RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Tuesday 12 January 2016

ЛЮБЛЮ в рай: Глава 16 .. Коучинг і навчання сім'ю мудрості.


Розпитай і виховувати є обов'язком чоловіка. Якщо чоловік не дає догану дружині та сім'ї,   які вчиняє дії, що суперечать законам ісламу, чоловік одержить гріх і повинні бути покарати перед Богом   в   загробному житті. Пекло чекає безвідповідального чоловіка, який не давав зобов'язання коучинг і виховувати його дружина і дітей зі знанням принципу 5 стовп ісламської віри. Якщо чоловік людина з мінімальним знанням   він повинен найняти "гуру, щоб вчити його сім'ю. 
При цьому обов'язкове відповідальність вчити, навчання та коучинг сім'ю так, що вони будуть підкорятися всі обов'язкові недорогим і порядок, ніж був скласти ісламом. Він повинен мати навички та ноу-хау, щоб дати хороше керівництво, так що член сім'ї буде прийнято з відкритими і   добре розуміючи практикувати у своєму повсякденному житті. 
Щоб виконати цей обов'язок, що я практикував був по марці мої дії і практики, рольових моделей передового досвіду.    Зв'язок із чоловіком і членом сім'ї з   ефективною технікою зв'язку.   Намагайтеся не ходити розмови. Мій самоврядування мають стати відмінними ролі моделі то будь конструктивна критика, щоб виправити будь-які помилки або дружину діти будуть ефективними.
Значення: "Той, хто вірить в Аллаха і в останній день, нехай не шкодить його сусідам. Berwasiatlah жінок з добротою. Оскільки вони створені з ребра і найбільш кривої ребра зверху. Якщо ви випрямити його зламаєш його. І якщо ви дозволите, то він залишиться криво. Тому, заповідати їй доброти. "[Хадіс :. Передав аль-Бухарі (№ 5185-
+5186) І Муслім (немає. Тисячу чотиреста шістьдесят вісім (62)), від Абу Хурайри radhiyallaahu "нехай буде задоволений ним.]
Для мене наставляти   свою   дружину повинні бути зроблені з повний догляд і   обережність,   тому, що я вже знаю темперамент моєї дружини, який чутливий й уразливий. Якщо я говорю з високим голосом вона буде повністю сльозами на очах і носі чергу до червонуватого кольору. 
"Дорога, давай подивимося на цю" утримуючи журнал і показує жінку носити хіджаб. ,
"Вона стає досить з хіджаб, см виглядати більш красиво і складні '' Я дивлюся на мою дружину з любов'ю і тисячі сенсу.
"Якщо дорога носіння хіджабу ви будете виглядати так   досить широкий ангел" Я висловлюю слова в дружину.
"Ви і так красивий, що сумісно" спонтанно моя дружина дають відповів.
"Я серйозно мед. Не жартую, ваше природна краса буде більш зовнішній вигляд з хіджаб "мої очі виглядають глибоко на очі, і вона намагаюся зосередитися вниз і виглядають більш симпатично і малюк. 
Цей діалог між мною і моєю дружиною давно, коли я вперше поставив мою пропозицію дружини так, що вона буде носити хіджаб. Це було замовлення Аллахом моя дружина повинна носити. У всякому разі   в той час дуже рідкісні дами в хіджабах, навіть моя   мати, чий повернувся з паломництва тільки носити тонку і подивитися корита шарф, на відміну від кришка повинна бути, як в ритуалі
Іслам. Зрозуміло було в той час як і раніше відповідає громадського невігластва над свідомістю віри і відданості.
Я читав історію про те, як його дружина догану Rusulullah SAW. Коли Посланник випробувати трохи напою свою дружину
Аїша служити,
Пророк посміхнувся. 
Аїша, хто дивився чоловіка питної здивування.
, 
"Про Посланник Аллаха, чому ти посміхаєшся?" Аїша запитала Посланника Аллаха ПАР.
"Я досі пам'ятаю цю історію нашого часу, коли ми тільки одружилися", який зазвичай час Пророка завжди поділяють їжу в контейнері зі своєю дружиною.  
"У люблячої дружини до чоловіка, вона красива пам'ять, і це було б чудово, якби вона могла ще раз повторюю," сказав Пророк     ПАР Мухаммад.
Saidatina Аїша досягли останнього Посланника скла і пити його, а потім вона   трохи смикається, бо очевидно, що солодкі напої, вона служить для   її чоловіка був помилково покласти сіль. Це солоний смак. Посланник Аллаха ПАР ще Smilling.
Ця історія   шоу, як мудрість ПАР пророка Мухаммеда наставляв його дружина Аїша RA, коли   вона помилятися. Такі приклади повинні слідувати всім   чоловіка, якщо ви хочете, щоб наставляти свій дружиною, коли вони роблять помилки.   
Практика критиці дружина з мудрістю і співчуттям, що вона   було зроблено мною з самого початку нашого шлюбу   знову. Я, звичайно,    знаю, що вона має комічності і   чутливі, коли була критика чи догану від мене.  
Як приклад того, як я   переконав свою дружину носити хіджаб. До цього вона не носить хіджаб про те, коли ми одружимося.   Очевидно, що я   маю намір, щоб моя дружина носити хіджаб, як наказано ісламом. Режисура   дружину носити хіджаб з боку чоловіка є релігійним обов'язком, які повинні бути розглянуті, якщо не хочете, щоб назва як чоловіка боягуз, який матиме болісне покарання. Таким чином, в якості чоловіка, вчинила заповідями, моя    почесний обов'язок    підтримувати вітчизняного гармонію який був побудований, я був дуже обережний у пошуках кімнату, щоб повідомити дружині, що вона повинна посуду хіджаб, коли виходити з дому. Директива не так Ezzy на практиці, тому що   в цей час 80 як і раніше мало жінок у хіджабі, навіть моя власна сім'я є багато, хто не носити хіджаб (у той час люди були як і раніше в невіданні і нечутливим, якщо не ворогуючих хіджаб, як   наказано Ісламська сукня etique.
При цьому, я повинен був знайти час, найкраще підходить для надання консультацій з моєю дружиною.   Призначені Бога в 1983 році про в середині червня. Я висвячений Бог   страждав   набряк правого колінного суглоба. Я випробував хвороба як результат довгої хвороби я коли-небудь відчував в 1969 році я був доставлений в лікарню для лікування, який тривав протягом місяця. Після виписки, а потім подальшої обробки в домашніх умовах протягом 5 місяців. Лікарі дали лікарняний протягом 6 місяців. Права нога була бути обгорнутий цементу "гіпс" (POP) протягом одного року. Після закінчення 6 місяців лікарняному, я повинен був піти, щоб працювати з палицею. 
Встановивши таку очевидну виправдання,    я скористався можливістю, щоб консультувати мою дружину носити хіджаб в.
Коли вперше відкрив рот, щоб запитати, мою дружину носити хіджаб.
"Дорога, у мене є важливе питання, щоб сказати вам" Я говорю моїй дружині, а вона зі мною в одну ніч. "Як важливо питання, це пов'язано з нашою сім'єю?" Вона спробувати отримати відповідну відповідь: «Ні, це все прекрасно, питання про вас і мене" Я даю коротку відповідь.
"Насправді, коли я був відбив протягом місяця в лікарні, я роблю обіцянку собі. Якщо Аллах, прости мене, і я в змозі виконувати раніше з лікарні, я гарантую мою дружину посуд хіджаб, як те, що було прописати в ісламському вчать ".
"Ооо, що ваша обіцянка Аллаху". Дружина LIBS падіння слово. 
"Будь ласка, що мій намір до Аллаха, так що ваші готові посуд хіджаб   дорога".
"Роблячи це, ми обидва   можуть перешкоджати від карати   гріх. Протягом останніх закінчилася, що ми можемо зробити тільки молитися і назад обіцяють приємно від Аллаха. Його милість вибачити нашу безтурботність у минулому, амінь ". Я молюся Аллаху з повністю жалкую, мою дружину, хто поруч зі мною сказав   амінь, щоб отримати прощення Аллаха. 
"ОК, дорога, я постараюся, щоб посуд хіджаб". Чув м'який голос з мого коханого чоловіка, її члени парламенту повністю відмовитися від сліз. "Alhamdulillah, дякую Аллаха, який порадує наш DOA"
"Чекати протягом двох або трьох днів раз я посуд хіджаб". 
. "Якщо це можливо, якомога швидше, тому що це моя   намір Аллаха. Це був знак нашої вдячності Його керівництвом, що дозволяє мою ногу зцілення швидше і   я був розряду раніше з лікарняній палаті." Я намагався переконати свою дружину.
Емоційно я принести обізнаність до моєї дружини   ", що біль і незручність   особи   по    нас обох (чоловік) може бути   Аллах поставив попередження для нас. "Я сказав кохану дружину.
"На жаль, це може бути природне скорочення біль через гніву Божого через мого неуважності, не закликаю   вас, щоб носити хіджаб, щоб покрити   повністю вам в голову" Я кажу, коли ми обидва були, готуючись до ліжка на одну ніч.
"Може бути і так, але є ще багато інших жінок   з   оголеною головою, але вони не катастрофою," моя дружина вставила.
"Ми були    наведені катастрофа може   бути, Аллах любить нас, Він хоче, щоб сказати нам, щоб зрозуміти і покаятися за всі гріхи минулого». Я закликаю мою дружину.
Дружина мовчала, як він схилив обличчя на землю з повністю роздратований. 
"Я думаю, що ми повинні омбудсменів себе, перевірити, де це неправильно"   Я намагаюся приймати точку,
"Може бути, ви праві сказати, що дорога" бути посуд з з моєю дружиною.
"Тоді я почну   сьогодні на продовольчий хіджаб вибуху". Свою обіцянку для мене.
"Alhamdulillah. Слава Аллаху" Я показав моє щастя дружини.
"Хай благословить вас Бог", я вдячний, як і консультації по дружині   почали носити хіджаб кожен раз, коли вийти, і це стало її   практика і донині.
Дружина погана ознака занадто чутливі, якщо помилково говорять, що можна тільки дутися відразу, сльози потечуть і оранжевого кольору ніс. Коли вона надулася важко переконати нормальна розмова, я повинен був знайти спосіб, щоб зробити щось, щоб включити його, щоб умовити повернутися.
Один з чванливих дії, щоб повернутися моя дружина примхливим до нормальної ситуації, кілька разів я повинен бути, жартуєте і жартуєте.   Я використав, щоб співати співав щораз моя дружина merajuk. 
"Kekasih ку Marah- Мара. Мара Мара лаги "
СТЕ говоритиме "Ni Abang .." і її палець лікоть моєї жорсткою.
Введення скаже "Adoooooo, теж болю   дорогою", і моя рука обійняти її міцно і ніжно звучать з "Я люблю свій дорогий". СТЕ сказав: "Я теж тебе люблю". 
Це в кінці нашого прохолодному війни. 
Таким чином змусили мене займатися, тому що це може охолодити атмосферу   теплою і вічно напружених емоцій моєї дружини в результаті мого виступу з високою тони. З початку моїх дій, які суперечать і боляче серця моєї дружини, оскільки   чоловіки були швидко вживати заходів, щоб полегшити відносини з   дружиною. Мій досвід в переконанні моєї дружини це спосіб є дуже ефективним, тому що звички жінки, коли чоловіки прийшли, щоб вибачитися, вона швидко охолонути, а показав, що   її з правого боку і людина, яка винен. Вона буде пишатися і готові прийняти прощення. 
Поради:
1.       Іслам завжди вчив своїх послідовників, щоб давати поради комусь так вийшло в кращу сторону і залишити    все практики, які суперечать ісламським законом, рада, що робити з мудрістю і ввічливо   прикладів того, як Пророк Мухаммад ПАР вмовляв його дружина коли помилки повинні бути наслідування усьому чоловіку.
2.       Страйки мудро дозволить нам підійти і оцінити почуття тих, хто ми хочемо, щоб виховувати. З ним вони можуть отримати з відкритим серцем все конструктивну критику, дасть Бог, врешті-решт вони можуть приймати критику позитивно, коли це станеться, це легко для   них, щоб слідувати порадам і порадам, які ми представити його. Викартай мудрого й мудрість рекомендується ісламу.
3.       Якщо страйк є грубим і безрозсудним, може призвести до    догану був поранений серця, також будуть виникати дію "негативно реагують", як вони протестують   нас. Якщо це відбудеться, буде атмосфера напружених відносин між двома сторонами. Зрештою це відбудеться занепокоєння в родині. Звичайно, все в родині страждає від стресу.    Якщо така ситуація зберігається, це може призвести до краху палацового господарства. Чи хочемо ми ситуація, як це відбувається в наших будинках ?.
4.       Коучинг і виховувати чоловіка і сім'ї по чоловікові з м'якою майстерності провідних і впливати на людей є одним з інструментів, які можуть бути використані в якості транспортного засобу дайвінгу сім'ї мудрості. Але результат акцептів після подружжя і сім'ї, щоб прийняти і практики його, це залежить приємне і подарунок   від Бога Аллаха. Ми просто плануємо до добра, але план Аллах Його скромний найбільш досконалість і, відповідно, необхідності і здатний обробляти особою занепокоєння







Ukraine

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.