RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 29 January 2016

Глава 2: Мій намір, щоб бути кращим чоловіком.

Мій намір, щоб бути кращим чоловіком.
Насправді в житті "поставити метою" є ключовим елементом у будь-якій дії. Згідно з ученням Пророка Мухаммада   SAW   "почати щось з наміром зробити для Бога." Якщо ми робимо роботу, тому що Бог є, звичайно,    результат і ефект наших дій буде грунтуватися на шаріаті (ісламського закону)   та правил, встановлених Аллахом. Якщо це станеться, то це буде придбати кращий світ і в майбутньому. Тому що будь-яка робота, яка почалася з наміром Аллаха буде винагороджений Нього. Наприклад, якщо ми обгороджена вранці вийти з дому, щоб йти на роботу, тому що шукати законний прибуток для нас, щоб дати обслуговування до нашої дружині і дав їжу і дах членам сім'ї і забезпечують транспортні засоби, то він буде вважати релігійним, але якщо ми не встановлюйте намір, що він не отримає в якості нагороди поклоніння. Яка втрата. Але насправді, скільки людей практикувати його. 
"Я буду кращим чоловіком до вас дорогою, молитися Аллаху, щоб мій намір бути реалізовані"   прошепотіла я з моєю дружиною на нашій першій ночі нашого шлюбу близько трьох років тому.
"Insya Аллах. Якщо це ваш намір Abang" Моя дружина, яка лежала поруч зі мною.   Вона подивилася мені в обличчя з надією посмішкою. Це моя обіцянка моєї коханої дружини, з тих пір він почав, і назавжди. Може, що відбувається Тепер, як мудрість Бога, який хоче, щоб перевірити вірність своєї любові.
Відображаючи дійсність життя, що я пройшов через.   Під   першим мають намір одружитися на початку 80-х. Основною метою є, щоб вибрати кращий жінку своєї мрії (сумлінно, освічених, красивих і багатих), щоб бути моєю дружиною. З наміром поклав у моєму розумі. 
Я не заохочують спілкування, щоб завжди підкорятися ісламську віру і правила. Навіть якщо до цього часу, більшість з університету студента буде   "пара" під час навчання. Це стиль життя U студента, і вони пишаються, щоб зробити це. Але для мене, я не практикував цю звичку, бо це проти ісламської віри і правил, слава Богу.
"Нік, що з тобою не так, завжди самотній   в кімнаті гуртожитку", сказав Лі, який використовують, щоб бути мої сусіди по кімнаті в гуртожитку USM три десятиліття тому.
"Дорогий друже, я так шкодую, мій принцип відрізняється від інших" Я намагаюся, щоб відповідь на   Лі питання,
Обидва з нас в перший рік університету, він зробив соціальну науку і шахти в житло, будівництва і планування.
 
"На жаль, Лі, у мене є інший принцип ,, якщо я когось цікаво, вона   буде кандидатів моєї майбутньої дружини, а не тільки як суспільної злагоди, для щасливих йти пощастило".
"Нічого поганого Нік, все практикували" Лі спробувати вплинув на мене.
"Краще   дружити і отримати   знати   один одного" 
"Це нормально Нік". Лі, щоб переконати мене прийняти його ідею.
"Адже ми досі під вивченням, після закінчення ми можемо організувати для одружених". 
"Вибачте, хлопці, я різні принципи з вами. Моя самостійно було навчити любити жінку тільки, щоб бути моєю дружиною, не для задоволення, моя релігія забороняє спілкування між чоловіками і жінками, крім того, якщо вони незнайомець" Я намагаюся пояснити Лі.
Лі подивився на мене з тисячею питань показує, що він потребує подальшого уточнення з питань, які ми обговорювали.
Я вдячний Богу, який направляв такі принципи, які я коли-небудь, оскільки   молодь. І він залишився, поки я не був одружений. Зрештою, що принцип існує до нинішнього стану. Таким чином, принцип, який зробив чисту любов з щирістю.
 
Мій поточний дружина леді з яких моє бажання до неї в той час як ми обидва спільно сісти на автобус до школи майже 2 роки, але ми обидва ховаються наше бажання напам'ять. Коли ми наткнулися тільки косі погляди і посмішки тільки розкрита нами, пристрасна любов зберігається тихо в наших серцях.   Мій інтерес у моєї дружини   тепер через краси її   появи неперевершеною   в той час. Її краса має особа, яка завжди виглядала молодою (мило) з коренем волосся, молочно-білого кольору шкіри, форми тіла худий тонкий і середньої висоти, викликаного тіні його обличчі завжди представляв у розумі. Її обличчя   красиве, молочно-білий шкіри і її стиль ввічливий. Схожі особа як майже дорівнює одному популярна актриса в 80-і роки.
"Дорога, твої зрозумів, що я насправді закохалася в вас, поки ми обидва чекали автобус, щоб піти в школу тих, шкільний день" Моя дружина сказала мені, в першу ніч нашого шлюбу.
"Не дивно, що, коли я дивлюся на вас, ви не виглядають так сором'язливий і судилося" пожартував я.
"Звичайно, в іншому випадку, як ми можемо одружитися" Її палець затиснутий моє стегно. "Aduuuuh,."
Ось така історія про те, як нас обох полюбити один одного деякий час назад. Alhamdulillah,   з Богом буде, нарешті, об'єднатися, ми, тим не менш.   Може бути фактичним довести віру мусульманина, що помічник чоловічого і жіночого була визначена Аллахом в Луг Махфуз, так як ми народилися. ,
Наше введення для серйозних переплітаються після того як ми   випадково зустріти одну ніч   в сценічне виступ у школі, зіткнувся з моєю дружиною, яка була домовленість з матір'ю і сім'єю, щоб подивитися шоу.
"Я думаю, що   ми були зустрінуті раніше."   Це перше слово я вимовив коли погляд на неї, що ніч.
"Сьогодні вранці ми зустрінемося біля стадіону" Вона відповіла з посмішкою карвінгу для мене.
 "Де ваш офіс?" Я запитав її,   знову, після   догани отримаєте відповідь. 
"Мій офіс в Din Будівництво, Ви де?" вона відповіла з солодким посміхнулася мені.
"Я студент, переживає мій практичний на інвалідів" Я відповів спонтанно у відповідь на неї .. На мій погляд, дуже задоволений будь-які слова, які будуть представлені. Бо дівчина моєї мрії я міг раніше прокоментував і   він дав позитивну відповідь. Це був перший момент, коли ми отримали більш тісно познайомитися один з одним.
Наступного дня під час обідньої перерви, я поспішив на стадіон, щоб знайти Дін Будівництво офісу. Я дуже зацікавлений, щоб побачити дівчинку, яку я зустрів вчора ввечері. Коли я    прибув на стадіон, я побачив її   на прилавок, вона носила жовтого кольору молока   Баю Kebaya з батик sarung,   вона виглядає так красиво і красиво.
"Asalamualaikum" Я привітався, як тільки повідомлення на фронті боротьби.
"Waalaikumussalam warahmatullah hiwabarakatuh" вона відповіла з солодкою і прекрасною посмішкою. 
"Чи можете ви знайти свій офіс".   Вона з нетерпінням раді. 
"Час вже майже тут, це легко бачити," я   відповів, як я спостерігав за дівчиною в переді мною. Серця почав відчувати серцебиття, пульс стає швидше. Я відчув щось незвичайне, коли маємо справу з нею в той час. Відомо це перш, ніж я ніколи не говорити з нею, просто косив очей і тримати почуття в серці. Хіба це початок любові, починають розмножуватися в мою душу і мрію мені красива дівчина, які приходять до серця майже два роки   разів.
Після цієї події, ми використовували, щоб зустрітися і поїсти разом під час обідньої перерви перерви. Кілька разів ми разом для вечірньої кави після робочого дня. 
У день, коли я і її   в   "Санто Ресторан". Коли ми були ще пили каву разом і базікали. На жаль, я висловив їй це.
"Я хочу, щоб ти була моєю подругою спеціальний".   Вона виглядає блідою і схвильований. дивився в мої очі і глибоко її красиві очі   відчував моє серце. Її тіло трохи тремтіти. Може бути, вона була здивована, що вийшов з мого рота.
 "Це правда," сказала вона просто, дивлячись на мене з тисячею смислів.
 "Звичайно, у справі, не жартую, я серйозно" моя   Відповісти ентузіазмом, щоб дати їй впевненість у собі.
"Але я не утворені, як ви", вона відповісти і дивитися глибоко в очі. 
"Це не питання, що саме ви дійсно подобається мені" Я запевнив її, що я був серйозним і не жартую ..
З цієї зустрічі, ми часто зустрічаємося і їдять разом під час обідньої перерви. Здавалося, як з нас починають любити один одного.
Після я завершую свою практичну сезон в PWD Кота-Бару, Келантан. 
Одного разу я повідомив, що її я серйозно хочу, щоб взяти її в дружини, офіційний "Meminang" (обручки) буде найближчим часом після закінчення університету.
             
Мій батько і мати   погодилися з моєю пропозицією, більше того, вони обидва були добре поінформовані про наші стосунки з моєю сестрою, яка живе у військових колах. Таким чином   чверті недалеко від в'язниці, де її батько служив хірургом. Працівників
"Ми були встановити дату займатися близько місяця часу. Орієнтовно дата весілля, щоб бути після закінчення наступного року. Тато і мама сподіваюся, ви згодні з нашим планом. Краще зосередитися на ваш випускний іспит" Я підвіконня згадав батько останнього відправлено для мене.   Я був такий радий. Рішення було сюрпризом теж, тому що вони були благословенні і продовжують готуватися до мого одруження.
Мої батьки дія може вони відчували, що настав час для мене, щоб заспокоїтися. Я закінчив своє навчання і ще більше я єдиний син і другий в моїй родині. Мої патенти знаю, що я не   соціальний, хлопці. Або може бути, вони також думаю, що мій вік старше 28 років у вересні 1980 року, що занадто старий в Малайському традицією, якщо панове ще незаміжня.   Ті, все начебто того, що мій шлюб був організувати за допомогою   моєї патенту.
Я тільки що отримав, щоб дізнатися один одного глибоко під час нашої участі період 1 року, тобто не надто близько через нашого розташування відділив далеко, більше 600 км. Сам зупинитися в Пенанг і її перебування в Кота-Бару. Ми рідко зустрічаються разом під час нашої участі. Що нас обох робить тільки написав листа один з одним, щоб звільнити нашу закоханий і намір. 
Озираючись назад, мій намір почати одружений, є також недоліки, які були в невіданні щодо вимог релігії, як і в запуску намір, намір немає его ще молоді люди, які хочуть гарну дружину, гарний зовнішній вигляд    НЕ   до кращою, потім слідують з релігія, багатство, сім'я і моральний спуск. У той час як рада ісламі чоловік, щоб дати пріоритет теології і практики, потім слідують з красою, багатством і сім'ї.  
Може інвалідності постраждали від моєї дружини після того як ми одружилися і жили щасливо разом протягом більше 20 років, є нагадуванням про Бога, що, якщо ви обираєте красу жінки, це не буде тривати довго, і він може взяти його в будь-який час. Добре зарекомендувала себе Пророк сказав (Хадис). Той факт, що моя дружина, яку я пишаюся її красивою не довговічні, і в даний час доведено Господь Аллах прийняті назад всі мої захоплення в її "COMEL Лоті" (Симпатичні і краси). Тепер вона стала реальністю як сигнал, що пишається мною, перш ніж цю красу по жінці, яка стала інвалідом.
Таким чином, сценарій зробить мене глибоко усвідомити, що все, що ми маємо в світі благословення Аллаха від. Ми тільки що кредити на коли-небудь використовував його. Так що не Райт вимагати те, що ми отримали через нашу здібності, наше вміння і блискучою знань, з тим, що всі ті, що ми маємо в цьому світі належить Аллаху. Всі їх, у нас немає нічого.
Тепер інцидент зробити мені зрозуміти Відключити осіб потребує підтримки США або фізично або морально. Вони не просять народитися з відключити. Але їх інвалідності дається Аллахом. Що це, вони повинні прийняти. Таким чином, ми, чиї народився з повністю здатності розумово і фізично повинен бути голою в нашому розумі, то відключити особа також потрібно їх Райт, щоб жити щасливо і мирно у Всесвіті. Таким чином, вони повинні давати однакові шанси і можливості.   Ми, як нормальна людина має дати повну підтримку і допомогу   тих кімнатами осіб.
Так давайте разом, щоб допомогти тим, хто інваліди або відключена, даючи їм можливість в рівній мірі користуватися свободу жити, як нормальні люди. Для Бога виглядає, ідеально підходить або недосконалою, а не каменю вимірювання свого статусу. Бог дивиться на людину з вірою і відданістю. Вони високі, що відданість шанується Богом. Вони є ті, які підуть на небо, вона сповнена задоволення.
Якщо намір пам'ятати назад до першій установці існує також елемент спокуси, тепер Бог показати Свою велику силу, щоб перетворити всі людські події. Укласти з історії, що, якщо ми дуже глибока, щоб упокорити себе, що ми будемо    завжди бути щирим   при установці намір зробити щось, щоб отримати    задоволення від Аллаха.
На щастя, на початку першого шлюбу також був введений   намір, що я був би кращим чоловіком моєї дружини і дітей. Спробуйте все можливе, щоб бути людиною улюбленим сім'ї та родич. Цей намір,   хвала Аллаху Аллах Виконувати хоча і не 100%.    Це я кажу тому, що Аллах дав мені   терпіння, наполегливість, рішучість, та фізичні здібності   собі, як вихователя паралізована дружина   і довели, підтримуючи обов'язки досі, що охопила майже 15 років.
Моя пристрасть і здатність піклуватися мій любляча дружина протягом більше 15 років, є великим досягненням, як відхід на інсульту пацієнта. Історії перекинувся на членів сім'ї, моїх друзів і   сусідів. До такого задоволенням я налякати і відчувати себе турботи, якщо це може призвести пропустіть мене, щоб бути его людина і proudness себе. Такий похвали фактично зробило мене більш страшно і бояться прийняти його, тому що ми не знаємо, наше майбутнє буде завжди так добре, як сьогодні чи вчора або за день до. Як історія записав історію успіху на самому початку, і після сходження на пік   успіху стали забувати себе і в кінцевому підсумку порушується его настільки високо, поки, нарешті, не почали засуджувати і зневажати. "О Аллах, я так Коматозний зберегти ці властивості для мене і моєї сім'ї і близьких друзів". 
Проте почути скарги з    двох пирогів і два, які відчувають заздрять моїй здатності піклуватися про хворій дружині    і матері в законі також змушує мене    жили в нашому домі протягом майже 15 років, так як він був так близько до моєї дружини , Невдоволення виникає, тому що коли вони запросили його мати здійснити паломництво по домівках, часто на запрошення причин вона не в змозі залишити її паралізовану дочку в спокої. Таким чином, ситуація іноді роблять мій в законі трохи розчарований і засмучений. Таким чином вплине наші зв'язки з деякими збереглися.   Мені дали вказівки по    Богу, щоб бути такі питання, як незначних питань, які повинні бути, з якими стикаються у своєму житті. Allhamdulillah наші сімейні узи можуть тримати у спокої. 
Іноді ми поставили намір бути кращим чоловіком. Істинний приклад лідер, вірний і відданий, люблять бути праведним і визначити Солех і solehah нашої сім'ї. Але фактичне досягнення наших силах, найпотужніший Аллах якого можна, нарешті, встановити фактичне досягнення і так далі.
Поради:
1.      "Щастя сім'ї залежить від намірів пар, які хочуть одружитися. Якщо намір вийти заміж для того, щоб догодити Богу, буде похвально відношення між чоловіком і дружиною. Змішування в будинку серфінгу човні ґрунтуватиметься на законах, викладеними в Корані і хадісах. Домогосподарства отримують благословення і під керівництвом Бога. Сімейні відносини завжди веселий і спокійний. "Шлюб   не буде тривати до кінця життя -Insya Аллаха (Бог дасть)"
2.     Відносини між чоловіком і жінкою не повинно спілкуватися. Там повинно бути обмеження, обмежені Ісламської вчити і Східної культури зробити і не роблять,   якщо їх відносини занадто вільно може бути, щоб підвести розширити обидва будуть надалі справу з незаконним сексом з чоловіками. Вони будуть погано для їх майбутнього покоління. Це призведе до розладу легко статися, коли є проблеми в сім'ї і в кінцевому рахунку легко призвести до розлучення. Коли розлучення   відбувається, діти будуть жертви і може вплинути на досягнення їх академічних, тим самим роблячи їх майбутнє досить похмуре. Багато випадків поділу чоловіком і дружиною, в результаті яких діти, позбавлених батьків любов і прихильність, буде заманили винен наркоманією або інших соціальних питань-лін. Нескінченні стати хардкор наркоманів і викликати проблеми в суспільстві і нації.
3.      Фактор краси виглядає при виборі супутника життя не є головним чинником, як красиво, людини може змінитися в будь-який момент, якщо це потрібно Бога.   А королева краси, що з розуму джентльмени    можуть бути потворні на ніч, коли його обличчя хіт кислоти або участь в результаті нещасного випадку. Тому не причина, щоб вибрати дуже красиву жінку. Що найбільш важливо, щоб жінки, які мають релігійне знання і благородний характер. Ці властивості більш короткочасним і забезпечить безліч переваг для подружнього життя. Найбільш послух '' Solehah   дружина буде радувати чоловіка і може виховувати дітей на вулиці неба.
4.      За статистикою розлучень, виданого рад релігійних   мусульман по всій Малайзії, кількість розлучень серед заміж в Малайзії є відносно високими, це говорить кожен день   шостий партнера. Майже 80% розлучень, які відбуваються пар, які отримали благословення родини під час їхнього шлюбу в першу чергу. Чому це сталося, може бути, тому що вони вже давно визнані в кожній іншій їжею любові і прихильності між ними стали зникати, коли одружився, коли це сталося, відбувається конфлікт між подружжям, або це може бути тому, що вони не мають чоловік і дружина достатньо знань, щоб управляти їх сімей.
5.      У реальності життя або здібностей досягнень, зроблених людиною, не обов'язково бути аплодували і підтримується всіма сторонами, але там, звичайно, занижена через їх здібності, щоб судження, засновані на різних уявленнях. Для злочинця, якщо він здійснює    роботу, тому що Аллах і запевнив, що це не суперечить Божим заповідям, то ми повинні бути вдячні, навіть якщо не хвалили і захоплювалися багато. Отримати задоволення від Аллах важливіше, ніж люди у світі нагороди.
6.      Іслам оцінити людина їх високий рівень віри і відданості ті, хто домогтися успіху в житті. Вони будуть мати місце в раю, повному насолоди. Тому кожен повинен використовувати цю життя, щоб заробити задоволення від Аллаха, збільшуючи свою віру і відданість.
7.      Якщо ми щирі у цьому роботу, це було б легко, тому що той, хто завжди отримує допомогу від Бога, тому що вони повинні зробити щось роботу не для похвали людини, але це не тому, що є почуття відповідальності і Бійтеся Аллаха, якщо не всі його з'їсти. Той, хто може варто тести з мужність і самовідданість, як він завжди добре подумати Аллаха. Коли біда, він буде терплячі, тому що він вважає, що з поточного катастрофи, що Він дав його в якості тесту для подальшого підвищення рівня віри і відданості. Люди, які щиро вірять, що Аллах Всезнаючий і Всемилостивого Милосердного. І Він замінить його з чимось приємні лиха краще, ніж коли-небудь. Для цього ми повинні чекати часом прибуде милість Сігала і благодать Божа. "Бог з тими, хто пильно вперто." 
8.      Тому що я поклав намір бути кращим чоловіком моєї дружини, коли вона була атака Сток, завдяки тому, що вона була паралізувати одну сторону її тіла (праворуч), і я став відхід з моєю дружиною протягом періоду від 15 року , мені вдалося зробити, що завдяки Богу приємно, що повний заповнити моє бажання, намір Таким чином є ключовим мого успіху бути терплячим до лиця все виклик, біль і скорботу, як інсульт догляд за період 15 років в обов'язковому порядку.
 
 
 
 
Ukrainia

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.