RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 12 September 2015

1. UN PREDITED BUDUĆNOST HAPPINIES

Svi muškarci žele savršen život. No, svi ljudi moraju znati, na ovom svijetu ništa nije savršeno, osim na nebu. Među mnogim stvarima koje žele da bude savršeno, tu je jedan da se sva ljudska nastojanja, za blizu savršen, što je ljubav.
To je gdje ja i supruga priča počinje. U vrijeme kada sve izgleda gotovo savršen, da je, kada je Gospod Allah donosi svoj test. Testovi su bili na prvom me mislim, gdje je moja greška? Ono što je moj greh da radim ovo?
Ali na kraju sam ga, Bog testira Njegov pad bio je da se ljubav sa svojom ženom, u neposrednoj blizini do savršenstva. Savršena ljubav koja ne postavlja uvjete. Ljubav ne mora biti prilično, nemaju glas slatki, nasmijan milostivo ne treba, a ne bi trebalo da me zagrli previše, ja ću i dalje odgovoriti s ljubavlju.
Ovo je kako moja priča počinje.
21. augusta 1980. godine, čuo sam te riječi i silovitim ovaj sa zahvalnošću i radošću.
"Sah!"
"Sah!"
Hvala Bogu, napokon sam postala supruga u najljepša žena u mojim očima. Žene koje su kradu moje srce za tako dugo, a na taj dan, zakonski ona je moja žena. Život je održan početkom slatkiša i sretan.
"Bang,   volim te" je izraz moje supruge na prvu noć.
"Ko ne voli."
"Da, draga?"
"Kunem se, dragi."
Oboje smo sretno se nasmejao. I skoro 20 godina Bog posudio moja supruga i ja, koji se zove slatke stvari. Živimo zajedno prođu 80-ih i 90-ih godina s usponima i padovima. Dosta nam je Bog, koji počinje 1. rujna imenovao kao administrativni referent-a,    uz malo blago koje prikupljamo, a zatim je darovao opskrbu od Allaha sa neprocjenjive vrijednosti - djeca. Djeca su dokaz naše ljubavi i vezivanje. Toliko da smo morali da podigne obje ruke da izbrojite, a to je sedam. Četiri sina i tri kćeri. Naš obiteljski život, hvala bogu blagoslovio od sreće i radosti kao što je to.
Do datuma 2. mart 2001, moja supruga je morao biti hospitaliziran za neurokirurgiju. Nešto što nisam očekivao. Nešto što nisam znao, a nije ni znao da postoji zbog njene bolesti, jer smo konsolidovali  nikada nije bolesna, osim povremenih prehlada. Najčešći bol u trbuhu je  ispred stomak bum zbog sadrži djecu skoro jednom godišnje na prvom i na alternativnu tri godine nakon rođenja trećeg i tako dalje sve do sedme rođenja ..
"Vaša supruga gospodina Nik pogođena bolešću,   povezana sa genetskim potencijalom od 100.000-150.000 ljudi koji pate od ove bolesti.    Ova bolest medicinski je poznat    kao" arterija -venous malformacija "(AVM)."
U trenutku kada je doktor mi je rekao problem, ja i dalje ne osjeća ništa. U slučaju raka ili srčanih bolesti, i dalje ne mogu zamisliti opasnost, ali ne i bolest. A misterija za mene, čudne bolesti vezanih za neurona. Kada je napada zdrav ljudski može odmah coma. Tako je pokazalo da, mi kao ljudska i dalje nemaju znanja, ako se poredi sa Njegove moćne Bog Power čije upravljanje svemir.
Onda kada je moja supruga je odvedena u operacionu salu, mogao sam samo reći, "O moj Gospodaru Allahu, ja samo plijen i traže vašu pomoć u sigurnom moja divna žena" To izraz riječi koje se mogu izgovorio na  video moja žena u koma situacija donosi medicinska sestra na operaciju  pozorište.
Kad je moja supruga je nestao iz mog vidokruga kad se radi pozorište vrata zatvorena, moj  um se sjeća sanjari o svojoj voljenoj ženi koja je bila toliko vjeran  sebi. Pa dokazano njena iskrenost ljubavi i naklonosti za njenog muža i   porodice kada sam bio u bolnici 1983. godine, zbog moje desne bol koljena.
"My Love pusti me učiniti sve, to je moja odgovornost da se brine o svojim do vašeg potpunosti oporavio kasnije" Moja divna žena mi je rekla skoro 30 godina prije, tijekom tog vremena sam otpušten iz bolnice, nakon što  je   hospitalizovati oko 6 mjeseci.  S  gips (POP) na godinu dana, što je dokaz njegove ljubavi. To je sve memorije koja nikada ne izlazi u mojoj glavi sve od 1983. do do sada i zauvek.
A sada ljubavi moja odanost za ženu je testiran, Bog je odredio sve to kao kompenzacijske    testirati svoju ljubav prema nama. Allah samo zna savršen odgovor.
I dalje se kako moja žena dokazati joj   je dobar i pošten na muža. Ona    drži njen suprug svesrdno bez ikakvog gunđanja i uzdisaje. Ona je u stanju da uradi sve, pranje izmet, urin čišćenje, kupanje i druge sitnice.   Hvala Bogu da mi je dao kolega sa ženom koja je iskrena i dobra srca.   Taj dokaz nevinosti volim svoju ženu.
"Gospodine", odbrusi sam se iz sanjarenja, kad čujem glas   medicinska sestra. "Vaša supruga ide za rad u roku od 3 do 4 sata, gospodine može čekati u predvorju tamo. Kada ste završili ću zvati". Rekla je sa osmehom. Upravo sam pogledao medicinska sestra sa praznim srcem.
U čekaonici kauč, moj um je i dalje leti oko sanjari o budućnosti naše obitelji. Budućnost je neizvjesna, bez obzira da li vruće ili rain ili jedan oluja, ja ne mogu napraviti predviđanja, jer ne postoje alati za mjerenje kao i obično učiniti za vremensku prognozu kroz radarski sistem. Zato što je duša uključuje, dnevni ili mrtav je onaj koji određuje Svemogući i Omnipotent. Bog je najveći!
Supruga je na operaciji danas nije siguran što će biti kraj, je li ona biti dobro ili vrste situacija koje su nejasni, i promašio. "O Allahu, možda ćete biti u mogućnosti da spasi moju ženu drži nas zajedno", "ako Bog da", odgovorio je moj um sam.
Dok čekamo moju ženu iz operacije teatra, moje misli i dalje proganja vremena sami zahvatila, i kako da se brine o mojoj ljubavlju i supruga lojalnost.
"Abang, tvoj ima više od osam mjeseci oporavljao kod kuće," Moja žena mi je rekla jedno popodne. 
"Kada se vrijeme možete pravilno hodati", upitao je moja supruga, koji je još ležao u fotelji.
 "Ne znam draga, to je sve do Božje volje. Abang samo prihvatiti."
Situacija je i dalje vidljiva u glavi,   i dalje se setim svega, kako je moja  supruga sa kojima se suočava suđenja kada je moj desnom koljenu ozbiljno povrijediti   u 80-ih godina prije.
Ona je ostala lojalna iako sam već u kategoriji muža s invaliditetom. Gdje se to ne desi, desnom nogom, samo se   preselio oko 25%, što je dovelo od bola, ja potrebe da hodam kao osoba nosi ortopedsko pomagalo. Od tog vremena sam počeo da sebe vide kao osobu s invaliditetom, kada  obavljanje Solat (molitve) dok je sjedio između dva metanije i 'tahayyat'   početak i kraj, moja  desna noga morala biti doveden ravno   naprijed, da ponovo normalan način. 
"Nažalost,  ne mogu prihvatiti jer su da je Takdir poklonio lorda Allaha." Rekao sam svojoj ženi jedno popodne nakon što je otpušten iz bolnice prije jednom.
"Nažalost, vi  ne žalim se udala za mene" ja   govorio da moja žena nakon moje desne strane bol koljena u potpunosti ne zaraste, moja desna noga nije normalno funkcionira, imaju invaliditet.
"Ono što je bilo žao, jer je tokom prvog braku Abang  je zgodan, kao  Ametha Baachan   je Hindu filmska zvijezda,  hee..he ,,,,,", šali se moja žena,
"Pa, zapravo da je" sam pitanje natrag  kako bi se osiguralo moju ženu iskrenost.
"Ako abang ne vjeruju, to je u redu," žena izgleda pomalo tužno u lice.   
To je stara priča početkom od  80-ih godina. Sweet love sudbina nas je trajala samo tri godine, a onda je sve veličanstveno.    Muž i žena vrlo romantičan.     Happy uvijek živio sa našom obitelji.
Sve je bilo tako nezaboravno u povijesti našeg braka.
To je sve što mogu suočiti s punim osude i istrajati jer je Bog suđeno, možda u znak odmazde za grijehe moje prošlosti neispravan ili da testira moju veru i predanost Njemu. Vrijeme je prolazilo brzo, i morao sam prihvatiti činjenicu da je moj   Wright  bol nogu kao sudbina koja je Bog dao  za mene i moju obitelj. Bez obzira na naše odanosti i sreće netaknuta kao i ranije.
Sada i dalje volim da moja žena u Boga test. Ono što se događa sada kao test naše ljubavi i odanosti. Je li to stvarno istina vjerni kao što smo razgovarali u prvi put   moja supruga i ja sreli. Je u stanju izdržati ženu bol može biti paralizovan i ne može da govori, nakon ove operacije.
"Vaša supruga može biti paralizirana jednoj strani tijela. Ona može biti i ne može govoriti zbog skraćenja njenog jezika " 
Neuron kirurg mi je rekao kada je pokušao da mi je objasnio prije nego što sam bio zamoljen da pjevaju prihvatanje potonji za rad. 
Upravo sam čuo doktora riječi. Ono što se može učiniti u panici situaciji, život ili smrt koja nije određena i dalje bi se pronašli najbolji način za rješavanje. Ono što je najvažnije za mene je kako život moje žene mogu biti sačuvana. Neka i dalje breeze na svježem zraku, a ona i dalje može biti moj partner za oslobađanje stresa dana, ili ona može biti mjesto za moje sinove i kćeri da ispričaju svoje priče. Ipak je ona osoba da se moji unuci smeje. Samo Allahu da sam podnese sve nade i sve. Ne možemo ništa.
Sat u čekaonici prikazan 10:30. I dalje čekali rezultate moje supruge operacije, nisu pokazali bilo kakve daljnje vijesti iz pozorišta. Čekajte i dalje čeka.
U međuvremenu, ja i dalje ne mogu prihvatiti činjenicu da moja voljena supruga  koji je bio vrhunski pomoćnik mene u veslanju naš porodični život,   sada uzima zadovoljstvo od strane Svemogućeg. Ona je bila u komi, a odmah potrebna operacija da spasi svoj ​​život.    Nakon operacije još uvijek nije siguran što joj je zdravstveno stanje. Bilo da se povrati ili ne, može da nastavi da diše ili zaustavljen? Također je neizvjesno, ja samo preda sve mogućnosti Allahu SWT.
I dalje materija-pitanja u glavi, ako sam ja kriv da Božja samoproveru   ovo   sa raznim navodima iz perioda do savremenih. Može li ovo biti način da se testira na nivo moje vere i predanost. Ovo pitanje ne može odgovoriti sa sigurnošću. Wallahualam, bez obzira na uzrok samo predati  Njemu.
                                                                                                                
Događajima koji su se desili u odnosu na ženu,   ima velike nastavu i svijest o sebi, kao i za  članove naše obitelji. Gdje je iznenada, zdrava žena je odmah povučen korist. Nastaviti koma u bolnici za vrijeme liječenja od glavobolje bol koju smatram kao normalna bol, doktor je tako rekao.
"Ne brinite, Vaša supruga ima samo glavobolju, ona će biti u redu nakon obzirom na tretman", rekao je doktor da mi je kad sam poslao ženu u kliniku za liječenje.
Ali činjenica da je buduće događaje svakog muškarca nije sasvim siguran, možemo napraviti samo predviđanja. Koji određuju sve je Bog. Pa još jednom dokazali da smo mi ljudi zapravo ne ono što je bilo, ono što moć i snagu. Sve je dar i kredit od Uzvišeni Allah. Allah hu Akhbar! Mi nismo ono što je bilo, ono, sve što Bog ima.
da se nastavi .........

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.