RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Sunday 1 November 2015

Повернення додому з посмішкою і щасливим.

Це не просто повернутися додому з посмішкою і щасливим стані,  коли майже 8:00 ми були в офісі для багатьох речей, які повинен управлятися і вирішені. Для з'ясування, проблема в офісі повинні бути щоб ​​уникнути, щоб принести додому. Таким чином, щоб бути розумною людиною наш розум набір повинен тренуватися, щоб розрізняти   офісних і домашніх обов'язків обов'язків.
Кожен день, коли я готую, щоб піти додому після години офісу, я щось планувати, що я збираюся зробити в домашніх умовах. Ця звичка, щоб змусити себе увагу в будинок, зберігаючи задачу, що я збираюся зробити для цього вечора.
"Сьогодні те, що страви для нашого обіду" Я поставив відображення розум, як поїхав шлях додому.
"Сом гарячого кислого каррі з дуріан паста, смачні і багаті омега-3"
"Краще купити в Tok Гуру ринку, риба  свіжа"
Коли до будинку я зупинюся на завдання повинні бути осідають. Як я ставлю мій розум, щоб відновити свою енергію після 8:00 в офісі роботи. Підсилювач відновити настрій і енергію я покладу намір зробити весь будинок, зберігаючи робочі місця є одним з шляху, щоб отримати винагороду утворюють мого Господа Аллаху майбутньому. Ці звички роблять мене більше уваги, щоб завершити мої домашні завдання, як було розкладом. 
Зосередившись і поставити наш розум, щоб отримати найцінніший формулювання від Аллаха зробити мене робити всі завдання з кінцевою метою отримання стільки 'Pahala "(нагорода), це є найбільш ефективним керма, щоб повернути енергію:
Режим   дня, коли повертався додому на певні дні я    приведу гарніри овочів і т.п., щоб приготувати для сімейної трапези. Хоча час я повертаюся додому з офісу дефіциту в 6:00 вечора, я ще, щоб зробити роботу на кухні, наприклад, чищення риби, овочів і рису також приготовані і гарніри на обід. Адже роботу, перш ніж   я йду в мечеть для  Магрибу та Іша молитви.
Я повинен був навчати себе, щоб повернутися додому із задоволенням, це є важливим завданням, що в мене є, щоб очистити як повсякденної, так як мій хід   дружина  паралізована сторону тіла майже 15 років тому до теперішнього часу.
Я практикував щирість причиною Бог дав мені в   хорошому   здоров'я, щоб піклуватися про побутових завдань і обов'язків, навіть якщо я маю намір з моїми службових обов'язків  в якості старшого менеджера в приватній компанії.
Проте свіжі в моїй пам'яті питання відповідав моїм помічником офісу в день.
"Нік, я   салют вас, ваш здатні  піклуватися про домашнє господарство поодинці," похвалив Zul в той час як ми були в чаті в ресторанах за один вечір.
"Я повинен був Zul, це мій обов'язок, як чоловіка, я відповідальності   перед Аллахом в майбутньому житті". Мій Відповісти Zul.
"Ти зразковим чоловіком".
"Ні, що багато, Так само, як і всі інші," Я даю відповідь,
"Я повинен зробити всі домашні обов'язки через хворобу моя дружина, що мої послуги повернути назад її  жертву, щоб народити всіх моїх дітей" 7.   Мій короткий пояснив Zul. Він   кивнув  головами на знак згоди.
"Єдині підказки, щоб поставити позитивне ставлення до осіб всі проблеми і труднощі є прагне виконувати обов'язки чоловіка, що було скласти Аллахом корита Своє слово в Корані".
"Якщо все зроблено з повною відповідальністю і щирістю Божої, ми  дамо нагороди в майбутньому житті нескінченного. Це спонукало мене Зул ". Я спробував дати деталі з причин в Zul.
"Якщо ми знаємо, як велика нагорода, коли ми допомагаємо хворим людям буде в майбутньому житті, впевнений, що ми не сумуємо скам'яніла, особливо  для надання допомоги пацієнту прийняти обмивання  і одягнений для молитов, масивна заробітної плати Зуль". Я пояснюю докладно, як релігійного вчителя.
"Якщо будь-яка допомога близько 10 разів, 5 разів, уявіть собі, якщо ми будемо винагороджені 50 нагорода в день, відповідно до опису заслуг вчителя тільки на небесах ми будемо даному задоволення жити в палаці з і меблі з   золотом  і сріблом, уявіть собі,  на формулювання  з благословень, які ми зможемо отримати   пізніше, тобто кінцева мета всіх мусульман beliver ".
"Тому, коли ми були протестовані з лихами, такими як важка дружини болі, які потребують допомоги в усьому її щоденних життєвих потреб, є   цінна можливість і  дарунок від Бога для нас, щоб дозволити нам отримати подвійну нагороду. Хіба це не положення в його ім'я. "Я продовжував розповідь, Зуль слухав з увагою.
"Якщо у нас вже є такий обізнаності, сумно, змучений та струджений не відчувається нами, але ми відчуваємо, вдячні і раді, але що ще більш важливо, ми просимо Аллаха і раніше віддають перевагу здоров'ю, щоб продовжити роботу, допомагаючи мій хід дружина ".
"Тоді ви будете процвітати." Зуль втрутитися вірна ознака мого органу.
Такі думки можуть зробити нас більш   енергійними, коли робити вдома схоронності роботу  після повернення з офісу.   Ось як я до самостійної мотивації, щоб, коли повертався додому з посмішкою і дуже  орел, щоб зробити мою   рутинну роботу по дому. Це більш позитивне мислення, якщо ми дивимося на психології аспекті, дивлячись будь-яку   задачу, проведеної чоловіком через тремтіння щирості підкорятися директиву Аллах  і Бог буде винагороджений Pahala  в потойбічному світі.
"Те, що про дружину зараз", сказав Устаз Н Мохаммад під час нашого чаті кілька молі назад,
"Слава Богу, здорові способи хворих," сказав я йому.
"Як довго ваша дружина хвороби Нік?". Він запитав мене,
"Більше 15 років Устаз".
"MasyaAllah, справді пощастило Нік, це був дар Божий   для вас"
"Там дуже багато чоловік Нік не в змозі піклуватися дружину під час такого тривалого періоду" устаз спробував дати поштовх для мене.
"Слава Богу, я був в змозі зробити все це з керівництвом Аллаха".
"Нік  Ваш пощастило справді, не багато хто з нас, хто отримує шанс, як це!"
"Що ви маєте на увазі цієї устаза?». Я хочу своє пояснення.
"Можливість величезний   Нік, а ваша дружина була паралізована, і ви з терпінням, як догляд, щоб допомогти їй   в кожній речі, необхідні для її повсякденному житті ,, особливо підготовки до неї, щоб виконати молитву (Solat) 5 разів на день це висока перефразувати від Аллаха ".ustaz помістити більше інформації для мене.
"Насправді Нік є рівень щасливчиків, бо дають можливість по Богу, щоб витримати випробування його з ходу. І міцність перевіряє Нік приймаю її терпіння і щиро серце, що прем'єра   квиток на гавань". Устаз сказав, як він дивився на моїх очах з повним надії.
"Бог благословить utaz. Alhamulillah (слава богу), я сподіваюся, що   в змозі зробити те ж   розпорядок дня для неї, я молюся, щоб Бог дав здоров'я мені так, що я можу   продовжувати бути піклувальник мій гандикап дружини." Я спробував дати згоду utstaz.
Інцидент стався майже 5 років раз колись, коли Utstaz прийшли до нашої мечеті, щоб дати мотивацію розмову.  
Ті, різні позитивні відгуки я отримую від декількох лиходій, бути ракета-носій для мене, щоб бути постійно бути  амбітним   людиною і можете йти додому зі спокійною душею і завжди з посмішкою.    У мене вдома можна продовжувати процедуру моїх домашніх обов'язків щодня.
Це відношення принесе задоволення робити домашні обов'язки. Я можу зробити дуже добре, не відчуваючи втоми і втомився, тому що у мене є розум позитивно, що дасть силу фізичного стану мого  тіла. Прихильність так високо, щоб виконати всі обов'язки, як чоловік моєї  дружини і сім'ї. При огляді кута вчення ісламу, як чоловік повинен дати повну відповідальність перед сім'єю, щоб народити дітей результатів філіальної потомство пізніше, це фактор, який сильно  заохочення, що я завжди ставлю на увазі кожного разу. Він був упертий в моєму повсякденному житті. І нагорода настільки велика, робить сам  виросте хочуть повернутися додому, щоб виконати свою відповідальність  як чоловік.
Поради:
1. Чоловік повинен мати  навик, щоб відокремити між службових обов'язків   та домашньої відповідальності. Таким чином, уміння зможуть йому, щоб бути хорошим лідером своєї сім'ї. Сім'я, яка була коучинг хорошим чоловіком буде в змозі вести свою сім'ю до відповідальної особи або їх сім'ї, а також в суспільстві. Кращий чоловік буде цінним активом для дружини дан, щоб бути кумиром для своїх дітей та онуків.
2. Щоб бути щасливим чоловік якої можна повернутися додому з посмішкою, чоловік повинен бути людина, терпіння і щирість. Якщо все, що ми зробили з щирістю, Аллах дасть приємний і сім'я   може жити щасливіше і гармонія всі часи. Цей тип чоловіком буде посилання на члена їхньої родини. Якщо будь-яка річ не згодні відбутися в родині, він буде посилання і   всі члени сім'ї будуть слідувати інструкцію, віддану йому. Це сталося   через відносно своєї сім'ї до них, як у прикладі, що потрібно бути слідувати, то це стане кумиром для своїх дітей, що працюють життєві проблеми. Після того як він став улюбленцем сім'ї був упевнений, що, незалежно від думки  по батькам, пов'язаних з питаннями сім'ї буде супроводжуватися дітей та онуків. Він є самим шановним   всією сім'єю. Ця ситуація створить   атмосферу взаємної поваги і  любові між членами сім'ї.
3. Якщо ми ставимо   роботу в якості Бога, а також отримають велику нагороду в майбутньому житті. Це може бути краще, і ми не буде відчувати себе втомленим, щоб зробити це. Насправді це шлях, якщо ми спробували знайти успіх в цьому світі і добре в майбутньому житті як те, що ми часто червоний в  молитві і після молитви щодня.
4. Як мусульманин, сподіваюся отримати винагороду від Аллаха в майбутньому житті є найбільш ефективним способом, щоб надихнути себе тримати свій розум і фізичне здоров'я щодня. Коли у нас є мета так високо і з надією тис Бога. Ми будемо внутрішнє джерело енергії, який може забезпечити підсилювач для нашої фізичної природи, щоб продовжити роботу. Таким чином, буде краща техніка, щоб залишатися здоровим і продовжувати активний протягом усього дня.
Wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.