RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 25 December 2015

Rozdział 6 - czas Plan spędzać czas z żoną.


Gdzie jest miłość, mąż i żona, szczególnie jeśli żona jest piękna i wdzięku w jego oczach. Prawie codziennie trochę czasu, aby spędzać czas z żoną. Praktyki, która została utrzymana aż do teraz (prawie 35 lat). Praktyki wiecznie będzie utrzymać naszą miłość i będzie czynnikiem, który może być dobrym tarcza walczyć żadnych przeszkadzać, że wyeliminuje mój namiętny miłość do małżonka.
Codziennie rano przed wyjściem z domu do pracy, spotkamy mojej   żony na kilka minut, w tym czasie normalnie podane chwałę żony, jak mówi:   "Kochanie, tak słodkie, kocham twoją", a następnie pocałunkami.    To sprawia, że czuje całkowicie mąż kochał cały czas. Takie praktyki powinny być zwyczajem przez wszystkich muzułmanów męża, bo   jest to Sunny Proroka Muhammada SAW.
Leczenie romantyczny styl możemy naśladować proroka Mahometa. Chociaż w   atmosferze obecne życie małżeńskie jest zawsze zajęty w pracy. Możemy również wybrać się na romantyczny Sunna Proroka Mahometa zaczyna się w domu przed wyjściem do pracy. Na przykład, podczas wysyłania żonie wyjść z domu tak jak Proroka do żony, Safia, córka Huyay że Prorok powiedział:
"Nie spiesz się I Accord (towarzyszył jej do drzwi)". Hadis opowiadane przez   Bukhari i Muslim.
Nawet prorok także pomóc jego żona wejściu do pojazdu. W Sahih Bukhari i Muslim przekazane, że "Prorok Muhammad SAW siedział obok swojego wielbłąda. Potem skłonił jego kolano. Potem jego żona Safia postawił nogę nad kolanem proroka Mahometa jeździć na wielbłądzie." Czy to nie jest praktyka Zgodnie z otwartych drzwi samochodu, aby zachęcić żonę jako żona dawnych czasów. Lub od czasu do czasu jazdy w tył, jak żona Buchariego który powiedział Anas bin Malik opowiada, że po powrocie z bitwy Khaibar, jedna z żon Proroka, aby jeździć z nim.
To będzie również tkanina miłości będzie się rozwijać w każdym gospodarstwie domowym. To sprawi, że związek   męża i żony stał się bardziej przyjazny. Te rzeczy naprawdę są praktyki wykonywane  przez Rasulullah SAW.   On jest przykładem najbardziej kochającego męża i zawsze lubił jego żona, jak romantyczna go z jego żon.
Mąż powinien posiadać umiejętności w zakresie czasu, w ciągu 24 godzin zarządzania tak, aby być   razem jakości. Podobnie powinno planowany czas najbardziej   nadaje się do przyjacielskiej rozmowy z  żoną na co dzień. Moja praktyka jest w nocy, zwykle   zajmie się wolny czas wieczorami, zwłaszcza po nocnych   modlitwach, podczas gdy   moja   żona siedziała na kanapie   przed telewizorem.
"Dziś jestem tak zmęczony, twój syn   do aktywnych Bang"   niespokojne głosy z mojego   żonę, a ja zrelaksować się przed telewizorem .. "Bądź kochanie pacjent" wtrąciłem.
"Zbyt wiele Bang, jest nadpobudliwe".
"Kiedy osiągnie starszy wiek powyżej 6 roku powinno  być w porządku". Staram się przekonał żonę.
"Tak jest", powiedział moja żona.
Dialog miał miejsce ponad 30 lat temu, kiedy mieliśmy dwoje dzieci. W tym czasie pracował jako ADO .. Rozmawialiśmy podczas oglądania telewizji. Ten klimat można powiedzieć, że    występują na co dzień, kiedy byłem w domu.   Taki czas jest najcenniejszy czas dla mnie, aby spędzać czas z żoną. Czas potrzebny w projekcie, aby umożliwić    moja żona i również zbadać problem w domu w ciągu dnia, podczas gdy jestem w pracy w biurze.
Chciałbym usiąść w pobliżu i obok mojej żony, dotykając   ciała do ciała,   będzie produkować silne uczucia miłości pomiędzy mężem i żoną. Czasami nazywamy "krab królewski", kiedy byłem w domu, gdy nie ma gości. Dzieci mają zwyczaj widząc moją żonę i czuję się tak. Dla mnie czas, aby być w domu, powinny być zarządzane i używane mądrze. Jeśli nie ma miejsca, by spędzać czas z żoną, będę używał do tego stopnia, jak to możliwe.
Innym najlepszy czas na przyjazną pogawędkę z żoną jest w nocy, kiedy byliśmy gotowi do snu, który jest na około 5 do 20 minut przed snem, będę rozmawiał z żoną i czuć się pięknie. 
"Pamiętaj, że przed pójściem spać należy recytować wersety Koranu 3 (3 Qul),   Recytuje Bismillahirrahmannirrahim   21 razy" Powiedziałem do żony w jednym czasie.
"Celami czytania Bang".
"To Sunny Proroka   SAW.   Czytając to, aby uniknąć   koszmar, kiedy spać, a sen diabła z ziemi." Powiedziałem do żony, której potrzebują wyjaśnień.
 "Mój ojciec powiedział mi, jeśli czytamy Basmallah 21 razy, zostanie zachowany od śmierci w   sen, unikać złodziei wszedł do domu, uniknąć pożaru w domu   z pozwoleniem Boga. Daję zrozumienia żonie nauczyciela podając wykładu.
"Ooo, że bardzo dobre", mój  sygnał, że żona i szczotkowanie zrozumiał moją dłoń łagodnie.
Praktyka ta stała się codzienną   rutynę nas   czytać wersety z Koranu i modlitwę przed   spać. Basmallah ma czytać 21 razy przed snem. Te wskazówki zostały prowadzone przez mojego ojca, kiedy byłem jeszcze w szkole podstawowej.
             
Jeśli mam   zadanie Outstation na kilka dni. Będę kontakt przez telefon. Jest zwyczajem, zadzwonię do żony rano po modlitwach porannych pierwszego dnia.
"Assalamualaikum kochanie", zacząłem rozmowę telefoniczną z żoną.
"Waalaikumussalam Bang". Głos żony na głośnik.
"Czy twoje wykonać poranną modlitwę". 
"Właśnie skończyłem"  
"Kto ci pomóc"  
"Twoja najmłodsza córka, Bihah"   "Aldamdhulillah".
Z prośbą   o jej zdrowie, nawyki żywieniowe    i leki dzienny   harmonogram   to rutyna dla mnie, kiedy Outstation. Takie wykorzystanie zwyczaj, aby skontaktować się z żoną, której jest wyłączona i zaatakowany przez HCP po skoku. Cel ten sposób również jako część mojej żony Proses rehabilitacyjnych mózgu. 
"Ok, kocham cię słodkie serce, uuuumph". 
"Abang,   tęsknię za tobą tak bardzo, być gotowy Chcę jeść słodkie jabłka, gdy wraca do domu, do widzenia" sensownie żartować, "Naughty Abang niiiiii" 
 I zrobić to wszystko jako terapia dla umysłu, aby utrzymać żonę emocjonalne do najlepszego procesu Haling. Jest to najlepszy sposób, aby uniknąć jej stres uczucie i depresji.   Lekarz zaleca się podjęcie aktywnych działań i zapewnić Moja żona emocjonalny wycinkę i umysł będzie pozytywny trudne i musi myśleć, że jej przyszłość jest przyjemny i pełen dobrej nadziei.   Jeśli stan się utrzymuje, może prowadzić do nawrotu krwawienia w mózgu i drugim skoku ataku może się zdarzyć.
Porady:
1.       Akcja   mąż zawsze spędzać czas z żoną za każdym razem chcesz wyjść z domu jest jedną z najskuteczniejszych broni w celu uniknięcia człowiek niosący intymny związek z kobietą w nie zakrzywiona. To działanie wywołuje uczucie miłości i przywiązania do jego żona zawsze ciepło ubrać i zrobić to jak nowe "małżeństwa". Zapobiegnie syahawat i demony pożądania zachęcają nas do tego romans z inną kobietą, która bezprawnie i niezgodną z prawem islamskim. Jeśli skupić się na naszych żon i rodzin zostaną oszczędzone się od pokusy przez diabła, aby przekonać nas do czynienia zła i zła, jak cudzołóstwo preambule.
2.       Kiedy stale odnawiać miłość z żoną,   szczęśliwy związek stworzy kameralną atmosferę, czyni nas stale odnowić uczucia radości i miłości. Jest to bardzo dobre wzmocnienie sojuszu domowej harmonii. Wyobraźmy sobie, podczas naszego życia nastolatków po raz ostatni, Nasze życie jest pełne radości i szczęśliwa, czuje się miłość piękny dan przez naszą dziewczyną i zawsze marzą o jej piękno .. Podobnie sama sytuacja będzie miała zastosowanie do małżonków, którzy ciągle odnowić uczucia miłość i przywiązanie do nich. Nawet w odniesieniu do wymogu sex Evergreen namiętna miłość utrzyma pierwszą noc podziwiać każdym razem, kiedy   odbędzie się intymną relację. Jeśli nie nawet zrobić to wskazówki, spróbuj go i dostaniesz odpowiedź wright do niego. Subahanallah.
3.       Podsumowując mąż i żona wspólnie utrzymać ich romans i zawsze innowacji uczucie miłości w siebie, może przynieść rezultaty, które są bardzo cenne w mąż i żona relacji   i   możliwość wzmocnienia struktur gospodarstw domowych    w stanie nienaruszonym od wszelkich zagrożeń zewnętrznych. Jak piękny diament, jeśli w lewo w zlewie od czasu do czasu przez użytkownika, nad diamentów czasu promienie iskierka może znikną i uczynić go jako grosza mniej kamienia.
           
Mąż jest ważne, aby mieć różne umiejętności, techniki komunikacji, osobistej motywacji, jak prowadzić i wpływać na ludzi, zarządzania czasem i innych osobistych miękkiej umiejętności.   Bóg obdarzy może być stosowany do jakości i doskonałego wpływu w utrzymaniu relacji miłości




Wallahu'alam


Poland

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.