RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 12 September 2015

1.. VN PREDITED TOEKOMS HAPPINIES

Al die mense wil 'n perfekte lewe. Maar al die mense het om te weet, in hierdie wêreld niks is perfek nie, behalwe in die hemel. Onder die baie dinge wat volmaak wil wees, daar is een wat alle menslike strewe, vir die naby aan perfek, wat is die liefde.
Dit is waar ek en vrou storie begin. In 'n tyd wanneer alles lyk amper perfek te wees, dit is wanneer die Here Allah bring sy toets. Toetse was op die eerste het my laat dink, waar is my skuld? Wat is my sonde dat ek dit doen?
Maar in die einde Ek het dit, God toets sy val was om liefde te maak my vrou, naby vervolmaak. Volmaakte liefde wat nie voorwaardes plaas nie. Liefde hoef nie mooi wees, het nie 'n stem soet glimlag genade hoef nie, en moet nie te omhels my, ek sal steeds reageer met liefde.
Dit is hoe my storie begin.
Op 21 Augustus 1980, het ek hierdie woorde hoor en kragtig dit met dankbaarheid en vreugde.
"Sah!"
"Sah!"
Dank God, uiteindelik het ek 'n man om 'n mooiste vrou in my oë. Vroue wat steel my hart vir so lank, en op daardie dag, wettig is sy my vrou. Lewe gehou aan die begin van lekkers en gelukkig.
"Bang,   ek is lief vir jou" die uitdrukking van my vrou op die eerste aand.
"Wie nie liefhet nie."
"Ja, Darling?"
"Ek sweer, Darling."
Ons het albei geglimlag gelukkig. En vir byna 20 jaar God geleen my vrou en ek, wat soetgoed naam. Ons leef saam ondergaan die 80's en 90's met die wel en wee. Ons is gevoed deur God, wat begin op 1 September aangestel as 'n administratiewe beampte se    met 'n bietjie skat wat ons versamel, en dan die voedsel geskenk deur Allah met waardevolle - kinders. Kinders is 'n bewys van ons liefde en binding. Soveel so dat ons moes albei hande in te samel om die aantal tel, en dit is die sewe. Vier seuns en drie dogters gehad. Ons gesinslewe, dank God geseën met geluk en vreugde soos dit is.
Tot die datum van 2 Maart 2001, my vrou moes gehospitaliseer vir neurochirurgie. Iets wat ek nie verwag het nie. Iets wat ek nie geweet het nie, en nooit eens weet dit bestaan ​​as gevolg van haar siekte, aangesien ons gekonsolideer  sy nooit siek nie, behalwe af en toe verkoue. Die mees algemene abdominale pyn is  voor maag boom te danke aan bevat kinders byna een keer 'n jaar by die eerste en in die alternatiewe drie jaar na die derde geboorte en so aan totdat die sewende geboorte ..
"Jou vrou mnr Nik deur die siekte geraak,   wat verband hou met die genetiese potensiaal van 100,000-150000 mense wat ly aan hierdie siekte.    Hierdie siekte medies staan ​​bekend    as" slagaar -venous misvorming "(AVM)."
In 'n tyd toe die dokter het my vertel van die probleem, ek weet nog steeds nie voel nie. In die geval van kanker of hartsiekte, steeds kan ek dink die gevaar, maar nie die siekte. 'N raaisel vir my, vreemde siektes wat verband hou met die brein neurone. Toe sy val die gesonde mens kan onmiddellik 'n koma. So getoon dat ons as menslike steeds 'n gebrek aan kennis as vergelyk met die magtige God Sy Power wie die heelal te bestuur.
Dan wanneer my vrou is na die operasie kamer, kon ek net sê, "O my Here Allah, ek het net prooi en soek vir jou hulp om veilige my pragtige vrou" Dit uitdrukking van woorde wat gebruik kan word geuiter oor  sien my vrou in 'n koma situasie gebring deur 'n verpleegster by werking  teater.
Toe my vrou voor my oë toe operasiesaal deure gesluit het verdwyn, my  herinner gedagte dagdroom oor my geliefde vrou wat so getrou aan was  myself. Wel bewys haar opregtheid van die liefde en liefde vir haar man en   familie toe ek in die hospitaal was in 1983, as gevolg van my regter knie pyn.
"My Love laat my alles te doen, is dit my verantwoordelikheid om te sorg van jou totdat jou later ten volle herstel" My pragtige vrou het vir my gesê byna 30 jaar voor, gedurende daardie tyd het ek net ontslag uit die hospitaal nadat  al   hospitalize ongeveer 6 maande.  Met 'n  gips (POP) vir een jaar, wat is 'n bewys van sy liefde. Dit is alles 'n geheue wat nooit gaan uit in my gedagtes sedert 1983 voor tot nou en vir ewig.
En nou is my liefde lojaliteit aan vrou getoets word, sal God bepaal het al hierdie as 'n comp    toets sy liefde tot ons. Allah weet net die perfekte antwoord.
Ek onthou nog hoe my vrou bewys haar   is 'n goeie en eerlike om die man. Sy    hou haar man harte sonder enige gebrom en gekerm. Sy kan alles, was ontlasting, urine skoonmaak, bad en ander diverse doen.   Dankie God dat het my 'n maat met 'n vrou wat eerlik en goedhartige.   Dit bewys onskuld lief vir my vrou.
"Sir" Ek opgeraap uit dagdroom, toe ek hoor die stem van 'n   verpleegster. "Jou vrou gaan vir 'n operasie binne 3 tot 4 uur, kan meneer wag in die voorportaal is daar. Wanneer jy klaar is sal ek noem". Sy het gesê met 'n glimlag. Ek het net gekyk na die verpleegster met leë hart.
In die wagkamer bank, is my gedagtes nog vlieg rond dagdroom oor die toekoms van ons familie. Die toekoms is onseker, of warm of drup of enkele storm, ek kan nie voorspellings te maak, want daar is geen gereedskap om te meet soos gewoonlik gedoen Weer Voorspelling deur radarstelsel. Omdat dit 'n siel wat, lewende of dooie is Hy wat die Almagtige en Almagtige bepaal. God is die grootste!
Die vrou is 'n operasie ondergaan vandag is nie seker wat sal die einde wees, is sy OK wees of die soort situasies wat onduidelik, en gemis is. "O Allah, kan jy dalk vir my vrou hou ons saam te red", "God wil," antwoord my gedagtes alleen.
Terwyl hulle wag vir my vrou uit die werking teater, my gedagtes spook steeds die tye self aangegryp, en hoe om te sorg van my liefde en lojaliteit vrou.
"Abang, jou het meer as agt maande aansterk by die huis," my vrou het vir my gesê een middag. 
"Wanneer die tyd kan jy behoorlik loop" vra my vrou wat nog gelê in 'n tafel stoel.
 "Ek weet nie liefling, dit is aan die wil van God. Abang aanvaar net."
Die situasie was nog sigbaar in my gedagte,   ek onthou nog alles, hoe my  vrou in die gesig staar die proewe toe my regter knie ernstig beseer   in die 80's voor.
Sy het lojaal gebly ten spyte myself reeds gekategoriseer as 'n gestremde man. Waar dit nie doen nie, net regtervoet word   verskuif sowat 25%, gevolg van die pyn, ek moet loop soos 'n persoon met 'n kunsbeen. Van hierdie tyd het ek begin om myself te sien as 'n gestremde persoon, wanneer  die uitvoering van Solat (gebed) terwyl die vergadering tussen twee eerbetoon en 'tahayyat'   begin en einde, my  regterbeen moes reguit gebring   vorentoe, wat weer die normale manier. 
"Ongelukkig  kan ek aanvaar soos hulle is, sodat die takdir begaafde deur Here Allah." Ek het vir my vrou een middag na die hospitaal ontslaan 'n tyd gelede.
"Ongelukkig jy  nie spyt trou my" Ek   gebruik om te sê my vrou na my regter knie pyn nie heeltemal genees, my regterbeen is nie normaal funksioneer nie, het 'n gestremdheid.
"Wat was jammer, want gedurende die eerste getroude Abang  was mooi, as  Ametha Baachan   n Hindi film ster,  hee..he ,,,,," skerts my vrou,
"Wel, eintlik:" Ek bevraagteken terug  vir my vrou opregtheid te verseker.
"As Abang nie glo nie, is dit OK," vrou lyk 'n bietjie hartseer in haar gesig.   
Dit is 'n ou storie in die vroeë van  80. Sweet liefde bestem ons net geduur drie jaar, dan is alles pragtig.    Man en vrou baie romanties.     Gelukkig het altyd met ons familie.
Alles het so onvergeetlik in die geskiedenis van ons huwelik is.
Dit is al wat ek kan in die gesig staar, met die volledige oortuiging en volhard omdat God bestem het, miskien in weerwraak vir die sondes van my verlede foutiewe of om my geloof en toewyding aan Hom te toets. Tyd verby vinnig, en ek het op die feit dat my aanvaar   Wright  been pyn as 'n bestemming wat God gegee het  om my en my gesin. Tog ons lojaliteit en geluk ongeskonde soos tevore.
Nou het ek nog steeds lief vir my vrou in God se toets. Wat nou gebeur as 'n toets van ons liefde en lojaliteit. Is dit regtig waar getrou soos ons gepraat tydens die eerste keer   my vrou en ek het ontmoet. In staat is om die pyn vrou kan verlam weerstaan ​​en nie ná die operasie om te praat.
"Jou vrou kan verlam die een kant van die liggaam. Sy kan ook nie kan praat nie as gevolg van die smeer van haar tong " 
Neuron chirurg het vir my gesê toe hy probeer om aan my verduidelik voordat ek gevra is om die aanvaarding laasgenoemde vir 'n operasie te sing. 
Ek hoor net die dokter woorde. Wat kan gedoen word in 'n paniek situasie, die lewe of die dood wat nie sekere en nog steeds die beste manier om op te los te kry. Wat is die belangrikste vir my is hoe die lewe my vrou se gered kan word. Mag sy voortgaan om die vars lug wind, en sy kan nog steeds my maat om stres vry van die dag wees, of sy kan die plek vir my seuns en dogters om hul stories te vertel. Tog is sy die persone om my kleinkinders lag. Net om Allah dat ek dien alle hoop en alles. Ons kan niks doen nie.
Klok in die wagkamer getoon 10:30. Ek het nog gretig wag die resultate van my vrou chirurgie, het nie getoon enige verdere nuus van die teater. Wag en wag nog steeds.
In die tussentyd, ek kan nog steeds nie die feit aanvaar dat my geliefde vrou  wat 'n top assistent was vir my in roei ons gesinslewe,   het nou die plesier wat deur die Almagtige. Sy was in 'n koma, en moet onmiddellik chirurgie om haar lewe te red.    Na afloop van die operasie is nog nie seker wat haar gesondheid situasie. Of verhaalbaar is of nie, kan voortgaan om asem te haal of gestop word? Dit is ook onseker, net myself oorgee al die moontlikhede om Allah SWT.
Ek het nog saak-vrae in my gemoed, as my skuld dat God se self-toets   hierdie   met verskeie bewerings van tydperk tot kontemporêr. Kan dit wees 'n manier om die vlak van my geloof en toewyding te toets. Hierdie kwessie kan nie met sekerheid beantwoord. Wallahualam, ongeag oorsaak net oorgee  aan Hom.
                                                                                                                
Die gebeure wat plaasgevind het oor die vrou,   het groot onderrig en bewustheid van myself en ook om  ons familielede. Waar daar 'n skielike, was 'n gesonde vrou het dadelik getrek guns. Gaan voort koma in die hospitaal tydens die behandeling van hoofpyn wat ek beskou as normale pyn, Die dokter het gesê so.
"Moenie bekommerd wees nie, jou vrou net 'n hoofpyn, sal Sy OK wees na die behandeling gegee" het die dokter vir my gesê toe ek my vrou gestuur om die kliniek van die behandeling.
Maar die feit dat die toekomstige gebeure van elke mens is nie heeltemal seker nie, kan ons net voorspellings te maak. Wat bepaal alles is God. Wel eens bewys dat ons mense is nie eintlik wat is op, wat krag en sterkte. Alles is 'n geskenk en 'n lening van die Almagtige Allah. Allah hu Akhbar! Ons is nie what's up, wat, alles wat God het.
te wees voortgaan ......

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.