RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Monday 11 January 2016

LOVE do raja: kapitole 15. Inteligentný a šťastný osobnosť

15. Inteligentný a šťastný osobnosť     
Elegantný vzhľad je normálny vzhľad ako u každého. Väčšinou pre manžela, musíte udržať si vždy múdra a treba obliekať to, čo vôbec robíte buď zísť kanceláriu, stretnutie s priateľmi, alebo akoukoľvek inou činnosťou.   Inteligentný a dobre šaty osoba bude dať svoje osobné image na verejnosti ako osoba s princípom a self deceplaine. tak budú umiestniť seba v čestného človeka.
Prorok Muhammad SAW učiť ich nasledovníka, aby osoba, ktorej vyzerať elegantný a šikovný každý časy, čo je najdôležitejšie, keď sme rudy ísť do mešity vykonávať mimo SOLAT (modlitba).
Spoločníkov proroka, SAW 'Abbas rozprával, že Alláhův posol povedal mu, aby vyzerať elegantný a inteligentný pred jeho manželky: "Ako ste   žena, make up pre vás, je tiež nutné, aby sa na vašu manželku" Tento Hadísa jasne uvádza, že manželia majú vzájomnú vyšperkovaný, sa objaví elegantný, elegantný a okúzľujúca pred svojho partnera po celú dobu. Nielen, šikovný a krásny vzhľad pred pár objaví chaotický, ale po svadbe. Ani sa objaví čistý a smart pred ostatnými, ale v prednej časti dvojice samotných. Je jasné, že islam učí svojich veriacich byť chytrý a elegantné. Vyčistite ako čiastočne z Iman. Subahnallah ako dobre islamského učiť. 
Pri určovaní naše oblečenie, aby vyzerali dobre v očiach situácie našich partnerov,   môžu diskutovať a priamy s našimi manželov. Vyberte si oblečenie, ktoré cítime sú vhodné ku vzhľadu manžela. A čo je najdôležitejšie, my sami potrebujeme poznať vkus a preferencie váš manžel prispôsobí by sme si priali, a podľa práva šaría a sunny. Nebuď sebec vynútiť pár v závislosti od vkusu a preferencií našej doby.
 Napríklad, ak sa žena miluje ružovú farbu, ale farba sa nepáčilo jej manžel, manželka nemá právo nútiť svoje manželmi podľa jej vkusu. To isté platí aj pre manžela, v prípade, že žena nemá rád vyzerať sexy pred ostatnými, že ju nenúti. Nechajte svoje sexy žena práve pred vami, rovnako ako sme v pokušení, vítame manželku iného muža zlým okom a my by sme byť v bezpečí dostať hriech.
Pekný vzhľad, dozadu, čisté a voňavé    je prax, ktorá sa stala kultúrou pre mňa a manželku. Možno, že som zdedil postoj môjho otca bol bývalý dozorca imáma v mešite v okrese sub-okresu začiatku 60. rokov do 70. rokov predtým. Vždycky šikovný a elegantný   každých časy vyšiel z nášho domova na akékoľvek miestach, ako sú úrady, trhu alebo mešít. 
Stále si pamätám jeho slovo na 70s, 
"Musíme byť chytrí a čistý zakaždým, keď sme ísť sa stretnúť s ľuďmi, bude to ukázať svoju osobnú identitu a časť Teach nášho Proroka. Keby sme to a dal zámer sledovať Prorok SAW   sunna dostane odmenu od Pána nášho
Alah. To všetko bude   účtované na onom svete   "otec povedal publiku počas jeho náboženskú prednáške raz večer,
Elegantný vzhľad je zrejmejšie potom, čo som bol menovaný štátnej správy Officer (ADO) v roku 1980. praxi elegantný a čisté vzhľad a pekný je pracovná morálka, ktorá musí byť Obey, najmä keď som pracoval na Okresnom úrade ako pomocný okresný dôstojník (ADO ) je tiež menovaný magistrátu, kde sa cez víkend alebo mimo úradných hodín, niekedy aj policajný dôstojník aspoň hodnosť   inšpektora príde do mojej oficiálnej rezidencie   sa   dostať list väzbe obvineného spáchať trestný čin. Preto by som    byť nosiť   čistý a uprataný handry, na to, ako je to povesť ako štátny   úradník, ktorý má integritu.
"Keď ADO, musíte mať najlepšie osobnosti, vzhľad je elegantný, čisté, voňavé a veselý po celý čas," informoval Principal Assistant sekretára, vlády (správa) počas briefing   sezóny   na   Štátne správnej úradník 15. osoby, ktorej   novo hlásených seba 1. septembra 1980.
Poriadok ma to robí vždy   musí sledovať a počúvať, ako dlho v prevádzke, pretože som bol mandát, že zamestnávatelia musia vyhovel. Je to moja princíp, kedy som   pracoval   s organizáciou, som sa musia v súlade s predpismi stanovenými organizáciou.   Keď   som zlomiť to bol akt nedisciplinovanosti a porušenie dôvery a zmluvy, ktorá bola dohodnutá, keď som informoval servis.
Táto prax sa stala kultúra v našich rodinách. Moja žena   bola na plný úväzok žena v domácnosti so siedmimi deťmi, ale každý deň, kedy bude na sebe   elegantné, upratané a čisté handry. Každé ráno ona bude pripravená s krásnymi utierky, make up úhľadne a vyzerala veľmi roztomilé, aby mi prizná domu bráne rozlúčiť. Zvyk čisté a upratané šaty teda vždy ma vždy veselý a spomenúť si na jej krásu   vždy držať mojej mysle. Ty ma zanedbávať ktorejkoľvek pozvanie inými ženami vonku strane ísť na obed alebo večera za priateľa pre chatovanie a diskusia každodenné živobytie potreby.
Prax, že som vychutnať moja žena je zvyk, ktorý byť faktorom, ktorý uzatváranie a sile našej lásky kravatu a stále zelené navždy dokonca aj vek nášho manželstva príde na najbližších 36 rokov. Moje srdce je vždy myslieť na eleganciu mojej   manželky a on pripol na inštinkt, sa na ňu celý čas.
Jedným z najviac nečakané dokonca bol stáť v roku 1985, jeden deň som s 3 iného úradníka, ktorý bol vymenovať priznať naši vedúci útvaru pre prechod na južnom Thajsku ako delegácia z nášho okresu na podporu turistických aktivít. Raz v noci   sme boli prevezení do navštíviť zábavné centrum   okolo hlavného mesta oblasti. Po niekoľkých hodine prehliadka mesta, bol som sila, aby sa jeden dámy do hotela ako tichý spoločník pre tú noc, som sa snažil zanedbávať ponuku, ale bol sila, aby tak urobili. Aby sa zabránilo minúť komunikácie s mojím šéfom, len som predstierať, že ponuku prijať. Za celú noc nemôžem spať kvôli pocitu zlého robí s hriechom záležitosťou. Moja myseľ stále zhmotniť tváre elegantné a krásu ženy doma. Modlím sa k Bohu, aby si pomoct od robí zlú vec a plne s hriechom, ktoré je potrebné potrestať Bohom s peklom v posmrtnom živote, Subahanallah. Boh ochraňuj moju Iman.  
 
Na druhý deň ráno dámy, ktorých bol najatý na môj tichý spoločník vyšiel z hotelovej izby a povedal mi:   "Drahý, ty si blázon a hlúpy človek, bol som najať pre vaše spať so mnou a tešiť na celú noc, ale vy ste nič len spať odo mňa. Ako šialený vaše sú, to päsť čas sa to stalo mne.    "Povedala mi s tisíckami otázkou,
Len som pozeral na ňu bez slova pochádzajú z môjho lib.
Vďaka Pánu Bohu, že mi zachránil Iman od toho hriech. Keď nemôžem ovládnuť tú noc možno som bol vplyv tým, syaitan robiť protiprávny veci,   čo je   zle robia znova svoju vieru a presvedčenie. Najdôležitejšia vec, ktorá môže zabrániť, aby som niečo také   veľmi zlý robiť to môže byť obrovský hriech budú zaznamenané a že prinesie sám umiestniť do pekla.   Miesto, ktoré veľmi bolesť a smútok, pokiaľ ide o trest na nesprávnu robí s hriech.
 Bol som schopný kontrolovať chuť k jedlu Diabol v maske veku. Vďaka bohu, že som bol schopný odolať s postojom, že všetky dámy, ktoré preukázalo, že ma najať ako tichý spoločník nie je atraktívne a ako krása ako moja žena.
 Ukázalo sa byť vybraní moja žena nebola tak pekná ako milý a rád, že   sa    doma. Natoľko, že som povedal, ako človek, ktorý je lojalita k láske svojho partnera nebude dostať v láske s inými ženami vonku.
Príbeh je príbeh o najtemnejšie v celej viac ako 16 rokov som pracoval ako úradník. Tiež som bol veľmi prekvapený akciami mojich vedúcich oddelení pri jej nohách, aj napriek tomu, že má krásnu ženu doma. Počnúc     čierne a nechutný incidentu som začal neúctu k hlave, ktorá má zlý postoj, ktorý je v rozpore s islamským právom. Avšak som stále držať incident k poznaniu druhých bol založený na "hanba, keby sme zavrieť ostatné, Alah hanba týkať nás." Islam zakazuje nám odhaliť tajomstvo a neresti ostatných.
To, že prax na   udržiavanie schopnosti sa stala self-držať pozíciu všetkými členmi mojej rodiny. Všetky moje siedmich detí majú rovnaké návyky a postoje ako jeho otec. Budú vždy kompetentní   upratané po celú dobu, kedy z domu, a to buď sa dostať do práce, alebo prechádzka vo večerných hodinách, a tak ďalej.
Pre odvtedy jeho manželka bola vydatá, než začneme zase urobil rád drahokamy Hoci ona je na plný úväzok v domácnosti. Zvyčajne sa ráno po moja žena pripravená raňajky    formou bufetu pri jedálenskom stole, ona išla do svojej izby, zabaliť tak dobré, ako je to možné. Manželka môže nosiť vonné vonný a urobiť make-up na jej tvár rozjasní každé ráno. Ona bude liečiť ma recenziu Môj raňajkách a priznať, že ma každé ráno do auta s žiariace tvárou, nič menej láskavý, že je ženou do kancelárie. Takéto akcie, aby sa srdce mojej žene vždy uviazne s krásou a ženou, keď správne elegancie do kancelárie. Tento zvyk je pre mňa vždy na pamäti svoju ženu všade tam, kde som bol.
Môj postoj k fajčeniu Nemusíte sa pripojiť chlapcov som bol so štyrmi. V skutočnosti, dva z môjho syna v práve, ktorý je fajčiar, keď sa vrátil   domov, že by nefajčiť predo mnou, a dokonca aj v našom dome, v prípade, chcú fajčiť, budú vychádzať z domu. Všetky moje člen rodiny, ktorí nenávidia cigarety garantoval Náš dom je čistý cigaretového dymu a zápachu, ktorý je nevhodný ako skúsený fajčiarov a ich rodiny.   Som aktívny postoj na zlům fajčenie, pripisuje veľmi    vysoko na moju ženu. Moja žena a naša rodina nikdy cítiť cigaretový dym obsahuje mnoho rôznych typov, ktoré môžu byť nebezpečné pre zdravie. , Nature    nenávidia cigarety, ktoré som žiť veľmi vysokú ohlas moja žena a môj priateľ.
Tipy:
1.       Prax tak sme vždy vyzerať elegantný, inteligentný, čisté a atraktívny je výučba sunny Rasulullah SAW. V   islamu,   čistota   zaobchádza osobné a životné prostredie je záležitosťou veľkého významu. Dokonca aj keď moslimovia urobiť rituálne modlitbu, Prorok Muhammad vyzval k čistej tváre, paže, časť hlavy a nôh,   pretože je to povinné   čistiť naše telo pred vykonávame Solat. Islam sa tiež domnieva, čistota je polovicou viery.
2.       Ak sú muž a žena majú prax, ktorá musí byť vždy elegantné a reprezentatívne a atraktívne po celú dobu, bude produkovať pocit radosti a láske, ktorá je vždy čerstvé. Vzhľadom k tomu, Aura   je v podstate vždy   čistý a prirodzený inštinktívny túžba každej ľudskej bytosti. Pretože láska je tak hlboký vytvorená medzi mužom a ženou môže otupiť chuť na Het ovplyvnený diablom, aby sa robiť svoju prácu nerestí a zla .hat plný hriechu,
3.       Kultúra kvalifikovaní aktualizácie na zakaždým, bude produkovať disciplínu nie priamo, a to bude člena rodiny dostaneme   rešpekt od susedov a priateľov. To dá nový impulz k našej rodiny postarať sa o ich obrazu za všetkých okolností.
4.       Fajčenie je správanie, ktoré    nie je dobre vycvičená muži, ktorí volali jej manžel, väčšina žien nemajú rada mužov, ktorí fajčia. Fajčenie môže poškodiť domácej ekonomiky. Poďme urobiť analýzu toho, ako robí množstvo peňazí, ktoré je spálenú fajčiarom v priebehu ich života. Ak sa   dve krabičky cigariet denne stojí RM8.00 per paket prostriedky RM16.00 vyžaduje fajčiarov platiť svoje ceny cigariet. Pre rok strávil toľko peňazí, ako RM5,696.00. Ak sa jeho život predĺžiť až na 70 rokov, značné množstvo peňazí sa minulo    na nákup cigariet je RM398,720.00. Subahanallah toľko peňazí u fajčiarov strávil v posledných 70 rokoch. Peniaze boli spálené cítil dym, a úroky, je prázdna, dokonca aj rakovinu alebo pľúc, krku   odišiel cigarety na fajčiara.
 
 
 
 
 
 
Spain

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.