RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Monday, 25 April 2016

Utwardzanie depresji i lęku z islamem


Gdy szukam artykułu o uzdrowienie niepokój poprzez traktowanie islamu. Czytałem ten artykuł i okazało się, że jest odpowiednie do tego co ja przeżywa około 10 lat temu. I został zaatakowany przez zaburzenie lękowe bardzo ostrego przypadku w 1992. Choroba  przedłużyć więcej 20 lat. Aby kontrolować lęk muszę zabrać ze sobą leku zwalniającego. Wreszcie, gdy używam leczenie islamskiego recytując Koran i modlić się do Boga o błogosławieństwo worka. Powoli niepokój został zwolniony i mógł mi przerywać leki zwalniające.
Poniżej napisałem artykuł, który jest bardzo można odnosić się z moim prawdziwym doświadczony około 10 lat temu.
Abu Amina Elias • 06 lipca 2015
W imię Allaha, Miłosierny, Litościwy
Depresja i lęk są dwa ściśle powiązane warunków dotykających większość z nas w takim czy innym czasie. Trochę depresja i lęk jest normalną częścią życia, które można wyleczyć się z modlitwy i pozytywnego myślenia. Jednak czasami nieświadomie pielęgnować te negatywne uczucia do momentu wystąpienia zaburzeń lękowych lub depresji klinicznej. Dla tych z nas, którzy doświadczają nienormalnych i niezdrowych poziom depresji i niepokoju, jest nadzieja w islamie wyleczyć nas z tych objawów wyniszczających bez uciekania się do leków ze szkodliwych skutków ubocznych.
Powinniśmy dążyć nasz lek na depresję i lęk w sposób całościowy przez zajęcie jego aspekty fizyczne, psychiczne i duchowe. Objawy te występują, ponieważ coś jest nie tak w naszym ciała, umysłu i ducha, który musi być rozwiązany. Zbyt często muzułmanie starają się leczyć wyłącznie duchowych pomocą modlitwy, ale są trochę rozczarowany, gdy objawy utrzymują się. Chociaż modlitwa jest bardzo ważna, to tylko jeden element układanki. Nie możemy osiągnąć całkowitą ulgę, dopóki nie przywrócić zdrową równowagę we wszystkich aspektach naszego istnienia.
Po pierwsze, musimy przyznać, że w islamie nasze ciała fizyczne mają prawo nad nami, aby zadbać o nasze zdrowie, zoptymalizować nasze odżywianie, uzyskać wystarczającą jakość snu, . i regularnie ćwiczyć
Aisha donosi: Wysłannik Allaha, pokój i błogosławieństwo będzie z nim, powiedział:
وإن لنفسك عليك حقا فصم وأفطر وصل ونم
Zaprawdę, własną jaźń ma prawa nad tobą, tak szybko i łamią się szybko, módl się i spać.
Źródło: Sunan Abu Dawud 1369, klasa: Sahih
Istotnie, modlitwa i post są z natury dobre czyny, ale robi je nadmiernie do punktu zaniedbując potrzeby ciała sprawia, że naganne. Taka jest priorytetem dźwięku ciała zdrowia w islamie.
Najważniejszym aspektem ciała zdrowia jest jeść pożywne naturalnej żywności, ponieważ większość chorób zakorzenić w żołądku z powodu niezdrowych nawyków żywieniowych.
Ibn radżaba informuje, że klasyczne arabskie lekarze mawiał:
الحمية رأس الدواء والبطنة رأس الداء
Dieta jest podstawą medycyny i żołądek jest podstawą choroby.
Źródło: Jami 'Uluam wal Hikam 2/468
Wielu z nas staje się przygnębiony, ponieważ nasz organizm nie otrzymuje wystarczającej ilości składników odżywczych i taka nierównowaga wpływa na całe nasze życie. Stąd Bóg nakazuje nam do jedzenia zdrowej żywności ( tayyibat .) Produkowany naturalnie z ziemi
, Bóg powiedział:
يا أيها الذين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقناكم واشكروا لله إن كنتم إياه تعبدون
O wy, którzy wierzycie, jeść z najzdrowszych rzeczy, które mamy przewidziane dla ciebie i być wdzięczni Bogu, jeśli jest mu, że czcić.
Surat Al-Baqarah 2: 172
Większość przemysłowej masowej produkcji żywności w naszym wieku jest wysoko przetworzonych i zawiera zbyt dużo cukru, soli, środków chemicznych i innych dodatków. Należy podjąć kroki, aby jeść mniej cukru, mniej soli, mniej pustych węglowodanów i mniej fast foodów dodając więcej owoców, warzyw, białka i zdrowe do naszej diety.
Ponadto, musimy unikać ekstrawagancji z jedzeniem i przejadanie się. Nawet zbyt dużo jedzenia dobre jedzenie może powodować problemy, które ostatecznie będą miały wpływ na nasze zdrowie psychiczne. Najgorsze naczynie osoba może wypełnić to ich żołądek.
Miqdam ibn Ma'd donosi: Wysłannik Allaha, pokój i błogosławieństwo będzie z nim, powiedział:
ما ملأ آدمي وعاء شرا من بطن حسب الآدمي لقيمات يقمن صلبه فإن غلبت الآدمي نفسه فثلث للطعام وثلث للشراب وثلث للنفس
Nie ma statek, który syn Adama może wypełnić to więcej zła niż jego żołądku, bo wystarczy mu zająć kilka ukąszeń, aby wyprostować plecy. Jednak jeśli jest on pokonany przez apetytu, wtedy może on napełnić go jedną trzecią żywności, jedną trzecią napojem, a trzeci tchu.
Źródło: Sunan Ibn Majah 3349, klasa: Sahih
Prorocze tradycja ( Sunna ) jest wypełnienie brzuch jedną trzecią żywności, jedną trzecią napojem, a jedna trzecia pozostać puste. Jeśli po tej mądrej rady, tak trudne, jak może to być dla niektórych z nas, będziemy nieuchronnie zobaczyć pozytywne rezultaty w naszym ciele, a następnie na naszej depresji i lęku.
Nowoczesny medyczny nauka zaczyna zdawać sobie sprawę, co muzułmańscy lekarze wiedzieli od okres klasyczny, że większość chorób rozpocznie się w żołądku. Dr Alejandro Junger jest jeden taki lekarz, który opracował program diety , aby pomóc ludziom leczyć swoje wnętrzności i zapobiegać chorobom, zanim zaczną. Ponieważ ludzie są tak zróżnicowane w swoich smaków i tradycji, trudno jest powiedzieć, że jest jedna dieta każda osoba powinna podążać. Przeciwnie, istnieją ogólne zasady, pewne rodzaje żywności do konsumpcji lub unikać, a każda osoba musi poruszać się swoją własną drogę w poszukiwaniu diety najbardziej odpowiedni dla swoich potrzeb zdrowotnych.
Oprócz diety, musimy upewnić się, że mamy tyle jakość snu i ćwiczenia. . Bóg stworzył porze nocnej dla nas do odpoczynku i nasze ciała są one potrzebne, ponieważ pomijając nasze wymagania snu z jakiegokolwiek powodu, a nawet modlitwy, jest naganne nadmiar
Allah powiedział:
وجعلنا نومكم سباتا وجعلنا الليل لباسا
I uczyniliśmy snu na odpoczynek i nocy jako przykrycie.
Surat An-Naba 78: 9-10
Po prorocze tradycje w tym zakresie i ustalenia ich jako nocnej rutyny będzie odmłodzić organizm i wspomagają proces gojenia.
Dalej, mamy trzeba oczyścić nasze umysły negatywnych myśli i myśleć pozytywnie jak możemy. Myśli są często trudne do regulacji, ale mamy pewną kontrolę nad tym, co zdecydujemy się myśleć i zastanawiać się nad. Prawdziwy wierzący powinien starać się być optymistą, sądząc, najlepiej o Bogu i Jego dekrety, zamiast bycia pesymistą zawsze rozpamiętywać najgorszym wypadku.
Jeden z najbardziej destrukcyjnych sposobów myślenia jest pielęgnować nienawiść, zazdrość i złośliwość wobec inne. Wiele razy nasza nienawiść do innych szkodzi sobie bardziej niż ktokolwiek inny. Musimy zmusić się przebaczać innym, puścić urazy i uspokoić stłumiony uczucia gniewu. . Prorocze sposobem jest, aby oczyścić nasz umysł nienawistnych myśli codziennie rano i wieczorem po modlitwie i błaganiu
Anas ibn Malik donosi: Wysłannik Allaha, pokój i błogosławieństwo będzie z nim, powiedział do mnie:
يا بني إن قدرت أن تصبح وتمسي ليس في قلبك غش لأحد فافعل
. O chłopcze, jeśli jesteś w stanie codziennie rano i wieczorem, aby usunąć z serca urazy do nikogo, a następnie zrobić
Wtedy Prorok powiedział do mnie:
يا بني وذلك من سنتي ومن أحيا سنتي فقد أحبني ومن أحبني كان معي في الجنة
O chłopcze, to jest moja tradycja,  a kto ożywia moją tradycję umiłował mnie, a kto mnie kocha, będzie ze mną w raju.
Źródło: Sunan At-Tirmidhi 2678, klasa:  Hasan
Nie powinniśmy poddać się negatywnym założeniu i podejrzliwości wobec innych. Czasami znajdujemy się myśleć o innych najgorszy, a nawet wyrażając ją przez backbiting. . Musimy złapać się w takich momentach naszego psychicznego i przełączać rozmowy do czegoś lepszego
Allah powiedział:
يا أيها الذين آمنوا اجتنبوا كثيرا من الظن إن بعض الظن إثم ولا تجسسوا ولا يغتب بعضكم بعضا
O wy, którzy wierzycie, unikać wiele podejrzeń. Rzeczywiście, niektóre podejrzenia są grzechem. I nie szpiegować lub nagadać sobą.
Sura al-Hujurat 49:12
Nie tylko musimy kontrolować nasze uczucia wobec innych, musimy także kontrolować nasze uczucia ku obiektów. Kiedy nasze szczęście zależy od zysku materialnego i sukcesu, jesteśmy zobowiązani być rozczarowani, bo takich rzeczy ziemskich nigdy nie będzie ostatni.
Abu Huraira donosi: Wysłannik Allaha, pokój i błogosławieństwo będzie z nim, powiedział:
تعس عبد الدينار والدرهم والقطيفة والخميصة إن أعطي رضي, وإن لم يعط لم يرض
Nędzny jest sługą złota, srebra, delikatnych ubrań i odzieży. Jeśli on jest podane, że jest zadowolony, ale jeśli nie jest podane, że jest niezadowolony.
Źródło: Sahih Bukhari 6071, klasa:  Sahih
Często ludzie popadają w depresję, gdy nie dostają, czego chcą, ale prawdziwi wierzący, którzy są przyłączone do tych obaw są zawsze chętnie nawet w tragicznych okolicznościach. Prorok cierpiał za sprawę islamu więcej niż ktokolwiek z nas, tracąc swoich bliskich i trwałe ból i głód, ale towarzysze poinformował, że  nigdy nie widzieli nikogo uśmiecham się tak często jak on . Nawet wtedy, gdy śmierć i zniszczenie wydawało się tak blisko, Prorok nadal się uśmiechać i rozpowszechniania jego pozytywnego myślenia.
Wreszcie, musimy stać się duchowo zdrowe stosowanie się do autentycznych przekonań teologicznych i nabożeństw. Istnieje konkretna prośba Prorok nauczył nas do leczenia depresji i lęku, który pokazuje, jak ważne wyznanie dźwięk jest dla naszego zdrowia psychicznego:
Ibn Mas'ud donosi: Wysłannik Allaha, pokój i błogosławieństwo będzie z nim, powiedział:
اللهم إني عبدك وابن عبدك وابن أمتك ناصيتي بيدك ماض في حكمك عدل في قضاؤك أسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو علمته أحدا من خلقك أو أنزلته في كتابك أو استأثرت به في علم الغيب عندك أن تجعل القرآن ربيع قلبي ونور صدري وجلاء حزني وذهاب همي
O Boze, jestem twój sługa, syn twój sługa, syn Twojej służebnicy. Moja grzywka jest w twojej dłoni, Twoje polecenia dotyczące mnie przeważa, a decyzja dotycząca mnie jest po prostu. Wzywam was przez każdą z pięknych nazwisk, z którymi zostały opisane sam, lub które zostały objawione w książce, albo nauczyły się wszystkich swoich stworzeń, lub które zostały wybrane, aby utrzymać w poznaniu niewidzialne z wami, aby Koran radość mego serca, światło mojej piersi i usunąć mój smutek i rozwiać mój niepokój.
Źródło: Musnad Ahmad 3704, klasa: Sahih
Ta prośba wyraża mocną wiarę w opatrzność Boga ( Qadr ) nad całym stworzeniem. Pamiętajmy, że Bóg panuje nad wszystkim i tak długo, jak mamy wiarę, On będzie Dekret tylko to, co jest najlepsze dla nas na tym świecie iw życiu ostatecznym.
Suhaib donosi: Wysłannik Allaha, pokój i błogosławieństwo Allaha z nim, powiedziany:
عجبا لأمر المؤمن إن أمره كله خير وليس ذاك لأحد إلا للمؤمن إن أصابته سراء شكر فكان خيرا له وإن أصابته ضراء صبر فكان خيرا له
Zdumiewające jest to sprawa dla wierzącego nie jest dobre dla niego w każdej sprawie, a to nie jest z nikim z wyjątkiem wierzącego. Jeśli on jest szczęśliwy, a potem za sprawą Boga, a tym samym nie jest dla niego dobre. Jeśli jest on zaszkodził, a potem pokazuje cierpliwość i tym samym nie jest dla niego dobre.
Źródło: Sahih Muslim 2999, klasa:  Sahih
To jest tajemnica, w którym tak wielu prawych poprzedników ( as-salaf as-Salih ) mogli pozostać pozytywne pomimo życia w trudnych warunkach. Zrozumieli, że cokolwiek Bóg zarządził dla nich dobre. . Nawet gdyby okazało się źle dla nich w kategoriach ziemskich, wiedzieli, że to był najlepszy dla ich losu w życiu ostatecznym, więc oni zawsze chwalić Boga w każdej sytuacji
Shuraih, oby Allah był z niego zadowolony, powiedział:
إني لأصاب بالمصيبة فأحمد الله عليها أربع مرات أحمد إذ لم يكن أعظم منها وأحمد إذ رزقني الصبر عليها وأحمد إذ وفقني للاسترجاع لما أرجو من الثواب وأحمد إذ لم يجعلها في ديني
Jeśli jestem dotknięty nieszczęściem, to chwalę Allaha czterokrotnie. Chwalę go, że nie było gorzej niż było. Chwalę go, kiedy daje mi cierpliwości, żeby go znieść. Chwalę go, kiedy prowadzi mnie błagać właściwie i nadzieją na nagrodę i chwalę go nie czyni go nieszczęście w mojej religii.
Źródło: Siyar A'lam An-Nubula 4/105
w życiu będziemy rozczarowani, gdy doświadczamy trudności i strat, ale nasza wiara i ufność w nieskończonej mądrości Boga pomoże nam znosić te próby i zachować nas koncentruje się na największym celem w zyciu. Powinniśmy powrócić do Koranu często usłyszeć tę wiadomość, przypominają nam dobrodziejstw Boga i zachować tę doczesną egzystencję we właściwej perspektywie. . To jest Koran, największy pamięci, że nasze serca znajdzie spokój i pewność,
Bóg powiedział:
ألا بذكر الله تطمئن القلوب
Nie ulega wątpliwości, przez wspominanie Allaha serca są zapewnione.
Surat Ar-Ra'd 13:28
Pokonanie depresji i lęku, kiedy mają Stranglehold nad naszym życiem jest wyjątkowo trudne zadanie, ale jest nadzieja na uzdrowienie i jasną drogę do przodu w islamie. Wszystkie rzeczy są możliwe u Boga i nie ma pit rozpaczy jest zbyt głębokie, aby wznieść się ponad z jego pomocą. To zajmie wysiłku i wytrwałości jak zatroszczyć się o nasze samopoczucie. Każdy z nas doświadcza unikalny zestaw okoliczności i wyzwań w naszym życiu, co oznacza, że szczegóły dotyczące naszych planów leczenia będą się różnić, ale nasze całkowite przywrócenie zawsze będzie obejmować leczenie każdy aspekt naszego istnienia. Ciała, umysłu i duszy Sukces przychodzi z Bóg, a Bóg wie najlepiej.

Wallahualam.
 
 
 
 
Poland

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.