RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 21 November 2015

Szukaj doskonała.


24. S earch za doskonałe.
"Ci, którzy dziś jest lepiej niż wczoraj jest szczęśliwym człowiekiem. Jeśli dzisiaj tak samo jak wczoraj, czyli przegranych. I jeśli dzisiaj jest gorzej niż wczoraj, to zło".
"Ten świat się starzeje, ale wciąż piękna i bardziej oszałamiające patrzeć i cieszyć się ..." Zdanie, według raportu, powiedział anioł Gabriel w przypadku Wniebowstąpienia. Został podniesiony, gdy odpowiadając na pytania proroka Mahometa, po tym jak został "zakłócony" przez starszą kobietę, ale nadal wyglądał pięknie. Stara kobieta, która jechała z konia i krzyknął: "... Ya Ya Muhammad Muhammad!" Jeśli tylko powyższa historia być przykładem dla naszej refleksji, aby dokonać zmian w doświadczonego  życia w tym świecie. Historia miała być w stanie dać nam świadomość, jak poszło dużo czasu, z roku na rok, aby zmienić wiek dla nas również do tego świata, która rośnie niemal z ich siedlisk.

 
Islam naucza, dni, które już przez zawsze powinny być lepsze niż w poprzednich dniach. Innymi słowy, każdy muzułmanin jest wymagane, aby stać się lepszym człowiekiem z dnia na dzień. Prorok powiedział: "Ci, którzy dziś jest lepiej niż wczoraj, jest szczęśliwym człowiekiem. Jeśli dzisiaj tak samo jak wczoraj, czyli przegranych. I jeśli dzisiaj jest gorzej   niż wczoraj jest nieszczęśliwy". Zawsze musimy ocenić sami, mogło czuć się swobodnie z przyjemności   życia w świecie, skończy się czas, aby realizować ziemskich rozkoszy, pomijając rezerwę na zaświatach życia. Islam nauczy ich zwolennikiem, aby być lepszym człowiekiem od czasu do czasu, to znaczy, że musimy poprawić naszą wiedzę i umiejętności, jeśli chce być lepszym człowiekiem we wszystkim, najważniejszą rzeczą jest być osobą ciasto w okresie wykonywania naszą modlitwę do Allaha codziennego. Dobrą wykonywać modlić się będzie osoba z dobrą etykę. Będzie najlepszą osobą i najprawdopodobniej przez Boga i innych. Dlatego osłów własny zawsze należy zrobić, aby uzyskać lepsze życie. Życie tego świata jest tylko tranzyt dostać się do królestwa wiecznego w zaświatach (dalej). W naturze jest to czas, aby zebrać materiały postoju w formie pobożnej miłości tak bardzo jak to możliwe. Imam Hasan Al-Basri powiedział: '' O synu Adamie, że jesteście partią dzień, jeśli jeden dzień minął, a następnie przeszedł właśnie część życia ". W żyć w tym świecie, walki i wyścig z czasem . A dla muzułmanina, czas jest dla niego bardzo ważne Nawet w Sury Al-'Ashr:... 1-3 Bóg przysięga na czas To pokazuje jak powinniśmy wykorzystać ten czas, by żyć na tym świecie, aby wierzyć i robić pobożny Co więcej, . w wersecie stwierdził, wszyscy ludzie będą straty, z wyjątkiem tych, którzy wierzą i pobożny, i zachęcać się nawzajem w prawdzie i cierpliwości w procesie własny osłów powinniśmy zadać sobie pytanie: jeśli nasz czas minął, że mamy pełne uczynków ..                                                                                   

      
                                                                                      
Co jest nadal brakuje w nas, która wiary, nauki i miłości? Następnie, co będziemy robić w najbliższych dniach? Powinniśmy zacząć od prowadzenia "Rozpoznaj siebie" (ma'rifatunnafsi). Według Imam Al-Ghazali, samowiedza jest kluczem do poznania Boga. Prorok powiedział: "Każdy, kto się zna, wie, swego Pana".                                           
Znając siebie oznacza, znając naturę życia i swój cel, w tym znając sens naszego istnienia w świecie przyrody. Ludzie, którzy "zapomnieć się" ignoruje status i funkcje ich życie. W świecie nie dbają o naturze życia, który był, i ignorować polecenia i zakazy Boga. Rozpoznaj się oznacza również wiedzieć, kto jest prawdziwym człowiekiem. Człowiek jest stworzeniem Boga i uhonorowany przez niego, ma przewagę nad innymi stworzeniami, które mają sens. Ludzki intelekt może zrozumieć wszystkie zjawiska przyrody (pkt kauniyah), tłumaczenia i praktyka Boga (werset qauliyah), oraz stworzenie kultury w celu rozwiązania problemów życia.
Aby nie być arogancki i "świadomym", jednym ze sposobów jest uświadomić sobie, że są oryginalne tworzenie nasienia. A gdy od ciała ludzkiego z glebą, kości. Piękne ciało i twarz przystojny i piękna twarz jest, gdy ślepy zaułek. Podczas gdy nasza dusza do Boga, aby uwzględnić wszystkie nasze czyny, nasze pożywienie, mandatu, które otrzymaliśmy, w tym, w jakim stopniu realizacja naszej umowy z Bogiem w "ducha świata", w którym możemy rozpoznać Boga jako Boga (Qur " an, 7: 172). Dlatego "Niech każda dusza (introspekcję) o wszystkim, co czynił za dzień jutro (zaświatach)" (QS. 59:18).
Dla mnie, oczywiście, że praktyki dla zmian siebie przed prosząc innych, aby zmienić. Dlatego też, zawsze patrzę w lustro i patrząc się przed widząc słabości innych. Ta postawa stała się zasada mojego życia odkąd byłem nastolatkiem przed ..
Zasada szuka siebie jako część mojej etyki z powodu przeszłości doświadczył, że został przetestowany przez Allaha. Od młodego wieku,  moje życie był testowany przez Boga z życia pełnego wyzwań odkąd miałem piętnaście lat.   W tym czasie nauki  na poziomie trzecim w 1969 roku w szkole średniej, byłem przeżywa ból w  prawym stawie kolanowym, powodując zmuszony do każdego dnia w szkole z kolanem  z "Crip bandaż". Wstyd nieskończone, ponieważ w tym czasie jednolita szkoła jest shirt i szorty, dla studentów postaci czterech do pięciu dozwolone tylko długie spodnie. Miałem stoi cały  trud, ból i smutek z cierpliwością i wytrwałością, ponieważ moim celem jest zdobycie wiedzy i osiągnąć sukces w egzaminie LCE (obecnie PMR).
Bóg testowane mnie z bólu i smutku cenić moje Iman (wiara), albo jestem osobą, cierpliwości i stanie przed wyzwaniem w postaci ostrego bólu kolana Wright.   W 1969 roku około dwa miesiące przed datą mojego Dolna Certyfikacja Edukacji egzaminu. I został przyjęty do szpitala z powodu ostrego bólu kolana moje. Około miesiąca przyznał w oddziale szpitalnym, byłem rozładowania i będziemy żyć w schronisku. Mimo, że dwa razy w tygodniu, musiałem iść do szpitala na moim  iniekcji do leczenia mój ból kolana.
"Nik, musisz  dostać  zastrzyk dwa razy w tygodniu, poślę cię do szpitala do iniekcji aż do zakończenia egzaminu LCE". Pan Yusof Ngah mi powiedział. On jest Panem culm głową, Hostel naczelnika.
"Dziękuję Panu". To wszystko, co mogę powiedzieć.
"Masz dwa miesiące więcej, aby przejść do egzaminu końcowego.  Mam nadzieję, że stanie zdobyć  klasy A". On próbował mnie przekonać.
"Dziękuję Panie" Ja po prostu węzła moją  głową, zgadzam się z nim.
Dzięki Bogu, że dostarczone głowy Mistrza, który jest tak czuły i miły. Być może Bóg chciał mnie sprawdzić jeszcze raz, ponieważ w prawie    termin egzaminu zostałem przyjęty do szpitala po doznaniu poważnych kolano. Do dnia egzaminu musiałem siedzieć  egzaminu LCE w oddziale szpitalnym. Po moich LCE wyników badań.   Jestem bardzo zadowolony z mojego osiągnięcia z  zagregowanych wyników klasy A 29, ostatni łączna dla  grupy A było 31. I nadal bardzo wdzięczny, ponieważ Bóg liczy na sukces mojej LCE choć nie wybitne w oczekiwany przeze mnie i moja rodzina.
W 1970 roku, mogę kontynuować studia na formę 4 nauki. Niestety, po 1 tygodniu uczestniczy formularza 4 klasy. Mam do wycofania formę ciągłą moje badania ze względu na moje kolana ostrego bólu. Do tego powodu, dawał urlopu lekarza na okres jednego roku. Po terminie jednego roku, moje kolano nie jest leczyć i ma nadal do leczenia w szpitalu w 6 miesiącu, porady lekarza, żebym poszedł do pracy do bezpiecznika mojego stawu kolanowego. Mój ojciec nie wyraził zgody na eksploatację. Wtedy moje kolano było umieścić na gipsu (POP) na okres jednego roku, że jedynym sposobem, aby uzdrowić moje kolano. Jako że czas iść dalej, moje kolano się bardzo powolny proces gojenia. z powodu, że został pozostawiony przez 4 roku w porównaniu do mojego kolegi szkolnego, który stanie do dalszego badania w celu kadź dla Uniwersytetu.
Począwszy od tej daty, nowy rozdział w moim życiu zaczął, ja siedziałem w domu z moim kolanem z POP. Każdego dnia  I  musi iść do kliniki do wstrzykiwań. Minęło prawie 4 rok uzdrowić mój ból kolana. Co mogę zrobić w tej sytuacji, po prostu modlić się do Boga, aby moja niepewna przyszłość być lepsze życie. ,
Jakiś czas płaczę moje samodzielne myślenie mojej niepewnej przyszłości, w porównaniu do moich kolegów szkolnych, większość z nich w stanie kontynuować naukę na uniwersytecie. W ramach przygotowań do mojej przyszłości, podjąłem decyzję, aby wyposażyć mój własny z umiejętności technicznych. Więc stosowane dla Radia i TV Mechanic poprzez badania korespondencji pocztowej. Pamiętam adres tego kolażu: Radio i Instytut praktyczne, No.29, Owen Road, Singapore. Pechowy po kontynuować badania do 3 miesiąca mój start kolana odzyskać bólu, z powodu, że mój ojciec doradził mi wycofać się kurs.
Sporadyczne łzy, kiedy myślę o przyszłości   jest tak ponuro, bez niepewności nie jest w stanie kontynuować naukę ze względu na długotrwałe wystąpiła choroba, czas minął szybko, w 1972 roku, przyjaciół w szkole, teraz mają swoje wyniki SPM odpowiednio. Prawie wszystkie udane koledzy w SPM i mogą kontynuować naukę    w szóstej postaci.
W 1973 roku byłem zdeterminowany, aby kontynuować swoje studia do egzaminu SPM. Zainstalowałem zamiar    przystąpić do egzaminu SPM jak prywatne kandydatów. Począwszy od tego dnia miałem dyscypliny moje samych do przestrzegania harmonogramu pracy każdego dnia, do dnia rzeczywistego egzaminu.     Alhamdulillah, dzięki staraniom i zaangażowaniu mojego samodyscypliny został pomyślnie uzyskać SPM w randze dwóch. Stosunkowo dobre wyniki, to był szok dla rodziny, ponieważ zrobiłem moje badania sama w domu, bez konieczności przeprowadzania jakiegokolwiek czesnego. Od tego wydarzenia, że dał głęboki lekcji w moim myśleniu, że aby osiągnąć sukces w śnie musimy zmienić, mają wysoką pewność siebie, pracowity, bardzo zdyscyplinowana i zawsze zależy od mocy Boga, wiary w Boga,  staraj się to możliwe. Mam nadzieję, że sukces będzie czekał przed. To udowodnione.
Począwszy od tego dnia, miałem bardzo cenną lekcję w moim słowniku życia. I stały się młodzieży, którzy mieli wysokie morale w przyszłości    moim  życiu. Mieć pewność, że ktoś odniesie sukces w swojej ambicji, gdyby miał pewność, aby odnieść sukces w przyszłości. Zdyscyplinowany, pracowity pewność będzie sukcesem.
Po uzyskaniu z SPM Grade 2, Ojciec wysłał mnie na studia w prywatnej szkole, do prowadzenia Dolna i Górna Six Six. Z determinacja do osiągnięcia sukcesu jest wysoka, że udało się uzyskać wyników STPM (High School Certificate)   z 4 zleceniodawców. Wyniki są jednymi z najlepszych w mojej szkole i przez państwo w ​​czasie (1975).
W lipcu 1975 roku byłem próbę Uniwersytetu Nauki   Malezji, by promować swoje studia na stopień Nauki. Po czterech latach udało mi się zabezpieczyć Bachelor of  Science  (Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast) z wyróżnieniem.
Sekwencja  zdarzeń opisanych powyżej, mogą być przyjęte jako  lekcję, że jeśli umieścić pozytywne nastawienie w naszym umyśle  i Szukaj doskonałe i uważa, że wyzwania, ból i smutek w  życiu doświadczył jest jednym z badań opisanych przez Boga, aby zobaczyć, jak daleko może to i może obsługiwać go za zgodą. Jeśli w ten sposób doświadczył prób i trudności, które rzucają wyzwanie, będziemy nieść pochodnię sukcesu w życiu przez pełne wiary i pobożności. Bóg pozwoli, uda nam się w życiu w najbliższych miesiącach i latach. Ponieważ Bóg powiedział: "ci, którzy są cierpliwi pewnością osiągnąć sukces z pomocy    z którym nie zasmuca w ogóle"
PORADY
1. Jeśli wierzymy, coś się stało dla nas łatwe, bądź trudne jest określana przez Boga, to nie będziemy odczuwać frustrację w obliczu wyzwań w życiu.
2. Ci, którzy wierzą, cierpliwość zawsze będzie zarzutów Boga. I pamiętaj zaufanie w czasie, gdy zostało popełnione starań, aby odnieść sukces Bóg udzieli modlitwy i ambicji.
3. Jeśli mąż jako głowa rodziny może dać przykład pozytywnego nastawienia i ciągłego doskonalenia się, On się szacunek żoną i dziećmi i wnukami. Ułatwi to działania, aby zmierzyć się z wady w ich rodzinie, tak aby być zgodne z wymaganiami nauki islamu, w jakichkolwiek czynności życia codziennego.
4. Jeśli mąż może stać się idolem dla rodziny ze względu na pozytywne nastawienie wszystkich rzeczy, zatem być wzmacniacza do swojej rodziny w twarz każdemu wyzwaniu i będą udane rodziny.
5. Następnie rodzina otrzyma szczęście i poczucie Boga, ponieważ Bóg obiecuje sukces    tych, którzy czekają cierpliwie.
6. W naszym życiu jak wyznawcą Proroka Muhammada SAW, możemy zawsze liczyć na Boga, w każdym impasu, jak modlić się do Boga, do kogo będzie rozwiązać problemy mieliśmy do czynienia. Bóg bardzo podobny do tych, które  zawsze szukać pomocy u Niego.
Wallahu'alam

Poland

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.