RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Monday 16 November 2015

ENDURANCE przez badanie BOGA

         
ENDURANCE poprzez test BOGA .......
W dniu 21 sierpnia 1980 roku, jest dzień, że jesteśmy zakochani. Według stanu na dzień, w którym mamy legalnie małżeńskiego męża i żonę. Nasz jeden rok zaręczynowy został zakończony. Po naszym ślubie, który odbył się tylko z umiarem. Obserwowani przez ceremonii ślubu panny młodej na 26 sierpnia 1980. W tym dniu mamy umieszczone na podium jako "króla Dzień" zostanie ogłoszona do krewnych, a także VIP-ów na zaproszenie rodziny panny młodej.
Następnie w dniu 1 września 1980 roku, zostałem mianowany państwa administracyjnym. I została wysłana do Wydziału Mieszkaniowego Urzędu Sekretarza Urzędu Stanu, moim tytule pracy jako asystent sekretarza stanu (obudowa). Począwszy od tej daty (data zbiegła się z moim daty urodzin) oboje byliśmy pełni życia z miłości i uczucia bardzo szczęśliwą rodzinę.
Po prawie roku naszego małżeństwa, Bóg dał córkę dziecka jako spoiwa wzbudników i naszej miłości. Pomyślny data przypada w dniu 9 czerwca 1981 r podsumować historię, w przyszłym roku jest błogosławiony z synkiem została w dniu 13 października 1982 roku Posiadanie córki i syna dla dzieci w ciągu ostatnich dwóch lat po ślubie, nasza krajowa szczęście tak degustacja raz. Jestem jako głowa rodziny, dziękuję Bogu, że mi się spełnić  moje odpowiedzialność jako mąż i głowa rodziny, a żona powinna również działał jako żony i matki do opieki dla potrzeb rodziny.
Niemniej jednak, "Myślę, że to wygląda na gorąco, aż po południu, ale deszcz dzieje w południe." To wszystko Bóg przeznaczył dla nas, szczęścia i harmonii naszej rodziny był testowany przez Boga, aby dać mi trochę ból w 1984 roku, mam doznał poważnego prawo ból kolana, to jest ból pod koniec 1960 roku na długo przed powrotem szturmu. Bo został przyjęty do szpitala na leczenie kilka miesięcy. 
Począwszy od daty tego zdarzenia, nasza rodzina ma poważną sytuację, w której moja żona dbać o siebie i rodzinę z powodu mojej choroby, która nie mogłem chodzić. Moja prawa noga cementuje z "gipsu" (POP) na okres jednego roku. Moja żona musiała ciężko pracować, aby dbać o mnie, takich jak czyste   mojego moczu i defekacji, kąpieli, a także jedzenie i lekarstwa dla mnie. Po miesiącu w szpitalu, byłam rozładowania do domu i być dopuszczone medyczną przez okres 6 miesięcy. Ale moje stopy są nadal na cement "POP" nieprzerwanie przez rok, aby upewnić się, że uszkodzeniu stawu kolanowego może uzdrowić i stanie chodzić normalnie. Podczas mojego okresu urlopu medycznej. Muszę kontynuować moje leczenie ortopedyczne specjalisty. Lekarz poradził mi kolana potrzebę przedłużenia o jeden rok POP, aż do zapewnienia proces gojenia może być wykonane w sposób naturalny, a przy odpowiednim leczeniu lekami.
Kiedy stoi w tym samym Greave sytuacji bólu. Uważam, moja żona jest dobry człowiek i uczciwy do męża. Opiekowała się mną z zemsty bez żadnych skarg i zażaleń. Dzięki Bogu, który daje mi kojarzyć się z kobietą, która jest uczciwa i dobra. Po ostatnich ośmiu miesięcy, moje kolano otacza cementu został otwarty i sam zacząłem   chodzić, ale potrzebują pomocy miażdży.   Efekty zabiegów leczniczych w kolanie, niestety kolano   może nie w pełni zginać, że   przeniósł się tylko około 25% normalnej sytuacji nie powodując mnie chodzić jak sobie protezę nogi. Od tego dnia, może sobie być to jako osoba   z zdeformowaną stopę jak sobie protezę nogi, podczas prowadzenia   modlitwy, siedząc między dwoma pokłonów  prawa noga musiały zostać przeniesione DISCOUNTER. Tak więc niefortunna sytuacja  mogę przejść z pełną świadomością wytrwać, ponieważ Bóg przeznaczył, może przetestować moją wiarę i oddanie do Niego. Czas mijał szybko, i mogę przyjął prawo ból nóg jako los, który dany był dla mnie i mojej rodziny. tak  nasze małżeństwo nienaruszone, jak wcześniej i nadal spełniać, aby wykonywane nasz cel szczęśliwie rodzina.    
Czas szybko poruszać się w kierunku miejsca przeznaczenia. Podczas naszego ślubu okresie 1981 do 1995 zostaliśmy pobłogosławieni z siedmiorga dzieci, czterech chłopców i trzy dziewczynki. Stosowny okres to czas, który przeżyliśmy małżeńskie szczęście nie wystąpi poważny kryzys. I wspiąć tak wysoko, jak głowy rodziny, podziękowania do Boga Wszechmogącego, w łasce i wskazówek, możemy pozwolić nasza rodzina bardzo dobrze rosną. Chociaż Bóg oczekuje od nas rodzina szczęście, mimo mojej choroby kolana.
Jednak Bóg dał mi drugi test, test ten może być przeznaczone do stało po pierwszym teście mogę twarze z niewzruszony. Ten test rozpoczynającym się 2 marca 2001. Po zakończeniu modlitwy w dół, moja żona powiedziała mi, że ona ma ekstremalne bóle głowy. I doprowadzić ją do kliniki, aby uzyskać   pomoc lekarza. Według lekarzy jej ciśnienie krwi jest normalne. Lekarz przepisze zastrzyki i leki doustne dla złagodzenia bólu. Tej nocy mój ból żona pod kontrolą.
W południe następnego dnia, moja żona poinformował jej prawej nogi i ręki uczucie drętwienia i   trochę słaby, aby przenieść. Po nocnych modlitwach moja żona była wymioty, i jeszcze raz wziąłem ją do lekarza w tej samej klinice. Lekarz potwierdził jej ciśnienie krwi był normalny, ale ponieważ moja żona cierpiała wymioty, lekarz poradził mi, aby doprowadzić ją do szpitala, aby uzyskać dalszą pomoc. 
Po nocnej modlitwy, Mój syn i ja towarzyszyć   moją żonę do szpitala, który jest około 3 km od mojego domu. Przyjechaliśmy w oddziale ratunkowym około 9.45 po południu. Po rejestracji i czekać na około 2 godziny, bo tego czasu istnieje poważne przypadki wypadków. Doktor nazywa żonę do sali egzaminacyjnej. I jej towarzyszył, lekarz musi przejść rygorystyczne kontrole i poradziła żonie, aby   przyznać, że w   oddziale szpitalnym dalej badany przez lekarzy specjalistów. Moja żona została przyjęta do szpitala o 1 w nocy. Kiedy moja żona została   odwrócona, poinformowałem ją do powrotu do domu, aby zabrać   resztę.   Mój syn zajmie jego mama   w szpitalu przez całą noc.
Następnego ranka obudziłem się wcześnie, jak zwykle przed wczesnym rankiem w modlitwie, aby przygotować się do   modlitwy. Nagle dzwoni telefon zadzwonił, a ja odebrał telefon i usłyszał mojego syna w napiętej sytuacji "tato muszą wkrótce do szpitala, bo mama była nieprzytomna kilka minut temu" odpowiedziałem spontaniczne "Ok syna po prostu pozostał i szukać swojej mamie . Tata będzie wkrótce po wczesnej porannej modlitwie ". Kiedy skończyłem   wykonał   poranną modlitwę, ja   natychmiast   przewieziony do szpitala.
Kiedy przybył do szpitala, znalazłem mój syn samotny siedzieć w pobliżu jego mama źle. Powiedziano mi przez mojego syna, że jego   matka była przyniósł do sali ray X poddania rentgen i przeszedł angiogram. O 7 rano   moja żona zakończyła postępowanie wyjaśniające i wciąż jest w sytuacji, w ​​śpiączce. Moja żona została przeniesiona z zwykłym oddziale do oddziału intensywnej opieki medycznej (OIOM) niezwłocznie. Po ray x filmy i raport został podany, lekarz poinformował mnie, że moja żona cierpiała   krwawienia w mózgu i powoduje śpiączkę   do mojej żony, musi ona również być wspierane do respiratora, aby umożliwić przeszedł wystarczająca ilość tlenu. Lekarz poinformował ponadto, że moja żona potrzebne, aby przejść do zabiegu bezpośrednio przed   krew   w jej mózgu, krwawienie   do systemu ucha nerwów. Jeśli taka sytuacja może   się zdarzyć, moja żona nie może być zbawiony. Lekarz poinformował również, że operacja nie może być wykonana natychmiast w szpitalu, bo nie było Neurochirurg
Specjalista, wyjechał za granicę na konferencję medyczną. Lekarz in opłatą ze szpitala powiedział, że sytuacja   mojej żony był traktowany po prostu kontrolować krwawienie w mózgu. Mam nadzieję, że z traktowaniem w tym czasie był w stanie ustabilizować sytuację. Lekarz powiedział, że mogę również poinformować wszystkich najbliższych krewnych przyjść odwiedzić żonę w szpitalu, bo była krytyczna i może nadszedł czas, moja żona prawie zniknie na zawsze szybko.
Na podstawie informacji od lekarza, którego traktując żonę, stałem sytuacji niełatwe, rozmawiam z moim ojcem. Jeśli żona umiera, gdzie są jej szczątki zostaną pochowane później. Mój ojciec w czasie poradził mi zachować spokój i cierpliwość, a także modlitwy Pomnóż życzenia i prosić Boga, aby utrzymać moją żoną przeżył. Po ofiarowaniu popołudniowe modły do ​​Boga, modlę się, że chcesz zastosować się być rozwiązaniem, aby zapisać żonę.
 Z niespodziewanie zostałem poinformowany przez moją siostrę, że nie będzie dla VIP gości przyszedł odwiedzić żonę na około 2 godziny. Gdy przyszedł gości VIP szukała współpracy lekarzy, aby zapewnić najlepsze leczenie do mojej żony, goście VIP jest siostra VVIP państwa, i powiedziała jej siostra będzie odwiedzić   moją żonę na 3 pm
Dokładnie o 3 po południu, VVIP towarzyszy   jej ADC   przyszedł odwiedzić żonę w szpitalu, podczas wizyty miała zamówionego lekarza wysłać żonę do prywatnego szpitala w Kuala Lumpur do natychmiastowej operacji. Następnie zostałem poproszony przez kierownictwo szpitala na zakup łącznej liczbie 14 miejsc w samolocie, aby   moja żona mają być   wysłane do Kuala Lumpur w Malezji systemu linii lotniczych (MAS) lotu. , Tysięcy dziękuję do VVIP jej życzliwości pomoc w celu ustalenia mój uroczą żonę dla dalszego leczenia. Ona jest bardzo miłą osobą, która dobrze wie, że ją kiedy został dołączony do jej biura na prawie 4 lata wcześniej.
Byłem z kolegą (emerytowany Air Force Major (Malaysian Air Force) Przejdź do portu lotniczego. Po przybyciu tam, powiedziano mi, że bilet został sprzedany przez dwa dni rozkładu lotów. Usiadłem i łzy podczas słuchania, wypełnione uczucia frustracji i tylko modlić się do Boga, aby dać nam drogę do rozwiązania problemu jest tak skomplikowane. Podczas jazdy samochodem z przyjacielem do szpitala, mój przyjaciel zaproponował, aby spróbować zadzwonić   Sugai Besi RMAF dostać   Charity lot. Kiedy telefon do naszego RMAF poinformował, że ADC do VVIP złożył wniosek do RMAF do podjęcia pacjenta z Kota Bharu do Kuala Lumpur. Po zapoznaniu się z dobrą nowinę, jestem bardzo wdzięczny do Allaha SWT za danie mi drogę do pokonania problem jest tak ostre i wymagane krótkim tim.
Siły poprosił mnie, aby przygotować się na 7.30 do wyjazdu do KL. Kierownictwo szpitala powiedział mi również, aby kupić bilet 2 lotu dla towarzyszyć lekarz i pielęgniarka z Kuala Lumpur do Kota Bharu. Kupiłem bilety na żądanie W 8.50 pm ja, moja żona, lekarz i pielęgniarka eskorty pokład karetkę na lotnisko na samolot wojskowy, który został tam czeka.
Na około 21:25 CN235 Malezji Królewski   samolot odszedł od Sultan Ismail Petra Air Pot. Podczas podróży około 30 minut w powietrzu, lekarze sprawdzić stan mojej żony, ona wciąż w śpiączce, a   jej układ oddechowy wspierana z ręcznie tłoczonego kontroli przez pielęgniarki. aby pomóc moja żona oddycha .I siedział obok moja żona obserwowała oboje rozwiązać swoje obowiązki. Nagle laptopy używane przez lekarzy zabraknie baterii powodujące lekarze nie mogą monitorować   ciśnienie krwi, oddychanie i tętno jak monitory z laptopa został ugaszony. Lekarze zaczęli szukać nerwowy i paniki.   Usiadłem przy łóżku mojej żony   nie był w stanie nic zrobić, tylko wargi niezawodne wersety Koranu odczytu i modlić się. Gdy lekarze starają się sprawdzić moją żonę puls na nadgarstku. Ale lekarz   nie będzie w stanie go wykryć. Lekarze zaczęli ociąganie głową w rozczarowaniu,   możliwych do notatki przez pielęgniarkę, wykonane bez słowa. Byłem zdenerwowany i myśli na myśli, że moja żona będzie pozostawiony   sam   i dzieci zawsze. Łzy spływały mi po policzkach nie wiedząc. Co mogę zrobić w   tej krytycznej sytuacji, po prostu   w stanie modlić się do Boga i przeczytać kilka wersów   Koranu.
Przez ostatnie kilka sytuacji nerwowego, zostałem nagle obudził głos lekarza: "Dziękuję Bogu," on podniósł rękę, aby  zasygnalizować, jak OK, a jego twarz zaczęła szukać spokojny i pogodny. następnie uśmiech dzięki pielęgniarce. O godzinie 10.30 wieczorem powiedziano nam przez sierżanta Sił Powietrznych, że nasz lot   przybędzie Subang lotniska wkrótce. 
Po przybyciu na   lotnisko Subang,   Ambulans był gotów zabrać nas do prywatnego szpitala w Kuala Lumpur. Podróż z lotniska do szpitala Kuala Lumpur wynosi   około 1 godziny. W drodze do szpitala, musieliśmy działać wolniej z powodu   ruchu zatłoczonych. Mogę się tylko modlić się do Boga, że nasze wycieczki jest   uproszczenie i  moja ukochana żona przeżyła.
Gdy dotarliśmy do szpitala, lekarze specjaliści (neurochirurg)  jest   oczekiwanie. Tak szybko, jak moja żona przyznała   się do szpitala, lekarze wykonane szczegółowe   kontrole. Wtedy lekarze, Dato 'Dr Arumugam (Neurochirurg) powiedział mi, że moja żona jest stabilny. Był w tym czasie w trakcie zabiegu przewidywanego do uzupełnienia o 2 nad ranem. Lekarz powiedział,   Jeśli   I m   zgodził, moja żona głowy operacja zostanie przeprowadzona jutro rano o 8 rano. I dlatego zgadzam się z porady lekarza, jak moja żona w stanie stabilnym. Lekarz powiedział mi, że moja żona po efektów pracy; prawo może mieć sparaliżowane   ręce i nogi. Poza tym, że   być może  nie mógł mówić ze względu na jej język będzie krótki i sztywny.
Zostałem poproszony przez dyrekcję szpitala   do wpłacenia kaucji w wysokości RM5, 000,00. Jestem trochę szok usłyszeć taką dużą ilość depozytu. Na szczęście nie mam karty kredytowej, aby zapłacić za depozyt w szpitalu. Od tego incydentu myślę o tych biednych ludzi, podczas wyjątkowego takiej sytuacji, jak będzie zapłacić dużą kwotę. Procedura szpital powinien być przyjazny dla klientów, a organ powinien wyglądać poważnie w tej sprawie w celu ułatwienia biednych ludzi, aby uzyskać lepsze leczenie szpitalne w czasie nagłych przypadkach. 
Jeśli chodzi o poradę do lekarza, aby wykonać operację głowy, myślę o możliwości sukcesu operacji głowy, Według jednego lekarza specjalisty z rządowym szpitalu mi doradzić, aby nie zrobić operację mojej głowie żony, ze względu na jego doświadczenie, które, szanse chirurgii głowy za sukces jest tylko o 50%. Aby uzyskać zbliżeniową dobrą decyzję w tej sprawie. Zacząłem własną kalkulację możliwość sukcesu o 50%. Awaria jest także o 50%. Bez jakiegokolwiek   zabiegu jej szanse zostawić tylko 50%. Pozostałe 50% tylko przez DOA Bogu za Jego błogosławieństwo i dał dobry wynik   Dlatego jestem przekonany, że jeśli moja żona idzie do pracy wciąż mają duże szanse na opuszczenie 50%. Zrobiłem własną tezę, że jeśli wziąłem szanse na 50% będzie sukces w pracy, to oznacza, wykonując operację moja żona wciąż mają szanse do życia o 75%. Więc jestem zdecydowanie zgodziło się z porady lekarza, aby przejść do chirurgii głowy dla mojej żony do bezpiecznego jej na żywo i odzyskać od śpiączki.
Po rozważeniu kilku możliwości wielu kątów, poszedłem   do lekarza i powiedziałem   mu, że jestem zgodził się podpisać list zgody na mojej głowie żona   zabiegu. Podczas Zdaniem   forma, powiedziałem do lekarza "Dałem wam mandatu na nic, żeby uratować jej życie, będę się modlił do Boga". Po rozmowach z lekarzami, że w dobrej wierze, aby zadzwonić do kilku osób, jak SS Dato 'muftiego, SS Dato' zastępcą muftiego, SS Dato 'Khadi Besar "i kilka więcej ustaz   do świadomi sytuacji mojej żony w śpiączka i pisać na następny dzień i błagać życzę im być modlitwa odbyła formularz wniosku i uprościć całą działalność narzędzi chirurgicznych.
Gdy wszystko zostanie uregulowane,   poszedłem do mojej siostry domu w Semenyeh. Kiedy dotarliśmy na Semenyeh, zegar pokazał prawie 4 rano. Tej nocy nie mogłem spać, mój umysł wciąż pamiętał żona   wciąż w   sytuacji śpiączce w szpitalu,   ja staram się wyobrazić sobie, co by się stało, do naszej rodziny, czy moja ukochana żona nie może być zbawiony. Co się stanie z moimi siedmiorga dzieci te są wciąż dorasta w szkole, potrzebuje miłości matki i opieki pielęgniarskiej matki, szczególnie pamiętał, jak przyszłość najmłodszej córki  (cztery lata). Ona jest w stanie rozwijać się jak inne dzieci, jeśli jego matka odeszła na zawsze, a co będzie, jeśli ja też potrzebują miejsca, aby kochać i dbać wylane codziennych potrzeb, dla których nic nie zastąpi żona, może poślubić innego, i to, co będzie więc struktura naszej rodziny przed tym bardzo happy.To spotkać wolnego czasu przed ósmą następnego dnia rano, z moich wujków i kuzynów wspólnie   modlić się do  poszukiwania Boże błogosławieństwo, że wszystkie sprawy dla oszczędności ukochanej żony od śmierci.
Następnego dnia o 07:50. Moja rodzina i ja byliśmy w szpitalu w oczekiwaniu   na oddziale chirurgii. Dokładnie o 8.00 pielęgniarka i jej asystent zabrać żonę na salę operacyjną. Czekam z zapartym tchem na zewnątrz sali operacyjnej. Oczekuje się, że operacja się zająć od 3 do 4 godzin. Podczas oczekiwaniu na zakończenie zabiegu, nie było w stanie po prostu modlić się i czytać Pisma w Koranie, to do Boga, że operacja się powodzeniem. Na 11.50 żona wyjęte z sali operacyjnej i przyniósł w oddziale OIOM. Lekarz dyżurny poinformował, że moja żona będzie odzyskać z powrotem w okresie od 3 do 4 godzin później, byłem  mogą być w foyer OIOM i był tylko w stanie przejrzeć tylko przyciemnionymi szybami. Mając kilka godzin po operacji moja żona nie była jeszcze obudzić z, ale wszystkie jej funkcjonowania systemu ciała jest normalne i zarządzaniu. Na 3.00 po południu byłem w prawo w pielęgniarkę, aby usiąść na brzegu łóżka, gdzie żona danego leczenia.
Będąc z żoną założyć, ktoś rodzi się mniej niż 30 minut znalazłem żona była w stanie   ruchy ruch ręki, nawet nie otwierając oczu. Na 4.15 pm żona była w stanie otworzyć oczy, ale ona nadal wyglądają słabe między świadome i nieświadome. I wytrwać do   rozwoju żona w boku jego łóżku czytając zdania i zdań tysięcy dinnar krzesło. Na około 4:25 pm moja żona otworzyła   oczy i wydawanie słowo "głodny". Alhandulillah I dziękować Bogu za uzdrowienie mojej żony, tak jak szczęśliwy mąż, który się nam przez lekarzy, że jego żona nie może być w stanie mówić po operacji. Ale moc Wszechmogącego Boga, a jego moc w stosunku do wszystkich innych stworzeń na ziemi. Plany człowieka i Boga po prostu zdecydować. Te pozytywne zmiany Wiem, pielęgniarka przypisana do opieki nad żoną. Pielęgniarki mi powiedzieć, czy woda czarów być podane do mojej żony, ona nam pomoże. Mowę serca usłyszeć, bo był Indianinem, ale ma dobre serce stara się pomóc pacjentom i ich rodzinom wielu wysiłków i pod opieką za pomocą nowoczesnych środków medycznych. Więc dałem pielęgniarkę zam-zam wody Yasin przeczytać, że wniesione. 
Następnego dnia   moja żona była w stanie rzutować szybkiego powrotu do zdrowia i nigdy nie samozadowolenie strażnik za każdym razem, z wyjątkiem jednej lub dwóch godzin dziennie trafi do bratanka dom, nie daleko od szpitala do kąpieli i zmieniających się ubrania. Ta procedura nadal, aż do dnia 29. Żona pozwolono mu wrócić do dalszego leczenia w szpitalu, Kota Bharu. 
Kiedy dbanie o mojej żony w szpitalu, podszedł do mnie lekarz i zarządzania szpitalem oficerów, podczas gdy oni rozmawiali z mój lekarz powiedział: "twoja żona naprawdę szczęśliwy, bo nerwy w operacji mózgu, aby usunąć krew płynąca jest w Obszar, który zajmuje się "pamięci", jeśli źle zabieg chirurgiczny, uczyni to moja żona straciła pamięć. Kiedy lekarz powiedział mi migać powrotem mówiąc, że lekarze mogą nie być w stanie mówić żonie. Jak bardzo jestem wdzięczny do Niego, który uratował mnie i moją żonę, wciąż daje wskazówki, aby umożliwić żonie mówić normalnie. Inna sprawa, lekarz powiedział żonie, że szybkie ożywienie na bóle wystąpiły została znacznie wspomagane przez moje nastawienie jako mąż iść razem i motywować go do lepiej szybko. Ogólnie   lekarz powiedział, że był "przykładnym mężem" tak wierny mąż, którego gotów   zająć się żoną do szybkiego powrotu do zdrowia. "Nie jest łatwo znaleźć wiernego męża, jak ty." Lekarz powiedział mi, że po prostu uśmiechnął się tylko dla chwały, dla mnie są one darem Boga. My, jako słudzy tam żadnych korzyści w ogóle.
Kiedy był już gotowy, aby przywieźć żonę do Kota Bharu. Powiedziano mi przez kierownictwo szpitala, że całkowity koszt rachunek leczenia moja żona jest RM25, 500.00. Ale dostałam od   mojego pracodawcy list z  gwarancją, że firma będzie zapłacić wszystkie koszty poniesione podczas mojej żony w szpitalu   przez Spółkę Takaful programu. Jeśli więcej niż kwota dozwolone, reszta musiałem znieść.
W dniu 29, moja żona była absolutorium   oddziale w szpitalu Prywatne Kuala Lumpur, i poprosił, aby kontynuować dalsze leczenie w szpitalu w Kota Bharu. Aby zabrać do domu moja żona kupiła MAS Subang bilet lotniczy z lotniska do Kota Bharu. Podczas prowadzić do żony samolotu musi być windy przez pracowników MAS  jeszcze ona w stanie chodzić.
Od niespokojnych chwilach robiłem z moją ukochaną żoną, nasza rodzina gospodarstw domowych i   środowiska przed pełnym z miłością i oddaniem, rozpoczął ponury, bo moja   żona jest chora potrzebują inni pomagają zapewnić jej   uzyskać jej codzienne potrzeby. Począwszy od tego dnia zacząłem myśleć, jak chcę zająć się chorą żoną, że trzeba dbać cały czas, i zarządza również rodzinę rosnących dzieci, którzy są jeszcze badania. Różne nieuporządkowane myśli w mojej głowie, a następnie poddał mi tylko Bogu, że wszystkie moje sprawy i ułatwień rodziny. , Amin ...

Wniosek z tej historii, że przedstawiony tutaj wykazać Bóg określić nam wszystko. My, jako ludzie mogą planować tylko na sukces w przyszłości, ale Bóg jest w stanie zmienić wszystkie nasze plany i być może wynik jest inny od tego, co oczekiwaliśmy. Niemniej jednak jest to Błogosławieństwa, aby sprawdzić, w jakim stopniu wierzymy i bogobojni. Każde nieszczęście, że cierpi nie możemy prosić Go o błogosławieństwo, które rozwiązały wszystkie trudności, najlepiej jak to możliwe. Dla tych, którzy mają wysoki poziom wiary i pobożności będzie czuć przyjemność z czymkolwiek warunki Bóg błogosławi, ponieważ wierzą w obietnicę Boga, że ​​wszystkie trudy z cierpliwością zostaną zastąpione z radości i podniecenia, kiedy przyjdzie na to czas. My jako ludzie są po prostu staramy się modlić i zawsze na naszą nadzieję do Boga. Bóg obiecał, że nie będzie lekarstwa na każdą chorobę, każdy problem zdarzyć istnieje rozwiązanie. Bóg zawsze jest z nami. Więc musi być zamknięty do Boga poprzez wykonywanie SOLAT w prime czasu w naszym codziennym życiu. A także musi przestrzegać wszystkich dyrektywę Bogiem w co kiedykolwiek zrobiliśmy w życiu codziennym. Dzięki Bogu.
 
Wallahu;alam.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.