RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Sunday 20 December 2015

MIŁOŚĆ DO RAJU


Przedmowa 
Mam zamiar napisać tę książkę, kiedy   przeczytać jeden artykuł związany z "opieki długoterminowej dla pacjentów Stroke w Family Home Care". Wpisany przez Kathy Henley Haugh dr RN.   Autor odnosi się wzorową opieką starszej kobiety, która doznała udaru mózgu w wieku 84 lat Rodzina przewidzianym opieki dla tego skoku przeżył wspaniale aż do jej śmierci 10 lat później. Niepełnosprawne kobiety zawarte prawostronne porażenie, afazję, dyspraksja i afazji, a także powikłań charakterystycznych dla karmienia dojelitowego rur, aktywności napadów i eliminację moczu. W Stanach Zjednoczonych, około 780.000 Amerykanów cierpi co roku nowego lub nawrotu udaru. Średni czas przeżycia po pierwszym skoku dla osób w wieku 6069 lat to 6,8 lat dla mężczyzn i 7,4 lat dla kobiet; dla tych starszych niż wiek 80 lat, średni czas przeżycia wynosi 1,8 roku dla mężczyzn i 3,1 lat dla kobiet. Pięćdziesiąt procent do 70% udarze odzyskać niezależność funkcjonalną; 15-30% są trwale wyłączone.
Ze względu na biorąc pod uwagę statystyki, ja chętnie napisać moje doświadczenia jako opiekuna do   mojego skoku żony więcej 15 lat, przez moje doświadczenie i z możliwością przyjął pacjenta, jak odpowiedzialność męża do opieki i dać jej pełną obsługę zarówno emocjonalnie i jej życie codzienne potrzebujemy. Na innych słów troski o holistyczne podejście w stanie przyspieszyć proces gojenia i zmian do odzyskania z powrotem do normalnej pozycji jest więcej i uda mi się dać jej nadzieję na przyszłe życie, a ona musi odzyskać do 90% z powrotem do normalnego stanu.  
Moja kluczowym czynnikiem, aby odnieść sukces jako opiekun jest przez put   zamiar zająć moją żonę jako odpowiedzialność męża, że było ustanowienie przez mojego małżeństwa religijnej wytycznej. Jednym z obowiązków jest dbanie żona zdrowia i on szczęście. Jako mąż Jestem zaangażowana dbać jej zdrowia po 20 latach małżeństwa ona dać jej ofiarę rodzić moje dzieci do siedmiu razy. To udowodnić, że moja żona jest dobrą żoną i nie skarżą się na cierpienie się nosić nasze dziecko po raz 9 miesięcy przed dar urodzenia. Jestem tak sympatii z jej ofiary i stanie w obliczu bólu i smutku po prostu zadowolić męża pragnienie.
Kiedy w wieku 42 lat, nagle był atak udaru mózgu (AVM), w wyniku czego miała sparaliżować pół ciała po prawej stronie. Po odwrócona przez 30 dni była wypisie ze szpitala i rozpoczął opieki domowej. Na pierwszy dzień w domu, nie może chodzić, bardzo trudno jest mówić i potrzebujesz pomocy dla swojego dziennego zapotrzebowania dziennego (DLN). Muszę zrobić wszystko sam z powodu incydentu, kiedy zatrudnił służącą zawsze zgodny i nie zadowoleni z usług danej. W tym czasie ja wciąż pracuje jako Senior Manager w   spółki prywatnej. Każdego dnia, gdy wróciłam do domu zawsze płakać i łza spadła na jej pisklę.   Dlatego mnie martwi i uniknąć jej stać się bardziej naciskać i napięcie podjąłem decyzję, aby puścić pokojówkę i umieścić zamiar   dbać o jej DLN sam i pomagać przez moje dzieci.
Przez pierwszy rok jako opiekun udaje mi się zadowolić moje zadanie pomyślnie. Z biegiem czasu na trzecim roku. Wszystko było zmian, co najwyżej jej postawa i moralne były rzeki będzie zaniżać i łatwo się zły nastrój osoba.   To mnie tak zmęczony, dbać o jej pragnienia i postawy i zrobić mi otwór i rozpocząć przyjście negatywnego Dyskusja w moim umyśle, że moja żona jest ciężarem dla mojego życia. Ten czas, który jest bardzo krytyczny, że jestem stoi i nie było pragnienie małżeństwa dla drugiej żony. Ale kiedy zrobiłem moje osobiste analizy Jeśli zrobię tak, że nie można rozstrzygnąć mój problem, jeśli nie szczęście, może być nowy problem zostanie powstają i będzie moja pozycja więcej stresu i być może wpłynie moje przyszłe życie, więc zrobiłem   determinację, by kontynuować moją odpowiedzialność jako mąż i kontynuować jako opiekunki do mojej żony.
Od tego dnia zrobiłem zmianę paradygmatu przez zrewidować mój osobisty wysiłek i umieścić intencję, że wszystko przeze mnie problemem jest tworzyć test Jego miłosierdzie Boga Allaha. Mam w twarz cały test z pasją i modlić się do Boga o Jego pomoc i Pleasance i jeśli jestem sukces stawić czoła wyzwaniu podany, nagroda wielka jest w zaświatach. Nagrodą że każde pragnienie ciała i nadzieja jest dostać się do nieba. Z tym samym zamiarem udaje mi w twarz cały ból i smutek i cierpliwie wraz z upływem czasu, stać się częścią mojej codzienności.
Po 15 latach jako opiekuna jestem przyjęła wszystkie umiejętności i wiedza, co ja mam co mam nazywa się holistycznym podejściem do leczenia udaru mózgu pacjenta. Alhamdulillah (dzięki Bogu) moja żona stanie   się proces gojenia cieście i teraz w stanie odzyskać z powrotem prawie 90% wraca do normy. Na stan obecny, że uda się chodzić bez kija, w stanie zrobić sama dla HLN i najważniejsze jest to, że ona odzyskać z powrotem do normalnej osoby w okresie jej myślenia, pamięci i bardzo przekonany o jej przyszłym życiu.
Najnowsze osiągnięcie z mojego występu żony, jednego lekarza, który traktuje żonę podziwiać moje starań, aby zapewnić szczególną ostrożność, aby zdolny proces gojenia mojej żony przejść gładka i on poprzeć moją metodą leczenia jest lepszy do zbadania bardziej na przyszłość, przedłużaj pacjenta metody chorobowe. W wyniku mojego sukcesu on wyznaczyć mnie jako konsultant dla swojego projektu pilotażowego utworzenia centrum dla holistycznego leczenia. 
W tej książce napisałem moje doświadczenie w fazie. Pierwsza faza jest praktyka, że ​​jestem stosowane prowadzić moje małżeństwo i rodzinę. Te praktyki w stanie mi siły moja miłość z żoną i jesteśmy szczęśliwi do 35 roku naszego małżeństwa i razem pokojowo. 
Drugi etap tej historii jest o wyzwaniu, bólu i smutku jestem skierowaną przez 15 lat aż do teraz, gdy moja żona była ataku udaru. Moja zdolność do przechodzenia przez cały ból i smutek z cierpliwością i stanie kontynuować moje małżeństwo, a także w stanie ułatwić proces gojenia, że ​​moja żona w stanie uzyskać z powrotem na jej zdrowie i pozostanie z miłości, radości i ma optymistyczną przyszłość w życiu.
Jako opiekuna dla pierwszego roku to czas, wiele się nauczyłem o opiekę naszego kochanka, który potrzebujesz adiutanta prawie 100% jej codziennych potrzeb. Ponieważ z upływem czasu, ma odzyskać ruch, uzdrowienie psychiczne jest bardziej poprawić, a ona udaje się mówić jak normalny człowiek. W tym czasie wydarzy się w zakresie 3,4 i 5 th roku, zatem czas krytyczny i trudno zmierzyć postawę przeżył udar mózgu, które są bardzo wrażliwe, wybredna, nastrojowy, która mnie jako opiekuna samego stresu do obsługi. Tak więc czas jestem prawie zrezygnować, aby się nią zająć. Podczas tej krytycznej sytuacji, że musi wykorzystać wszystkie   moje miękkie umiejętności w zakresie, motywacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania czasem i biernej myślenia, Alhamdulillah z   pacjentem I mange, aby rozwiązać wszystkie trudności i problemy, w obliczu i wreszcie z błogosławieństwem Boga, w stanie przedłużyć mój obowiązek dbać mojego skoku żonę z powodzeniem zdobyć jej proces gojenia i do teraz po 15 latach czas, że wojna odzyskać z powrotem jej pewni, wesoły żywo i   najważniejszym osiągnięciem jest to, że może ona przyjęła handicap swojej prawej ręki i nogi zachować na żyć jak normalny człowiek, a więc mnóstwo doświadczenia nauczyłem się w czasie o 15 lat, jest cenną wiedzą, że muszą dzielić się z publicznością, którzy teraz opiekujących małżonka jako skoku przeżył. Pisząc moje doświadczenie w tej książce wszystko nasz   przyjaciel całego świata mogą uzyskać podstawowe informacje jako wskazówka do tych nowo uzyskać tytuł opiekuna udaru przeżył.
Mam nadzieję, że moje doświadczenie, które mam recoded w tej książce będzie jednym z źródła dla tych, stoi ten sam problem, lub tych, którzy muszą dbać skoku przeżył. Mam nadzieję, że ta książka może pomóc ci w obliczu nacisnąć i stres jako dawcy opieki spróbować mojej metody procesu leczenia, aby odzyskać z powrotem pacjenta udaru, a także kierownika go lub siebie jako opiekuna, który może być skierowaną stres i wcisnąć sytuacji .God błogosławieństwo.
 Miłego czytania. 
NIK RAIHAN NIK ABD RAHMAN
PANJI, Malezja
01 grudnia 2015

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.