Para Mąż Żona Uważany Cudzołóstwo
Przez ich małżeństwa, jeżeli ...
Takie małżeństwa są bardzo popularne w dzisiejszych czasach, ponieważ rodziny zwykle wybierają tę drogę, aby uniknąć wstydu. Kiedy dziecko może wiedzieć "ciążę poza małżeństwem", szybko ożenił się szybko.
Na podstawie tego faktu, że małżeństwo jest nieważne, to para będzie żyć
w zina @ wiecznie ... To pytanie zostało zadane uczonego, w której
wiele pytań. Kolejny problem wynika z drzewa. Dzielę je ze sobą, ponieważ są one bardzo ważne:
PYTANIE:
Jaka jest orzeczenie o poślubić kobiet w ciąży (z nieprawego łoża). Czy to prawda, że jeśli mężczyzna poślubia kobietę, która jest w ciąży stwierdził początkowo jako nieważny i powinien ożenić się ponownie, jeśli nienarodzone dziecko rodzi? (po 40-dniowej dziecka). Jaki jest stan dziecka w miarę znam te dzieci nie mogą Zbudowany zgodnie z imienia ojca, a jeśli dziecko jest żeński, ojciec nie może być strażnikiem.
Odpowiedź:
Według dr Wahba Zuhayli, pisarz al-al-Islami Fiqh, luka prawna człowieka
poślubia kobietę, która jest w ciąży poza małżeństwem lub stosunek jest
określany jako "cudzołóstwo" w zakresie orzecznictwa jest fatwa Maliki.
Ale nie jest wymagane dzieci urodzonych przez kobiety musi być 40 dni lub więcej, aby przeprowadzić ceremonię później.
Ta szkoła wymaga od ludzi, którzy chcą poślubić każdą kobietę udział w
cudzołóstwie powinna zapewnić przeprowadzenie wcześniejszych święte
łono. Jak, czekając, aż ostatnie trzy najbliższe miesiące
(okres) albo w ciągu trzech miesięcy od ostatniego czasu, który popełnił
cudzołóstwo (al-istibra ").
Większość badaczy zgadza się wymaga istibra "w celu utrzymania czystości
rodowego pochodzenia gdyż wiązać status legalnego dziecka. Zbudowany
z normami albo nie być żoną mąż za cudzołóstwo po wypadku, a potem
małżeństwo problemem opiekunem dziewcząt i kwestie dziedziczenia w
zakresie prawa islamskiego. Jeżeli warunek ten jest
ignorowany, a ceremonia kontynuował niedoskonałe lub uszkodzony
małżeństwa, potępiona nielegalna gdzie separacja małżonków musi być
potępiona; czy kobieta na zewnątrz objawy ciąży, czy nie. Jeśli kobieta znajduje zawierać związek cudzołożny, potem istibra "jest urodzenie dziecka.
Nie ważne małżeństwo przed jej macierzyństwa na podstawie hadisów: "Kto
wierzy w Boga iw Dzień Ostatni, to niech nie wylewać wodę na uprawach
innych ludzi (czyli stosunek z kobietą ciężarną nie nasion) (Opowiadane
przez Abu Dawood.. a także przez al-Tirmidhi z Hasan określona jako wyrazy
"cudzych dzieci"). Wraz z innym autentycznym hadisów al-Hakim z kobiet
jeńców w końcu, po bitwę pod Hunain, która jest rozprowadzana do
bojowników, co oznacza, "kobieta w ciąży nie skonsumowany do czasu
porodu. "Przepis ten stosuje się również w szkole Hanbali,
szczególnie dla człowieka, który ma status kobiet oparto na Hadis
opowiadane przez Imam Ahmad bin Hanbal mówi:" niech nie człowiek
pieprzyć kobietę, która jest w ciąży a nie z nasion. "Dodatkowe
warunki tej sekty jest to, że kobiety powinny być pokutowali za grzech
który zrobił to, aby usunąć go z legalnego pochodzenia Koranu do
cudzołożnicą cudzołożnik nie może poślubić wyjątkiem cudzołożnicą lub
politeiści kobiety; a cudzołożnicą nie może poślubić ale także z
cudzołożnik lub bałwochwalcy, to jest zakazane dla ludzi, którzy wierzą
(al-Nur: 3)..
Ponadto, jeśli nie poślubi cudzołożnicy implikowanych w wersie. Opiera
się ona na hadisów: "Osoba, która prawdziwie pokutować za swoje grzechy
(szczera pokuta) jest jak czysta od wszelkiego grzechu". Potem
wyrecytował werset Koranu z Sury al-Baqarah wersecie 222: Bóg jest
miłość tych, którzy chcą pokutować i zawsze utrzymywać czystość. Chociaż
sędzia Hanafi zgodę na małżeństwo z mężczyzną, który ożenił się z
kobiet, które cudzołóż z innym mężczyzną, czy jest pewien, że kobieta
nie jest w ciąży. Jeśli ona jest w ciąży są również
zobowiązani do zawarcia małżeństwa jej stan nie może być kurwa z nią,
dopóki nie urodziła mocy ust 23-24 Sury al-Nisa ', który nie wymienia go
jako nielegalny mężatką:
"Zakazane jesteś matki i córki wasze i twoja siostra i twoje ojcowskie ciotki i Twoje matczyne ciotki i braci córka
daughter sióstr i wasze matki, która ma wyssać ci przybranej siostry i
matki waszych żon i córek swoich krok, który jesteś w swoim opieka. (ur)
ze swoich żon, do którego poszły w, ale jeśli nie poszły w nich nie ma
winę na was (w ich marring) i żony synów, którzy są z własnych lędźwi i
ciebie powinien mieć dwie siostry razem, poza tym, co już minął; Zaprawdę, Bóg jest przebaczający, miłosierny. "
"I wszystkie mężatki wyjątkiem tych, które zawładnęły wasze prawice (to)
amunicję Allaha do was, i zgodne z prawem za to (wszystkie kobiety)
oprócz tych, pod warunkiem, że szukacie (im) z nieruchomości, biorąc (je) w małżeństwie nie popełnia cudzołóstwo. Następnie,
aby ci, których zysk przez, dać im ich posagi tak wyposażone, i nie ma
winę na was o tym, co wspólnie uzgodnić, po czym został wyznaczony; Zaprawdę, Bóg jest wiedza mądry ". (an-Nisa ': 23 i 24).
zębnika jest to potwierdzone przez hadisów opowiedzianej przez
al-Bukhari w odniesieniu do cudzołóstwa mężatki: Syn narodził się z Boga
sypialni (co jest uzasadnione prawo męża) i mile cudzołożników
(ukamienowanie). To pokazuje, że nasienie cudzołożnikiem nie zabrania małżeństwie prawną. Sekta
zgodził się z Hanbali i Maliki tego zakazu stosunków seksualnych z
mężczyznami, którzy poślubić kobiety, które nie są w ciąży z nasion. Tak więc kobieta, która dostarczana ich osąd na tym samym hadisów:
"Kto wierzy w Boga
iw Dzień Ostatni, to niech nie spłukiwać wodą upraw innych ludzi. (Czyli
stosunek z kobietą ciężarną nie nasion)." (Opowiadane przez Abu Dawood).
Syafie wymaga również kogoś, kto jest mężatką popełnia cudzołóstwo parę zgodnie z ustępem 3, Sura al-Nur. Cudzołóstwie nie jest nielegalne, że zakazano im za ważnego małżeństwa, gdzie zgodnie z prawem. Fatwa zostało uzgodnione przez uczonych. Lineage
dziecko Zdaniem większości rządzącej, jeśli kobieta rodzi po sześciu
miesiącach małżeństwa, to dziecko jej ważność jako przyzwoite. Jeśli mniej niż w tym okresie, nie może godnej go
chyba uparł się, twierdząc, że dziecko było jego syn czy nie istnieją
niezbite dowody na to przede wszystkim wynikiem cudzołożnego relacji w
zgodzie z godności muzułmanina. minimalny okres sześciu
miesięcy jest na podstawie hadisów opowiedzianej przez al-Bayhaqi, w
którym w okresie panowania Umara, była tam kobieta, która urodziła
dzieci po szóstym miesiącu ciąży. że Umar został postawiony przed sąd postanowił poddać ukamienowanie. Sprawa doszła do wiedzy o Ali i powiedział: Kobieta nie miała być ukamienowany. Jego słowa znane Umara, a on nadal wysyłał wysłanników zapytać Ali o tym. Ali
potem wyrecytował wiersz 233 Sura al-Baqarah, co oznacza: A matki
powinny karmić swoje dzieci tak, że nawet ostatnie dwa lata dla tych,
którzy chcą, aby zakończyć proces ssania ....
Potem czytamy wers 15 Sury al-Ahqaf, co oznacza: i niedźwiedź, aż do
zakończenia procesu odsadzania trwa 30 miesięcy .... Różnica dwa okresy w
dwóch wersetach Koranu jest 6 ostatnich miesięcy (30 miesiąc - 24
miesięcy łącznie 6 miesięcy). Tak, to nie można uznać za narodziny dziecka cudzołóstwa, dlatego musieli zrezygnować ukamienowanie kobiety. tylko
sam status prawny dziecka pozamałżeńskiego nie świeci męża kobiety
ciężarnej poza małżeństwem, a więc nie będzie opiekunem. Według Narodowego Komitetu fatwa 57 w dniu 10 czerwca 2003 sprecyzowanie terminu nieślubne dziecko przedstawiają się następująco:
* Dzieci pozamałżeńskie, czy w wyniku gwałtu lub cudzołóstwo; *
Dzieci urodzone w ostatnim z sześciu miesięcy do dwóch Lahzah Qamariah
panny młodej (tak urodziła) i nie jest wynikiem seksualnego współżycia
syubhah; oraz * Dzieci urodzone w ostatnim dłuższy niż
sześć miesięcy czasu dwa Lahzah Qamariah małżeństwa i nie ma dowodów w
zakresie ustawodawstwa, że dziecko rodzi się poza małżeństwem zastawem
(poznanie) zainteresowanych (mąż i żona, albo jeden z nich), lub
czterech świadków, który spełnia wymogi zgodnie z prawem islamskim,
takich jak proces przekleństw.
Poland
No comments:
Post a Comment
Thanks for your comments, I will reply soon.