RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Thursday 24 December 2015

Hoofdstuk 5: Gelukkig God koppelen met de beste vrouw.



Hoofdstuk 5
Termen van Allah is de beste. (Mensen alleen gepland, maar dat het succes is Allah. Allah is Alwetend en Wise). Gods plan tegen ons is de partner die het beste past bij onze persoonlijkheid.
'Zuster Ani soort graag een schattig poppen "zei mijn jongste zusje," Dat is de reden waarom ik koos voor haar ".
"Ze is de perfecte partner voor mij" Ik ben een grapje met mijn zus. De enige lach getoond op mijn gezicht met duizend betekenissen wanneer dergelijke geprezen uitgeblazen.
Ik herinner me nog de ​​dialoog die heeft plaatsgevonden sinds 35 jaren geleden. We zijn nog steeds in opdracht seizoen. Praise werd uitgegeven door de jongste zus toen ze eerst oog in oog met potentiële zus-in-law. Ik heb niet echt schelen dergelijke expressie. Want schoonheid is een subjectieve aangelegenheid. Iedereen heeft een andere kijk op schoonheid. Dat menselijke creëren door Allah de Almachtige zijn perfect in alles.   Human is gemaakt met verschillende rassen en kleuren, alles was perfect en mooi.
Als een teken van mijn dankbaarheid aan God.   Beginnend op de datum van ons huwelijk, heb ik het voornemen om de deur benaderd door andere vrouwen die er te sluiten. Het principe van mijn leven om het ware geluk te krijgen, moeten we eerlijk en oprecht liefste om zijn geliefde vrouw. Als ik in staat ben om te emuleren en kijk omhoog als een gedisciplineerd en eerlijk zal ongetwijfeld winnen het vertrouwen door mijn vrouw en familie.
"Is het waar dat je van me schat?" Vroeg mijn vrouw.
"Natuurlijk is mijn lieve hart" antwoordde ik.
"Abang    ni ... .." verwende vrouw aansprak.
Het woord "Love" Ik heb altijd betuigen aan mijn vrouw, kon als ik en haar verblijf gezegd worden bijna elke keer   alleen. Deze praktijk maakt de liefde en genegenheid we voortdurend evolueren en enthousiast. Ik voel me zeer comfortabel met deze gewoonte, de vrouw dus ze maakt alleen gebruik van het woord, "Abang"    toen ze belde me en nog steeds up to date te blijven. Zo maken onze relatie zo dichtbij en onze gelukkige liefdevolle evergreen tot 35 jaar van ons bestaan.
Mijn vereniging buiten het huis elke dag dat ik mijn best doen om gevrijwaard van elke laster, een praktijk die wordt gedaan om mezelf te voorkomen dat   vanuit dat een slachtoffer van laster,   ik was altijd zorgvuldig en voorzichtig in de omgang met andere vrouwen. Het vermijden is beter dan genezen. Deze principes is tot nu dagen en het lijkt een goede instrumenten om onze relatie als man en vrouw te sluiten. Dit is het principe is vastgelegd door onze grand-grand pa en ma voor honderd jaar voor. 
"Voor vrouwelijk personeel, ik verontschuldig me allemaal uit   je, als je   me zien rijden eenzaam in een auto   en je zit te wachten op de bus aan de kant van de weg, ik zal niet stoppen om u te halen"
Mijn opmerking aan het personeel tijdens een bijeenkomst in het beheer van het kantoor een keer tijd.
"Waarom ik dit doe? Mijn principe is om vervolging te vermijden." 
"Omdat laster is meer schade aan het huwelijk koppels. Miss begrip zal leiden tot een enorme schade aan familie relatie en niet zo essay terug in de wright positie 'Ik probeer om meer te werken aan mijn principe overtuigen te zetten. 
"Als ik naar ons te brengen   medewerkers voor kantoor business    buiten is er" "gaan we door het kantoor de auto rijden   door de bestuurder."
Dit principe is bekend om al mijn personeel geworden. Ze zullen niet worden ontmoedigd als we opgewacht door de berm. Dat is hun baas principes. Het allemaal goed te leren kennen.
 Alhmadulilah mijn praktijk heeft veroorzaakt mijn vrouw vol vertrouwen over mijn loyaliteit. Sinds onze bruiloft tot nu   bijna 35 jaar, nooit uitgedrukt zijn jaloerse vrouw   of "grote oorlog"    vond plaats tussen ons als gevolg van jaloezie probleem.
Een andere gewoonte om mijn vrouw te overtuigen   dat ik degene was die graag en lang en gelukkig leven,    is bewezen door   ervoor te zorgen dat we vaak samen te allen tijde. Op een gegeven moment (in 1983 - dat is na 3 jaar   waren we    getrouwd) werd ik geleid door de Afdeling bij te wonen van een   drie maanden cursus bij Malaysian Institute of Civil Servant   de Regio Noord. Na het bijwonen van een cursus voor één maand. Ik voel me eenzaam na gescheiden met mijn vrouw.
"Asalamualaikum". 
"Waalaikumusalam"
"Hai Bang, komt u terug zo vroeg" vroeg mijn vrouw.
"Je vertelde me   na 2 weken je zal weer terug te komen."
"Ik verander gewoon mijn gedachten, op deze zaterdag zullen we gaan   naar Sungai Petani, het huis scheurde al" Ik probeer mijn vrouw overtuigd. "Het is waar" vrouw was geschokt, zag de vreugde op zijn gezicht. 
"Inderdaad, u en onze kinderen zullen er tot het einde van mijn cursus".
"Ik ga, hoe blij ik ben" vrouw antwoordde met vreugde.
Zo zijn de eerste keer dat ik heb ervaring apart met mijn vrouw en kinderen voor meer dan een maand, Het is heel triest, als we met een 100 mijl afstand werden gescheiden, ik vergoeding zo eenzaam, heel hard om te gaan slapen 's nachts, dat een les voor me, hoe bezorgd en verdriet toen we ver weg voor bepaalde tijd. Mijn zijn is dit het teken van onze nauwe relatie, is de ware liefde te bewijzen.
Mijn pro-actieve houding ten opzichte van de harmonie van ons huwelijk te houden   was in staat om de vrouw ervan te overtuigen dat haar man was een betrouwbare, betrouwbaar, hebben een liefde die is niet eenduidig. Wanneer deze aura is ingebed in de hoofden van mijn vrouw, zal het een spirituele en voedingssupplementen in staat zijn om verder te versterken onze liefde en mijn liefde zal verdere versterking van binnenlandse instellingen. Toen de vrouw was verenigbaar is met een geest en hebben dezelfde uitstraling met   haar man, met zijn instinct zou de man en vrouw zijn compatibel. Indien deze situatie kan worden gecreëerd in de familie, zal geboren worden een sfeer   verstandhouding en geluk zijn zeer hoog. 
Een dag   als ik thuiskom van kantoor, merkte ik halverwege de fruitverkoper, dan stop ik de auto.
"Hoeveel per bos"
"20 ringgit, erg goedkoop, meneer" 
"elke korting?"
"Nee, maar we kunnen meer fruit geven, indien gewenst." Ik koos voor een stelletje   en geld geven ..
"Verkopen" 
"Kopen". 
Ik bleef rijden naar   mijn   huis.
Aankomst thuis, mijn vrouw was in de woonkamer.
"Assalamualaikum"
"Waalaikumussalam" antwoordde mijn vrouw als ze de deur opende.
Ik gaf haar een wrap van durian vruchten.
"Abang kopen op fruit staan?".
"Yesss?"
"Juist nu, terwijl ik   voor u klaar om naar huis te komen, ik heb de intentie om te eten durian, en zijn van plan om u te bellen, nu is het voor mij Alhamdulillah".
"Het was hetzelfde instinct tussen u en mij"   "Dat geldt bang". mijn vrouw antwoordde. 
"Het is toevallig al een paar keer". Ze waarschuwen me.
Maar de realiteit van het leven om het principe te handhaven dat onze vrouwen zijn de beste partner in Allah heeft geschonken aan ons is een zeer moeilijke zaak beoefend.   Ieder mens   heeft voor- en nadelen van elk.
Voor pas getrouwd en nog steeds op de honing maan stemming, Het is lijkt erop dat alles wat van onze partner zijn erg goed, zoet, leuk en fijn. Maar naarmate de tijd vordert, beetje bij beetje zal de slechte kant van de echtgenoot bloot zal komen en pronken.   Zo zal een situatie van 'hot positie' te brengen in uw huis. Ieder lichaam begint te pin punt de fout en de slechte gewoonte van hun partner. Zo onbehagen relatie tussen man en vrouw hebben om te stoppen, te verlengen miss communicatie te vermijden en te voorkomen dat 'open oorlog "gebeurt. Toen de ongelukkige situatie begint te blazen, de man heeft zijn rol te controleren en zijn een geduldig persoon te spelen, als leider en coachen van de hele familie om te gaan voor het uiteindelijke doel om een succesvol gezin met liefde en vrede te verlaten.
Meer ongelukkige weer dat die er zijn, zijn er andere vrouwen die de intentie heeft om de man vast te leggen, waarbij altijd lof en proberen om genegenheid te geven aan ons. Zoals kantoor stuurman, elke dag ontmoeten we en werken samen in een dergelijke lange periode off tijden voor 8 uur. Terwijl gezamenlijk uit te voeren officiële werk, elkaar helpen om ons kantoor taak of opdracht te bereiden, dat na verloop van tijd zullen we een gevoel van tederheid te hebben. Dit is de duivel zal een toekomstige rol te spelen voor het aanzetten tot de kinderen en kleinkinderen van de profeet Adam AS dus dat zal gezamenlijke hen    in de hel, zoals is door Satan die beloofde   in de Koran is vastgelegd.
In het geval van mijn   vrouw, die werd getroffen met een ernstige, zoals verlamming van de ene kant van de armen en benen, na enkele jaren van de zorg voor de zieken van de handicap patiënt, ik ben als zorgverlener die zorg draagt ​​voor de behoeften van de gehandicapte vrouw,   zal worden verhoogd afkeer en haat jegens deze houding verlamd patiënt, zoals ze    vaak zeuren en vereisen een voogd onmiddellijk maatregelen moeten worden genomen. Dit gebeurt ook met mijn vrouw, die begon het leiden van anderen om dingen te laten werken en worden gevraagd   om onmiddellijk te voltooien.
Deze vreemde houding die gebeurde nadat ze aangevallen door een beroerte was, maakte al mijn   kinderen begonnen gevoelig voor haar te zijn, vanwege zijn slechte situatie, ik moet een uitstekende verzorger om mijn vrouw te worden. Voor de eerste drie jaar dat ik schurft te kalmeren met haar sabotage houding. 
Maar om zo'n lange tijd na 5 e jaar ben ik behoorlijk vervelen met haar,   ik kan niet langer weerstaan ​​uitgevoerd met de patiënt. Ik ben   ziek gevoel begonnen te arriveren beetje bij beetje. Zodra straalde ook gevoel zieke patiënt aan de wil en de wensen van de zieke vrouw met temperament en zeer gevoelig houding volgen. Het meest waarschijnlijk om te huilen, temperen met elke redelijke oorzaak en willen eenzaam en zijn   meer inferieure houding ten opzichte van andere, ze waarschijnlijk te zien alle andere mensen haat haar vanwege haar handicap en verlengen ziekte van een beroerte.
"Als dat haar karakter, ik kan niet tegen het niet meer, maar met een wraak te gevoelig voor de verbeelding, mijn hart hoe, moet zelf door hoe te houden" denken deze woorden in mijn hart toen mijn vrouw mokkend op een koele dag.
"Het lijkt erop dat moet iemand die kan zorgen voor mijn persoonlijke behoefte, voedsel, schoonmaakdoekje, emotionele ontlading en ook om het geslacht te spoelen fijn   entertainment 'dat soort denken komen naar mijn mening.
 "Geen andere manier om geluk te geven, maar tegelijkertijd ons zelf geladen met stress, pijn en verdriet. 'Mijn ego gevoel in de geest.
"Maar wat gebeurt er met mijn vrouw,   als ik dat doe, zou ze in opstand en de pijn wordt erger, haar arts alert geweest om me te verzorgen van haar emotionele dan voelen, om haar te vermijden om in benadrukte staat,   als de aanval voor de tweede keer, mogelijk zal ze het moeilijk om het herstel en de moeite waard conditie zal het zaak zijn om haar fataal. "Deze enkele mogelijkheid dat komt naar mijn mening en maakte me gek om een perfecte oplossing te krijgen.
"Verder, mijn jongste dochter slechts 4 bereiken ste jaar ager, het mogelijk voor haar om de kritieke situatie die ik ben geconfronteerd, wiens wil haar dagelijkse behoeften zorg en ook de emotionele eis begrijpen" Ik probeer nog verder te dompelen de negatieve plaats van mijn plan om te trouwen voor de tweede vrouw. 
"Een andere mogelijkheid is dat al mijn kinderen zullen geen respect voor mij als hun idool en de persoon die te maken aan mij voor zal worden gegaan, of verloren, zullen ze vader idool verdwijnen in het hart. Ook de mogelijke haten me voor naar verluidt egoïstisch en meer afgestemd op elke beslissing   door lust liet ik   alleen. Als dit gebeurt waar ik wil mijn gezicht te parkeren, mijn waardigheid aangetast, verloor de liefde van familie, ben ik bereid om het allemaal te maken, "Ik analyseer mijn kleine hartje begeert alleen over.
"Ach, als dat niet mogelijk is, veel slecht in de goede" Ik probeerde mezelf te overtuigen.
Ik herinner me het verhaal van de mannen werden getrouwd door de twee ambtenaren als weduwen die komen voor hulp hem oplossen van het probleem scheiding in Office Kadi's te helpen. Toen hij getrouwd was meer dan 8 jaar en het hebben van een kind, in het belang van zijn mooie   vrouw bracht hij   duizenden dollars aan zijn vrouw te besteden   bedrijven slechts een kleine stof staan ​​om een middelgrote weefsel en doek te slaan.   Met al heeft hij punch in om zijn vrouw het bedrijfsleven, na enige tijd, toen ze   een hoop geld, begon ze ego en beginnen doen un wettige   dingen door maken   van een relatie met een andere man,   Eindelijk vroeg ze om een scheiding, zoals gebeurde bij de eerste man gebruikt te worden . Hij moest doen van zijn tweede vrouw met duizend gevoelens van frustratie.
Terwijl mijn hart is nog steeds teleurgesteld over de houding van mijn   vrouw de laatste tijd, opnieuw zelf-test, die   kwam er een mooie vrouw probeerde te vragen over het leven van mijn familie werd geconfronteerd met problemen als gevolg van mijn   vrouw die lijden aan verlamming en toevallig een verlengen zijn handicap CVA-patiënt   "Nik hoe bent u". 
"Dank God, gezond."
"Alles wat ik je kan helpen" Ik probeer haar te behagen.
"Het is ok, maar komen hier om mijn goede te leveren." Inderdaad, altijd kwam hij naar mijn kantoor om zaken AVON cosmetica doen om   vrouwelijk personeel.
"Hoe zit het Ani nu? "Zij het gesprek voort te zetten.
"Ze is prima, was er weinig verbetering, maar nog steeds hulp nodig".
"Wie beheert haar dagelijkse zorg?"
"Ik ben,   ook   bijgestaan ​​door onze   kinderen".
"U is het   voorbeeldige echtgenoot, beheren om je zelf te doen voor alles". "Ik voel niets, dat is de taak van de man, mijn voornemen van de   Gods lot." "Waarom niet een meid vinden".
"Het was al enige tijd toen mijn vrouw ontslag uit het ziekenhuis, maar na een maand heb ik moet   stoppen, want elke dag als ik terug te komen na het kantoor van mijn vrouw altijd huilen '     
"Je hoeft niet eens willen kijken naar een assistent om jezelf te helpen, ze   kan omgaan met al uw dagelijkse behoeften"
"onmogelijk was er een dame wil de oude man als ik? '. Ik maak een grapje,
"Zeg niet zo is, is er nog een leady geinteresseerd aan u". Ze proberen mij te overtuigen.
"Natuurlijk." 
"Ja, ik ben serieus, als je zoals ik ben de persoon zal u helpen".
Als ik   hoor de uitnodiging, was ik verbaasd, Mijn hart sloeg op het snelle tempo, ze is schoonheid en schattig geven een offerte, niets aan de hand en ze is voor mij nu ..
"Ik zou dit aanbod te grijpen, zo lang ik al last, mijn vrouw is ziek is er niet zeker wanneer ze kunnen krijgen het te genezen,   ik ben zo gefrustreerd met haar houding de laatste tijd"   mijn gedachten beginnen verwarrend mij.
"Hai Nik neemt het aanbod, een geluid hoorde bij mijn oor" Ik probeer iemand maar niets vinden, maar ons beiden alleen in mijn kantoor. "
Nu heb je  de macht, positie, geld was er, trouwen met een andere vrouw is toegestaan ​​door de islam '' mijn gedachten beginnen verwarrend.
In de geest spelen op de echtgenoot die is ziek en heeft mijn hulp nodig voor alles wat   in haar dagelijkse behoeften.   Maar wanneer het denken van haar houding die 360% verandering als voordat ze aangevallen door een beroerte. Ik ben eagle op de tweede vrouw van wie kan mijn persoonlijke behoeften en in staat om mijn emoties en spanning los te krijgen. Ze kunnen voldoen aan mijn sex spanning en kunnen bijgevolg vrij als nodig is. 
Ze   probeerde haar te geven   liefde voor   mij vanwege mijn huidige situatie, die gezien te veel zetten inspanning om te zorgen voor mijn beroerte vrouw te nemen ten alle tijden, maar tegelijkertijd liet mijn persoonlijke behoeften op ziel en lichaam fysieke eis van rust als normaal gedaan door elke persoon. 
Ik bijna ingehaald met deze scène, met de bedoeling om andere vrouwen te trouwen,   dat is toegestaan ​​en rechtmatig door islamitische onderwezen en regels. 
Op de avond van de dag, kan ik niet gaan slapen, mijn geest nog steeds verwarren met het aanbod en de andere kant van mijn verantwoordelijk mijn beroerte vrouw en mijn jongste dochter van wie wist niets en nog steeds haar vader en moeder zorgzaam en liefdevol.
Toen ik nog op zoek naar het antwoord op de wright geconfronteerd met problemen, helaas is de Heer Allah de Almachtige geeft me een idee van.
"Als ik een tragische beslissing om andere vrouwen te trouwen als mijn tweede vrouw, na ons huwelijk van de nieuwe vrouw te betrekken bij het ​​ongeval en ze is verlamd voor het hele lichaam, het is mijn verantwoordelijk   om te zorgen voor deze nieuwe vrouw ziekte en handicap. Is het mogelijk voor mij om voor hen beiden te nemen, als ik ben niet in staat om dat te doen, ik zal vragen door Allah de Almachtige en zal straffen met de beloning van de hel, die zijn erg verdrietig en pijnlijk plek om te verblijven in het te gaan hierna. 
"Nee, nee, ik ben niet bereid om naar de hel" Ik probeer te waarschuwen   mezelf.
Als gevolg van deze analyse en de mogelijke toekomstige inkomende probleem, ik zweer mijn zelf mijn bedoeling om te trouwen voor de tweede vrouw, dan ik goed gesloten is mijn geest om te denken van die gebeurtenis niet door te gaan.
Deze gebeurtenissen maakten me ook beginnen te beseffen waarom sommige mannen trouwen met meer dan één, omdat in het verleden was ik onder de mensen die het meest oneens met polygame man wiens trouwen nog één vrouw. Deze zaak maakt mij ook zoeken voor   Heer   Allah de Almachtige om me wie zijn gebrek aan kennis over polygame. Tevreden te    lang geleden dat ik aan de anti-polygamie was geweest. Nu realiseer ik me dat het de verkeerde houding en tegen de leer van de islam, omdat de islam laat mannen om te trouwen maximaal vier vrouwen in een keer,   als hij   in staat is om te zorgen voor buiten en naar binnen. Het duurt meer dan een vrouw is de Soennah van Rasulullah SAW echter rekening houden met de leer van de islam toestemming om te trouwen tot 4 echtgenotes kregen met voorwaarden, de man moet eerlijk en betaalbaar zijn. Als u niet in staat om alle gestelde voorwaarden te volgen, is het beter om slechts één trouwen. Deze eis wordt vaak over het hoofd gezien of pretenderen te vergeten door veel mannen die polygamie beoefent.
Na een zieke echtgenoot voorbij is meer dan 10 jaar, het gevoel weer te trouwen niet heeft plaatsgevonden naar mijn mening. Zelfs enkele goede vrienden een paar keer om te suggereren dat ik een tweede vrouw, om de last van de zorg voor de dagelijkse behoeften van mijn familie te verminderen ..
"De heer Nik, mijn hijgen om de situatie waarin je bent altijd bezig om te zorgen voor zieke vrouw te nemen thuis, op kantoor ziet   u zich inzet   om uw taak als hoofd van de afdeling Human Resources te doen. Het   is verschrikkelijk en veel problemen moeten worden opgelost, die niet het personeel dat u regelen meer 500 mensen.   "Dat is het voorstel voor mij gezet door mijn kliek heer Mohammad, de Admin en Business Manager in een keer.
"Serieus aye zien is meer   zwaar weer schouder aan de belasting te ondersteunen, maar wat kunnen we doen, het is allemaal Gods voorzienigheid."   Ik heb om hem te overtuigen.
"Dat heb je gelijk Mat, maar als man ik veronderstel om te gaan" Ik bleef rustig en gewoon luisteren naar wat verteld door mijn vriend.
"Als je eens,   ik heb de perfecte kandidaat. Het meisje is   religieus onderwijs, familie invloed en haar   leeftijd   vroege jaren '30.    Ze is mooi en aanvaardbaar kijken, als je   haar ziet u   bevalt   haar." Mat probeerde me te overtuigen. Ik was even stil om te overwegen wat de meest passende reactie op een uitnodiging van een vriend van mij af te wijzen.
"Mat Ik ben immuun   al. Voor   meer dan 10 jaar doen dat alles en ik aan gewend. Het is niet makkelijk voor mij om vervalser wat mijn vrouw aan mij voor bijna 25 jaar van ons huwelijk,   Ze deed alles voor mij, het koken , wassen en ga zo maar door .. Maar de moeilijkste en meest tragische taak ze al leveren voor de 7 e van mijn kind. Dat is de meest waardevolle   diensten die door haar zijn geleverd.    Dus is oneerlijk voor mij, waarvan in 25 jaar geleden nam haar uit hun ouder met de mooiste dames en alles is perfect. Maar nu werd ze uitgeschakeld als verlamd vrouw. Het kijken naar veel oneerlijk voor mij om haar te laten met minder zorg als ik trouwen voor een andere vrouw als mijn tweede vrouw.   waar mogelijk, als ik trouwen andere   vrouwen het zal natuurlijk zal ze teleurgesteld en gefrustreerd worden, Waar is het bewijs van onze   eerste liefde wiens vordering een meest perfecte en trouw te zijn.
"Als jezelf in mijn schoen, wat is uw actie?" Ik vroeg weer Mat.
"Is Ik ben in uw positie, zal het trouwen voor een andere vrouw een paar jaar geleden" hij proberen om me te beïnvloeden.
"Voor mij niet zo makkelijk Mat, We zijn niet zeker over onze toekomst   na morgen,   toen ik was voorbestemd om andere vrouwen te trouwen, met onvermoede was ze betrokken bij een ongeval na een paar maanden van ons huwelijk, de tweede vrouw ook verlamd na die , wat ik in staat om zowel te houden zal zijn?,   het is een last voor mij als een man. "
Ik gaf een goede reden om tegen te   zijn voorstel. Mat   pauzeerde een tweede   en keek me met duizend betekenissen en knooppunt zijn hoofd "Ok, Nik, als dat uw argument, ik ben accepteren en beslag voor u niet te trouwen voor de tweede vrouw" Sinds die discussie wordt   niet meer klonk een veulen van mijn vrienden over mijn tweede huwelijk.
Het besef dat we de vrouw van de partner die was door God voor mij. Ik kwam tot de conclusie dat het defect wordt gegeven aan de vrouw   is een test van Allah om te zien hoe ons beiden stevig trouw aan onze liefde voor eerlijkheid samen tot het einde van het leven, voorkomende zinnen uit de mond van een man en vrouw waren in de fantasie en dromen van romantiek. Daarom heb ik altijd kalm blijven om te bewijzen aan de wereld   dat mijn liefde is   waar   trouwe die belofte voor was. Liefde op het eerste gezicht en eeuwig naar de hemel. Als God het wil.
-
Nog niet eenvoudig om te bewijzen dat onze liefde is ware liefde door zijn oprechte. Toen we aan het begin van het huwelijk is in staat om al het geluk en de vreugde van het huwelijk te genieten geweest. Toen in de greep zal frustratie en verdriet te voelen in deze situatie zal invloed hebben op de duivels ons fout met anderen die veroorzaakt ons vinden   geluk   een gevoel in hun hart dat God kan bestaan ​​tussen de straf dragen van een echtgenoot die pech brengt; Als vermaakt zulke gedachten zal afglijden naar onze zielen depressief of gestrest. Na verloop van tijd zal er een antwoord dat ons zijn   vrouw van de ontberingen het brengt aan de man. Dan is de duivel te grote schade aanrichten met kastelen gebouwd tijdens dit kleine doen bij beetje. Erger nog, als deze negatieve gedachten die opgehitst door de duivel tijdens mijn vrouw maken het. Gemakkelijk om mensen in pijngevoeligheid en sulk begrijpen. af en toe te geven een klein om te eindigen met   een groot probleem en kan gespannen verhouding tussen man en vrouw en warmte worden; Als een man, die bevoegd is als hoofd van de familie niet weet hoe om te gaan met zo'n verstandige situatie   nog makkelijker het wordt ernstig en roerei puinhoop. Wanneer scheidingen gebeuren dan klappen de duivel als ze succesvol voor wraak is ooit aan de kinderen en kleinkinderen van Adam langs hun gezinnen naar de hel in het hiernamaals te brengen. God houdt mij en mijn familie van dergelijke rampen.
Tips:                  
1. Een       man moet een belangrijke rol spelen in het creëren van een sfeer van harmonie   relatie tussen man en vrouw. Wanneer er harmonie in alles gaat om hun leven heeft toegevoegde waarde en mentaliteit vergelijkbaar en compatibel zijn. Bonding relatie tussen fysieke en mentale tussen intieme man en vrouw zal zijn de belangrijkste factoren van een huishouden intact altijd blijven. Als God het wil.
2.       Maatregelen om eventuele vervolging die interactie gaat met een andere vrouw door een man te voorkomen is een pro-actieve maatregelen om de binnenlandse harmonie te waarborgen. Omdat zijn vrouw is zeer gevoelig voor haar man te raken met een andere vrouw vereniging uit angst voor het beëindigen van het huwelijk hartslag die hen scheiding veroorzaakt.
3.       Met het oog op de harmonie van het gezin, man en vrouw moeten hun respectieve rollen spelen om belastering van hun huishouden te voorkomen garanderen. Als de man altijd de eerlijkheid als buiten het huis, zal worden gespaard van   roddel en laster. Dit zal zorgen voor de binnenlandse harmonie en geluk familie elke keer.
4.       Als moslims moeten we altijd denken goed van anderen, om goed te denken in staat om de vriendelijke familiebanden aanhalen. Zo is de houding van de meerderheid Maleis vrouwen tegen hun mannen om te trouwen meer dan één persoon is een houding die moet veranderen. Omdat de Islam laat zijn volgelingen om te trouwen maximaal vier mensen met bepaalde voorwaarden opgelegd. Toch woedde negatieve houding ten opzichte van vrouwen verdorren man polygamie   is omdat de meerderheid van de getrouwde man van meer dan één vrouw in Maleisië liet ongelijkheid in de verdeling van de fysieke en spirituele levende bij zijn vrouwen. Het is veel meer dan alleen het tonen van eigenschappen. De situatie is heel anders als we een vergelijking maken met de Arabische gemeenschap. Bijna alle Arabische vrouwen doen de toestemming van hun man 'om meer dan één vrouw te trouwen. In feite zijn ze er trots op dat zegt dat ze een man, die is sterk en krachtig. Dit komt omdat een groot aantal van de mannen in de Arabische landen om eerlijke op het gebied van onderhoud en verfrissende onder hun vrouwen zijn. Deze dingen die ik ooit heb persoonlijk getuige tijdens een bezoek aan een   woonwijk, die buiten de stad Mekka wonen. Er zijn drie   huizen met hetzelfde ontwerp, toen ik vroeg wiens huis het was, gezien het feit dat het is de thuisbasis van een Arabische koopman die drie vrouwen getrouwd.
5.       Mannen die willen polygamie moet voldoen aan alle voorwaarden praktijk lag door de islamitische wet. Als u niet in staat om hieraan te voldoen zijn beslag om slechts één persoon te trouwen. Omdat God heeft gewaarschuwd voor de man die meer dan één vrouw neemt om eerlijk te zijn. Zoniet zullen ze schouder schuine kant lopen in het hiernamaals en zullen worden onderworpen aan de straf van de hel in het hiernamaals.
Belanda

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.