RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Wednesday 27 January 2016

Коучинг и възпитание на семейството за мъдрост.

Наставлявате и образоват е отговорност на мъжа. Ако мъжът не дава порицание към жена си и семейството,  който извърши действие в противоречие със законите на исляма, мъжът ще получите греха и се наказват пред Бога   в  по-долу. По дяволите е в очакване на безотговорно съпруг, който не даде ангажимент за Коучинг и образоват неговата съпруга и децата със знанието на принцип на 5 стълб ислямската вяра. Ако мъжът е човек с минимален познания  той трябва да наемат на "гуруто да научи семейството си.
По този задължителните отговорно да преподават, образоване и треньор на семейството, така че те ще се подчиняват всички задължителни на ниско и реда, отколкото бил определят от исляма. Той трябва да имат умения и ноу-хау, за да даде добри насоки, така че членът на семейството ще бъде прието с отворен ум и   добре разбиране за практикуване в ежедневието си.
За да изпълни тази отговорност, което аз съм практикува се от направят моите действия и практики като модели за подражание за високи постижения.   Общувайте с съпруг и семейството елемент с   ефективна комуникация техника.   Избягвайте ходене на разговори. My самостоятелно трябва да стане отличен пример за подражание, а след това всяка конструктивна критика, за да се коригира всеки грешки съпругата или децата ще бъдат ефективни.
Пророкът е заповядано да се прави добро в дома на една жена, били нежни и толерантни към всички свои недостатъци, тъй като те са създадени от реброто на огъната човека. Пророка Мохамед каза:
Значение: "Който вярва в Аллах и в Сетния ден, да не навреди на съседите си. Berwasiatlah с жените с доброта. Тъй като те са създадени от ребро и най-криво ребро на върха. Ако го оправям, че ще го счупи. И ако го остави, той ще остане криво. Поради това завещае да си с доброта. "[Хадис: Предаден от ал-Бухари (. Не 5185-5186) и мюсюлманска (не 1468 (62).), От Абу Хурайра radhiyallaahu" anhu.]
За мен да наставлявате   моя  жена трябва да бъде направено с пълен с грижи и   предпазлив,  защото аз вече знам темперамента на жена ми, който е чувствителен и лесно се обиждат. Ако говоря с висок глас тя ще бъде напълно сълзи в очите й и я носа на свой ​​ред да червеникав цвят.
"Скъпа, нека да погледнем на това", докато държите списанието и показва жена, носеща хиджаб. ,
"Тя е все доста с хиджаб, вижте изглеждат по-красиви и сложни '' Аз се взират в жена ми с любов и хиляди значение.
"Ако скъпа носенето хиджаб ще изглежда толкова  прекрасна широка ангел" Поздравявам дума за жена.
"Вие също толкова красив, че е съвместим" спонтанно ми жена, дават отговори.
"Аз съм сериозен мед. Не се шегувам, вашата естествена красота ще бъде по външен вид с хиджаб "очите ми изглеждат дълбоко очите й, и тя се опита да се съсредоточи надолу и изглежда по-красива и детски.
Диалогът между мен и жена ми преди много време, когато за първи път предложението ми за жена, така че тя ще носите хиджаб. Това е заповед на Аллах жена ми трябва да се носят. Във всеки случай  по това време много редки дами, носещи хиджаб, дори моята  майка, чието завърна от поклонничеството само облечен с тънка и виж улей шал, за разлика от капака трябва да е като в ритуал на исляма. Разбираемо беше по това време все още отговаря на общественото невежество над съзнанието на вяра и преданост.
Чел съм историята за това как жена му порицан Rusulullah SAW. Когато опита Messenger малко питие съпругата му A'isha служи,
Пророкът се усмихна.
"A'isha който наблюдаваше пиенето изумление на съпруга си.
.
"О, Пратенико на Аллах, защо се усмихваш?" Попита A'isha Rasulullah SAW. "Все още си спомням историята на нашето време, когато ние просто се жени" Което обикновено е времето на Пророка винаги споделят храна в контейнер заедно със съпругата си.

  

"Като любяща съпруга на мъжа си, тя е красива памет, и би било чудесно, ако тя може да се повтаря отново", каза на пророка     Мохамед SAW.
Saidatina A'isha достигна последната Пратеника на стъкло и пиене това е, тогава тя   е малки смотаняци, защото очевидно сладки напитки, че тя служи за  съпруга й беше погрешно поставени сол. Той е солен вкус. Rasulullah SAW продължаваше пищни.
Тази история показват  как мъдростта на пророка Мохамед видя увещава жена си A'isha RA, когато  тя прави грешки. Такива примери трябва да се спазват от всички,   съпруга, когато искате да наставлявате си съпруга, когато те правят грешки.  
Практика критикува съпруга The с мъдрост и състрадание е, че той е   бил направен от мен от началото на брака ни   отново. Аз със сигурност    се знае, че тя има раздразнителност и   чувствителност, когато е критика или забележка от мен. 
Като пример за това как се   е убедил съпругата си да носите хиджаб. Преди това тя не носят хиджаб, когато ние се оженят.   Очевидно е, че имам намерение   да остави жена ми носят хиджаб, както е предписано от исляма. Насочване на   съпругата да носят хиджаб от съпруг е религиозен задължение, което трябва да се реши, ако не искаме титлата като съпруг страхливец, който ще има болезнено мъчение. Ето защо, като съпруг, който е извършил с заповедите ми    важната отговорност    да поддържа вътрешния хармония, която е била построена, аз бях много внимателни в търсенето на стая, за да информира жена ми, че тя трябва изделия хиджаб, когато изляза от вкъщи. В директивата не е толкова ezzy да практикува, защото   по това време 80-те все още са малко жени в хиджаб, дори собственото ми семейство има много, които не носят хиджаб (по това време хората все още са невежи и безчувствени, ако не воюва хиджаб, както   е предписано от Ислямска рокля etique.
По този начин, аз трябваше да намеря време, което работи най-добре за даване на съвети на жена ми.   Орисан Бога през 1983 г. за в средата на юни. I са били ръкоположени от  Бога, претърпени   оток на дясната колянна става. Преживях болестта като резултат от дълго боледуване, които някога съм преживял през 1969 г. съм бил приет в болница за лечение, което е продължило в продължение на месец. След освобождаването от отговорност, последвано от по-нататъшно лечение у дома в продължение на 5 месеца. Лекарите бяха дадени отпуск по болест в продължение на 6 месеца. Десният крак е трябвало да бъдат опаковани с цимент "гипс" (POP) за една година. След изтичането на 6 месеца отпуск по болест, аз трябваше да отида да работя с пръчка.
Чрез определянето на такава очевидна извинение един,    аз се възползвах от възможността да съветва жена ми да носят хиджаб.
Когато за първи път отворих устата си, за да попитам жена ми да носят хиджаб.
"Скъпа, имам важен въпрос, за да ви кажа" Казвам на жена ми, докато тя с мен една нощ.
"Колко важни въпроса, свързани с нашето семейство ли е?" Тя се опита да получи подходящия отговор,
"Не, това всичко добре, въпросът е за теб и мен" Давам кратък отговор.
"Всъщност, когато бях парира за един месец в болницата, аз правя едно обещание към себе си. Ако Аллах, прости ми и аз съм в състояние да се освободи по-рано от болницата, ще осигури на жена ми да фаянс хиджаб, както това, което се предписва в ислямския учи ".
"Ооо, това си обещание към Аллах". Съпруга LIBS отпадат дума.
"Моля, че намерението ми към Аллах, така че вашите са готови да фаянс хиджаб  скъпа".
"Правейки това и на двама ни  може да спре да накаже  греха. За миналото е свършила, какво можем да направим само се молим и обратно обещават приятни от Аллах. Милостта ще простя нашата небрежност в миналото, амин ". Аз се моля на Аллах с напълно съжалявате, жена ми, който ми каза, до   амин, за да получите Аллах за прошка.
"OK скъпа, аз ще се опитам да фаянс хиджаб". Чух мекия глас от любимата ми жена, й ayes напълно отпадат със сълзи.
"Алхамдуллилах, благодаря на Аллах, който ни зарадва DOA"
"Чака за два или три дни пъти ще изделия хиджаб".
. "Ако е възможно, възможно най-бързо, тъй че моето  намерение да Аллах. Това е знак на нашата благодарност към Неговото ръководство, който позволява на крака ми изцеление по-бързо и  аз бях по освобождаване от отговорност по-рано от лежащо болни." Опитах се да убеди жена си.
Емоционално съм привлече вниманието на жена ми   ", че болка и неудобство   лица  от    двама ни (съпруг), могат да бъдат  Аллах изведе сигнала за нас. "Казах на любимата ми съпруга.
"За съжаление, това може да бъде физическо намаляване на болката се дължи на Божия гняв заради моята небрежност, като не ви поучавам  да носят хиджаб да покрие  напълно да главата" Аз говоря, когато и двамата бяхме почти готов за легло за една нощ.
"Може би това е така, но все още има много други жени  с  гола глава, но те ​​не бъде катастрофа", жена ми намеси.
"Бяхме    дадено бедствие може да бъде  Аллах ни обича, Той иска да ни каже, да се реализира и да се покае за греховете на миналото". Призовавам моята съпруга.
Съпругата мълчеше, както той се поклони с лицето си на земята с напълно раздразнен.
"Мисля, че имаме нужда от омбудсманите себе си, проверете къде е наред"  Опитвам се да вземе точката,
"Може би си прав да кажа, че скъпа" да бъде фаянс на от жена ми.
"Тогава ще започне  днес, за да фаянс хиджаб Bang". Моето обещание към мен.
"Алхамдуллилах. Благодаря на Аллах" I показано щастието ми за жена.
"Бог да ви благослови", аз съм благодарен, както със съвети за жена   бе започнала да носи хиджаб всеки път, когато изляза, и тя се превърна й  практика и до днес.
А жена е лоша черта твърде чувствителна, ако погрешно казват, че може само да цупиш веднага, сълзи ще се влеят и червеникав нос. Когато тя се цупеше трудно да убеди нормален разговор, аз трябваше да се намери начин да се направи нещо, за да може да убеди обратно.
Един от най-поучителен действия, за да се върна жена ми мрачна към нормална ситуация, няколко пъти съм трябва да се шегувам и се шегува.   I, използвани за да пее на пя за всеки пъти ми съпруга merajuk.
"Kekasih ку Marah- Мера. Мера Мера lagi "
The тя ще каже "Abang Ни .." и пръст ще лакът ми здраво.
The аз ще кажа "Adoooooo, твърде болка  скъпа" и ръката ми я прегърнеш здраво и нежно звучи навън "Обичам ви любимец".
Каза, че "И аз те обичам".
Това в края на нашия хладно война.
Така ме принуди да се практикува, защото може да се охлади атмосферата на  топли и постоянно напрегнати емоции на жена ми, в резултат на изказването си навън с висок тон. От началото на моите действия, които обиждат и нараняват сърцата на жена ми, като  съпрузи трябваше да предприеме бързи действия, за да се облекчи отношенията със  съпругата. Моят опит да убеди жена си по този начин е много ефективна, защото навиците на жените, когато мъжете са дошли да се извиня, че бързо ще се охлади, като показа, че  я в дясната страна и човекът, който е виновен. Тя ще се чувстваме горди и готови да поемат прошка.
Съвети:
1. исляма винаги е учил своите последователи да дава съвети на някого, така че се обърна към по-добра посока и да оставите    всички практики, които противоречат на ислямския закон, съветът е да се направи с мъдрост и учтиво  Примери за това как пророка Мохамед видя увещава жена си когато грешките трябва да бъдат пример за подражание от всички съпруг.
2. Стачки мъдро ще ни позволят да се обърне и да оценят чувствата на тези, които искаме да се образоват. С него те могат да получат с отворено сърце всичко конструктивна критика, ако е рекъл Бог, най-накрая могат да приемат критиките позитивно, когато това се случи, че е лесно за тях  да следвате съветите и съвета, че можем да го представи. Изобличавай мъдрия, и мъдрост, се препоръчва от исляма.
3. Ако стачката е грубо и безотговорно, може да доведе до    порицание е ранен сърца, също ще възникне действие "реагират отрицателно", тъй като те протестират  нас. Ако това се случи ще има атмосфера на напрегнатите отношения между двете страни. В крайна сметка това ще се случи безпокойство в семейството. Разбира се, всички в семейството страда от стрес.    Ако такава ситуация продължава тя може да доведе до евентуалния колапс на домакинството дворец. Искаме ли подобна ситуация се случи в домовете ни?.
 
 
Bulgaria

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.