RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Monday 11 January 2016

Love to Paradise: Hoofdstuk 5: God Gelukkig paar met de beste vrouw.

Hoofdstuk 5
 
Termen van Allah is de beste. (Mensen alleen gepland, maar dat succes is Allah. Allah is Alwetend, Wise). Gods plan tegen ons is de partner die het beste past bij uw persoonlijkheid.
'Zuster Ani zo mooi soort poppen "zei mijn zusje:" Dat is de reden waarom ik koos het. "
"Ze is de perfecte partner voor mij" Ik ben een grapje met mijn zus. De enige glimlach verschijnt op mijn gezicht met duizend betekenissen wanneer dergelijke geprezen uitgeblazen.
Ik herinner me nog de ​​dialoog die heeft plaatsgevonden voor 35 jaar. We zijn nog steeds in het seizoen van de verbintenis. Praise werd uitgegeven door de jongere zus bij haar gezicht tot tijd geconfronteerd met potentiële zus-in-law. Ik heb niet echt een dergelijke uitdrukking. Omdat schoonheid is subjectief. Iedereen heeft een ander perspectief van schoonheid. Dat de menselijke creëren door de Almachtige Allah is perfect in alles.   Human is gemaakt met verschillende rassen en kleuren, alles was perfect en mooi.
Als een teken van mijn dankbaarheid aan God.   Vanaf de datum van ons huwelijk, heb ik het voornemen om de deur benaderd door andere vrouwen die er te sluiten. Het principe van mijn leven om het ware geluk te bereiken, moeten we eerlijk zijn en oprecht hield van zijn geliefde vrouw. Als ik in staat ben om te emuleren en kijk omhoog als een gedisciplineerde en eerlijk, zonder twijfel, winnen van het vertrouwen en het vertrouwen voor mijn vrouw en familie.
"Is het waar dat je van me lief?" Vroeg mijn vrouw.
"Natuurlijk, mijn liefje," antwoordde ik.
"Abang    ni ... .." verwende vrouw aansprak.
Het woord 'liefde' zeg altijd tegen mijn vrouw, je zou bijna de hele tijd zeggen en als ik blijf   alleen. Deze praktijk maakt de liefde en genegenheid die voortdurend evolueren en enthousiast. Ik voel me zeer comfortabel met deze gewoonte, de vrouw zodat alleen het woord "Abang"    toen ze belde me en stroom nog steeds. Dus onze relatie zo dichtbij en onze gelukkige liefdevolle evergreen tot 35 jaar op ons jubileum.
Mijn vereniging buiten het huis Ik streef er elke dag gewaarborgd vanaf elke laster, een praktijk die wordt gedaan om te voorkomen dat ik   uit dat een slachtoffer van laster,   was hij altijd zorgvuldig en voorzichtig in relaties met andere vrouwen. Voorkomen is beter dan genezen. Dit is het begin tot nu dagen en goede instrumenten lijken onze relatie als man en vrouw te sluiten. Dit is de eerste was ik sliep door onze grote-grand ma en pa honderd jaar voor. 
"Voor vrouwelijk personeel, ik verontschuldig me out   onlangs, als je   me zien rijden alleen in een auto   en je zit te wachten op de bus aan de kant van de weg, zal ik niet stoppen met zoeken voor u"
Mijn opmerking aan het personeel tijdens een vergadering van het management kantoor eenmaal tijd.
"Waarom doe ik dit? Mijn principe is om vervolging te vermijden." 
"Want laster is meer schade aan gehuwden. Mevrouw begrip veroorzaken enorme schade aan familierelaties en minder proef om in de positie van wright 'proberen om meer te produceren om mijn begin te overtuigen terug te zetten. 
"Als ik dat we onze   medewerkers voor zakelijke kantoor    die er" "zal rijden kantoor rijden   door de bestuurder."
Dit principe heeft al mijn medewerkers bekend geworden. Niet ontmoedigd als we de weg. Is zijn belangrijkste principes. Het allemaal goed weten dat ze.
 Alhmadulilah mijn praktijk heeft mijn vrouw vertrouwen in mijn loyaliteit veroorzaakt. Sinds onze bruiloft tot dusver   bijna 35 jaar, nooit uitgedrukt zijn jaloerse vrouw   of "Groote Oorlog"    vond plaats tussen ons als gevolg van een probleem met jaloezie.
Een andere gewoonte om mijn vrouw te overtuigen   dat ik wilde en gelukkig leven,    is getest   om te zorgen dat ze vaak bij elkaar te allen tijde. Op een gegeven moment (in 1983 - dat wil zeggen, na 3 jaar   dat we    getrouwd waren) werd ik geleid door de Afdeling bij te wonen   drie maanden opleiding aan de Maleisische Institute of Civil Servant   de Noordelijke regio. Na het bijwonen van een cursus van een maand. Ik voel me slechts gescheiden na mijn vrouw.
"Asalamualaikum". 
"Waalaikumusalam"
"Hai Bang, de terugkeer zo vroeg," vroeg mijn vrouw.
'Je vertelde me   na 2 weken weer terug te komen. "
"Ik verander gewoon mijn gedachten, op deze zaterdag gaan we   naar Sungai Petani, het huis en brak" Ik probeer mijn vrouw te overtuigen. "True" vrouw was verrast, zag de vreugde op zijn gezicht. 
"In feite, zal u en onze kinderen er tot het einde van mijn carrière."
"Ik ga, hoe blij ik ben," antwoordde ze vrolijk.
Zo zijn de eerste keer dat ik de scheiding met mijn vrouw en kinderen ervaren voor meer dan een maand, het is heel triest toen we afscheid met een afstand van 100 mijl, kost gewoon heel moeilijk om te gaan slapen 's nachts, een les voor mij, bezorgd en verdrietig toen we weg waren voor bepaalde tijd. Mijn wezen is het teken van onze nauwe relatie, is ware liefde zien.
Mijn pro-actieve houding ten opzichte van de harmonie in ons huwelijk te houden   was in staat om de vrouw ervan te overtuigen dat haar man was een betrouwbare, betrouwbaar, hebben een liefde die is niet eenduidig. Wanneer deze aura is ingebed in de geest van mijn vrouw, die een spirituele en voedingssupplementen op verdere versterking van onze liefde en mijn liefde zal verdere versterking van de nationale instellingen. Toen de vrouw was verenigbaar is met een geest en hebben dezelfde uitstraling met   haar man, met haar instinct zou de man en vrouw te worden ondersteund. Als deze situatie kan worden gecreëerd in de familie, geboren een sfeer   relatie en geluk zijn erg hoog . 
Op een dag,   als ik thuiskom van kantoor, realiseerde ik me halverwege, de fruitverkoper, dan stop ik de auto.
"Hoeveel per bos"
"20 ringgit, erg goedkoop, meneer" 
"Sommige korting?"
"Nee, maar we kunnen meer fruit geven, indien gewenst." Ik pakte een bos   en geld geven ..
"Verkopen" 
"Kopen". 
Ik bleef rijden van   mijn   huis.
Toen ik thuis kwam, was mijn vrouw in de woonkamer.
"Hoi"
"Waalaikumussalam" zei mijn vrouw toen ze de deur opende.
Ik gaf haar een schil van durian fruit.
"Abang kopen het fruit staan?".
"Yesss?"
"Op dit moment, terwijl ik   voor u klaar om thuis te komen, heb ik de intentie van het eten van durian, en zijn van plan om u te bellen, nu dat je voor me Alhamdulillah".
"Het was hetzelfde instinct tussen u en mij"   "Dat explosie". mijn vrouw antwoordde. 
"Het gebeurt een paar keer al." Ze laat het me weten.
Echter, de realiteit van het leven om het principe te handhaven dat onze vrouwen zijn de beste partner in Allah heeft ons een zeer moeilijke zaak beoefend gegeven is.   Ieder mens   heeft zijn voor- en nadelen van elk.
Voor honeymooners en nog steeds in de stemming van de huwelijksreis, het lijkt erop dat alles is onze partner is zeer goed, zoet, leuk en goed. Maar naarmate de tijd verstrijkt, geleidelijk blootstellen van de verkeerde kant van de vrouw is van plan om uit te komen en te laten zien.   Dus brengen een situatie hot "positie thuis. Iedereen begint om de fout en de slechte gewoonte van hun partner te wijzen. Dus boos relatie tussen man en vrouw hebben om te stoppen om te voorkomen dat de communicatie en te voorkomen dat de verlenging van een" open oorlog "gebeurt. Als de ongelukkige situatie beginnen te vliegen, de man heeft zijn rol te controleren en zijn een persoon van geduld te spelen, als een leider en train het hele gezin om te gaan voor het uiteindelijke doel van het hebben van een succesvolle familie met liefde en vrede uit.
Meer betreuren dan er andere vrouwen die van plan is om de man vast te leggen, waarbij altijd lof en proberen ons er genegenheid te geven. Zoals kantoor stuurman, we elke dag te ontmoeten en samen te werken in zo'n lange periode gedurende 8 uur. Terwijl de officiële werken samen, elkaar helpen om ons kantoor of opdracht taak voor te bereiden, die uiteindelijk zullen we een gevoel van tederheid te hebben. Dit is de duivel zal een rol spelen in de toekomst door het stimuleren van de kinderen en kleinkinderen van de profeet Adam als gezamenlijk hun wil    in de hel, zoals beloofd door Satan, die   werd opgenomen in de Koran.
In het geval van mijn vrouw   die ziek met ernstig was, zoals verlamming aan één kant van de armen en benen, na enkele jaren van de zorg voor de zieke patiënt nadeel, ik ben een verzorger die zorgt voor de behoeften van de gehandicapte vrouw   walging en haat jegens deze houding zal verlamde patiënt stijgen, terwijl ze    vaak zeuren en vereisen een voogd om onmiddellijk actie te ondernemen. Dit gebeurt ook met mijn vrouw, die begon het leiden van anderen om dingen te laten werken en worden gevraagd   om onmiddellijk te voltooien.
Deze vreemde houding gebeurt nadat ze van de slag, maakte was al mijn   kinderen begonnen gevoelig voor zijn, te wijten aan de slechte situatie, moet u een primaire verzorger voor mijn vrouw. Tijdens de eerste drie jaar dat de schurft aan zijn houding van sabotage te kalmeren. 
Maar zo lang na de 5 e jaar ben ik vrij verveeld met het,   kan ik niet opvallen met de patiënt. Ik ben   ziek gevoel begonnen te arriveren langzaam. Zodra hij straalde ook het gevoel zieke patiënt al de wil en wensen van de zieke vrouw te volgen met zeer gevoelige temperament en houding. De kans is groot dat treuren, want geen gegronde reden temperament en graag alleen zijn en   lagere andere houding, ze waarschijnlijk voor de rest van de mensen haten vanwege zijn handicap en ziekte beroerte verlengen.
"Als dat zo is zijn karakter, ik kan er niet meer tegen, maar met een wraak te gevoelig voor de verbeelding, mijn hart hoe, moet zich door de manier houden" denken deze woorden in mijn hart toen mijn vrouw mokkend op een koele dag.
"Het lijkt erop dat je moet iemand die kan zorgen voor mijn persoonlijke behoeften, voedsel, schoonmaakdoekje, emotionele ontlading en ook om het geslacht te wassen fijn   entertainment" zulke gedachten komen naar mijn mening.
 "Er is geen andere manier om de vreugde, maar ook onze tijd worden geladen met stress, pijn en verdriet." Mijn ego gevoel in het achterhoofd.
"Maar wat gebeurt er met mijn vrouw,   als ik dat doe, rebelleerde zij en pijn verergeren hun medische toestand te waarschuwen me om voor haar te geven emotionele zin, om te voorkomen dat het in de beklemtoonde staat,   als de aanval is de tweede keer kan worden moeizaam herstel en conditie zal doodsoorzaak Deze enkele mogelijkheid dat naar mijn mening te komen zijn. "en het maakt me gek om een perfecte oplossing te krijgen.
"Bovendien, mijn jongste dochter net tot 4 bereiken ° ager jaar, kan ze begreep de kritieke situatie die ik ben geconfronteerd, die willen zorgen voor hun dagelijkse behoeften en emotionele eisen" Ik probeer om verdere negatieve website dip mijn plan om te trouwen tweede vrouw. 
"Een andere mogelijkheid is dat al mijn kinderen me niet respecteren als hun idool en de persoon die voor mij gezet voordat zal worden gegaan, of verloren, verdwijnen vader idool in het hart. Ook de mogelijke haten me voor zogenaamd egoïstisch en die gericht zijn op een beslissing   door lust liet ik   alleen. Als dit gebeurt, waar ik parkeer mijn gezicht, mijn waardigheid aangetast, verloor de liefde van familie, Ik ben klaar om het gezicht, "Ik kijk naar mijn kleine hartje begeert alleen over.
"Ach, als dat niet mogelijk is, veel slecht in de goede" Ik probeerde mezelf te overtuigen.
Ze herinneren zich de geschiedenis van de mannen getrouwd voor de twee ambtenaren aan weduwen die hulp om het probleem van de scheiding op te lossen in het Bureau van Cadi proberen te helpen. Toen hij getrouwd was meer dan 8 jaar en hebben een kind, in het belang van zijn mooie   vrouw brachten   duizenden dollars om zijn vrouw te besteden   bedrijven slechts een klein stof om een stof op te slaan en middelgrote stof te weerstaan.   Met al dat heeft punch in uw bedrijf vrouw, na enige tijd, toen ze   heeft geld zat, begon ego en beginnen met het maken van legitieme VN   -do   een relatie met een andere man,   ze eindelijk de scheiding aanvroeg, zoals gebeurde bij de eerste man vroeger. Ik moest doen van zijn tweede vrouw met duizend gevoelens van frustratie.
Terwijl mijn hart is nog steeds teleurgesteld over de houding van mijn   vrouw de laatste tijd, opnieuw zelf-test, die   een mooie vrouw kwam probeerde te vragen over het leven van mijn familie werd geconfronteerd met problemen als gevolg van mijn   vrouw die lijden aan verlamming en verlengen toevallig een te zijn handicap CVA-patiënt   "Nik hoe bent u". 
"Dank God, gezond."
"Alles wat kan helpen om 'proberen haar te behagen.
"Oke, kom hier om mijn goede te leveren." In feite, altijd kwam hij naar mijn kantoor om AVON cosmetica bedrijf te maken voor   vrouwelijk personeel.
"Wat is Ani nu?" Om het gesprek voort te zetten.
"Ze is prima, er was weinig verbetering, maar nog steeds hulp nodig."
"Wie beheert de dagelijkse verzorging?"
"Ik ben,   ook   bijgewoond door onze   kinderen."
"Jij bent de   voorbeeldige echtgenoot, beheren om uw auto te maken voor alles." "Ik voel niets, dat is de taak van de man, de beoogde   bestemming van God." "Waarom niet een dame te vinden."
"Het was een tijdje geleden, toen mijn ziekenhuis lange vrouw, maar na een maand dat moet   stoppen, want elke dag als ik terug naar het kantoor na mijn vrouw altijd huilen '     
"Ik wil er niet eens op zoek naar een assistent om jezelf te helpen, je   kunt omgaan met al uw dagelijkse behoeften"
"Onmogelijk was een dame wilde de oude man als ik? '. Grapje,
"Wees dus niet te zeggen, is er nog een leady geïnteresseerd in u." Ze probeerde me te overtuigen.
"Natuurlijk." 
"Ja, ik ben serieus, als je de persoon zoals ik zal helpen."
Als   ik hoor de uitnodiging, was ik verbaasd, mijn hartslag in een snel tempo, dat is schattig schoonheid en geven u een bod, niets aan de hand en het is voor mij nu ..
"Mocht dit aanbod, lijden terwijl mijn vrouw ziek is is niet zeker wanneer hij de genezing kan winnen,   ik ben zo gefrustreerd met zijn houding de laatste tijd,"   mijn gedachten verwart me beginnen.
"Hai Nik neemt het aanbod, een geluid hoorde in mijn oor" Ik probeer iemand maar niets vinden, alleen de twee van ons alleen in mijn kantoor. "
Nu heb je  de macht, positie, geld er was, trouwde ze met een andere vrouw is toegestaan ​​door de islam '' mijn gedachten beginnen verwarrend.
In de geest spelen op de echtgenoot die is ziek en heeft mijn hulp nodig voor al   haar dagelijkse behoeften.   Maar de gedachte aan zijn houding, de verandering van 360% zoals eerder aangevallen door een beroerte. Ik ben een adelaar voor de tweede vrouw die kunnen zorgen voor mijn persoonlijke en kan mijn stress en emotionele behoeften loslaten. Het kan aan mijn spanning die in staat is geslacht en daarvan zo nodig. 
Ze   probeerde zijn geven   liefde aan   me vanwege mijn huidige situatie ziet zetten veel moeite om te zorgen voor mijn carrière vrouwen nemen ten alle tijden, maar tegelijkertijd liet mijn persoonlijke behoeften in het achterhoofd en het lichaam fysiek veeleisend de rest want normaal uitgevoerd door elke persoon. 
Ik bijna liep in deze scène met de bedoeling om te trouwen een andere vrouw   is toegestaan ​​en juridische en onderwezen door islamitische regels. 
Op de avond van de dag, kan ik niet gaan slapen, is mijn geest verward met het aanbod en de andere kant van mijn kantoor om mijn carrière en mijn vrouw wiens jongste dochter wist niets en moet nog zijn vader en moeder en liefdevolle zorg.
Hoewel nog steeds het vinden van de Wright gereageerd op het probleem geconfronteerd, helaas, de Here God, de Almachtige geeft mij een idee van.
"Als ik een tragische beslissing om een andere vrouw als mijn tweede vrouw te trouwen, na ons huwelijk, de nieuwe vrouw die betrokken zijn bij het ​​ongeval en werd verlamd door het hele lichaam, is het mijn verantwoordelijkheid   om te zorgen voor deze nieuwe ziekte vrouw en handicap. Is het mogelijk om me beiden opdracht, als ik ben niet in staat om dat te doen, zal ik bidden voor Allah en zal worden gestraft met de beloning van het gaan naar de hel, ze zijn erg verdrietig en pijnlijk plek om te verblijven in het hiernamaals . 
"Nee, nee, ik ben niet bereid om te gaan naar de hel" Ik probeer te waarschuwen   mezelf.
Omdat deze analyse en mogelijke toekomstige problemen komen, ik zweer mijn procedure niet mijn bedoeling om een ​​tweede vrouw, die ik goed gesloten is mijn geest om te denken van die gebeurtenis te trouwen.
Deze gebeurtenissen maakten me ook beginnen te beseffen waarom sommige mannen trouwen met meer dan één, omdat in het verleden was ik onder de mensen die het oneens met de polygame man wiens trouwen meer dan één vrouw. Deze zaak maakt me kijken   Here   God, de Almachtige mij, die het gebrek aan kennis over polygamisten zijn. Aangename    keer sinds hij in de strijd tegen polygamie was geweest. Nu realiseer ik me dat het verkeerd is en tegen de leer van de islam houding, omdat de islam laat mannen om te trouwen maximaal vier vrouwen tegelijk,   als hij   in staat is om te zorgen voor binnen en buiten. Het duurt meer dan een vrouw is de soenna van de Profeet vzmh echter rekening houden met de leer van de islam toestemming om te trouwen tot 4 echtgenotes kregen met voorwaarden, moet de man eerlijk en betaalbaar zijn. Als u niet in staat om aan alle voorwaarden te volgen, is het beter om slechts één trouwen. Deze eis wordt vaak over het hoofd gezien of pretendeert te vergeten voor veel mannen die polygamie praktijk.
Na een zieke echtgenoot heeft meer dan 10 jaar doorgebracht, het gevoel om te hertrouwen niet heeft plaatsgevonden naar mijn mening. Zelfs enkele goede vrienden een paar keer om te suggereren dat het nemen van een tweede vrouw, om de last van de zorg voor de dagelijkse behoeften van mijn familie te verminderen ..
"De heer Nik, mijn hijgen om te zien is de situatie altijd bezig om de zorg voor zijn zieke vrouw thuis, op kantoor   die zich inzetten   voor het maken van uw baan als directeur van Human Resources. Het   is verschrikkelijk en veel problemen moeten worden opgelost, die niet het personeel meer dan 500 personen wordt bestuurd.   "Dat is het voorstel om me door de heer Mohammad bende, beheerder en business manager een keer.
"Serieus aye zien is   zwaar weer schouder aan de last te dragen, maar wat kunnen we doen, is al Gods voorzienigheid."   Ik heb hem gewoon te overtuigen.
"Dat heb je gelijk Matt, maar als man te behandelen denk" Ik bleef rustig en gewoon luisteren naar wat mijn vriend heeft gezegd.
"Als je eens,   ik heb de perfecte kandidaat. Het meisje is   religieus onderwijs, de invloed van de familie en hun   leeftijden   30 jaar oud.    Ze is mooi en aanvaardbaar kijken, als   je het ziet   bevalt   haar." Matt probeerde me te overtuigen. Ik was even stil om te overwegen wat het meest passend antwoord voor het afwijzen van een uitnodiging van een vriend van mij.
"Mat'm immuunsysteem   meer. Voor   meer dan 10 jaar en dat wordt gebruikt om het te doen. Het is niet makkelijk voor mij vervalser wat mijn vrouw gaf me bijna 25 jaar van ons huwelijk,   ze deed alles voor mij, het koken, wassen enz. . Maar de meest moeilijke en tragische taak is geweest om een 7 te leveren ste van mijn zoon. Dat is de meest waardevolle   diensten die hij heeft geleverd.    Zo is het oneerlijk voor mij dat in 25 jaar nam van zijn vader met de mooiste dames en alles is perfect. Maar nu was hij naar beneden voor verlamde vrouw. Ze ziet er veel oneerlijk voor mij om het te verlaten met minder zorg als ik ben getrouwd voor andere vrouwen als mijn tweede   vrouw., indien mogelijk, als ik trouwen met een andere   vrouw wil van natuurlijk teleurgesteld en gefrustreerd worden, Waar is het bewijs van onze   eerste liefde, die beweren een meer perfecte en trouw te zijn.
"Als je jezelf in mijn schoenen, wat is uw actie?" Ik vroeg een nieuw Mat.
"Ik ben gewoon in de stand, zal ze een andere vrouw te trouwen voor een paar jaar 'proberen om me te beïnvloeden.
"Voor mij is het niet zo eenvoudig Mat We zijn niet zeker over onze toekomst   na morgen,   toen ik was voorbestemd om een andere vrouw te trouwen, in onverdachte was ze betrokken bij een ongeval na een paar maanden van ons huwelijk, de tweede vrouw ook verlamd na dat, dus zal ik in staat om zowel te houden?,   het is een last voor mij als een man. "
Ik gaf hem een goede reden om te gaan met   het voorstel. Matt   onderbroken voor een tweede   en keek me met duizend betekenissen en het hoofd knooppunt "Ok, Nik, als dat uw argument, ik accepteer het en sloeg een tweede vrouw niet trouwen" Sinds de discussie   niet langer klonk een pony mijn vrienden over mijn tweede huwelijk.
Het besef dat we de vrouw van kerel die werd verordend door God om mij. Ik kwam tot de conclusie dat het defect wordt gegeven aan de vrouw   is een test van God om te zien hoe de twee stevig trouw aan onze liefde van eerlijkheid samen tot het einde van het leven, voorkomende zinnen uit de mond van een man en de vrouw waren in de fantasie en dromen van romantiek. Daarom heb ik altijd rustig blijven om de wereld te laten zien   dat mijn liefde is   echt   belofte voordat hij loyaal was. Liefde op het eerste gezicht naar de hemel en het eeuwige. Als God het wil.
-
Echter, het is niet eenvoudig om te bewijzen dat onze liefde is ware liefde voor zijn oprechte. Toen vroeg huwelijk is te genieten van al het geluk en de vreugde van het huwelijk. Wanneer frustratie en angst voelt u zich in de greep van deze situatie zal invloed hebben op de demonen die we vinden fout met anderen gevraagd ons   geluk is   een gevoel in je hart dat God kunnen bestaan ​​tussen doom dragen van een echtgenoot die pech brengt; Als vermaakt zulke gedachten te drijven in onze ziel depressief of gestrest. Na verloop van tijd zal er een reactie op onze zijn   moeilijkheden vrouw brengt aan de man. Dan is de duivel te grote schade aanrichten met kastelen gebouwd tijdens deze geleidelijk gedaan. Erger nog, als deze negatieve gedachten ingegeven door de duivel voor mijn vrouw haar make-up. Gemakkelijk om mensen in pijngevoeligheid en humeurigheid begrijpen. af en toe te geven een klein om te eindigen met   een groot probleem en kan gespannen verhouding tussen man en vrouw en warmte worden; Als een echtgenoot recht heeft als hoofd van de familie niet weet hoe om te gaan met een dergelijke situatie   nog makkelijker het wordt ernstig en roerei puinhoop. Wanneer scheidingen gebeuren dan applaudisseren de duivel, als het succesvol voor wraak is ooit aan de kinderen en kleinkinderen van Adam en hun families naar de hel in het hiernamaals te brengen. God mij en mijn familie te voorkomen dat dergelijke rampen.
Advies:                  
1. Een       man moet een belangrijke rol spelen in het creëren van een sfeer van harmonie   tussen man en vrouw relatie. Als er harmonie in alles wat die ervoor zorgt dat je leven heeft een toegevoegde waarde en de gelijke en compatibele mentaliteit. Koppelen relatie tussen fysieke en mentale tussen de vrouw en de man intieme zal zijn de belangrijkste factoren van thuis intact blijven voor altijd. Als God het wil.
2.       Maatregelen om eventuele achtervolging die interactie gaat met een andere vrouw door een man te voorkomen is een pro-actieve maatregelen om de binnenlandse harmonie te waarborgen. Omdat uw vrouw is zeer gevoelig voor haar man te raken met een andere vrouw vereniging uit angst voor het beëindigen van het huwelijk hartslag die hun scheiding veroorzaakt.
3.       Met het oog op de harmonie van het gezin, man en vrouw moeten hun respectieve rollen te spelen om laster van thuis te vermijden. Als de man te behouden altijd eerlijkheid toen weg van huis, werd hij gered van   roddel en laster. Dit zal zorgen voor interne harmonie en het geluk van de familie te allen tijde.
4.       Als moslims om altijd denken van anderen, om goed te denken in staat zijn om de banden van vriendschap en verwantschap vast. Zo is de houding van de meerderheid Maleis vrouwen tegen hun mannen om te trouwen meer dan één persoon is een houding die moet veranderen. Omdat de Islam laat zijn volgelingen om te trouwen maximaal vier mensen met bepaalde voorwaarden opgelegd. Echter ravage negatieve houding ten opzichte van vrouwen verdorren man polygamie   is omdat de meeste getrouwde man meer dan één vrouw in Maleisië liet ongelijke verdeling van de fysieke en spirituele leven onder zijn vrouwen. Het is veel meer dan toon eigenschappen. De situatie is heel anders als we vergelijken met de Arabische gemeenschap. Bijna alle Arabische vrouwen toestemming van hun man 'om meer dan één vrouw te trouwen. In feite zijn ze er trots op dat zegt dat ze een man, die is sterk en krachtig. Dit komt omdat een groot aantal Arabische echtgenoten beurs in termen van onderhoud en verfrissende landen tussen hun vrouwen zijn. Deze dingen zijn nooit persoonlijk getuige tijdens een bezoek aan een woonwijk   buiten de stad Mekka te leven. Er zijn drie   huizen met hetzelfde ontwerp, toen ik vroeg wiens huis het was, want het is de thuisbasis van een Arabische koopman die drie vrouwen getrouwd.
5.       Mannen die willen polygamie praktijk moeten voldoen aan alle door de islamitische wet gestelde voorwaarden. Als u niet in staat om te voldoen aan zijn hun hitter trouwen met een persoon. Omdat God de man die meer dan één vrouw om eerlijk te zijn heeft gewaarschuwd. Als ze niet geneigd zijn schouder kant lopen in het hiernamaals en zijn onderhevig aan bestraffing van de hel in het hiernamaals.



Wallahualam.



Belanda

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.