RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 12 September 2015

1. BM PREDITED GELECEK HAPPINIES


Tüm erkekler mükemmel bir hayat istiyorum. Bu dünyada hiçbir şey cennette dışında mükemmel ama bütün erkekler bilmek zorunda. Mükemmel olmasını isteyen birçok şeylerin yanı sıra, aşk mükemmel yakın tüm insani çaba, bir tane var.
Kendimi ve eşi hikaye başlar orasıdır. Rab Allah testi getiriyor her şey neredeyse mükemmel görünüyor bir anda olmasıdır. Testler nerede benim hatam, bana düşündürdü ilk başta vardı? Bunu benim günah nedir?
Ama anladım sonunda, Tanrı sonbahar mükemmel yakın, eşim sevişmek oldu sınar. Koşulları yer değil mükemmel bir sevgi. Aşk hala sevgi ile yanıt verir, nezaketle gerekmez gülümseyen bir ses tatlı yok oldukça olmak zorunda değildir, ve beni de sarılmak gerekir.
Benim hikayem böyle başlıyor.
21 Ağustos 1980 günü, bu sözcükleri ve şükran ve neşe ile bu güçlü duydum.
"Sah!"
"Sah!"
Tanrım, nihayet benim gözünde en güzel kadını bir koca haline ederiz. Kadınlar bu kadar uzun süre benim kalpleri çalmak edilmiş olan ve o gün, hukuken o benim karım. Hayat tatlılar ve mutlu başında gerçekleştirildi.
"Bang,   ilk gece eşim ifadesini seni seviyorum".
"Kim sevmez."
"Evet canım?"
"Ben, Darling yemin ederim."
İkimiz de mutlu şekilde gülümsedi. Ve neredeyse 20 yıldır Tanrı tatlı şeyler adlı eşim ve ben, ödünç. Biz birlikte yaşamak iniş ve çıkışlar ile 80'lerin ve '90s tabi. Biz 1 Eylül bir İdari Memuru olarak göreve en üstünde, başında, Tanrı tarafından beslenen    çocuklar - o paha biçilmez olan Allah'ın bahşettiği rızık topladığımız küçük bir hazine ve. Çocuklar sevgi ve bağlanma bir kanıtıdır. Kadar ki Yani biz sayısını saymak için iki elinizi de yükseltmek zorunda kaldı ve bu yedi. Dört oğlu ve üç kızı. Olduğu gibi bizim aile hayatı, Allah mutluluk ve sevinç ile kutsanmış teşekkür.
2 Mart 2001 tarihine kadar, eşim Nöroşirürji hastaneye gerekiyordu. Ben beklemiyordum şey. Bir şey bilmiyorum, ve hatta biz konsolide yana çünkü onu hastalık var asla bilemezsiniz yoktu  arada soğuk algınlığı dışında o asla kötü. En sık karın ağrısı olan  ilk ve üçüncü doğumdan sonra alternatif üç yıl içinde ve böylece yedinci doğuma kadar neredeyse yılda bir kez çocuklara içeriyor nedeniyle ön mide patlaması ..
"Karınız Sayın Nik, hastalıktan etkilenen   bu hastalıktan muzdarip 100 bin 150 bin kişiden genetik potansiyeli ile ilişkili.    Tıbben olarak da bilinen bu    hastalık" arter -venous malformasyon "(AVM)."
Doktor bana sorunu anlatan bir anda, ben hala bir şey hissetmiyorum. Kanser ya da kalp hastalığı durumunda, yine de tehlike, ancak hastalığın tahmin edebilirsiniz. Bana bir gizem, garip hastalıklar, beyin nöronlarının ilgili. O zaman saldırır sağlıklı insan hemen koma olabilir. Böylece kimin evreni yönetmek Onun kudretli Tanrı Gücü karşılaştıracak olursak, biz insan olarak hala bilginin eksikliği olduğunu göstermiştir.
Eşim ameliyathaneye götürüldü Sonra, ben sadece diyorum "Aman Tanrım Allah, ben sadece av ve güvenli benim güzel karım Yardımlarınız için arama" olamayacağını üzerine çıkardı olabilir kelimelerin ifade  bir eşim görünce koma durumu operasyonu bir hemşire tarafından getirilen  tiyatro.
Eşim ameliyathane kapıları kapalı, benim gözden kayboldu geldiğimde,  zihni çok sadık olan sevgili eşim hakkında hayal hatırlıyor  kendime. Peki kocası ve sevgi ve şefkat onu samimiyetini kanıtlamış   nedeniyle benim sağ diz ağrısı için ben, 1983 yılında hastaneye ailesi.
Ben hemen sonra hastaneden taburcu Benim güzel karım bu süre içinde, yaklaşık 30 yıl önce bana "My Love bana her şeyi yapalım, bu senin tamamen daha sonra iyileşti kadar sizin dikkat çekmek için benim sorumluluğumda"  olmuştur. Yaklaşık 6 ay hastaneye bir ile Onun sevgisinin kanıtı bir yıl boyunca Paris (POP), alçı. O zamandan 1983 yılından beri şimdi ve sonsuza dek önce zihnimde söner asla tüm bir hafıza var.    
Ve şimdi karısına aşkım sadakat Tanrı'nın karĢı olarak tüm bu rütbesi olurdu, test edilir    bize doğru sevgisini test edin. Allah sadece mükemmel cevabı biliyorum.
Ben hala eşim onu kanıtlamak nasıl hatırladı   iyi ve kocası dürüst bir olduğunu. O    herhangi bir homurdanmalarla ve inleyen olmadan yürekten kocasını tutar. O mümkün olan her şeyi, çamaşır dışkı, idrar temizliği, banyo ve diğer çeşitli eşyalar yapmak için.   Bana dürüst ve iyi kalpli bir kadın ile bir arkadaşı verdi Tanrı'ya teşekkür ederiz.   Bu kanıt masumiyet karımı seviyorum.
Ben sesini duyunca "Efendim" Ben, düş kurma dışarı tersledi   hemşire. "Karınız 3 ila 4 saat içinde operasyon için gidiyor efendim ben arayacağım bitirdiğinizde. Orada lobide bekleyebilir." O bir gülümseme ile söyledi. Ben sadece boş bir kalp ile hemşire baktı.
Bekleme salonu kanepe, zihnim hala bizim ailenin geleceği hakkında hayal etrafında uçuyordu. Radar sistemi aracılığıyla Hava Durumu Tahmini için yapılır her zamanki gibi ölçmek için herhangi bir alet vardır, çünkü gelecek, sıcak veya çiseleme veya tek fırtına, ben tahminler yapmak değil, ister belli değildir. Bir ruh, yaşam içeren veya ölü Çünkü Yüce ve her şeye gücü yeten belirleyen O'dur. Allah Greatest mı!
Karısı bugün ameliyat geçiren sonu ne olacağını değil, o OK veya belirsiz ve cevapsız olduğu durumlarda her türlü olacak mı. "Ey Allah'ım, Sen benim karım bizi bir arada tutan kurtarmak mümkün olabilir", "İnşallah" yalnız benim fikrimi yanıtladı.
Ameliyathane dışında eşim için beklerken, benim düşüncelerim hala kendilerini kavranır kez uğrak ve nasıl benim sevgiyle ve sadakat eşi dikkat çekmek için.
"Abang, sizin evde iyileşirken daha sekiz ay var," Karım bana bir öğleden sonra anlattı. 
"Zaman düzgün yürüyebilir zaman" hala sandalyeden yatıyordu eşim sordu.
 "Ben sevgilim bilmiyorum Tanrı'nın iradesine kalmış. Abang sadece kabul."
Durum hala aklımda görünür oldu,   ben hala her şeyi hatırlıyorum, nasıl benim  benim sağ diz ciddi zarar zaman denemeler bakan eşi   daha önce 80'li yıllarda.
Kendimi zaten bir engelli kocası olarak kategorize rağmen o sadık kaldı. Öyle değil, nerede sağ ayak sadece olması   bir protez bacak takan bir insan gibi yürümek zorunda, ağrı sonuçlanan yaklaşık% 25 taşındı. Bu tarihten itibaren ne zaman engelli bir kişi olarak kendimi görmeye başladı  'tahayyat' İki secde arasında otururken ve süre Solat (dua) gerçekleştiren   başında ve sonunda, benim  sağ bacak düz getirdi   gerekiyordu, ileri yine normal bir şekilde. 
"Ne yazık ki  onlar gibi Takdir Rab Allah tarafından üstün yetenekli bu., Kabul edebilir" Ben bir öğleden sonra bir kez önce hastaneden taburcu edildikten sonra eşim söyledi.
"Ne yazık ki  beni evlenmeyi pişman olmayacaksınız" Ben   benim sağ diz ağrısı tamamen iyileşmek değil sonra benim sağ bacak normal işlev değildi, eşim derdi bir sakatlık var.
"Çünkü sırasında, üzgünüm neydi ilk evli Abang  olarak, yakışıklı  Ametha Baachan   bir Hintçe film yıldızı,  hee..he ,,,,," karımı şakalar,
"Eh, gerçekten" Ben geri soru  eşim samimiyet sağlamak.
"Eğer abang inanmıyorum, sorun yok," eşi yüzüne biraz üzgün görünüyor.   
Yani erken eski bir hikaye  80'lerde. Tatlı aşk bize sadece üç yıl, sonra her şey muhteşem. Sürdü kaderinde    çok romantik. Karı koca     Mutlu her zaman bizim aile ile yaşadı.
Her şey bizim evlilik tarihinin çok unutulmaz olmuştur.
Ben tam inanç ile yüz ve Tanrı kaderinde çünkü sebat, belki misilleme benim geçmiş hatalı günahları için veya O'na inancımı ve özveri test etmek için tüm bu. Zaman hızla geçti ve benim gerçeğini kabul etmek zorunda   wright  bir kader olarak bacak ağrısı Allah'ın verdiği  benim ve ailem için. Yine de bizim sadakat ve daha önce olduğu gibi bozulmamış mutluluk.
Şimdi ben hala Tanrı'nın testinde eşim seviyorum. Ne bizim sevgi ve sadakat testi olarak şimdi gerçekleşiyor. Biz ilk dönemde konuştuk olarak gerçekten doğru sadık   eşim ve ben daha önce tanıştım. Bu işlemden sonra konuşmaya felç olabilir ağrı eşi dayanabilir ve değiştiremiyor.
"Karın vücudun bir tarafını felç olabilir. O da "nedeniyle onu dil kısaltılması konuşamaz olabilir 
O çalıştığınızda operasyon için kabul ikincisi şarkı istendi önce bana açıkladı Nöron Cerrah söyledi. 
Ben sadece doktor kelimeleri duydum. Ne çözmek için en iyi yolu bulmak hala kesin olup bir panik durumuna, yaşam ya da ölüm yapılabilir. Ne benim için en önemli olan eşimin hayatı kaydedilebilir nasıl olduğunu. Mayıs o temiz hava esinti devam ve hâlâ günün stres serbest bırakmak için eşim olabilir, ya da o kendi hikayelerini anlatmak için oğullarım ve kızlarım için mekan olabilir. Yine o kişiler torunlarıma gülüyor yapmaktır. Sadece tüm umutlarını ve her şeyi teslim Allah'a. Biz hiçbir şey yapamaz.
Bekleme odasında Saat 10:30 am gösterilmiştir. Ben hala hevesle eşim cerrahisinin sonuçlarını bekleyen, tiyatro başka bir haber olmadığını göstermiştir. Bekle ve hala bekliyor.
Bu arada, ben hala benim sevgili eşi gerçeğini kabul  edemez, bizim aile hayatı kürek bana bir üst yardımcısı oldu,   şimdi yüce Rabbimiz tarafından zevk almıştır. O komada olduğunu ve onun hayatını kurtarmak için acil ameliyat gerekir.    Operasyonu henüz neyi onun sağlık durumu emin değilim sonra. Geri kazanılabilir olsun ya da olmasın, nefes ya da durdurulmuş devam edebilir? Aynı zamanda belirsiz, kendimi sadece Allah SWT için tüm olanakları teslim.
Aklımda hâlâ olsun-soruları, eğer benim hatam o Tanrı'nın kendi kendini test   bu   çağdaş dönemde çeşitli iddiaları ile. Bu benim inanç ve bağlılığın düzeyini test etmek için bir yol olabilir. Bu sorun kesinlikle cevap veremem. Wallahualam, ne olursa olsun nedeni sadece teslim  O'na.
                                                                                                                
Eşi üzerinde gerçekleşen olaylar,   önemli öğretim ve kendimi ve aynı zamanda bilinci  vardır, bizim aile üyeleri. Ani olduğu yerde, sağlıklı bir eş hemen iyilik çekildi. Ben normal bir ağrı gibi düşünün baş ağrısı tedavisi sırasında hastanede koma Devam doktor öyle söyledi.
"Tedavi verilen sonra Merak etmeyin, Karın sadece bir baş ağrısı vardır, o Tamam olacak" Doktor ben tedavi kliniğine eşim gönderdi bana söyledi.
Ancak her insanın gelecekteki olaylar tamamen emin olmadığı gerçeği, biz sadece tahminler yapabilirsiniz. Belirlemek herşey Tanrı'dır. Peki biz insanlar, aslında yukarı ne ne güç ve kuvvet olduğunu tekrar kanıtlamıştır. Her şey bir hediye ve Yüce Allah'ın bir kredidir. Allah hu Ekber! Biz Tanrı'nın var, ne her şey değil ne kalmış, vardır.
devam edecek.....

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.