar fáil bia, éadaí agus páistí scoile a bhainistiú gan eilimint thábhachtach de gean agus naisc níos dlúithe idir gach ball den teaghlach a chothú. Tarlaíonn an éifeacht ní amháin cásanna colscartha a bhaineann le daoine óga agus daoine scothaosta. Fiú amháin níos mó distressing, ag déanamh damáiste do cheisteanna tromchúiseacha teaghlaigh chun cinn, cosúil le mí-úsáid bean chéile, leanaí, ciorrú coil agus a leithéidí.
Tá céilí Wisdom i rith teaghlaigh an ghné is tábhachtaí i chéile a chothabháil i measc an teaghlach.   Roinnt ama a bheidh ann a bheith míthuiscint idir fhear agus bean chéile. Ba chóir go mbeadh an fear céile a imirt ról tábhachtach a ath ceart   a gcaidreamh, ach ní léir coinníoll in ann a ath ceart. Mar sin, thosaigh an cogadh idir fhear agus bean chéile, an méid agus níos mó má tá an bhean chéile duine nach mar sin esesy apollogise a thabhairt dá fear céile. Fad caidreamh dona leis go bhfuil do bhean chéile   gné is féidir a cur isteach ar an gcaidreamh grá agus an teip ar an fear céile agus bean chéile.   A choinneáil ar theaghlaigh go leor rúnda i gcás ina bhfuil an líon tí i disarray mar gheall ar an fear céile nó bean chéile a féin a iompar mar a bheadh ​​seabhac agus a scaipeadh faoi rún comhpháirtíochta do dhaoine eile.
Is Oscailt an náire daoine eile gníomh an-náireach. Ina theannta sin reprehensible gníomhartha arb ionann pheaca uaigh. An Messenger    de Allah dúirt:
"Cé hé a chlúdach an náire a Muslim a bheidh, a bheith clúdaithe i náire sa saol seo agus na dhiaidh" (Tuairiscíodh ag caibidlí Ibn Majah II / 79 Tá, barántúil).
"Cé a thóg an dea-a bronntar mar luach saothair iad siúd a leanúint air, gan laghdú a luach saothair sa slightest, agus a cuireadh distraction dó a leanúint di pheaca mar pheaca gan laghdú a gcuid peacaí sa slightest." Narrated ag Muslim, 2674
An Briathar Dé, rud a chiallaíonn:  
"Níl aon mhaith i bhformhór na n-chomhairleoidh rúnda ach amháin (ina) a taitneamh a bhaint as carthanas nó feabhas nó athmhuintearas idir daoine; agus whoever dhéanann an iarraidh pléisiúir Allh, beidh muid a thabhairt dó ar luaíocht mighty "(Surat ar Nisa-: 114)   
Fiú Prophet Muhammad   chonaic oideachas freisin Muslims chun rúnda (olc) deartháir Muslim eile a chlúdach. I bhfocail an Prophet é luaite ó Abu Hurayrah go gciallaíonn:
"An bhfuil a fhios agat cad backbiting nó a insint náire an duine eile agus d'fhreagair an cara:?. Allah agus a Messenger fhios is fearr"
Ansin mhíníonn Apostle Allah:
? "Go ghlaonn tú ar do dheartháir rud éigin fuath aige Ansin tá roinnt a rá: Insint dúinn, cad má Dúirt mé leat go bhfuil ann chun é Sé sallallaahu Prophet 'alaihi Wasallam dúirt: Má deir tú é, ansin caithfidh tú backbiting a dhéanamh, agus más rud é nach ngabhann léi méid a deir tú, agus tá tú chun bréag dó. "(Muslim).
Ó na véarsaí thuas Quran agus Prophet focal,   tá sé go leor srianta   de magadh oscailte daoine eile. Agus is é psychologically, oscailte agus labhairt faoi dhaoine eile náire ar neamhord pearsantachta ba chóir a leigheas go luath. I gcás más rud é nach bhfuil réitithe láithreach bheidh sé galar a thabhairt chuig an croí agus disbelief endless.
Níos Fearr hintinn a cheartú agus a fheabhsú ár n-adhradh féin. Tóg an scáthán agus a fheiceáil na botúin agus laigí ár féin. Dia Tá a lán le ár n-botúin a chlúdach, ní comhaireamh cé mhéad grá agus grásta Dé dúinn ionas gur chosaint muid an vices a.
Deir Allah freisin i véarsa 12 de Surat al-Lo, rud a chiallaíonn: 
"Agus ná locht a fháil le daoine eile agus Déanann na daoine eile a dhéanamh. Ar mhaith ar cheann de na is mian leat a ithe an flesh a dheartháir marbh. Mar sin, bheadh ​​agat disgusted air."
Tá sé i ndáiríre chun cosc ​​a chur le gníomhartha den sórt sin agus nádúr reprehensible temptations an-tromchúiseach. Ach tá Dia a thabhairt ciall a roghnú, is iad an rún is tábhachtaí agus abhcóide éigeantach. Dá bhrí sin, nuair a deartháir Muslim a thaitin a insint do na ugliness thart ar dhaoine eile, ansin ár ndualgas chun foláireamh agus é a chosc. Ár ndualgas chun stop a chur go léir an dearcadh olc an duine sin. Tabhair comhairle a chur ar an chun stop a chur pheaca. 
 
Deartháireacha agus deirfiúracha, nach bhfuil muid foirfe, gach duine againn a rinne an rud dona san am atá caite, tá a lán de sin ar ár féin a d'iarr taitneamhach ó Dhia.   Dá bhrí sin, a bheith againn a bhí seirbhísigh Dia a chur i gcuimhne dá chéile agus logh na botúin daoine eile, nach bhfuil an breitheamh daoine eile botúin agus náire.
An Prophet dúirt: "Ó Anas DA, nuair ardaigh mé (Allah) (Ascension), a ghluais mise roinnt daoine a raibh tairní práis scratching a n-aghaidh agus cófraí ​​dá gcuid féin, ansin I (Allah) dúirt: Cé go bhfuil siad, O ? Gabriel Ansin dúirt Gabriel: 'Tá na daoine a itheann flesh an duine (náire a phlé) agus touching a n-onóir "(Abu Dawud).
Ón Hadith thuas, tá sé haram ar feadh Muslim a mharú, devour, nó cainteanna   onóir Moslamach eile ar bhealach nach bhfuil cead ag i Shari'a. I measc daoine eile ag insint náire sin mór. An gníomh heinous foréigean ag cuid de i measc Muslims. Ag glacadh leis a dhéanann siad   sé fadhbanna fánach sin ní dhéanann siad forbid a cás os a gcomhair.
Is backbiting nó olc nó labhairt olc de dhaoine eile i measc na cúiseanna naimhdeas idir Muslims agus damáiste a dhéanamh don chaidreamh eatarthu. Mar gheall ar na gníomhais olc ar an Almighty likens ghibah a dhéanann backbiting le daoine ag ithe feola sa deartháir marbh.
Mar sin, ba chóir an fear céile agus bean chéile a chlúdach i gcónaí ar an náire nó a rún pósta ó eolas ar na daoine eile, fiú amháin do na tuismitheoirí agus i-dlíthe. Ós rud é go bhfuil an cuspóir rúnda pósta roinnte iarbhír i roinnt foirmeacha gur gá a bheith ar eolas a phost mar:
1.                    Rúnda háirithe:
Mysteries an speisialta Is ábhar pearsanta a iarradh go sonrach ag an fear céile nó bean chéile an lánúin a choinneáil faoi rún. Imam al- Ghazali bhí luaite cheana ina leabhar al-Qulub Mukasyafatu ar roinnt scoláirí léirmhíniú ceannais Dé do believers chun a choimeád ar bun agus ina bhfuil an t-iontaobhas "focal nó abairt" sainordú a chothabháil agus a choimeád faoi rún. Caithfidh sé a choimeád ar bun an t-iontaobhas. Mar an gcéanna, dúirt rud éigin a péire le an iarraidh go mbeadh sé ina rún idir iad, ansin mbaineann sé le hiontaobhas nach mór iad a chosaint.
2.                    An Rúnda Of Shábháilteacht Touching:
D'fhéadfadh go mbeadh daoine atá naimhdeach go dtí ár comhpháirtíochta mailíseach agus ba mhaith liom betray agus   náire.   Is féidir leis an namhaid iarratas cheilt ó dúinn go léir an t-eolas, cúlra agus mar sin de. Sa chás seo againn, mar ní mór céilí a bheith cliste agus ciallmhar. Ag tabhairt go mícheart faisnéis don namhaid a údar surely baol toisc go bhfuil stair a thaifeadadh ar an scéal an bhean chéile de al-Ghazi Sam'un go nochtann an rúin chun an namhaid fórsaí a fear céile a dhéanamh go bhfuil an saol a fir céile faoi bhagairt. Ní dá bhrí sin a bheith ró-ionraic nó aon fhaisnéis go nochtann an "rúnda" de pháirtí slándála. Mar a oiread agus is féidir iarracht a bhrath na cleasanna mailíseach ar an lánúin trína gcuid focal nó iompar.
3.                    An Rúnda na Sealúchais:
Tá maoin agus comhpháirtí airgeadais chomh maith le rún nach mór a chosaint agus a chosaint ag an bhean chéile. Sa chás seo, is é an bhean chéile ag feidhmiú den chuid is mó mar coimeádaí tí a bheadh ​​an duine is uirlise i gcomhréir leis an rún pósadh tógtha mar an Prophet é féin a dúirt go: "Is é an bhean is fearr ann do thoil a fear céile nuair a chonaic an fear céile é agus nuair a d'iarr sí ar obey tú, agus is féidir léi a choinneáil ar a chuid féin-mheas agus do bhagáiste nuair nach bhfuil tú sa bhaile. "(ag-Tabarani)
Sa chomhthéacs seo, teaghlaigh, agus tá sé go léir a dúirt gur "maoin" agus fortress na rún teaghlaigh. Tá sé de fhreagracht ar fhear céile agus bean chéile a chur de chúram air. Dá bhrí sin, cosc ​​Ioslam daoine a ghoid Sracfhéachaint i dteach duine eile gan cead a fháil ón tiarna talún. Prophet rá: "Má tá duine ar bith le breathnú-jengok do theach gan chead, agus ansin caith tú clocha ag dó go dtí go pléasctha a shúile, ní bheidh tú pheaca." (Bukhari agus na Moslamach)
4.                    An Rúnda na Seomraí Leapa: 
Is é seo an croí an chuid is mó rúnda agus an Bastion deireanach i gcás an rún pósta   beidh céile lovemaking a bhaineann bheith i bhfolach agus gan ach rúnda idir lánúin,   toisc go bhfuil an dlí mídhleathach agus Nós Nua más rud é ceann de na céilí a phoibliú a gcaidreamh le ears eolas agus súile na daoine eile , in ainneoin a leanaí féin. Sin é an fáth Ioslam enjoin a scartha na leapacha na leanaí toisc go bhfuil siad seacht mbliana d'aois agus múineann iad a cúirtéis agus a iarraidh ar chead sula dtéann siad isteach i seomra a dtuismitheoirí 'go príomha ar thrí ócáid ​​mar atá luaite sa Quran, is iad sin roimh mhaidin, timpeall meán lae agus tar éis Isha (oíche) mar gheall ar   an bhféidearthacht conjugal acu le chéile nó iad resting, scíth a ligean nó codlata.
5.                    Rúin On Fadhb Dínit: 
Dínit gceist nakedness, náire agus laige an duine. Allah deir, rud a chiallaíonn: ". An bhean a bhí bhfuil bean righteous na mná atá obedient (obedience) agus dínit a chothabháil in éagmais a fear céile mar a bhfuil Dia a shábháil iad" (An Nisa-: 34) Sa chás seo, go leor rudaí is féidir a tharlóidh má theip ar an bheirt a chosaint ar a dínit mar:
 i.          an bhean chéile nó fear céile cheating ar a bpáirtí. 
ii.                   Lánúineacha ag lorg siamsaíochta lasmuigh den bhaile. 
iii.                  Lánúineacha dhúbailt céilí.
iv.                   Insíonn an lánúin an rúin dá líon tí do dhaoine eile.
6. Rúin Maidir Cothabháil:  
 Sa chás seo tá an fear céile éigeantach a chothabháil nó a costais a bhean chéile agus a pháistí a chur ar fáil. Is é seo an bronntanas an cumas a leanúint, gan a bheith lipéadaithe mar fhear céile sprionlaithe agus stingy nó go bhfuil an fear céile ró-wasteful agus ag maireachtáil i só. Tá dualgas ar an duine fhréamh a chaitheamh ar a raidhse. Dá bhrí sin ba chóir na fadhbanna a bhaineann le cónaí le páirtí a phlé i dtreo is nach a chiapadh duine féin nó do dhaoine eile curse mar gheall ar ár teip a choinneáil ar an rún.
Tá comhthuiscint agus oscailte-minded (an t-othar) an deireadh thiar thall, mór-a bheith i an anam gach pearsa aonair is fearchéile nó bean chéile. Níor chóir go mbeadh aon pháirtí, ghníomhaigh na céilí in iúl iad féin agus a insint rúin chun outsiders roimh an lánúin iarracht a dhéanamh an fhadhb a réiteach ar mhodh plé ach gan aimsiú réiteach eile ionas go mbeidh an rúin na dteaghlach a bhí in iúl do thríú páirtithe.
Mar shampla, mar na himeachtaí a tharla i laethanta na Muhammad Prophet ina bhfuil wania gearán a dhéanamh dó go sé go raibh buailte ag a fear céile. Ar dtús, chinn sé go bhféadfadh a fear céile qisas (ag chlog reciprocated) i bhfeidhm, ach ag an nóiméad an-a bhí an revelation a ligeann fear céile beating a bhean chéile i gcúinsí áirithe, is é sin chun oideachas (bhuail a ghortú nó a bhuail mar gheall ar fearg). Go hindíreach, bhí mná leaked teaghlaigh lena fear céile chun míbhuntáistí do thríú páirtithe, is é sin an Prophet insint.
Agus i gcásanna den sórt sin, nach bhfuil sé mícheart do bhean chéile (nó fear céile) a dhíghlasáil an rúin an teaghlaigh toisc go bhfuil sé déanta ar mhaithe le leas nó ar mhaithe leis an teaghlach féin. Is é sin nuair a thagann fadhb i gcaidreamh phósta nach féidir a réiteach trí phlé frithpháirteach, agus mothaíonn an fear céile nó bean chéile go bhfuil sí a thuilleadh in ann chun déileáil leis, ansin ní mór teacht ar réiteach a ghlacadh le rannpháirtíocht na 'outsiders', i bhfocail eile, iachall rúnda pósadh oscailte ar eolas an duine. Ach tá roinnt rudaí a chur san áireamh, is iad sin:
i)                      Déan tagairt don duine cuí
I gcás cinneadh d'aon toil a bhí a thabhairt mar gheall ar an teaghlach inmheánach do dhaoine eile, ba chóir é a chur ar aghaidh chuig an duine cuí mar ní hamháin ar bith duine is féidir a bheith ina fhadhb go háirithe má rinne sé gearán nithe faoi rún i gceist. A chinntiú go raibh an duine a rinne gearán is é do iontaobhais, iontaofa, gné neamhchlaontacht mothúcháin leochaileacha, carachtar calma agus muinteartha. Mura bhfuil, féadfaidh sé a bheith ar an thionscnóir agus tracer fadhbanna. Is cuma cibé an bhfuil sé le cara gar nó fiú comhairleoir a bhfuil taithí, rud atá tábhachtach chun cuidiú le léargas agus comhairle a sholáthar, nó chun idirghabháil sa chaidreamh ceart déthaobhach idir fhear agus bean chéile isteach.
ii)             Dhíghlasáil an oiriúnach Rúnda
Ní mór dúinn cuimhneamh go bhfuil na daoine a rinne gearán sé fós ina 'coimhthíoch' i gcomhthéacs an teaghlaigh. Dá bhrí sin, is cuma cad ba mhaith leat a insint dó ba chóir an rún a bheith teoranta do nithe a bhaineann leis na fadhbanna a bhíonn ina n-aonar. Ní dhéanfaidh aon ní níos mó ná sin. Gan trácht ar mar gheall ar an tionchar a imirt ar na mothúcháin, oscailte againn an rúin an lánúin.
iii)           Tagraíonn sé do Hakam
Is "Hakam" ionadaí de chuid an dá an fear céile agus bean chéile ina bhfuil an fear ionadaíocht ag breitheamh, mar sin rinne an bhean. Uaireanta an chúirt féin, beidh an t-eadránaí ina freastal dá na rialuithe mar idirghabhálaí a cheapadh chun cuidiú leis an cás ar láimh a réiteach. Tá sé luaite ag Allah deir, rud a chiallaíonn:
 "Agus má tá imní ort faoi shárú idir an dá (fear céile agus bean chéile), ansin eadránaí as a chuid daoine agus eadránaí as a dhaoine a cheapadh." (An Nisa- ': 35)
Beidh an dá de na rialuithe a dhéanamh 'ceistneoir' don fhear céile nó bean chéile i seisiún ar leith, chun a chinneadh an chúis agus a chuid fadhbanna. Mar sin, ní mór an tábhacht a bhaineann le ról an eadránaí a roghnaíodh bhfuil airíonna mar iontaofa, ciallmhar agus díreach is féidir, a choinneáil faoi rún, chun gníomhú go críonna agus nach i bhfabhar aon pháirtí. Sa chás seo, ba chóir an fear céile ná an bhean chéile a thabhairt rún do na dearbhphrionsabail ar a bhfuil roinnt de na rúin a teaghlach a bhí a chur in iúl. 
Ansin, beidh an dá rialuithe chéile chun teacht ar réiteach. Ag glacadh leis go bhfuil ann a thuilleadh le fáil talamh coitianta idir an dá chéilí, ní mór an dá aontú eadránaí a cinneadh a dhéanamh idir iad ar bhealach nuair ba chóir é a tharchur chuig an gcúirt.
iv) Tagraíonn sé chun na cúirte
Is é seo an chéim deiridh ina bhfuil réiteach trí phlé agus trí comhairleoir nó idirghabhálaí "dlí-eolaíocht" aon oscailt a thuilleadh aon dóchas ar son na síochána. Anseo, féadfaidh an chúirt cinneadh a dhéanamh maidir le todhchaí an teaghlaigh áit a raibh fios an rúin teaghlaigh i gceist os comhair breithimh nó cúirte.
Sampla   scéalta riamh a tharla i laethanta na Prophet mar Khadijah eo Saiditina eagna ag teacht ar an rún an Prophet apostolic fuair an chéad revelation i uaimh Hira 'inar ghníomhaigh sé go ciallmhar ag insint eachtra amháin do dhaoine a fháil ar a gcuid tuairimí agus ní raibh tagairt a dhéanamh ach aon duine ach Pioc na cinn atá aitheanta i dteideal bheith ina tagartha agus is féidir a choinneáil faoi rún. Ba é sin an fear a chol ceathrair féin, Waraqa bin Nawfal, a pious a shealbhú fós ar an fhoirceadal aondiachas. An rún go néata choinneáil go dtí an Prophet é féin go raibh orduithe chun dul isteach sa phobal a chur in iúl revelations iontaobhais.
Áirítear Cibé an fadhbanna a bhíonn rudaí tí, mar Muslim, ba chóir dúinn cuimhneamh i gcónaí Allah agus a iarraidh cabhair uathu. Ag obair istikharah paidreacha agus paidreacha sula ndéanfar aon chinneadh a thabhairt treoir agus neart. Ina theannta sin, a ghlacann tú le Leideanna ón dubh agus bán de sochaí timpeall orainn. Mar a théann an rá, "A maith, a dhéanamh, mar shampla, an droch-agus na teorainneacha a chur chun cinn."
Maidir liom féin go raibh sé an bhean is fearr sa saol ár dteaghlaigh, ach ní mór do gach dhaoine mar a thugtar air daonna bhfuil laigí, ach amháin go bhfuil an céatadán de leochaileacht duine difriúil ó dhuine amháin go ceann eile. I ndáiríre i saol an Prophet Muhammad chonaic é an rud foirfe. Ach tá sé maithiúnas níos mó ná 70 uair in aghaidh an lae agus oíche (Hadith).
Chun a chinntiú go bhfuil an gaol idir fhear agus bean chéile i gcónaí síocháin agus chéile, a chleachtadh mé an nós na rúndachta   faoi na heasnaimh agus na míbhuntáistí an bhean chéile .. Gach na rúin a choimeád dom féin   amháin agus mar threoir dom a fháil ar an mbealach is fearr conas chun comhairle agus treoir a chur ar fáil don bhean chéile. Tá súil agam go mbeidh sé dul chun bheith ina bheith ag an duine   níos fearr agus ní raibh droch-iompar dá saol amach anseo a chleachtadh.
Cleachtas a chleachtadh mé i gcónaí   go bhfuil nach féidir liom díriú an-bíseanna bean chéile, mar gheall ar do dom tá sé ach nádúr an chomhshaoil ​​ná 10-15% de na hairíonna maith tríd is tríd ar an bhean chéile. Ioslam Múineann a leanúna   chun breathnú maith in áit amháin olc.   Tar éis an tsaoil Múineann Ioslam a leanúna a bheith forgiving. Toisc Allah Tá pardoning agus a bhfuil nádúr forgiving. Nuair a dhéanann muid féin mar dhuine a smaoineamh i gcónaí dearfach, má tá flaws a rinne an bhean chéile, beidh mé anailís a dhéanamh ar dtús agus a fháil ar an fhoinse   ar cén fáth tarlú é, cén fachtóirí ba chúis leis an    bhean chéile chun rudaí a dhéanamh fuair níos fearr, anailís freisin cibé an cion beag pheaca nó pheaca mór.
Go dtí seo níl botúin sin nach mó a rinne mo bhean chéile. Gach anois agus ansin tá a dhéanann botúin    féidir a forgiven.    Thairis sin, beidh mé ag gníomhú chun comhairle a thabhairt di go ciallmhar ionas go mbeidh mo   féidir le bhean chéile a dhéanamh ceartaitheacha di féin. Mar a fear céile, má bhainistiú againn chun oideachas a bhean a rinne botún, a thabhairt ar ais go dtí cearnóg amháin agus repent a dhéanamh mícheart. B'fhéidir go raibh sí ag déanamh mar gheall ar aineolas.    Ba chóir don fhear céile a thabhairt   deis a botúin a cheartú, agus cabhrú a bhean chéile a cheartú ar a botúin ionas gur féidir léi í féin seasamh a bhean chéile   go dtí an mbóthar ceart creidimh.
Is é mo bprionsabal,   más mian linn do dhaoine eile chun rudaí a dhéanamh maith dúinn, ní mór dúinn féin an chéad a bheith go maith le daoine eile, onórach bunaithe ar an tagairt do Ioslam. Má táimid féin in ann a chleachtadh aon teagasc reiligiúnach i gcónaí. Ansin, beidh ár mná céile leanúint ár iompar agus beidh fear céile agus bean chéile a bhfuil an-ómósach agus a bhfuil dea-bhéasa agus uasal.
Tá torthaí an gcleachtas    sórt sin caidreamh phósta muid araon pearsanta i gcónaí agus cairdiúil, fiú an t-atmaisféar ar ár saol laethúil mar fhear céile agus bean chéile a raibh taithí acu ach an chéad oíche an phósta agus a dhéanamh riamh tuiscint ar ghrá agus compassion faded in    am. Cé go bhfuil an bhainis bhí éirigh linn an 34 bliain anuas.
Má táimid a ghlacadh i gcónaí le dearcadh dearfach, bhí ár saol cheerful i gcónaí. Toisc    dom má tá fadhb i mo theaghlach níos tapúla beart a dhéanamh léargas a fheiceáil ár gcuid féin - ponder    go féin ar dtús, maidir le cibé an cion ba chúis leis Dia tubaiste a thabhairt. Tar éis a bhí sé le feiceáil amach ar na laigí   bhean chéile agus leanaí.    Ní mór Ní mór dúinn freisin dearcadh dearfach,   an tubaiste go bhfuil Dia a thabhairt dúinn an tuiscint   go bhfuil Dia tástáil ár gcreideamh agus deabhóid, chun ligean Dia a mhéadú tuilleadh ar ár céimeanna. Mar gheall ar an focal Dé.
 "An raibh a fhaigheann an fear an feabhas ar mo bhfabhar roimh a n-trialacha" (Quran).
"Beidh Tar éis an trioblóid a thagann blessings agus taitneamh a Dhia."
Is é seo an prionsabal a bunaíodh mé sa saol seo. Dá bhrí sin, má táimid muinín i gcónaí i Allah tar éis a rinneamar iarracht a dhéanamh mar is fearr is féidir linn. Cúnamh Dé, beidh muid ag torthaí a fháil    ceachtar le cabhair ó Allah.
Leideanna:
1.       Ba chóir an fear céile a choimeád ar bun i gcónaí ar an rúndacht na mná céile ugliness. Is é seo an cineál fear céile a fháil ar an sásamh Allah. Toisc go múineann Ioslam a leanúna cúram daoine eile rúin a ghlacadh, go háirithe a n-laigí.
2.       Is freagracht a choinneáil ar an rún mar gheall ar an ugliness a bhean chéile agus a pháistí fear céile mar an ceann a dteaghlaigh. Toisc go bhfuil carachtar olc a bhean chéile agus leanaí mar fhreagracht ar an fear céile chun comhairle a thabhairt agus a    mhúineadh dóibh a bheith go maith freisin agus ní reáchtáil i botúin a bheith déanta roimh.
3.       Múineann Ioslam a leanúna a choimeád ar bun i gcónaí le rúndacht agus na míbhuntáistí de na daoine eile a fhios againn. Is é an sprioc gan clúmhilleadh thagann chun cinn i saol na sochaí. Ach amháin nuair a an t-iompar mífhreagrach i saol poiblí, beidh caidreamh sóisialta aimsir agus beidh san fhadtréimhse    i bhfeidhm    níos mó naimhdeas. Dá bhrí sin, measann Ioslam 'Bhí géarleanúint níos mó ná contúirteacha a mharú ",.
4.       Má tá an fear céile agus bean chéile cheilt laigí an t-eolas ar dhaoine eile, ansin beidh na hairíonna a d'fhreastail freisin ag an bhean chéile agus a gcuid leanaí, Beidh na coinníollacha seo ann in atmaisféar teaghlaigh a tháirgeadh a caidrimh teaghlaigh níos fearr mar    go bhfuil baill teaghlaigh ar an nós de míbhuntáistí rúndacht daoine eile. Faoi dheireadh beidh sé ar aird staid chomhchuí agus sásta sa teaghlach. Ní mór chineál seo a bheith ag tosú i dteaghlach,   ansin an sprioc a chruthú ar an gcoincheap 'Is é mo Baile Mo Heaven "a bheith indéanta. 
5.       caidreamh Harmony i measc na baill teaghlaigh a bheidh, a bheith in ann chun foirm a sochaí de comhréiteach agus ag cabhrú lena chéile. Beidh caidreamh Lovely agus cairdiúil a tharlaíonn sa tsochaí a bheith ina chéad chéim a thógáil náisiún harmonies. An náisiúin ar scoth




Wallahualam 






Ireland

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.