U zadnjih deset dana Ramazana
Kako biste u potpunosti iskoristili i korist od posljednji dio Ramazana?
Iako svi dijelovi Ramazana su pune blagoslova i nagrade, njegova
posljednjih deset dana imaju poseban status ogleda se u preporukama i
prakse Allahovog, Salla Allahu alejhi ve sellem, i njegovi drugovi. Ja ću se fokusirati ovdje na tri glavna praksi Poslanika, salla Allahu alejhi ve sellem, i njegovi drugovi u toku ovih dana.
Al-Bukhari i Muslim rekord iz 'Aishah da je u posljednjih deset dana
Ramazana, Allahovog će probuditi njegove žene se tokom noći i onda
ostane osim njih (koji je, kao zauzet u djela obožavanja). A
naracija u muslimanskim kaže: "On bi nastojati [učiniti djela
obožavanja] U posljednjih deset dana ramazana više nego što bi u bilo
kojem drugom trenutku."
Aisha prijavio da je sa početkom u posljednjih deset dana ramazana,
Poslanik se koristi za zatezanje struka pojas (tj naporno) i koristi da
se mole sve noći, i koristi kako bi svojoj porodici budan molitve. [Buhari]
Prije odlaska na bitne ove poslednje poglavlje, da nas zaustavi jedan od
velikih imama AHL Assunnah Wal jama`ah, jedan od najvećih revivers od
Da`wah i metodologiju Salaf, Shaikhul-Islam Shamsuddeen Ibn Kajjim
al-Jawziyyah koji će nam dati nevezane opomenu.
On kaže (rahimahu Allaha) u Zaad al Ma`aad fi hadyi Khairi al 'ibaab:
"Od čestitost i čvrstinu srca" na putu ka Allahu Uzvišenom, počiva na
režiju to isključivo na Allaha i izaziva ga da se okrene i dati sve
svoje pažnju na Allaha Svevišnjega. Budući da je poremećaj srca ne može
otkloniti, osim okretanjem u Allaha Svevišnjega, a poremećaj će biti
povećan za jelo i piće previše, miješanje s ljudima pretjerano, govoreći
obilno i spava previše. Ove će uzrokovati da lutaju u svaku dolinu, i
isecite ga iz svojih put do Allaha, oslabiti, preusmjeriti ili zaustave
ga.
Iz milosti Mighty i Milosrdni je da je propisana za njih poste, koji će
prekinuti ispade jede i pije, a prazni čuju svoje želje koje skrene na
svom putu do Allaha Svevišnjeg. On je to propisano u
odgovarajućoj mjeri kao što će biti prikladno i da će imati koristi
sluga, s obzirom na ovaj svijet i Ahiret, i da mu ne šteti, niti
oštetiti ono što je korisno za njega.
On je također propisana i`tikaf za njih, od koji je namijenjen da srce u
potpunosti zaokupljen Allah, Uzvišeni, koncentriran na Njega sam, i
odsječen od preokupacija sa stvaranjem.
Umjesto da je zadubljen s njim sam, One bez svih nedostataka, tako da
sjećanje Njega, voli Ga i okretanje Njemu mjesto svih strahovima srca i
njegove sugestije, tako da je u stanju da ih prevaziđu traje. Stoga sve svoje brige su za njega. Njegove misli su sjećanja na Njega, i razmišlja o tome kako da se postigne zadovoljstvo i ono što će dovesti do blizinu Njemu. To
ga vodi da se osjećaju zadovoljni s Allaha umjesto ljudi, tako da mu se
priprema za biti na miru sa Njim samo na dan usamljenosti u grobu, kada
nema nikoga da daje udobnost, niti bilo ko da odobri Solace osim Njega .
Dakle, to je veći cilj I'tikaf "
Knjiga Zaad al Ma`aad kao i sve ostale knjige Ibn-Kajjim su samo komada umjetnosti da svakog muslimana treba čitati. Al-hamdu
lillah postoji veliki napor među sljedbenika i revivers metodologije od
selefa u prevođenju ove knjige na engleski jezik. Neki od njih ili dio njih su već dostupne. Možda
želite da kontaktirate knjižari al-Kur'an bio-Sunnah društvo of North
America [SAD] ili al-Hidaya Publishing u Velikoj Britaniji.
I`tikaf je osamljenosti i borave u džamiji s namjerom da postane bliži Allahu. To je bila praksa Poslanika, salla Allahu alejhi ve sellem, u posljednjih deset dana ramazana posebno. On bi to uradio u ostalim mjesecima, kao i.
'Aisha prijavio da je Allahov Poslanik, salla Allahu alejhi ve sellem,
se koristi za praksu I`tikaf u posljednjih deset noći Ramazana i običaj
da kaže: "Tražite Noć Kadr u zadnjih deset noći mjeseca ramazana
"[Buhari]
Abu Hurairah, radiyallahu 'anhu, rekao je: "Allah je Poslanika, salla
Allahu alejhi ve sellem, se koristi za i`tikaf nastupiti deset dana
svakog ramazana, onda kada je bila godina u kojoj je bio odveden (umro),
nastupao je I`tikaf za dvadesetak dana. [Buhari]
'Aisha prijavio da je Poslanik, salla Allahu alejhi ve sellem, se
koristi za praksu I`tikaf u posljednjih deset dana ramazana sve dok nije
umro, a onda mu se žene koriste da se bave I`tikaf nakon njega. [Buhari]
`Aishah radhiya Allahu` anha također izvijestio da je Poslanik, salla
Allahu alejhi ve sellem, "Koristi se za obavljanje i'tikaf u posljednjih
deset dana ramazana sve dok Allah Moćni i Majestic, odveo ga. [Buhari i
Muslim]
Al-Bukhari zapisa iz Abu rekao je da je Poslanik (S) rekao: "Ko čini
I`tikaf sa mnom je da I'tikaf tokom posljednjih deset [dana]."
Ovaj Sunnet Poslanika, salla Allahu alejhi ve sellem, je napuštena od
strane mnogih muslimana i to je vrijedno oživljavanje je u ovoj eri.
Sayyid Sabiq kaže u Fiqhus-Sunnah:
Sunnet ili radije i`tikaf nema poseban rok. To se može ispuniti boravi u džamiji s namjerom izrade i`tikaf za dugo ili kratko. Nagrada će biti u skladu sa koliko jedan ostaje u džamiji. Ako jedan odlazi u džamiju, a onda se vraća, on bi trebao obnoviti svoju namjeru da izvrši itikaf.
Ya'la ibn Umayyah je rekao: "osami sam se u džamiji neko vrijeme za I`tikaf." 'Ata mu je rekao: "To je I`tikaf, dok ste sami na osami tamo."
Onaj ko obavlja Sunneta (kao u ramazanu) i'tikaf (tj nije obavezno onaj
koji je napravljen nakon zavet) može završiti svoju i`tikaf u bilo koje
vrijeme, čak i ako je prije nego što je period je namjeravao ostati.
'Aishah vezi da, ako je Poslanik cilj da itikaf, on će moliti ujutro molitvu i početi ga. Jednom je hteo da i`tikaf tokom posljednjih deset noći ramazana, a on je naredio svojim šator da se postavi. Aishah
je objavio: "Kad sam vidio da, naredio sam šator da se postavi, a neke
od Poslanika supruge slijedi odijelo Kada je [proroka] molio jutarnju
molitvu, vidio sve šatora, i rekao:." Šta je ovo "Rekli su:". Mi tražimo
poslušnost [Allahu i Poslaniku Njegovu] "
Zatim je naredio njegov šator i one njegove žene koje treba poduzeti
dole, i on je odgođen njegov i`tikaf u prvih deset dana [od ševalu].
"[Buhari]
Činjenica da je Allahov Poslanik naredio [njegove i] njegove žene
'šatore da se oborio i [on ostavio i] zamolio ih da napuste i`tikaf
nakon što su napravili namjeru za to pokazuje da su odbacili I` tikaf
nakon što su počeli ga.
Poželjno je za onoga koji se čini I`tikaf za izvršavanje mnogih
supererogatory djela obožavanja i da zauzmu se s molitvama, recituje
Kur'an, veličanja i hvaleći Allaha, uzdižući Njegovo jedinstvo i njegovu
veličinu, tražeći Njegov oprost, slanje pozdrave na Poslanika, neka je
mir, i molbe Allah - koji je, sve akcije koje bi jedan bliži Allahu. Uključeno
među ove akcije je proučavanje i čitanje knjiga tefsira i hadisa,
knjiga o životu proroka, neka je mir, knjige fikha, i tako dalje. Također je prednost da se uspostavi mali šator u dvorištu džamije kao što je Poslanik učinio.
Dozvoljena akata za Mu`takif (osoba obavlja I`tikaf)
Sljedeći akti su dozvoljene za koji se čini I'tikaf
(1) Osoba može napustiti mjesto I`tikaf da oproste svojoj ženi i žena može posjetiti svog muža koji je u I`tikaf}
Safiyyah, radhiya Allahu 'anha rekla: Prorok salla Allahu alejhi ve
sellem, je pravio i`tikaf [u posljednjih deset noći Ramazana], pa sam
došao da ga posjeti noću [i njegove žene su bili s njim, a onda otišao] .
Razgovarao sam s njim neko vrijeme, a onda sam ustao da ode, [pa je rekao: "Ne žuri jer ću vas pratiti" ,. On
je stajao uz mene da sa mnom natrag -i njen stan bio u kući Usaamah Ibn
Zejd [do kada je došao do vrata džamije u blizini vrata Umm Salamah],
dva muškarca od Ansaar su prolazili, kada su vidjeli Poslanika, salla
Allahu alejhi ve sellem, oni ubrzan, tako da je Poslanik, salla Allahu
alejhi ve sellem, rekao je: ". biti na jednostavnost jer ona je Safiyyah
Bintu Huyayy" Dakle, oni su rekli: " 'SubhanAllah, O Allahov [nismo imali bilo kakve sumnje o tebi]!". On
je rekao: "Zaista Shaytan cirkuliše u sin Adam baš kao što krv
cirkuliše, i bojao sam se da će umetnuti zla misao" Ili je rekao: "nešto
- u vaša srca" [Buhari i Muslim, u [] su dodatne naracije iz Abu
Dawud]
(2) češljanje i rezanje nečije kose, clipping jedan noktiju, čišćenje
nečije tijelo, nosi lijepu odjeću ili nošenje parfema su dozvoljene. 'Aishah
prijavio: "Prorok je obavljao itikaf i on bi stavio glavu kroz otvor u
moju sobu i ja bih očistiti [ili češalj u jednom naracije] njegova kosa
sam menstruaciju u vrijeme.". [Al-Buhari, Muslim i Ebu Davud].
(3) Osoba može izaći za neke potrebe da se mora obaviti. 'Aishah
prijavio: "Kada je Poslanik Izvodi I`tikaf, smirio glavu blizu mene pa
sam mogao da češlja svoju kosu, a on neće ući u kuću, osim da ispuni
potrebe osoba ima." [Al-Buhari, i Muslim].
Ibn al-Mundhir kaže: "stručnjaci se slažu da onaj koji obavlja itikaf
može napustiti džamiju kako bi odgovorili na poziv prirode, za to je
nešto što je on osobno mora obaviti, a on to ne mogu u džamiji Također,.
ako mu treba da jede ili pije i ne postoji niko da mu donese njegovu
hranu, on može ostaviti da ga. Ako je potrebno da povrati, on može
napustiti džamiju da to učine. za sve što on mora učiniti, ali ne mogu
učiniti u džamije, on može ostaviti, a takva djela neće poništiti njegov
itikaf, čak i ako se uzme dugo vremena. Primjeri ove vrste djela bi
uključivalo pranje nečije sebe od seksualnog nečistoća i čišćenje
njegovo tijelo ili odjeću iz nečistoća. "
(4) Osoba može jesti, piti, i spavati u džamiju, a on treba da ostane čista.
Akcije da poništi I`tikaf
Ako osoba obavlja jednu od sljedećih djela, njegova I`tikaf će biti poništena:
(1) Namjerno ostavljajući džamije, bez ikakve potrebe za to, čak i ako je to samo na kratko vrijeme. U tom slučaju, jedan neće ostati u džamiji, koja je jedan od principa I`tikaf.
(2) Napuštanje vjerovanja u islamu, jer bi to poništiti sve akte obožavanja. Ako pripisujete partnera Allahu, vaš rad neće uspjeti, a vi ćete biti među gubitnicima.
(3) gubitka razlog zbog ludila ili pijanstvo, ili početak menstruacije
ili nakon porođaja krvarenja, od kojih su svi diskvalificira osobu za
itikaf.
(4) seksualni odnos. Allah kaže [u značenju]: "Ali ne
povezuju sa svojim suprugama dok ste u izolaciji (I`tikaf) u džamijama
To su Limits (postavlja) Allah pristup ne približi nju Tako vam Allah
jasno Njegov znakova... ljudima: da oni mogu naučiti samokontrolu
[al-Bekare, 2: 187].
I`tikaf nije ograničen samo na muškarce samo, žena može učiniti:
'Aisha (supruga Poslanika) prijavio da je Poslanik, salla Allahu alejhi
ve sellem, se koristi za praksu I`tikaf u posljednjih deset dana
ramazana sve dok nije umro, a onda mu se žene koriste da se bave I`tikaf
nakon njega. [ Buhari]
Draga sestro! kada čitate ovaj ne zaboravi skromnosti i Hidžab supruge Poslanika (S) da treba poštovati ako namjeravate izvesti I`tikaf.
To je najveća noć u godini kao što je Dan `Arafah je najveći dan u godini. To je noć o kojoj Allah uživao punu Sura, Suratul-Kadr [97: 1-5] i 3. do 6. stihove Surat ad-Dukhan [44: 3-6]
To je noć kada je Kur'an uživao.
To je noć kada se poruka (Final i pečat svih poruka) šalju Mohammad, Salla Allahu alejhi ve sellem, počeo
To je noć kada je svjetlo, da bi se osvetljavaju čovečanstvo do kraja života, počela
To je noć kada se dekretom svaka stvar ordainment
Allah kaže u onome što se može prevesti kao:
"Uistinu! Mi smo ga (ovaj Kur'an) koja je došla u Noći Uredbe
(Lailatul-Kadr). A šta će vam znati šta je Noć Kadr je? Noć Kadr je
bolja od hiljadu mjeseci. U tome spuštaju anđeli i Rooh (tj. Jibreel
[Gabriel]) od Allaha dozvolu sa svim uredbe, mir! do pojave zore. " [97: 1-5]
i u Surat ad-Dukhan:
"Poslali smo ga (ovaj Kur'an) dole na blagoslovljen noć. Uistinu, Mi smo
ikada upozoravaju (čovječanstva Naše Torment). U tome (te noći) se
proglasio svaka stvar ordainment. Amran (tj komandu ili ovaj Kur'an"
...! aan ili njegov Uredba svake materije) od nas Uistinu, Mi smo ikada
slanje (Poslanik) (As) milost od Gospodara vašeg Zaista On je All-èuje,
All-Znalac [44:. 3- 6]
Osoba koja nedostaje Laylatul-Kadr je zaista depriviranih osoba!
Abu Hurairah prijavio da je Poslanik, salla Allahu alejhi ve sellem, je
rekao: "Blaženi mjesec vam je došao. Allah je post tokom to obavezno na
vas. U toku je vrata u raj se otvaraju i vrata Hellfire su zaključana, i
đavoli su lancima. Tu je noć [tokom ovog mjeseca] koja je bolja od
hiljadu mjeseci. Ko god je lišen svoje dobre zaista lišen [nečeg
velikog]. [Ahmad, an-Nisa'i i al-Bejheki]
Onaj koji nedostaje ovom blagoslovljen noć tada je propustio mnogo dobra
za to niko ne nedostaje, osim jedne od kojih je zadržan. Stoga
se preporučuje da je musliman koji želi da bude poslušan Allahu treba
da stoje u molitvi tokom ove noći od Eemaan i nada za veliku nagradu,
jer ako on to radi, Allah će oprostiti njegove prethodne grijehe (1).
Što se događa osobi koja svjedoci Laylatul-Kadr? i šta treba uraditi u?
Abu Hurairah Radhiya Allahu `anhu prijavio da je Allahov Poslanik, salla
Allahu alejhi ve sellem, rekao:" Ko stoji (u molitvi) u Lailatul-Kadr
od Eemaan (vjere i iskrenosti) i traži nagradu onda mu grijehova su
oprošteni " . [Buhari]
Preporučuje se da se ponizno puno tokom ovog noći, to je prijavljeno iz
naše majke 'Aishah radhiya Allahu `anha, da je rekla:" O Allahov Šta ako
sam znao što noć Lailatul-Kadr je, onda šta da kažem u tome?" On said.- "Say.- (Allahumma innaka 'affuwwun tuhibbul' afwa fa'fu 'annee.)
"O Allahu Ti si Onaj koji oprašta uvelike, i voli da oprosti, pa pardon.". [At-Tirmithi i Ibn Madže sa Sahih Isnad]
Kada je Laylatul-Kadr?
Poželjno je da traži ove noći u posljednjih desetak dana ramazana, kao
što je Poslanik salla Allahu alejhi ve sellem ,, je težio njegov
najbolji u traženju da u to vrijeme. Već smo spomenuli da
će Poslanik ostati tokom posljednjih deset noći, da probudi njegove
žene, a zatim će ostati pored njih da obožavaju.
Ibn Abbas prijavio da je Poslanik, salla Allahu alejhi ve sellem, je
rekao: "Tražite Noć Kadr u zadnjih deset noći ramazana," u noći kada je
devet ili sedam ili pet noći ostaju od zadnjih deset noći ramazana (npr
21, 23, 25, odnosno). " [Buhari]
`Aishah radhiya Allahu 'anha je rekao:" Allahov poslanik koristi za
praksu I`itikaf u posljednjih deset noći i kaže:'. Potražite
Lailatul-Kadr u (neparne noći) u posljednjih deset ramazana " [Buhari i Muslim]
Međutim, ako je sluga je preslab ili nije u stanju, onda bi trebalo
barem ne dozvoliti posljednjih sedam njega prolaze, zbog, kako se navodi
od Ibn Omera, koji je rekao: Allahov poslanik je rekao: "Tražite je u
zadnjih deset, i Ako jedan od vas je preslab ili nije u stanju onda neka
ne dozvoliti da se to da mu nedostaje konačnu sedam. " [Buhari i Muslim]
To objašnjava njegova izreka: "Vidim da je vaš snovi su u sporazum (koji
je u posljednjih sedam), tako da onaj ko želi da traže ga onda neka
traži da u posljednjih sedam '. [Buhari i Muslim]
Poznato je iz sunneta, da je znanje o tačnom noći na kojima
Lailatul-Kadr pada je preuzeo jer ljudi tvrdi, 'Ubaadah ibn AS- Saamit,
radiyalloahu' anhu, je rekao: Poslanik je izašao u namjeri da nam kažete
o Lailatul -Qadr, međutim, dvojica muškaraca su se raspravljali, a on
je rekao: "ja izaći da vas obavijestiti o Lailatul-Kadr, ali tako i
tako, i, tako i tako su se raspravljali, pa je podigao, a možda i da je
bolje za vas, tako traže ga na (dvadeset) deveti i (dvadeset) sedmog i
(dvadeset) peti. "[Buhari]
Neki od hadisa ukazuju da Lailatul-Kadr je u posljednjih deset dana, dok
drugi ukazuju na to da je u čudnim noćima posljednjih deset godina,
tako da je prva su opšti i drugi više posebno, a posebno treba dati
prednost preko generala. Ostali hadisa navodi da je u posljednjih sedam - i to su ograničena spominje onaj koji je preslab ili ne može. Tako da ne bude zabune, sve hadisa slažu i nisu kontradiktorni.
U zaključku: Muslimanski treba tražiti Lailatui-Kadr u neparnim noćima
posljednjih deset: u noći dvadeset prvo, dvadeset treće, dvadeset petog,
dvadeset sedmog i dvadeset deveto. Ako je preslab ili nije
u stanju da traže to u svim čudno noći, onda neka ga traže ga u čudnim
noći na sedam: u noći dvadeset petog, dvadeset sedmog i dvadeset devetom
i Allah najbolje zna. (1)
Koji su znaci laylatul-Kadr?
Allah je Poslanika, salla Allahu alejhi ve sellem, opisao je jutro nakon
Lailatul-Kadr, tako da su muslimanski može znati koji je danas dan. Od
Ubayy, radhiya Allahu 'anhu, koji je rekao: da je on, salla Allahu
alejhi ve sellem, je rekao: "Ujutro sljedeće Lailatui-Kadr Sunce izlazi
nemaju nikakve zrake, kao da je to mesing jelo, dok se ne igra .
"[Muslim, Ebu Davud, Tirmithi i Ibn Madže]
Abu Hurairah, radhiya Allahu 'anhu, je rekao: "Mi smo razgovarali
Lailatul-Kadr u prisustvu Allahova Poslanika pa je rekao:"? Koji od vas
pamti [noći] kada Mjesec nastao i bio je kao pola plate ... [Muslim]
Ibn 'Abbaas, radhiya Allahu' anhuma, rekao: Allah je Poslanika, salla
Allahu alejhi ve sellem, rekao je: ". Lailatul-Kadr je miran i ugodan,
ni vruće ni hladno, sunce se javlja na jutra biti slaba i red" [At-Tayaalisee, Ibn Khuzaimah i al-Bazzaar sa Hasan Isnad]
Molimo se Allaha Svi Mighty milostiv da nas blagoslovi ovu Ramadan strane svjedočimo Laylatul-Kadr
Wallahhualam
Bosnia
No comments:
Post a Comment
Thanks for your comments, I will reply soon.