RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 4 September 2015

Hoe om Word 'n Moslem

Drie dele: Om 'n Moslem Living Volgens Islamitiese beginsels Verstryk Jou geloof


Op meer as 'n miljard lede en groeiende, Islam is, deur sommige maatreëls, die vinnigste groeiende godsdiens in die wêreld. [1]  Unieke onder die wêreld se godsdienste in die gemak waarmee nuwe lede kan aansluit sy geledere, Islam vereis slegs 'n eenvoudige, opregte verklaring van geloof om 'n Moslem te word. Die verklaring is nie ligtelik gemaak word, maar - wy jouself aan 'n lewe gelei deur Islamitiese beginsels is een van die belangrikste (indien nie  die  belangrikste) tree wat jy ooit sal maak.
Jy moet weet dat die Islam aanvaar vernietig al die sondes wat voor hom gekom het. As 'n nuwe bekeerling, jou rekord skoon; dit is soortgelyk aan 'n letterlike wedergeboorte. 'N Mens moet probeer om so veel as moontlik om sy rekords skoon te hou en streef daarna om soveel goeie dade te doen as moontlik.

huurkontrak nota Islam nie advokaat doodmaak; in die meeste godsdienste, moord is 'n groot sonde. Uiterste praktyke soos hierdie is nie aanbeveel nie. Islam het wel 'n rok kode wat 'n klem op beskeidenheid, wat alle Moslems is verplig om te volg plaas ..


Deel 1 van 3: Om 'n Moslem
1. Maak seker dat jy weet wat dit beteken om Moslem te wees. Die eerste en belangrikste reël van 'n Moslem glo dat Allah is een en slegs een. Allah is die enigste God, die enigste Skepper en die Almagtige. Hy is die enigste een wat jy moet doen jou goeie dade vir en die enigste wat sal aanbid. Daar moet niks staan ​​langs sy plek. Allah se boodskapper Muhammad (PBUH) is die engel wat geglo as die laaste profeet wat af gekom na die aarde, en daar sal nooit enige profete na daardie. Islam beskou homself om die natuurlike manier van die hele skepping wees. Dit is, Islam is die oorspronklike, perfekte toestand.So, wanneer 'n persoon "vat" om Islam, hy / sy is eintlik terug te keer na hul eie oorspronklike natuur.     
    • Islam beskou enige iemand wat aan hierdie toestand voldoen om 'n Moslem te wees, ongeag van wanneer of waar sy of hy geleef het.Byvoorbeeld, Islam glo dat Jesus 'n Moslem, maar hy het honderde jare voor geskiedkundige stigting Islam se.
    • Allah, die Islamitiese naam vir God, verwys na dieselfde God aanbid deur Christene en Jode (aka die "Abrahamitiese" God). So, Moslems vereer die profete van die Christendom en Judaïsme (insluitend Jesus, Moses, Elia, ens) en kyk na die Bybel en Torah te wees goddelik-geïnspireerde.
2. Lees Islamitiese Skrif.  Die Koran is die sentrale godsdienstige boek van Islam, glo die suiwer woord van God en die hoogtepunt van alle vorige Christelike en Joodse Skrif wees.[2]  Nog 'n baie belangrike godsdienstige Skrif is die  Hadith, die woorde en rekeninge van Mohammed. Hadith versamelings vorm die basis vir baie van die Islamitiese wet. [3]  Lees hierdie heilige geskrifte sal julle 'n begrip van die stories, wette en leringe wat make-up Islamitiese geloof te gee.     

3. Praat met 'n Imam.  Imams is Islamitiese godsdienstige leiers wat binne en buite die moskee (Masjid) voer godsdienstige dienste. Imams wat gekies is vir hul kennis van die Islamitiese Skrif en hul goeie karakter. 'N Goeie Imam kan raad sal jy wees wanneer jy besluit of jy gereed is om jouself te wy aan die Islam is.     
    • Let daarop dat die bogenoemde beskrywing is van toepassing op imams van die meerderheid Sunni sekte van Islam. Imams het ietwat verskillende rolle in die minderheid Shi'a sekte. [4]


4. Sê die Shahada.  As jy seker jy wil 'n Moslem geword en ten volle aan die wil van God, al wat jy hoef te doen is dra die Shahada, 'n kort mondelinge verklaring van geloof. Wees bewus daarvan dat as jy gesê het die Shahada jy is verbind tot die volgende Islam vir die lewe. Die woorde van die Shahada is "La ilaha illallah, Muhammadun  Rasulullah" Dit kom neer op "Ek getuig dat daar geen ander God nie, maar Allah en Mohammed is God se boodskapper (profeet)."  [5]  Deur te sê die Shahada, word jy 'n Moslem.     
    • Die eerste deel van die Shahada ("La ilaha illallah") verwys nie net na die gode van ander godsdienste nie, maar ook om dinge wat die plek van Allah kan neem in jou hart aardse -. Rykdom en mag, byvoorbeeld [6]
    • Die tweede deel van die Shahada ("Muhammadun Rasulullah") is 'n erkenning dat die woord van Mohammed is die boodskapper van God.Moslems vereis word deur die beginsels van Mohammed te leef geopenbaar in die Koran - die Shahada is 'n belofte om hierdie beginsels te volg.
    • Die Shahada moet gesê met opregtheid en begrip bindend te wees. Jy kan 'n Moslem geword nie net deur die uitspraak van die woorde - die mondelinge voordrag is 'n weerspieëling van oortuiging dat is gehou in die hart.
    • Jy sal nooit lieg nie, steel, drink, doen dwelms, seks te hê voor die huwelik of enigiets van die aard.

5. Om 'n wettige lid van die Moslem-gemeenskap te word, het getuies teenwoordig by jou voordrag.  Getuies is nie streng nodig is om 'n Moslem geword - God weet alles, so 'n Shahada gesê alleen, met oortuiging, sal jy 'n Moslem in God se oë. Maar om regtens erken word deur die Moslem moskee, moet jy oor die algemeen jou Shahada maak voor getuies -. Twee Moslems of 'n Imam (Islamitiese godsdienstige leier) wat gemagtig is om jou nuwe geloof sertifiseer [7]     

6. Was uself.  Onmiddellik nadat dit 'n Moslem, moet jy 'n stort of bad as 'n vorm van suiwering neem. Dit is 'n simboliese daad wat die wasgoed te kenne weg van die verlede en van die opkomende van die duisternis tot die lig.     

    • Niemand se sondes te graf nuutgevonde suiwerheid verbied. By die maak van jou Shahada, jou sondes van die verlede vergewe. Jy simbolies begin 'n nuwe lewe gesentreer rondom die strewe om jou geestelike toestand te verbeter deur goeie dade.
  1. Daar is geen krag om te skakel na Islam, jou vry om jou besluit te maak om 'n Islamitiese óf volgeling wees of nie. Daar Islamitiese leer op vryheid en vrede met alle mense in die wêreld. Ons as 'n Islamitiese volgeling het om te wys vir ander dat ons nie leer om ekstremistiese wees. 
Wallhualam

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.