RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Thursday 28 January 2016

TEST Gud den Almægtige i livet

Den påståede formål med Gud til hans tjenere.
Dette jordiske liv ethvert menneske vil modtage test fra Allah SWT. Tests bragte sige forskellig fra person til person. Der er personer, der er testet med modgang og lidelse, er der en test med rigdom, og fornøjelse.   Normalt ville vi har klaget, hvis testet med modgang og smerte eller tab af en elsket. Sådanne forsøg normalt er i sympati med sorg og sørgede. De fleste mennesker, der sædvanligvis testet af smerte eller lidelse vil nemt søge hjælp    Allahs SWT. Hver gang vi ville bede til Gud og bede til ham.
"Åh Gud, hvorfor jeg testet, når påstået, at du har givet mig, Gud ..
Er mine synder, så jeg testet denne godt ..
Jeg kan ikke stå Ya Allah. Jeg er ikke længere i stand til at se det i øjnene, åh min Herre Allah .   "
Sådanne klager vil normalt give opmærksomhed til folk, der blev testet, vil  Allah, bønfalde om tilgivelse, og hjælper Allahs at slette alle test af smerte og lidelse.
I stedet påståede givet i form af rigdom,  magt og forskellige andre luksusforbrug. Normalt vil modtageren ikke kunne mærkes kun i testen. Faktisk vil de fleste føler, at de har succes på deres egen indsats og visdom, snarere end hjælp fra andre. Hvis denne situation i det menneskelige sind, hvis fik rigdom og lykke  test, vil de miste deres hoveder. For det meste vil være meget af nærhed til Gud. Men ingen tvivl om der er dem, der modtager test ægteskaber og luksus vil være taknemmelig til Gud for at give til en person med   bidrag fra Mercy tjenester til fattige mennesker, forældreløse børn og andre.
Måske er den bedste ven nogensinde tænker alt dette i sit hjerte, da han blev ramt af en storm påstår, forskellige andre test sat af Allah på Hans folk som ejendom, tab af liv og osv Under alle omstændigheder har du alle tror, ​​hvad er visdommen bag alt denne test?  
  • For at teste omfanget af hans lydighed og tålmodighed
  • At rengøre og vælger, som sande troende og hyklere, der orang2
  • Til at danne og uddanne den menneskelige personlighed, og dermed bliver et dydigt folk
  • For at styrke og fjerne synden
  • Som værktøjer til  mennesket vant til at modtage forskellige tests, og dermed øge udholdenhed, styrke og ambitioner stadig står ..
Allah siger i sura Al Baqarah stykker 286-

"Allah bebyrder ikke en person uden for hans rækkevidde"

Fra vers citat ovenfor,  at Gud ikke ville teste os med noget ud over vores formåen. Desværre Allah elsker at hans tjener. Men vi holder klager, klager og give op. Vores Profeten Muhammad SAW blev testet med test større end vores.   Men han har tålmodigt .. Hvor er hjælp fra Allah? Vid, at Allah den Almægtige er nær, så længe du holder dig til den Religion og være tålmodig med alle de prøvelser .. (AlBaqarah: 214)
 "Jeg beder Gud den Almægtige friske blomster, men jeg fik kaktus en stikkende. Jeg beder om en sommerfugl, jeg fik larve. Jeg er skuffet og ked af det, men forbliver tålmodig .. Men ikke længe efter øjeblik, kaktus  blomstring smukke blomst og en larve bliver til en sommerfugl så smuk, .Dette er, hvordan Allah elsker og uddanner sin Tjener "Hvis vi undersøger mange af dem er succes i livet har alle været igennem hård prøve fra Allah SWT. De var en succes i sidste ende er takket være tålmodighed og stræber efter at overvinde alle lider dæmning fiasko. Og endelig vil de have succes som Gud lovede.
Wallahu'alam.
 
 
 
Denmark

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.