RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Sunday 13 March 2016

Gelukkig Allah paar met die beste vrou.

3.    Gelukkig Allah paar met die beste vrou.
Terme van Allah is die beste. (Mense net beplan, maar dat die sukses   is Allah. Allah is Alwetend en wyse). God se plan teen ons is die vennoot wat die beste pas ons persoonlikheid.
"Suster Ani soort oulike poppe" het my jongste suster,
"Dis hoekom ek haar gekies".
"Sy is die ideale vennoot vir my" Ek is tot 'n grap met my suster. Die enigste glimlag wat op my gesig  met 'n duisend betekenis wanneer so geprys uitgeblaas.
Ek onthou nog die dialoog wat plaasgevind het sedert 35 jaar gelede. Ons is nog in betrokkenheid seisoen. Alle lof uitgereik deur die jongste  suster toe sy eerste keer van aangesig tot aangesig met voornemende suster-in-law. Ek het nie regtig omgee so uitdrukking. Omdat skoonheid is 'n subjektiewe saak. Elkeen het 'n ander perspektief op skoonheid. Dat menslike skep deur Allah die Almagtige is volmaak in alles.   Human is geskep met verskillende rasse en kleure, alles was perfek en mooi.
As 'n teken van my dankbaarheid teenoor God.   Begin op die datum van ons troue, het ek van plan om die deur deur ander vroue genader daar buite te sluit. Die beginsel van my lewe te ware geluk te kry, moet ons eerlik en opreg geliefde om sy geliefde vrou wees. As ons in staat is om na te boots en kyk op na as 'n gedissiplineerde en eerlik sal ongetwyfeld verdien die vertroue van ons vrou en familie.
"Is dit ware liefde liefling" vra die vrou.
"Natuurlik my soet hart" het ek geantwoord.
"Abang    ni ... .." bedorwe vrou het 'n beroep.
Die woorde "Love" Ek het altyd uit te druk om my vrou, kan gesê word byna elke keer as ek en haar verblyf   alleen. Hierdie praktyk maak die liefde en liefde wat ons voortdurend ontwikkel en entoesiasties. Ek voel baie gemaklik met hierdie gewoonte, vrou sodat sy net gebruik maak van die woord, "Abang" toe sy my gebel en steeds op datum te bly. So maak ons verhouding so naby en ons gelukkig liefdevolle immergroen tot 35 jaar van ons herdenking.  
My verbintenis buite die huis elke dag ek my bes probeer om gewaarborg is teenoor enige laster, 'n praktyk wat word gedoen om myself te voorkom   van 'n slagoffer van laster,   was ek altyd versigtig en versigtig in onderhandelinge met ander vroue. Te vermy is beter as genesing. Dit beginsels is op tot nou dae en dit lyk na 'n goeie gereedskap om ons verhouding as man en vrou te sluit. Dit is die beginsel neerlê deur ons groot-groot pa en ma vir honderd jaar tevore.
"Vir vroulike personeel, ek vra om verskoning al af  jy, as jou   sien my ry eensaam in 'n motor  en jy wag vir die bus op die kant van die pad, ek sal nie ophou om jou te kom haal"
My nota aan personeel tydens 'n bestuursvergadering in die kantoor een keer tyd.
"Hoekom ek dit doen? My beginsel is om vervolging te vermy."
"Omdat kwaadsprekery is meer skade aan die huwelik paartjies. Mej begrip sal 'n groot skade veroorsaak aan familiebande en nie so opstel om terug in die Wright posisie "Ek probeer om meer uit te brei om my beginsel oortuig sit.
"As ek moet ons bring   personeel vir die kantoor besigheid    buite daar" "sal ons gaan deur die kantoor motor ry  deur die bestuurder."
Hierdie beginsel het bekend geword aan al my personeel geword. Hulle sal nie ontmoedig as ons ontmoet langs die pad. Dit is hul baas beginsels. Die goed ken.
 Alhmadulilah my praktyk het veroorsaak my vrou vol vertroue oor my lojaliteit. Sedert ons troue tot nou toe  byna 35 jaar, nie een keer het sy jaloers vrou   of "groot oorlog"    plaasgevind het tussen ons as gevolg van jaloesie probleem.
Nog 'n praktyk om my vrou te oortuig  dat ek was die een wat liefhet en uit te leef gelukkig,    is bewys deur   te verseker dat ons dikwels saam te alle tye. Op 'n tyd (in 1983 - dit is na 3 jaar  het ons    getroud is) was ek onder leiding van die Departement 'n bywoon   drie maande kursus by Maleisiese Instituut van Siviele Dienskneg  die Noord-Streek. Na bywoning van 'n kursus vir 'n maand. Ek voel eensaam nadat met my vrou is geskei.
"Asalamualaikum".
"Waalaikumusalam"
"Hai Bang, Jy kom terug so vroeg" my vrou gevra.
"Jou vir my gesê   ná 2 week jou sal weer terug kom".
"Ek het net my gedagtes te verander, op hierdie Saterdag sal ons gaan  om Sungai Petani, die huis was huur reeds" Ek probeer om my vrou oortuig. "Dit is waar" vrou was geskok, het die vreugde op sy gesig.
"Inderdaad, jy en ons kinders sal daar wees tot aan die einde van my loopbaan".
"Ek m gaan, hoe gelukkig ek is" vrou gereageer met blydskap.
So is die eerste keer dat ek ervaar uitmekaar met my vrou en kinders vir meer as 'n maand, Dit is nogal hartseer, wanneer ons met 'n 100 myl afstand van mekaar geskei, Ek fooi so eensaam, baie moeilik om te gaan vir slaap in die nag, sodat 'n les vir my, hoe bekommerd en hartseer toe ons ver vir 'n geruime tyd. My wees dit is die teken van ons nou verhouding, is die ware liefde te bewys.
My pro-aktiewe houding teenoor die harmonie van ons huwelik hou  in staat was om die vrou te oortuig dat haar man was 'n betroubare, betroubare, 'n liefde wat nie onomwonde. Wanneer hierdie aura is ingesluit in die gemoedere van my vrou, sal dit 'n geestelike en voedingsaanvullings om in staat wees om verder te versterk ons liefde en my liefde sal verder versterk binnelandse instellings. Wanneer die vrou was versoenbaar is met een gedagte en het dieselfde aura met   haar man, met sy instink sou maak die man en vrou versoenbaar is. Waar hierdie situasie geskep kan word in die familie, sal gebore word een atmosfeer   Rapport en geluk is baie hoog.
Op 'n dag  toe ek by die huis kom uit die kantoor, het ek opgelet halfpad, die vrugte verkoper, dan stop ek die motor.
"Hoeveel per tros"
"20 ringgit, baie goedkoop, meneer"
" 'N afslag?"
"Nee, maar ons kan nie meer vrug gee, as jy wil."
Ek verkies 'n klomp  geld en gee ..
"Verkoop"
"Koop".
Ek het voortgegaan ry na   my  huis.
Aankoms tuis, die vrou was in die sitkamer.
"Assalamualaikum"
"Waalaikumussalam" antwoord my vrou terwyl sy die deur oopgemaak.
Ek het vir haar 'n draai van durian vrugte.
"Abang koop by vrugte staan?".
"Yesss?"
"Net nou, terwyl ek  wag vir jou by die huis kom, het ek 'n voorneme om durian eet, en van plan is om jou te bel, nou is dit in die voorkant van my Alhamdulillah".
"Dit was dieselfde instink tussen jou en my"
"Dit ware bang". my vrou het geantwoord.
"Dis gebeur 'n paar keer al". Sy waarsku my.
Tog is die realiteit van die lewe ten einde die beginsel van mening dat ons vroue die beste vennoot in Allah aan ons bewys is 'n baie moeilike ding beoefen.   Elke mens  het voor- en nadele van elk. Vir pasgetroude en nog steeds op die heuning maan bui, Dis blyk dat alles van ons vennoot is baie goed, soet, oulik en mooi. Maar as die verloop van tyd, stukkie vir stukkie sal die slegte kant van die gade blootstel sal uitkom en wys.   So sal 'n situasie van 'n warm posisie 'in jou huis toe te bring. Elke liggaam begin om pen punt die fout en slegte gewoonte van hul maat. So ongemak verhouding tussen man en vrou het om te stop, te verleng mis kommunikasie te vermy en te voorkom "oop oorlog" gebeur. Wanneer die ongelukkige situasie begin te blaas, die man het aan sy rol om te beheer en 'n geduld persoon speel, as leier en afrigting die hele gesin om te gaan vir die uiteindelike doel om 'n suksesvolle gesin het met liefde en vrede vertrek.
Meer ongelukkige weer dat daar buite, daar is ander vroue wat die voorneme om die man te vang, altyd feesgawe en probeer om liefde te gee aan ons. Soos kantoor maat, elke dag wat ons ontmoet en saam te werk in so 'n lang tydperk af tye vir 8 ure. Terwyl gesamentlik te voer amptelike werk, help mekaar om ons kantoor taak of opdrag voor te berei, wat met verloop van tyd sal ons 'n gevoel van sagtheid het. Dit is die duiwel sal 'n toekomstige rol speel vir die aanhitsing van kinders en kleinkinders van die profeet Adam AS sodat wil gesamentlike hulle in die hel, soos reeds belowe deur die Satan wat in die Koran is aangeteken.   
In die geval van my vrou  wat geteisterde met 'n ernstige, soos verlamming van die een kant van die arms en bene, na 'n paar jaar van die versorging van die siekes van die voorgee pasiënt, ek het geword soos versorger wat omsien na die behoeftes van die gestremde vrou,  sal opgewek word afgryse en haat teenoor hierdie houding verlam pasiënt, soos sy    dikwels neul en vereis dat 'n voog te word onmiddellike optrede. Dit gebeur ook aan my vrou, wat begin regie ander dinge te laat werk en gevra   om onmiddellik te voltooi.
Hierdie vreemde houding wat gebeur het nadat sy aangeval deur 'n beroerte was, het al my  kinders begin sensitief vir haar te wees, as gevolg van sy slegte situasie, ek het 'n prima versorger vir my as vrou. Vir die eerste drie jaar manage ek om te kalmeer met haar peuter houding.
Maar om so 'n lang tyd na 5 ste jaar ek nogal gebaar met haar,  ek kan nie meer weerstaan ​​gevoer met die pasiënt. Ek  voel siek begin bietjie aankom vir bietjie. Sodra spruit ook voel siek pasiënt te ganse wil en wense van die siek vrou met humeur en baie sensitief houding volg. Die meeste geneig om te huil, humeur sonder enige redelike oorsaak en graag eensaam en   meer minderwaardig houding teenoor ander, het sy waarskynlik om te sien al die ander mense haat haar as gevolg van haar gestremdheid en verleng siekte van 'n beroerte.
"As dit haar karakter, kan ek nie staan ​​dit nie meer nie, maar met 'n wraak te sensitief vir die verbeelding, my hart daaroor nagedink, moet hulself deur hoe hou" dink hierdie woorde in my hart wanneer my vrou dikbek op 'n koel dag.
"Dit blyk dat 'n paar een wat kan sorg vir my persoonlike behoefte, kos, skoonmaak lap, emosionele vrylating en ook om die geslag te spoel fyn   vermaak 'daardie soort van denke kom myns insiens.
 "Geen manier om ander geluk, maar terselfdertyd ons self gelaai met spanning, pyn en hartseer. "My ego voel in die gedagte.
"Maar wat gebeur met my vrou,  as ek doen is so, sy sou rebelleer en die pyn sal net erger word, haar dokter wakker vir my om te sorg vir haar emosionele Dan voel, om haar te vermy om in beklemtoon toestand,  as die aanval kom vir die tweede keer, moontlik sy sal moeilik wees om die herstel en die moeite werd toestand sal wees oorsaak haar noodlottige. "Hierdie paar moontlikheid dat al my verstand en my gemaak het 'n besetene om 'n perfekte oplossing te kry.
"Verder, my jongste dogter net 4 bereik ste jaar ager, dit moontlik vir haar om die kritieke situasie wat ek in die gesig staar, wie wil haar daaglikse behoeftes sorg en ook die emosionele vereiste verstaan" Ek probeer om verder meer steek die negatiewe terrein van my plan om te trou vir die tweede vrou.
"Nog 'n moontlikheid dat al my kinders sal nie respekteer my as hul afgod en die persoon wat voor sit om my sal weg wees, of verloor, sal hulle pa afgod verdwyn in die hart. Selfs die moontlike haat my omdat hy na bewering selfsugtig en meer wat gerig is op 'n beslissing  deur begeerlikheid Ek het  alleen. As dit gebeur waar ek wil my aangesig parkeer, my waardigheid gedrang kom, verloor die liefde van familie, is ek bereid om dit alles in die gesig staar, "Ek analiseer my klein hart begeer alleen daaroor.
"Ag, as dit nie moontlik is nie, 'n baie sleg in die goeie" Ek het probeer om myself te oortuig.
Ek onthou die storie van die mans is getroud met die twee amptenare met betrekking tot die weduwees wat kom vir hom help oplos van die probleem skeiding in Office Kadi se help. Toe hy getroud is meer as 8 jaar en 'n bokkie berei, ter wille van sy pragtige   vrou het hy  duisende dollar aan sy vrou bestee   besighede van net 'n klein stof staan ​​om 'n medium grootte stof en doek winkel.   Met alles wat hy het pons in om sy vrou besigheid, na 'n tyd toe sy  het 'n klomp geld, het sy ego en begin doen un wettige   dinge deur te maak  'n verhouding met 'n ander man,   Uiteindelik het sy gevra vir 'n egskeiding, soos wat gebeur met die eerste man wat gebruik word om te wees . Hy moes afstand doen van sy tweede vrou met 'n duisend gevoelens van frustrasie.
Terwyl my hart is steeds teleurgesteld met die houding van my  vrou die afgelope tyd weer selftoets, wat  gekom het 'n pragtige vrou probeer om te vra oor die lewens van my gesin in die gesig staar probleme te danke aan my  vrou ly aan verlamming en toevallig 'n verleng word voorgee beroerte pasiënt
 "Nik hoe gaan dit".
"Dank God, gesond."
"Enigiets kan ek jou help" Ek probeer om haar tevrede te stel.
"Dis ok, net hier by my goeie te lewer." Inderdaad, het hy altyd na my kantoor om sake AVON skoonheidsmiddels doen om  vroulike personeel.
"Hoe gaan dit met Ani nou? "Sy gaan voort met die gesprek.
"Sy is fyn, was daar min verbetering, maar nog steeds hulp nodig".
"Wie bestuur haar daaglikse versorging?"
"Ek is,  ook   bygestaan ​​deur ons  kinders".
"Jy is die   voorbeeldige man, daarin slaag om jou self te doen vir elke ding".
"Ek voel niks, dit is die plig van die man, my bedoeling die  God se lot."
"Hoekom nie 'n diensmeisie kry".
"Dit was vir 'n geruime tyd toe my vrou ontslag uit die hospitaal, maar na 'n maand Ek moet  gestop   omdat elke dag  wanneer ek terug is kom na die kantoor my vrou  altyd huil" ".
"Jy hoef nie eens wil om te kyk vir 'n assistent om jouself te help, sy   kan hanteer al jou daaglikse behoeftes"
"Onmoontlik was daar 'n dame wil die ou man soos ek?". Ek grap,
"Moenie so sê, is daar steeds 'n loodklerig belangstel om jou". Sy probeer om my te oortuig.
"Natuurlik."
"Ja, ek is ernstig, as jy wil ek die persoon sal jou help".
Toe ek  die uitnodiging hoor, was ek verbaas, My hart klop op die vinnige tempo, sy skoonheid en oulike gee 'n aanbod, niks verkeerd en sy is in die voorkant van my.
"Ek moet hierdie aanbod te gryp, so lank ek ly, my vrou is siek daar nie seker wanneer haar kan kry die genees,   ek is so gefrustreerd met haar houding die afgelope tyd"   my gedagtes begin verwarrend my.
"Hai Nik neem die aanbod, 'n geluid gehoor by my oor" Ek probeer om 'n paar liggaam, maar niks kry nie, net twee van ons net in my kantoor. "Nou kan jy  die mag, posisie, geld daar was, trou weer 'n vrou is toelaatbaar deur Islam '' my gedagtes begin verwarrend.
In die gedagtes speel op die gade wat siek is en moet my help om alles   in haar daaglikse behoeftes.  Maar toe dink haar houding wat 360% verandering as voordat sy aangeval deur 'n beroerte. Ek is 'n arend op die tweede vrou wie kan my persoonlike behoeftes te voorsien en in staat wees om my emosionele en spanning vry te kry. Sy kan my seks spanning en kan dienooreenkomstig vry soos vereis vervul.
Sy  het probeer om haar te gee   liefde aan   my te danke aan my huidige situasie wat gesien om veel om moeite om te sorg vir my 'n beroerte vrou neem te alle tye, maar op dieselfde tyd agtergelaat my persoonlike behoeftes op siel en liggaam fisiese vereiste van rus as gewoonlik gedoen deur elke persoon.
Ek het amper gevang met hierdie toneel, met die bedoeling om 'n ander vrou te trou,  wat is toelaatbaar en wettige deur Islamitiese geleer en reëls.
Op die aand van die dag, kan ek nie gaan slaap, my gedagtes nog verwarrend met die aanbod en die ander kant van my verantwoordelikheid om my beroerte vrou en my jongste dogter wie weet niks en nog nodig haar ma en pa wat omgee en lief te hê.
Toe ek nog op soek na die Wright antwoord op die gesig staar probleem ongelukkig die Here Allah Almagtig gee my 'n idee van hierdie.
"As ek 'n tragiese besluit om 'n ander vrou te trou as my tweede vrou te maak, nadat ons huwelik die nuwe vrou betrek in die ongeluk en sy is verlam vir die hele liggaam, Dit is my verantwoordelikheid  om te sorg van hierdie nuwe vrou siekte en voorgee. Is vir my moontlik om te sorg beide van hulle te neem, As ek nie in staat was om dit te doen, ek sal vra deur Allah Almagtig en sal straf met die beloning aan die hel, wat baie hartseer en pynlike slaapplek in die is gaan hierna.
"Nee, nee, ek is nie bereid om te gaan na die hel" Ek probeer om te waarsku   myself.
As gevolg van hierdie analise en moontlike inkomende toekomstige probleem, ek sweer my self my voorneme om te trou vir die tweede vrou, as ek stewig my gedagtes gesluit om te dink aan so 'n geval nie om voort te gaan.
Hierdie gebeure het veroorsaak dat ek begin om te besef waarom sommige mense trou meer as een, want in die verlede was ek onder mense wat die meeste het nie eens met poligame man wie se trou meer een vrou. Hierdie saak maak ook my soek   Here  Allah Almagtig vir my wie is 'n gebrek aan kennis met betrekking tot poligame. Behaag   lankal ek na die anti-poligamie was. Nou besef ek dis die verkeerde houding en teen die leringe van Islam, want Islam laat mans te trou tot vier vroue op 'n keer,   as hy  in staat is om voorsiening te maak vir uiterlike en innerlike. Dit neem meer as een vrou is die Sunnah van Rasulullah ZAAG egter in gedagte hou die leringe van Islam toestemming te trou tot 4 vroue gegee streng voorwaardes, moet die man billike en bekostigbaar wees. As jy nie in staat is om al die gestelde vereistes te volg, is dit beter om 'n mens net trou. Hierdie vereiste word dikwels oor die hoof gesien of voorgee om te vergeet deur baie mense wat poligamie beoefen onder die Maleiers.
Na 'n siek eggenoot geslaag meer as 10 jaar, voel trou weer het 'n mens nie plaasgevind myns insiens. Selfs 'n paar goeie vriende 'n paar keer voor te stel dat ek 'n tweede vrou om die las van die versorging van die daaglikse behoeftes van my familie het gesê verminder.
"Mnr Nik, my hyg na die situasie wat jy is altyd besig om te sorg vir n siek vrou neem by die huis, in die kantoor sien  jy verbind   om jou taak as hoof van die departement Menslike Hulpbronne doen. Dit  is verskriklik en baie probleme moet wees opgelos, wat nie die personeel wat jou 500 mense "te reguleer.   dit is die voorstel om my deur my kliek mnr Mohammad, die Admin en Sakebestuurder op 'n tyd.
"Seriously aye sien is meer  swaar weer skouer aan die las te ondersteun, maar wat kan ons doen, dis al God se voorsienigheid."  Ek het net om hom te oortuig.
"Dat jy was reg Mat, maar as man dink ek om dit te hanteer" Ek het stilgebly en net luister na wat vertel is deur my vriend,
"As jy ingestem,  ek het die perfekte kandidaat. Die meisie is  godsdienstige onderwys, familie invloed en haar   ouderdom  vroeë 30s.   Sy is mooi en redelik, as jy  haar sien jy sal  wil  haar". Mat probeer om my te oortuig. Ek was stil vir 'n oomblik om te oorweeg wat die mees geskikte reaksie op 'n uitnodiging van 'n vriend van my aanvaar.
"Mat ek immuun  reeds. Vir  meer as 10 jaar doen alles wat en myself daaraan gewoond te raak. Dit is nie maklik vir my om 'n smid wat my vrou vir my gee vir byna 25 jaar van ons huwelik,   Sy het alles vir my, kook, wasgoed en so aan .. Maar die moeilikste en tragiese taak sy was te lewer vir 7 ste van my kind. dit is die mees waardevolle   dienste wat deur haar afgelewer is.    so is onregverdig om my wie in 25 jaar haar gelede het uit hul ouers met die mooiste dames en alles is perfek. Maar nou is sy afgeskakel as verlam vrou. Dit lyk baie onregverdig dat ek haar laat met minder omgee as ek trou vir 'n ander vrou as my tweede vrou.  waar moontlik as ek n ander een trou  vroue dit sal natuurlik sal sy teleurgesteld wees en gefrustreerd, Waar is die bewyse van ons  eerste liefde wie se vordering 'n mees volmaakte en lojaliteit te wees.
"As jouself in my skoen sit, wat is jou optrede?" Ek vra Mat weer.
"Is ek in jou posisie, sal dit 'n paar jaar gelede trou vir 'n ander vrou" het hy probeer om my te beïnvloed.
"Vir my is nie so maklik Mat, Ons is nie seker oor ons toekoms  na môre,  wanneer ek was bestem om 'n ander vrou te trou, met ongekende sy betrokke was in 'n ongeluk na 'n paar maande van ons huwelik, die tweede vrou ook verlam nadat , wat ek in staat was om beide te hou sal wees?, is dit nie 'n las vir my soos 'n man. "
Ek het 'n goeie rede om teen te  sy voorstel. Mat  gestop 'n tweede  en kyk na my met 'n duisend betekenis.
"Ok, Nik, as dit jou argument, ek aanvaar dit en beslag vir jou nie te trou vir die tweede vrou"
Sedert daardie bespreking is dit  nie meer geklink 'n vul van my vriende oor my tweede huwelik.
Die bewustheid dat ons vrou die vennoot se wat deur God bestem is vir my. Ek het tot die gevolgtrekking gekom dat die defek word gegee aan die vrou   is 'n toets van Allah om te sien hoe ons albei stewig lojaal aan ons liefde vir eerlikheid saam tot aan die einde van die lewe, 'n gemeenskaplike frases uit die lippe van 'n manlike en vroulike was in die fantasie en droom van romanse. Daarom bly ek altyd kalm te bewys aan die wêreld  dat my liefde is  ware  lojale wat tevore was die belofte. Liefde op die eerste gesig en die ewige na die hemel. God gewillig.
-
Nog nie maklik om te bewys dat ons liefde is ware liefde as gevolg van sy opregte. Wanneer ons aan die begin van die huwelik is in staat om al die geluk en vreugde van die huwelik te geniet. Wanneer jy in die greep sal frustrasie en angs voel op hierdie situasie sal die duiwels ons skuld met ander wat veroorsaak ons vind beïnvloed   geluk wees  'n gevoel in hulle hart dat God mag bestaan ​​tussen die straf dra van 'n gade wat slegte geluk bring; As vermaak sulke gedagtes sal dryf in ons siele depressief of beklemtoon. Met verloop van tyd sal daar 'n reaksie wat ons wees  vrou van swaarkry wat dit meebring om die man. Daarna het die duiwel om chaos te saai met kastele gebou gedurende hierdie klein sal doen vir bietjie. Erger nog, as hierdie negatiewe gedagtes wat aangehits deur die duiwel gedurende make sy vrou se dit. Maklik om mense in pyn sensitiwiteit en pruil verstaan. Soms reik 'n klein tot einde met  'n groot probleem en kan gespanne verhouding tussen man en vrou en hitte word; As 'n man wat bemagtig as hoof van die gesin nie weet hoe om te gaan met so 'n wyse situasie  selfs makliker word dit ernstige en roer gemors. Wanneer breakups my gebeur dan klap die duiwel as hulle suksesvol vir wraak is ooit aan die kinders en kleinkinders van Adam saambring hul gesinne na die hel in die hiernamaals. God hou my en my familie van sulke rampe.
Wenke:
1. 'n       man moet 'n belangrike rol speel in die skep van 'n atmosfeer van harmonie  verhouding tussen man en vrou. Wanneer daar harmonie in alles gaan maak hul lewe het op toegevoegde waarde en ingesteldheid soortgelyke en versoenbaar is. Binding verhouding tussen fisiese en geestelike tussen intieme vrou en man sal wees om die belangrikste faktore van 'n huishouding om vir ewig te bly. God gewillig.
2.       Maatreëls om enige vervolging wat interaksie behels met 'n ander vrou deur 'n man te voorkom is 'n pro-aktiewe maatreëls om die binnelandse harmonie te verseker. Omdat sy vrou is baie sensitief vir haar man raak met 'n ander vrou vereniging uit vrees vir die beëindiging van die huwelik hartklop wat hulle veroorsaak skeiding.
3.       Ten einde die harmonie van die familie, man en vrou moet hul onderskeie rolle speel laster van hul huishouding te vermy waarborg. As die man altyd die eerlikheid hou wanneer jy buite die huis, sal gespaar word van  skinder en laster. Dit sal verseker binnelandse harmonie en geluk familie elke keer.
4.       As Moslems moet ons altyd dink goed van ander, om goed te dink in staat wees om die vriendelike bande van verwantskap te trek. So het die houding van die meerderheid Maleis vroue teen hul mans te trou meer as een persoon is 'n houding wat nodig het om te verander. Omdat Islam laat sy volgelinge om te trou tot vier mense met sekere voorwaardes opgelê. Maar gewoed negatiewe houding teenoor vroue verwelk man poligamie  is omdat meeste getroude man van meer as een vrou in Maleisië het ongelykheid in die verspreiding van fisiese en geestelike lewe onder sy vroue. Dit is veel meer as net wys eienskappe. Die situasie is baie anders as ons 'n vergelyking met die Arabiese gemeenskap. Byna al die Arabiese vroue doen toestemming hul mans se meer as een vrou trou. Trouens, hulle is trots op wat sê sy het 'n man wat 'n sterk en kragtige. Dit is omdat 'n groot aantal mans in die Arabiese lande te regverdig in terme van instandhouding en verfrissende onder hulle vroue wees. Hierdie dinge wat ek nog ooit persoonlik getuie was tydens 'n besoek aan 'n woongebied  wat buite die stad Mekka leef. Daar is drie  huise met dieselfde ontwerp, toe ek vra wie die huis was, gegee dat dit die tuiste van 'n Arabiese handelaar wat drie vroue getrou het.
5.       Mans wat wil poligamie moet voldoen aan al die voorwaardes oefen self opsy sit en die Islamitiese wet. As jy nie in staat is om te voldoen aan dit is beter om net een persoon te trou. Omdat God het gewaarsku om die man wat meer as een vrou neem om eerlik te wees. Indien nie sal hulle wandel skouer skuins kant in die hiernamaals en sal onderhewig wees aan die straf van die hel in die hiernamaals.
 
 
Wallahu'alam
 
Africanas

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.