RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Tuesday 15 March 2016

Die voordele van lees al-Koran vir die gesondheid

Die voordele van lees al-Koran geestelike en fisiese - bewys deur my ervare.
"Die beste van julle wat die Koran leer en leer." (Kommentaar deur Bukharistraat)
"Dit is 'n volk bymekaar in een huis (moskee) van God, die lees van die Koran en die wetenskap, maar het op hul kamer, is hulle wat deur genade, engel hulle oorskadu, en Allah noem hulle aan diegene wat daarin. "(vertel deur Moslem).
Shaikh Ibrahim bin Ismail, in sy boek al Muta'alim Ta'lim 41 bladsye, 'n boek wat maniere soek kennis verken en gesê: "Daar is 'n hele paar dinge wat ernstige geheue kan veroorsaak Onder hulle is:.
 1. Verminder Eet:
2. Altyd maak   middel nag gebede;
3. Sê die Koran na Mushaf "Toe sê hy:" Geen ander lees   boeke om geheue te verbeter en bly kalm persoon, met die uitsondering van die lees van die Koran ",
Dr. Al Qadhi, 'n lang en ernstige navorsing oor die Groot Clinic Florida Verenigde State het misluk om te bewys net deur te luister na die lees van gedeeltes van die Koran, 'n Moslem, sowel diegene wat Arabies of praat nie, kan 'n groot fisiologiese veranderinge voel, afname in depressie, hartseer, gemoedsrus te kry, afweer verskeie siektes is algemene simptome wat ervaar word deur diegene wat monster in daardie studie geword.
.
Die ontdekking van 'n dokter van die siel as 'n verrassing. Hierdie studies word ondersteun deur die nuutste elektroniese toestelle te meet   bloeddruk, hart, spieruithouvermoë en weerstand vel om die vloei van elektriese stroom. Die resultate van hierdie eksperimente, het hy afgesluit, die lees van die Koran  het 'n groot invloed tot 97% in die produksie van innerlike vrede en genesing.
'N Studie deur dr Al-Qadi is ook versterk ander studie wat deur verskillende verhandeling.
Die verslag van die navorsing wat in die studie van die Islamitiese Geneeskunde in Noord-Amerika in 1984, is reeds genoem, die Koran bewys kan vrede bring tot 97% vir hierdie manne het na hom geluister.
Gevolgtrekkings Die resultate van die studie versterk deur Mohammed Salim studie, wat by Boston Universiteit gepubliseer. 'N Monster van die vyf vrywilligers, wat bestaan ​​uit 3 mans en 2 vroulike. Vyf vrywilligers verstaan ​​nie Arabies, en hulle het gesê dat dit die Koran sou beëindig.
Die studie is uitgevoer in 'n totaal van 210 keer bestaan ​​uit twee sessies, hoe om te lees en verkondig die Koran in Arabies tartil nie uit die Koran. Om op te som, die respondente te kry vrede van tot 65% wanneer jy luister na die lees van die Koran, en kry vrede slegs 35%, terwyl jy luister na die Arabiese taal, wat nie uit die Koran.
Al Koran gee 'n groot invloed, as hy gespeel vir die kind. Dit was gesê deur Dr. nurhayati Maleisië    Seminaar Berading en psigoterapie in Islam in Maleisië in 1997. Volgens haar navorsing, 48-uur-oue baba wat hom die verse van die Koran wat van 'n kasset geglimlag en raak rustiger.
Wat 'n vreugde en 'n groot plesier, ons het die Koran. Benewens die feit dat 'n kultus lees, lees 'n groot impak op ons fisiese en geestelike lewe. As jy luister na klassieke musiek kan invloed op die intelligensie (IK) en emosionele kwosiënt (EQ) die persoon meer as die voordrag van die Koran. Benewens uitwerking op IK en EQ, voordrag van die Koran raak geestelike intelligensie (SQ).
Islamitiese Posts: Resultate van Al-Azhar, wat lees die Koran kan die doeltreffendheid van die brein verhoog en te verbeter die geheue tot 80%, want daar is drie goed vir die brein aktiwiteit, wat gesien, gehoor en gelees. 'n goeie tyd om die Koran te lees is na gebede, veral Fajr en Magreb. Die tweede keer, die brein is in 'n verfris staat, want die tyd verander van lig tot donker en van die duisternis tot die lig.

Inderdaad   , God, wat gesê het: " En wanneer die Koran is vir tree om goed te sien en wees gerus, dat daar genade kan wees" (QSAl 'araf / 7: 204). 

Is ook " En ons het in die Koran, AA bieër ( 'n dwelm) en genade vir diegene wat glo en Koran nie die oortreders verhoog nie, behalwe in die verlies gestuur" (QS 17: 82).
Of, "Onthou dat net die dhikr van Allah harte vind vrede "

(QS Ar-Ra'd / 13. 28) Nodeloos om te sê, Islam is een van die wonders in die veld van lering, aanbidding, verbod op bevele van die Koran en ander Skrif dat hierdie wetenskaplike feit skep- eers onlangs ontdek deur die navorsers, het gesê in die Koran.
"  Het hulle nie let op die Koran As die Koran is nie uit God nie, hulle sou baie teenstrydighede gevind in dit ." (. An-Nisaa 4 QS '82) "En elkeen wat 'n godsdiens anders as Islam wil, nooit sal aanvaar word van hom, en hy verder oor dié wat verlore gaan" (Qs.3 Ali Imran: 85)
Is ons nog lui om te lees van die Koran in ons ken die voordele wat in die wêreld bereik kan word, sowel as beloning van onskatbare waarde in die volgende? persoonlike ervaring van die skrywer, in 1989, is aangeval deur die siekte "paniek". Veroorsaak vrees en glo nie in 'n lewende (vrees vir die dood) skielik. Die dokter het kalmeermiddels Zanex (Alprazolam) Ek moes medikasie so gou neem as 'n aanval "paniekversteuring" situasie kom meer as 20 jaar. Met die toestemming van Allah, is eendag gevra deur Ustaz vriende. Toe ek hom vertel van die probleme wat hy het my aangeraai om die volgende te beoefen:

 
1) Na die geheue 10,000 keer (Laillahaillah) "opsê zikhr". 
2) lees die Koran altyd elke dag (lees die tartil en verstaan ​​en waardeer wat beteken in die praktyk in die alledaagse lewe)
Dank die Here ek neem hierdie saak na 'n paniek aanval regsinstrumente is stadig verminder. Na byna 10 jaar en tot nou toe het ek nie meer medikasie te neem om stres te verlig -   zannex. Dit bewys dat die praktyk van die voordrag van die Koran kan jy gemoedsrus en 'n depressiewe siekte (depressie) gee kan behandel en genees word.
Wallahu'alam.
 
 
 
Africaans

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.