RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Sunday 15 November 2015

Altijd comfort met vrouw


18.  Altijd comfort met vrouw
Van Abu Hurairah, de profeet zei: "De meest perfecte gelovige in geloof en zeden zijn de beste Het beste van jullie is de beste gedrag naar zijn vrouw.."
(Overgeleverd door Tirmidhi, Abu Daud, (Hassan Sahih)
Zorg nodig heeft, wil en gevoelig voor emoties en situaties vrouw. De vrouw van een rijke familie gelukkig.
Onder zijn kenmerken is een helende harten man en vrouw:
§  Altijd zijn lief en romantisch   uitje met zijn vrouw. De bijeenkomst begon met vroege ochtend gebeden van de dag en terug voor  zegen voor onszelf   en alle leden van het huishouden.
§  Show stralend elke keer dat ze elkaar ontmoetten sinds stralend geluk brengen dang elimineren vooroordelen.
§  De mond van de put. Tijdens een gesprek met  de vrouw gebruik maken van een goede en interessante woorden die vrouw kan boeien.
§  Calling mijn vrouw te bellen als ze aangenaam en dergelijke,
§  Bellen met toegeeflijke dan romantisch.   
§  Peaceable  geest en humor. Islam vergunningen gebruiken humor om te creëren en versterken van de band van liefde en genegenheid van man en vrouw.
§  Vermijd   overdreven agressieve man met vrouw en familie.
§  man moet voor zijn vrouw te bidden.
§  man wordt aangemoedigd om zijn vrouw mee op reis omdat veel voordelen opleveren.
§  Altijd vriendelijk, zelfs aan de eettafel.
De praktijk is bezorgd over de behoeften en de wens van de vrouw is een van de oorzaken van ons huiselijk geluk, ik was altijd bezorgd over de emotionele van mijn vrouw om ervoor te zorgen dat mijn  vrouw had altijd het gevoel vrolijk en gelukkig te zijn buiten mezelf als een verantwoordelijk man .
Ik heb altijd mezelf aan het geluk van mijn vrouw betreft, want ze is "koningin" aan al mijn   7 kinderen. Ze   offeren haar leven alleen maar om mijn 7 kinderen geboorte. Haar offers zijn enorm en kan niet door geld worden betaald en het is waardeloos. Haar offer zo waardevol als mijn doel om een goede familie dat de oorzaak van de islam die door de profeet kan helpen hebben  Rasulullah SAW. Wij wensen onze familie werd begeleid door God naar het paradijs te voeren in het hiernamaals. Als God het wil.
Omdat mijn vrouw is een handicap de persoon die haar Dagelijks Leven Need (DLN) moet worden verstrekt door zorgverleners. Dus mijn verantwoordelijkheid is dicht bij haar te zijn, zodat ze in staat zijn om haar te emotioneel gelukkiger elke keer en voor altijd te maken. Vooral toen mijn vrouw zwanger is.   Aan het eerder van ons huwelijk mijn vrouw heeft de wens om een vrucht wat wij noemen in het Maleis "Salak" eten. Deze speciale fruit kan alleen maar op het platteland, mijn vrouw die   voor zwanger was de eerstgeborene (1981) is de eis dat ik moet zorgen voor.
"Schat, Je baby willen eten" Salak "fruit. Mijn vrouw een avond vertelde me.
"OK honing, zal ik om het te vinden" Ik probeer haar te overtuigen.
"De vrucht is zeer zoet en heerlijk," Vrouw probeert haar ervaring voorstellen voor.
"Alsjeblieft lieverd, proberen om het te krijgen" trance vrouw als ze haar hoofd op mijn dij.
"Nu is niet het seizoen van de salak vruchten, maar ik zal proberen te vinden op  de markt morgenmiddag" mijn hand wrijven zachtjes haar hoofd, die werd  bedorven.
Dat de manier waarop ik positieve actie om mijn vrouw wens te vervullen nemen. Dit een van de manier waarop ik mijn zachte vaardigheid van coaching en de invloed van mensen toen ik mijn eerste graad laatste keer.  De verschillende aspecten van zachte vaardigheid is zeer belangrijk voor een man om kennis op te doen als hij heeft gesteld voornemens te zijn een beste man zijn en leider. Dank   Allah wie geeft me een geduld houding die mijn denken kan besturen om een persoon van zeer creatief te zijn, door die te beheren ik verschillende methode voor het oplossen van mijn probleem gebruikt.
De volgende dag klaarmaakte, ik rush naar mijn kantoor en maakte een telefoontje naar mijn vriend wiens werk bij Gua Musang District Office.
"Hallo Nik, nu is buiten het seizoen, ik weet niet zeker of je kunt de salak hier 'Mat Jusoh geven gereageerd op mijn oproep.
"Elke hoe, je moet proberen te vinden op het platteland". "Ok, dank u zeer Mat voor uw hulp". Ik ben klaar met mijn telefoongesprek met Mat Jusoh, waarvan het gebruik om mijn beste vriend bij Gua Musang zijn.
Die avond ging ik naar huis scherpe door 05:00, haasten reed mijn auto aan fruit staan.
"Mak   Su, is er een Salak fruit" Ik vroeg  fruit verkoper op fruit staan ​​op de weg terug naar mijn huis.
"Nee, Nik, de Salak is het seizoen nu" antwoordde ze naar mij.
"Waar te krijgen, mijn zwangere vrouw eagle eten Salak".
"Ni nu in de off-seizoen, was er geen Salak fruit, kan drie maanden meer worden" Mak Su geeft een reactie.
" Dankjewel". Ik verliet de fruitkraam.
Zodra ik thuis kwam die avond.
"Assala mualaikum".
"Waalaikumussalam" stem van mijn vrouw in  het huis.
"Eh, mijn liefste kom   terug. Elke salak"
" Nee"
"Nee," mijn vrouw zag er somber uit.
"Wees geduldig, honing, ik zal proberen om mijn vriend te vragen   bij Gua Musang morgen."       
De volgende dag heb ik verlof te nemen voor twee dagen alleen maar naar Gua Musang naar Salak fruit te vinden. De reis duurt bijna een dag met de trein
Het enige communicatiemiddel op Gua Muasang.
Op bepaalde tijden, had ik soms mijn vrouw te overtuigen om het dek zitten mokken omdat ik per ongeluk zeggen op een toon die een beetje ruw en een beetje luid voor bepaalde kwestie klinkt. Volgens de gangbare praktijk gedaan door mij toen mijn vrouw huilde en mokkend na een misverstand, zou ik mijn vrouw knuffelen voor een tijdje (een paar minuten), terwijl het reciteren van het woord "Sorry schat" herhaaldelijk met de stem van een kind, totdat haar vrouw stopte met huilen en gevolgd door een   'lichaamstaal'   dat ze geven een gesignaleerd vergeef me. Normaal gesproken zou mijn vrouw omhelzen me en dus vergezeld van een kus verwend.    Met die typisch voorkomen op het bed, als de praktijk van mijn vrouw was geweest toen ze boos was, ze eenzaam in de kamer op slot en slapen onder een deken op het bed.
Op bepaalde tijden, er zijn ook gevallen waarin misverstanden tussen ons vrij piek, zal ik wat tijd om de emoties van mijn vrouw te stabiliseren. Wanneer de situatie gekalmeerd en in controle, zal ik weer uiten merkte mijn schuld aan   mijn   vrouw, en ze zal het signaal dat ze me vergeven.
Praktijk geeft om emoties en gevoelens vrouw is een "gouden sleutel" als een strategie om de integriteit van de  echtgenoten liefde en geluk in ons huis. In dit geval zou de man de kennis hebben  hoe emotioneel boeien zijn vrouw, en ook nodig om een hoge geduld hebben,    als de woorden van Rasulullah SAW wat betekent dat,   als je wilt vrouwen te vestigen moet wijs en zachte manier, want vrouwen een gebogen rib, als gecorrigeerd met een sterke of moeilijk het gebroken zal zijn.
Tips:
1. Een man moet kennis en expertise in het omgaan met de binnenlandse crisis.
2. De echtgenoot moet dienen als een    drijvende kracht om de crisis in het huishouden onschadelijk te maken, zoals is gemeengoed geworden natuur, vrouwen zijn snel beledigd en pruilen, zodat de man als de leider in hun families moeten weten hoe u uw emoties en vrouw te controleren die ziedend van woede. Man wiens heeft een zachte vaardigheid om te coachen en de invloed van zijn vrouw zal de meest waarschijnlijke man door alle dames zijn.
3. Indien de man en vrouw weet hoe om te winnen, en gemakkelijk te excuses aan zijn vrouw voor een fout,  zal gemakkelijk verzachten het hart van zijn vrouw omdat vrouwen zelf deed makkelijk te vergeven wanneer gevraagd door mannen meestal  hun echtgenoten.
4. Als de man heeft de expertise om de emotionele of depressief vrouw te behandelen, zal een zeer positief effect, waar de liefdevolle relatie zal worden gekoesterd in de familie te allen tijde, in het geval van onenigheid snel weer te harmoniseren door een man en vrouw te geven. Deze situatie zal op de lange termijn om emotionele vrouw, die de moeder van hun twee kinderen, een studie door onderzoekers was van invloed op  het menselijk leven, de moeder die is altijd vol van het leven met geluk en liefde zal opvoeden  van hun kinderen in een meer perfecte en kunnen positief impact op het groeiproces een  opvoeding van hun kinderen. Meestal zal de kinderen die opgroeien in deze omgeving meer vertrouwen bij het ​​nemen van hun leven. Zij zullen mensen die succesvol zijn in hun carrière zijn. Als God het


belanda

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.