RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday, 11 March 2016

Tips kanggo Seneng Sex In Islam


 Tips kanggo Seneng   Sex In Islam
Islam minangka addin (cara gesang), agama lengkap urip manungsa ing bumi iki wis disetel pedoman kanggo nglaras urip sing ngganggu wong Gusti Allah padha digawa dening Nabi Muhammad.
Jinis iku salah siji manungsa alam. Islam tau nglarang kepinginan jinis, mulane Islam wis laydown  pedoman carane pasangan nikah kudu nggawe hubungan seksual. Yen rampung miturut pedoman   akehe dening Islam, banjur bakal sesambetan intim dianggep minangka salah siji saka ibadah.
Kanggo wong seneng saka jinis  kudu tindakake kepinginan saka karep manungsa, supaya Pernikahan uga legalize hubungan seksual antarane lanang lan wadon  padha disaranake ing wektu-wektu tartamtu kang dianggep paling apik wektu.
Wektu wedding paling kabiji dening Islam iku sasi Syawal minangka pendapat ulama   sing teka saka expression Sayyidatina Aisha binti Abu Bakar sing Nabi Muhammad nikah ing Syawal. Minangka diriwayataké:
" Pancen, marriage ing sasi rahayu saka Syawal lan ngandhut akèh apik."
Nanging, kanggo achiving rasa seneng bener ing kluwarga   ora nyukupi karo   ing Syawal nikah. Ana akeh iku sing kudu kasebut kanthi teliti, sinau lan praktek dening saperangan supaya entuk tenang (Vegas), katresnan (mawaddah) lan karep (sih), loro utama lan njaba. Salah siji saka wong-lan paling penting inggih punika Jeksa Agung bisa ngetokake saka sesambetan intim utawa ing basa yurisprudensi diarani jima '(sanggama jinis)'.

Minangka salah siji tujuan wontenipun saka marriage, sesambetan intim -according kanggo siji Islam-kalebu sing Highly dianjurake agama pangibadah lan ngandhut nilai ganjaran gedhe banget. Yen jima 'ing obligasi saka pernikahané cara resmine kasedhiya dening Gusti Allah kanggo wong kanggo ngeculake kepinginan fisik siji lan nyambung keturunan, turune Adam liwat turunane apik, tinimbang liwat jina.
Tambahan halal jima 'uga sembahyang kanugrahan utama. Nabi, " Ing kontol sing amal." Sahabat takon, "O Messenger Allah, sing kita diganjar karo wudhu us?." Pasauripune: "Apa ora yen pass ing werna nepsu ilegal bakal dosa? Lan kosok balene, yen matang ing cara resmine, sampeyan bakal kanugrahan ." (HR. Bukhari, Abu Dawud lan Ibnu Khuzaymah)
Amarga sembahyang ana kamulyane lan iku saben jinis ing kluwarga kudu ngarahke lan digawa cara Islam, kang ing miturut tuntunan saka Qur'an lan Sunnah Nabi SAW.

Sanggama, miturut Ibnu Qayyim al-Jawzi ing Ath-Tibb Nabawi (medicine sunnat), sesuai karo pandhuan Nabi wis telung dislametaké: kanggo ngreksa lampahing saka generasi lan djalmo manungso, njabut adi nalika languishing ing awak bakal mbebayani , lan njupuk penggalihipun dhumateng Penyetor Allah.
Salaf memulang, "Siji kudu nyimpen telu iku ing wong: Aja lumaku, supaya yen siji dina kudu ora angel; Aja mangan, ora narrowed kanggo isine weteng, lan ora kanggo ninggalake jinis, amarga banyu bakal digunakake mung yen ana poto-cleaning.
pasuryan Grim:
Muhammad bin Zakariya ditambahaké, "Wong-wong sing ora duwe jinis kanggo dangu, weaken daya organ kang, syaraf bakal saring, lan clogged getih prau. Aku uga weruh wong-wong sing sengaja ora intim 'karo tujuan siji, awak kang dadi kadhemen lan pasuryan surem. "

Nalika keuntungan saka jinis ing marriage, miturut Ibnu Qayyim, wis katelukake lan mata lan ati murni lan tumindak ilegal. Jima 'uga ono gunane kanggo durjana kesehatan fisik, liwat kesenengan tandhinganipun sawijining.
.
Pucuk kesenengan diarani orgasme utawa faragh (puncak kepinginan jinis). Senajan mesthi ora kabeh telas faragh jinis, nanging efforts kanggo entuk optimal padha faragh iku wajib. Padha ditujukan faragj orgasme bisa felt dening loro-lorone, bojone.
Apa iku wajib? Amarga faragh bebarengan iku salah siji unsur penting ing nggayuh sasaran saka Vegas wedding, mawaddah-rahmat. Durung puas siji partai ing Jima ', yen kiwa ndawakake, kang bakal nggawa depresi luwih, yaiku infidelity. Mulane, ing sesuai karo prinsip dhasar saka Islam, wa la la dharara dhirar (aman lan mbebayani), sembarang nyoba kanggo nyegah iku sing cilaka ing marriage sah uga wajib.  
Nanging, ing kepuasan kang kudu ngoyak ing jima 'kepuasan sing dadi watese cukup saka wong, budaya lan agama. Iku ora sabdho nggunakake pretext entuk kepuasan kanggo nindakake laku seksual sesat, kayata sodomy (liwath) kang medhis buktiaken mbebayani. Utawa nggunakake pasukan ing kegiatan seksual (mashokisme), loro fisik lan mental, terakhir asring dumadi.

Mulane, sesuai karo aturan saka usul fiqih "ma la Illa yatimmul wajibu bihi fahuwa wajibun" (soko kang sempurno, ing kahanan sing, uga wajib), ngenali lan sinau unsur sing bisa ngirim jima 'kanggo faragh uga wajib.
Kanggo wong, tandha prestasi faragh cetha banget yen jima 'wis ngrambah ing phase saka ejaculation utawa semen metu. Nanging ora dadi karo titiraras Pelog Nem 'sing paling jinis "pungkasan mangsa panas", utawa  ora gampang kanggo panas. Kanggo sing dibutuhake macem-macem Sastranegara kanggo nelpon.

Lan, salah siji unsur sing paling penting saka strategi kanggo entuk faragh punika pambuka utawa panas ing basa manca diarani foreplay (isti'adah). Dadi panas nyedhaki lan kanthi, miturut ahli sexology, bakal akselerasi wadon tekan faragh. (Kesenengan jinis climax).
Awit iku dianggep penting banget, ngangetaké sadurunge berjima 'uga dhawuh dhateng Nabi Muhammad. Ngandika,
"Ayo ora siji sing karo bojoné kaya kewan. Nanging kudu menehi introduksi, ing ambungan lan Dhiskusi manis cooed." (HR. At-Tirmidzi).
Kissing ing hadits ndhuwur mesthi ing makna bener. Ing kasunyatan, Nabi, diriwayataké ing Sunan Abu Dawud, dheweke ngambong lan nibbled ibu. Two tradhisi iki nalika lenggah kiss antarane bojone minangka forplay sadurunge berjima '.
Nalika Jabir kanggo omah-omah randha, Nabi takon wong, "Apa sira ora omah-omah karo cah wadon supaya bisa Jolly Lawakan? ... Sapa sing bisa cokotan lambé karo saben liyane." HR. Bukhari (nomer 5079) lan Muslim (II: 1087).
. Bad Breath
Mulane, pasangan sing arep banget enten kabeh unsur phase Kiss sampurna. Good Master technique lan carane Kiss apik, lan kebersihan lan kesehatan organ sing bakal digunakake sak ngambung. Sampeyan uga sing, tinimbang mundhakaken suhu jima ', ala ambegan ora seger, iku bakal ngurangi roh lan maksud saka pasangan SEK.
Mréntahaké kasebut ing dhuwur iku kabeh tembung sing bisa narik kawigaten partner, nambah anget lan ngrangsang passion berjima '. Ing istilah sentences ngawontenaken disebut rafats ngrangsang mréntahaké, kang mesthi ilegal ngandika kanggo liyane saka bojoné.
Saliyane kissing lan seduction, unsur tombol liyane dadi panas-loropaken tutul. Kanggo pasangan nikah, awak liyané wis dileksanakake kanggo tutul obyek, kalebu kelamin. Utamané yen temenan minangka jima '. Kajaba iku, panginten Ibnu Taimiyah.
Nashirudin Shaykh Al-Albanian, tembungé tembung Ibnu 'Urwah al-minum ing bukunipun isih naskah a, Al-Kawakbu Ad-Durari,
"Iku idin kanggo bojone kanggo ndeleng lan aran kabeh partners ing kurva, kalebu kelamin. Amarga part tempik awak sing bisa sante ing nggawe metu, mesthi uga bisa didelok lan. Taken from tampilan Imam Malik lan sarjana liyane. "
Thanks kanggo agung Allah, saben bagean awak manungsa duwe sensibilities beda lan raos tutul utawa mentheleng. Dadi, kanggo nambah kualitas Jima ', lan bojoné iki diijini kanggo njupuk mati kabeh sandhangan. Saka Aisha ra, dheweke nyariosaken, "Aku wis wis nglangi karo siji prau preformance Messenger ..." (HR. Bukhari lan Muslim).
Kanggo tutul optimal, pasangan bojo kudu ngerti uga ing TCTerms sing gampang kanggo nangekake partners sing. Sampeyan perlu lan mbukak komunikasi lan informal antarane bojone, kanggo golek nilai, supaya gawé efek maksimum nalika berjima '.
Diijini kanggo pasangan nikah sing padha berjima 'kanggo desahan. Amarga desahan bagéan saka tambah reged. Imam As-Suyuti narrates, ana Qadi sing karo bojoné. Dumadakan wadon bengkong lan sighed. Qadi ana pegel. Nanging nalika dina sabanjuré kang teka bojoné qadhi ngandika, "Apa iku kaya wingi sing."
Siji liyane bab sing kanggo nambah rasa seneng ing sesambetan intim bojone, kang posisi dikawinke. Incidentally Islam dhewe menehi kebebasan palng kanggo sawijining pandherekipun kanggo nyoba macem-macem posisi sak jinis. Mung pranata sariat punika, kabeh posisi jinis sing tetep kanggo bakal rampung ing cara, sing vulva. Boten liya.

Allah Allah mangkene,
"Garwa Panjenengan sing panggonan kanggo cultivate anus, bisa pendekatan saka arah sing arep." QS. Al-Baqarah (2: 223).
. Position Ijba ':
Miturut commentators, ayat iki dicethakaké karo kedadean ing Madinah. Sawise nalika sawetara wanita Madinah sing nikah muhajirin ngeluh kanggo Nabi, amarga bojo sing pengin duwe jinis ing posisi ijba 'utawa tajbiyah.
Ijba jinis posisi ngendi wong teka saka konco vulva. Ing Jeksa Agung bisa ngetokake, wanita Madinah wis tau krungu saka wong wadon Yahudi ngomong, sapa berjima 'dening ijba' banjur mangsa kang bakal salib-paningalan. Banjur teka ayat a.
Ing hubungan kanggo paragraf 233 saka Surat Al-Baqarah ana Imam Nawawi nerangake, "ayat nuduhake permissibility wadon copulate saka ngarep utawa mburi, dening superimposing. Liwat sanggama anal ora dililakaké amarga iku ora lokasi tani." . Farming punika keturunan
.
Muhammad Arifin Abadi Haqqil Azhim ing 'Aunul Ma'bud nambah, "ing lapangan (hartsun) kasebut ing gambar Al Qur'an, wanita bisa clocked dening sembarang liya: lying, ngadeg, lungguh, lan ngarep utawa bali. . "
Mangkono, Islam, minangka alamin agama rahmatan lil ', maneh mbuktekaken duwe ajaran banget lengkap lan jero ing nuntun wong kang tengen segara urip. Kabeh pinggiran lan potensial kanggo urip peeled lan panuntun dhumateng rinci diwenehi, supaya wong kang kudu tetep ngisor hukum Islam  nalika nglakoni alam kamanungsan.
Wallahu'alam 
 
 
 
Jawa
Source: Silk Purple, Free Intim Ing perspektif Islam, dening Abu Umar Ba'asyir) http://darry.wordpress.com/2008/10/07/kamasutra-sex-islam/

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.