Пара Чоловік Дружина Перелюб Розглянутий
Протягом усього їхнього шлюбу, ЯКЩО ...
Такі шлюби дуже поширені в ці дні , тому що сім'ї зазвичай вибирають таким чином , щоб уникнути незручності. Коли дитина може знати "вагітна поза шлюбом", швидко одружив швидко.
На підставі цього факту, що шлюб є недійсним, то пара буде жити в Зіна @
назавжди ... Це питання було поставлено на вченого, в якому багато
питань. Ще одна проблема виникає з - за дерева. Я поділяю їх з вами , як вони дуже важливі:
ПИТАННЯ:
Яке постанову про вступають в шлюб жінок , які вагітні (поза шлюбом). Чи вірно , що якщо чоловік одружується на жінці , яка вагітна першою виніс рішення недійсним і одружується знову , якщо майбутня дитина народиться? (Після 40-денного віку дитини). Який статус дитини, наскільки я знаю , що ці діти не можуть Побудований на ім'я батька , а якщо дитина жіночої статі, батько не може бути опікуном.
відповідь:
За словами доктора Вахби Зухайлі, письменник аль-фікх аль-Ісламі,
юридичне недійсним чоловіки одружується на жінці, яка вагітна поза
шлюбом або відносин називається як "перелюбу" в області юриспруденції
фетва Малікі. Але не потрібно дітей, народжених жінками має бути 40 або більше днів, щоб провести церемонію пізніше.
Ця школа вимагає від чоловіків, які хочуть одружитися на будь-якій
жінці, що беруть участь в перелюбстві повинні забезпечити попереднє
святе лоно. Як, не чекаючи, поки останні три місяці (Coming
період) або протягом трьох місяців з моменту останнього він вчинив
перелюб (аль-istibra ').
Більшість вчених згодні вимагає istibra 'для того , щоб підтримувати чистоту клонального походження , як це означало б статус законного дитини. Built стандартам чи не бути замужем за подружню зраду чоловіка після того, як справи, то проблема опікуна шлюбу для дівчинки і питання спадкоємства з точки зору ісламських законів. Якщо ця умова ігнорується, і церемонія тривала, недосконале або пошкоджений шлюбу, засудив незаконний , де повинні бути засуджені поділ пари; Може жінка зовні ознаки вагітності чи ні. Якщо жінка виявляється містити невірну відносини, то istibra 'є народження дитини.
Чи не дійсний шлюб до її материнства ґрунтується на хадисі: «Той , хто
вірить в Аллаха і в останній день, то хай не він змивати воду на
сільськогосподарські культури інших людей (то спілкування з вагітною
жінкою немає від насіння) (Абу Дауд .. а також аль-Тірмізі з Хасаном заявив , як слова «чужих дітей»). в тому числі іншої достовірному хадисі аль-Хакіма жінок військовополонених були в кінцевому рахунку , після битви при Hunain, яка поширюється на бійців, а це означає , : "вагітна жінка не закінченим до народження. "Дане положення застосовується також у школі ханбалітської, особливо для людини , який має статус жінок був заснований на хадисі Імам Ахмад бін Ханбаля каже:" нехай не людина ебать жінку , яка вагітна немає від насіння. "Додаткові умови цієї секти є те , що жінки повинні бути покаявся у гріху , який він зробив це , щоб видалити його з законного походження Корану до блудниці: перелюбник не може вийти заміж за винятком того , перелюбства
або багатобожники жінки, а заміжня не може вийти заміж але і з
розпусник або ідолопоклонників, що заборонено до людей , які вірять (аль-Нур: 3) ..
До того ж, якщо вони не вступають в шлюб блудницю, як мається на увазі у вірші. Воно
засноване на хадисі: "Людина, яка по-справжньому покаятися в своїх
гріхах (щире каяття), як чисте від усякого гріха». Потім він процитував
вірш із Корану з сури аль-Бакара вірш 222: Аллах є любов ті, хто хотів
би покаятися і завжди підтримувати чистоту. У той час як
суддя Ханафі санкціонував шлюб людини, який одружився на жінок, які
роблять перелюбство з іншим чоловіком, якщо він впевнений, жінка не була
вагітна. Якщо вона вагітна, також повинні вступати в шлюб
її стан не може бути чертовски з нею, поки вона не народила відповідно
до пунктів 23-24 Сури аль-Ніса, який не перераховує його як протиправне
жінки в шлюбі:
"Заборонено ви мати і дочки ваші і ваша сестра і ваші батьківській тітки і ваші тіток по материнській лінії і братів дочки дочки сестер і ваші матері , яка має смоктати вам прийомних сестер і матерів ваших дружин і ваш крок дочки , які перебувають у вашій опіка. (Рід) з ваших дружин, яким ви пішли, але якщо ви не пішли до них, і немає ніякої провини на вас (в псуючи їх), а також дружини ваших синів , які з ваших стегон і що ви повинні мати дві сестри разом, крім того , що вже пройшло; Воістину , Аллах прощає милосердний ".
"І все заміжні жінки , за винятком тих , хто оволоділи ваші десниці (це) боєприпас Аллаха до вас, і законно для вашого час (всі жінки) , крім тих, при умови , що ви шукаєте (їх) з вашою власністю, приймаючи до уваги (їх) в шлюбі не робить перелюб. Тоді , як і для тих , кого ви поживитися, дати їм придане , як призначений, і немає ніякої провини на вас про те, що ви прийти до взаємною згодою після того, що призначається; Воістину , Аллах знає мудрий ". (Ан-Ніса ': 23 і 24).
Шестерня це підтверджується хадисе аль-Бухарі щодо подружньої зради в
шлюбі жінок: Син, народжений від Бога спальні (який є законним правом
чоловіка), і милі перелюбників (побиття камінням). Це показує, що насінної рідини перелюбник не забороняє Перебуваю в офіційному шлюбі. Секта
погодився з Ханбалі і Малікі, які забороняють статеві зносини з
чоловіками, які вступають в шлюб жінок, які вагітні немає від насіння. Таким чином, жінка, яка поставляється своє судження на тому ж хадисі:
"Той, хто вірить в
Аллаха і в останній день, то хай не він змивати воду на
сільськогосподарські культури інших людей. (Це спілкування з вагітною
жінкою НЕ насіння)." (Абу Дауд).
Syafie також вимагає кого - то , хто є заміжня жінка робить перелюб пари в відповідно з пунктом 3, сура аль-Нур. Акт перелюбу не є незаконним вони заборонили їх для дійсного шлюбу , де законним. Фетва була узгоджена вченими. Lineage дитини Згідно правлячої більшості, якщо жінка народжує після шести місяців шлюбу, то дитина до неї в силі , як порядна. Якщо менше , ніж цей період, він не може пристойна його , якщо він не наполіг на тому, стверджуючи , що дитина була його син чи ні чітких доказів , що в основному є результатом перелюб відповідно до гідністю мусульманина. мінімальний термін шість місяців ґрунтується на хадисі аль-Bayhaqi , в якому під час правління Умара, там була жінка , яка народила дітей після шести місяців вагітності. вона Умар постав перед суддею вирішив пройти забивання камінням. Справа дійшла до відома Алі , і він сказав: Жінка не повинна була бути побитий камінням. Його слова відомі Умара, і він продовжував посилати гінців просити Алі про це. Алі потім продекламував вірш 233 сури аль-Бакара , що означає: А матері повинні годувати грудьми своїх дітей , так що навіть за останні два роки для тих , хто бажає , щоб завершити процес смоктання ....
Потім він читає вірш 15 з сури сура аль-ахкаф, що означає: і ведмідь до завершення процесу відібрання від грудей
не потрібно 30 місяців .... Різниця двох періодів в двох віршах Корану
останні 6 місяців (30 місяців - 24 місяців разом 6 місяців). Таким чином, не можна вважати народження дитини перелюбу, тому вони змушені були скасувати побиття камінням жінки. тільки правовий статус лише позашлюбної дитини не може світити чоловіка вагітної жінки поза шлюбом і тому не опікуни. За даними Національного комітету фетву 57 по 10 червня 2003 року роз'яснення терміна позашлюбну дитину полягають в наступному:
* Діти, народжені поза шлюбом, чи був в результаті перелюбства або зґвалтування; *
Діти, народжені в останній З шести місяців до двох Lahzah Qamariah
нареченої (так що вона народила), і він не є результатом статевого акту
syubhah; і * Діти, народжені в минулому більш ніж за шість
місяців часу два Lahzah Qamariah шлюбу і немає ніяких доказів того, з
точки зору законодавства про те, що дитина народжується поза шлюбом
запорукою (визнання) зацікавлених осіб (чоловік і дружина, або один з
них), або четверо свідків, що відповідає вимогам відповідно до
ісламським законом, такі як процес проклять.
Wallahu'alam.
Ukrainia
No comments:
Post a Comment
Thanks for your comments, I will reply soon.