RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 28 November 2015

تغییرات عاطفی و رفتاری پس از سکته مغزی

تغییرات عاطفی و رفتاری پس از سکته مغزی




عوامل عاطفی در بازیابی
پس از سکته مغزی، همسر من تبدیل اضطراب، ترس، و سرخوردگی در روز اول او بهبود می یابند و به خانه را به عقب.  در ابتدا او از سردرگمی است که آن را غیر ممکن به انجام کارهای ساده روانی رنج می برند. او اغلب احساس درماندگی و وابسته، و احساس ارزش خود کاهش یافته است. من به عنوان پرستار و تمام اعضای خانواده مهم است که درک محدودیت های بازمانده و اجازه می دهد یک زمان مناسب برای ریکاوری هستند. خود به ارزش، اعتماد به نفس و لذت بردن از زندگی به تدریج باز خواهد گشت. همسر من به عنوان اولین ماه پیشرفت شفا او بسیار کند است. من به عنوان مربی و شوهر مسئول می شود بسیار بیمار پس از او را به نگاه و نیاز به یک مراقبت جامع. 
آنچه که من هستم   سعی کنید خیلی به   تشویق به او. این عامل ایجاد انگیزه بسیار مهم برای بازماندگان سکته مغزی است. مراقبان باید به جلوگیری از انتقاد. بنابراین آنچه من انجام، سعی کنید این را بپذیرد که همسر من حمله شده است سکته مغزی طرح های بزرگ خالق خدا است. اتفاق می افتد توسط خداوند برای خوب از خود ما برنامه ریزی شده. جلوگیری از هر گونه آزار دهنده تمایل به برهم زند و بازماندگان سکته مغزی خشم، و مانع از تلاش و نه تشویق می کند.
تعیین در غلبه بر عوارض سکته مغزی ضروری است. بیماران باید مایل به انطباق با ناتوانی و متقاعد شده است که با درمان آنها را بهبود بخشد خواهد بود. این است که تاکید شود که اراده برای بازیابی پرداخت کردن. هیچ چیز بالا بردن بدن و روح از بازمانده از یک سکته مغزی اخیر مانند دیدن چگونه کار سخت خود را بهبود خود کمک می کند تا کمک می کند.   به این امید برای بازیابی خود است که توسط 6 ماه مدت زمان توانبخشی خانه ادغام. او برای به دست آوردن اعتماد به نفس شروع خودش را انجام دهید با حداقل   جنبش،
من دستورالعمل های زیر را که تشویق بهبود مثبت تمرین می کنم.
  • اهداف قابل دسترس و در مسیر بهبودی است از دستاوردهای ساده ساخته شده است.
  • شامل بازمانده در فعالیت های و برنامه های روزمره.
  • تشویق فعالیت های مستقل، در حالی که به رسمیت شناختن محدودیت بازمانده است.
  • سعی کنید برای حفظ ارتباطات اجتماعی در خانواده و جامعه است.
1.       اهداف قابل دسترس و در مسیر بهبودی است از دستاوردهای ساده ساخته شده است.
آنچه من انجام است برای قرار دادن این امید که همسر من را به موقعیت طبیعی خود را بدست خواهد شد اگر ما به خدا، خدا رحمت دعا می کنم. همسر من مربیگری شد به انجام دعا و قرار دادن امید به خدا که روند بهبود است رفتن به بهبود ناتوانی و معلولیت او. من پشتیبانی و شجاعت او به انجام ورزش حتی یک حرکت ساده انگشت، ساق پا، تنگ و غیره. با انجام این کار او خواهد بود اعتماد به نفس بیشتری به انجام حرکت عضلات و بیت او به بیت بهبود و تغییر رخ می دهد. این را با اعتماد به نفس او را به زندگی می کنند آینده است. این تقویت کننده در داخل موثر برای سرعت بخشیدن به روند بهبود او است. الحمد لله تغییر بزرگ است و دستاورد او بسیار فوق العاده ای.
                                                                                                                                                                                  
2.       دخالت بازمانده در فعالیت های و برنامه های روزمره.
مهم ترین چیز سعی کنید برای به دست آوردن بیمار اعتماد به نفس، ناتوانی دست راست و پای پس از حمله سکته مغزی حرکت خود را محدود بود و مشکلات او را به انجام نیاز زندگی روزمره او (DLN). برای هفته چند من انجام تمام DLN او اما پس از شش او پروانه بهبود کمی بهتر است، پس از آن او مدیریت خودش را انجام دهید یک فعالیت چند مانند نوشیدن و غذا خوردن. من حفظ من مربیگری و دادن انگیزه به او که شفا او برای بازیابی بهتر و سریع تر می باشد. بنابراین دادن اعتماد به نفس خود درونی او و برای رسیدن به بهتر خواهد شد و امیدواریم که برای او را به مستقل است. الحمد لله از آن به نظر می رسد استراتژی موفق و قادر او را به درمان سریع تر بود.
3.       تشویق فعالیت های مستقل، در حالی که به رسمیت شناختن محدودیت بازمانده است.
من را تشویق به همسر من به صورت مستقل در انجام DLN او. چند تصادف اتفاق می افتد زمانی که او رها شیشه ای او و شکستن شیشه ای. او به قدری نا امید شده بود و همیشه می گفت که او در حال حاضر به فرد است که می تواند غیر فعال کردن چیزی را انجام دهید، اما من و خانواده ام سعی کنید به او انگیزه که او را به یاد دوباره خودش را انجام دهید با محدودیت خاص است. روند آنچه که ما به عنوان کودک تازه متولد شده به نام به یاد چیزی جدید هر روز به قادر او یک فرد مستقل به عنوان کودک رشد می کنند، با دادن طور کامل پشتیبانی و ایجاد انگیزه در او هر روز آن را به نظر می رسد بهبود خمیر برای او برای به دست آوردن بازیابی اعتماد به نفس به شود فرد مستقل، Allhamdulillah پس از یک سال ما این روند او به دست آوردن شفا برای بازو و حرکت پاها و قادر به انجام چیزی کوچک توسط خودش انجام داد. در حال حاضر زمان تصویب بیش از 15 سال، او موفق به انجام این کار نور در خانه مانند شستن لباس های ماشین لباسشویی، شستن بشقاب و شیشه ای   و دیگر ظروف آشپزخانه. او مدیریت را به حمام توسط خودش.
اثر سکته مغزی
طرف های مختلف از معامله مغز با مناطق مختلف عملکرد ذهنی انسان است. به طور کلی، صدمه به مغز به علت سکته مغزی باعث می شود که انواع مشکلات اشاره زیر کلیک کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که آسیب مغزی در افراد نتایج چپ دست در اثر که دقیقا برعکس از آن در زیر توضیح داده.
سمت چپ مغز (ضعف سمت راست (همی پلژی))                                                                                                               
کسانی که با آسیب مغزی سمت چپ و یک سمت راست فلج هستند بیشتر احتمال دارد که مشکلات را با گفتار و زبان. به غیر از مشکلات زبان، این افراد تمایل دارند به دقت و توجه، مردد، اضطراب و آشفته که با یک مشکل ناآشنا مواجه شده است. بسیاری از کسانی که با همی پلژی مناسب نیاز دارند اطمینان های مکرر است که آنها انجام می دهند خوب، با مقدار زیادی از بازخورد مثبت فوری. شکستن وظایف را به مراحل و تمرین اغلب یادگیری کمک کند.
این اتفاق می افتد به من   همسر، نزدیک به یک ماه پس از حمله سکته مغزی، همسر من با گفتار، او را برخی از زمان برای گفتن یک کلمه ای برای صحبت کردن با مردم را، غفلت است. بسیاری از روز او به سکوت. او همچنین اتفاق می افتد به حافظه بسیار آهسته و به برخی از زمان چیزی به رسمیت شناختن، حتی خودم که هر روز به مراقبت از او، او را چند دقیقه به رسمیت شناختن در زمان در صبح وقتی که من او را ملاقات کند. این وضعیت به آرامی پس از یک ماه رفته و او قادر به رفتن به حالت عادی پس از یک سال. نقش پرستار بسیار در این نقطه بسیار مهم است. او باید صبور باشید و باید قرار داده قصد سعی کنید بهترین خود برای کمک به بیمار برای بازیابی حافظه خود را با بازماندگان سکته مغزی به طور مداوم با ارتباط برقرار کند. علاوه بر آن مراقب باید به خدا استناد به کمک او برای فرایند درمان سریع تر از بازماندگان سکته مغزی. الحمد لله توسط نگه داشتن در انجام این کار همسر من قادر به دست آوردن مجدد تماس گفتار و حافظه خود را بعد از یک و نیم سال است.
آسیب مغزی راست (همی پلژی چپ)
مردم اغلب فرض کنیم که اگر سکته مغزی به زبان آسیب دیده و گفتار، یکی از بازماندگان سکته مغزی معیوب نیست. این درست نیست! توانایی قضاوت از راه دور، اندازه، موقعیت، سرعت حرکت، فرم و چگونه قطعات مربوط به اورژانس - همی پلژی چپ ممکن است در مشکلات با وظایف فضایی ادراکی منجر شود. افراد مبتلا به مشکلات فضایی ادراکی شدید ممکن است مشکلات بیشتری با مراقبت از خود از کسانی که با کسری بودجه شدید به همان اندازه زبان داشته باشد. آنها ممکن است قادر به خواندن یک مقاله - نه به خاطر آنها قادر به خواندن، اما از آنجا که جای خود را در صفحه از دست بدهند. آنها تمایل دارند که یک سبک رفتاری است که بیش از حد سریع و ضربه، و رفتار در راه است که باعث غلو توانایی های خود را آسان است. آنها اغلب از کسری خود بی اطلاع هستند، و ممکن است خود را قادر به انجام وظایف آنها نه در رانندگی برای مثال، که حتی معلول فضایی ادراکی جزئی می تواند خطرناک باشد فکر می کنم.
غفلت در یک طرف
بسیاری از بازماندگان سکته مغزی دچار نقص میدان بینایی - تا نیمی از میدان بصری خود را (چه آنها می توانند با هر دو چشم را ببینید) است، در ساده ترین شرایط، وجود ندارد. این است که معمولا توسط چرخاندن سر جبران می شود. با این حال، برخی از افراد، معمولا کسانی که با همی پلژی چپ، آنچه در محدوده از کاهش می یابد به هیچ معنا که سمت چپ خود وجود دارد، یا که هر چیزی که هر کسی و یا نزدیک از آن طرف وجود دارد. این است که به نام غفلت، و به طور بالقوه برای این افراد منزوی.
افسردگی
افسردگی ناشی از سکته مغزی یکی از عوامل سخت ترین برای همسر و خانواده برای مقابله با است. مقدار مشخصی از گریه، هر چند ناراحت کننده به خانواده، ممکن است یک واکنش احساسی طبیعی و عادی به شرایط تا حد زیادی تغییر بازماندگان سکته مغزی است. با این حال، تغییرات شیمیایی ناشی از سکته مغزی ممکن است در افسردگی عمیق تر و بی تفاوتی، با بازماندگان ظاهر منفعل و جدا شده، یک دولت است که معمولا با گذشت زمان بهبود خواهد شد.
این وضعیت مطلق است درست به همسر من اتفاق می افتد، او به احتمال زیاد به گریه هر بار نسبی من آمده به او را، برخی از زمان او نمی خواهید به صحبت کنید. آنچه من انجام برای کمک به او را، با برقراری ارتباط به او به طور منظم هر روز، در صحبت کردن حفظ و اعتماد به نفس او که وضعیت اتفاق می افتد فقط برای چند ماه، او باید اراده قوی به خودش سعی کنید به دست آوردن مجدد تماس توانایی خود را به حرکت می کند، به بحث، به راه رفتن و غیره. با انجام این کار او را قصد قرار به اختصاص داده در تلاش او را به انجام فعالیت هایی است که می تواند در بهبود شرایط عادی برگشت خود را به عنوان قبل از حمله سکته مغزی است. Allahmdulillah این استراتژی قادر به ارائه یک درمان خوب برای او پس از یک سال است.
ثباتی عاطفی
در اغلب موارد، بیش از حد گریه به نظر می رسد رابطه کمی با اندوه یا آنچه که در اطراف بازمانده اتفاق می افتد. این از دست دادن کنترل عاطفی به دلیل آسیب مغزی است ثباتی عاطفی نامیده می شود. کسی است که از لحاظ احساسی ناپایدار ممکن است غمگین هنگامی که گریه، خوشحال است که خنده، یا عصبانی وقتی که ظاهر می شود خصمانه است. در صورت امکان، قطع رفتار عاطفی از چنین فردی (با کف زدن دست و یا خوراکی انگشتان) است که معمولا یک ایده خوب، صرفه جویی در آنها خجالت و خستگی است.
آنچه من انجام برای بازیابی تماس همسر من از مشکل عاطفی، با دادن مراقبت های ویژه برای او، من او را به عنوان مراقبت مراقبت دریاچه کودک تازه متولد شده است. برای چند ماه اول من باید به او اعطا در تمام روز در اتاق. همیشه در کنار او و به او ارتباط برقرار کند. خواب با هم، روز و شب. عاطفی او به آرامی به حالت عادی برگشت پس از یک سال طول مدت گرفتن او شخصا توسط من.
                                                                                                                                                                                  
تغییر در شخصیت
تغییر در شخصیت و پاسخ عاطفی پس از سکته مغزی شایع است. نوع، اندازه و محل سکته مغزی، و همچنین شخصیت قبلی فرد همه تحمل در چه این تغییرات خواهد شد. بازمانده سکته مغزی ممکن است یک فرد متفاوت به نظر می رسد، نشان دادن احساس خشم، احتیاط و یا اضطراب است که به طور کامل از شخصیت. فرد آسیب دیده همچنین ممکن است این احساس و کمتر احساس یک فرد است.
اختلالات حافظه
تقریبا هر آسیب مغزی، با این حال اندکی، ممکن است باعث مشکلات حافظه شود، کمک به مشکلات زبان، فضایی ادراکی و طول احتباس. برای بسیاری از بازماندگان سکته مغزی، به خاطر سپردن اطلاعات قدیمی (قبل از سکته مغزی) آسان باقی می ماند، در حالی که یادگیری جدید دشوار است.
تعمیم
برخی از بازماندگان سکته مغزی قادر به یادگیری اطلاعات جدید، اما قادر به اعمال می شود که یادگیری به سایر موارد مشابه (تعمیم) می باشد. به عنوان مثال، آنها ممکن است انتقال امن به و از صندلی چرخدار حالی که در بیمارستان را، اما قادر به یک بار در خانه. آنها ممکن است به بسیار حساس و اغلب از تغییرات در محیط زیست خود را ترس، و در نتیجه از بهره مند شوند، و توسط، یک روال به طور موثر ایجاد آرامش.
محرومیت حسی و تحریک بیش از
بسیاری از بازماندگان سکته مغزی اخیر با تحریک بیش از حد غرق شده است. هنگام بازدید از، به تنهایی یا در، گروه های کوچک و آرام برود، و صحبت در یک زمان.
در مقابل، برخی از بازماندگان سکته مغزی ممکن است احساس لمس، فشار، بینایی و یا درد کاهش یافته است، باعث آنها را به رنج می برند یک سطح ثابت از محرومیت حسی، منجر به استرس روانی. آرام از شب ممکن است این رادیو بازی آرام و یا یک نور نرم سمت چپ بر روی ممکن است کمک به ترکیب.
کنترل کیفیت
حتی آسیب جزئی مغز یک منطقه مربوط به حافظه رفتار به نام کنترل کیفیت تاثیر می گذارد. این اشاره به افراد چگونه به خوبی بررسی و کنترل رفتار خود. یک فرد که قبلا سخت گیر می شه ممکن است قادر به استحمام یا فایل های فشرده پرواز خود را، و یا یک فرد که قبلا مودب ممکن است بی ادب و بی حرمتی. مراقبان باید از این کسری آگاه است، و ستایش از تلاش های مناسب برای آنها را جبران کند.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.