RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 6 November 2015

Vaak een grapje en een grapje met vrouw


12. Vaak is een grapje en een grapje met vrouw
Voor koppels die net het huwelijk  is gebruikelijk om humor te gebruiken tussen de man en zijn vrouw, van wie bekend is dat ze de intrinsieke herkennen elkaar aan de oprechtheid van de uiterlijke en innerlijke herkennen. Veel meer nog in de feestelijke   sfeer  en de opwinding van een huwelijksreis, zoete pure, zelfs ruiken de geur allemaal lief en redelijk tevreden zijn,
Jokes sfeer tussen man en vrouw moet worden links op elk moment, want het is niet alleen de weg van de profeet Mohammed SAW, alsmede om de pracht van de liefde en genegenheid van man en vrouw te onderhouden. Daarvoor moeten we emuleren profeet Mohammed SAW te blijven handhaven   vrolijk en grappen milieu.
We moeten het gedrag van het leven van de profeet, goed gedrag tegenover zijn vrouw of zoon na te bootsen in het krijgen van  richtlijnen het meest    geschikt is voor geslachtsgemeenschap en vermenging met   vrouw en  familie. 
In de mix en de behandeling van de vrouwen van de profeet, de profeet altijd respect en zorg voor de gevoelens van zijn vrouwen meer dan mannen van anderen. Eén keer toen de profeet het midden van de nacht gebed zou presteren, benaderde hij zijn vrouw Aisha, totdat ze zei: In het midden van de nacht kwam hij naar me toe en wanneer de huid in contact komt met de huid fluisterde hij, "O Aisha, sta mij om de Heer te dienen. "
We ons voorstellen hoe groot eerbetoon aan de profeet aan zijn vrouw toen hij op het punt om het midden van de nacht was het gebed uit te voeren, eerst vroeg hij toestemming om zijn vrouw in het midden van de nacht, toen zijn vrouw nodig heeft. Aan de toestemming van dat Allah weerspiegelde de liefde en het respect van zijn vrouw.
Profeet is een figuur zeer geduldig in de behandeling van zijn vrouw. Dit is duidelijk wanneer er op een dag een van zijn vrouwen kwamen om voedsel te brengen naar de profeet, die woonde in het huis van Aisha worden verzonden. Aisha bewust liet de verzending van het eten was op de plaat brak en het eten viel in lachen uit. Profeet eenvoudig gezegd, "O Aisha, kifarah (straf)  is om het voedsel te vervangen door hetzelfde voedsel."
Allah veroordeelde mannen die hun vrouw slaan totdat Allah zei: "Ik vraag me af man die zijn vrouw gemarteld als hij fit gemarteld door Allah swt."
De Profeet veroordeelde ook de vernederende mannen hun vrouwen niet waarderen, niet met hem praten, en had zijn vrouw niet te overwegen bij het maken van beslissingen. De profeet zei: "Er zal nooit verheerlijken vrouw tenzij eerbaar man en zou nooit de vrouw van een man, behalve minachting te beledigen." Dus laten we er naar streven om nobele man die zijn vrouw in een ereplaats te zetten zijn.
Intimiteit is een belangrijke partner voor de harmonie van het gezin te onderhouden en de Boodschapper van Allah heeft erop gewezen dat intimiteit met zijn vrouwen.
Hij een grapje meestal met zijn vrouw. Op een dag kwam Saodah (één van de vrouwen van de Profeet vzmh) naar het huis van Aisha. Toen ging de profeet tussen zij en Saodah en zette zijn voet op hun schoot. Toen ze uitgenodigd Saodah te  eten, verwierp hij als niet in de stemming. Toen zei ze:
"(Bij Allah), of ik eet je gezicht is vuil."         
Saodah weigerde en zei: ". Ik zal niet eten"
Toen nam ze het voedsel en wreef in het gezicht Saodah. Profeet lachen. Toen zond Allah Saodah keerde de vuile gezicht van Aisha. Na Saodah vies gezicht van Aisha, de profeet bleef lachen. (An-Nasai'e, Ibn Abi Dunya)
Dit verhaal is een attractiepark Profeet met zijn vrouwen. Profeet Mohammed was ook overgehaald Ayesha om zich te ontdoen van woede dat ze opzettelijk met zijn neus in de geschiedenis van de soennitische krijgen.
Zo romantisch huwelijk van de profeet Mohammed. Misschien is het geheim van de ware liefde, die blijft tot het einde van het leven van de profeet Mohammed SAW. Chatten, grapje, strelen en ontroerend.
Gedrag wordt altijd vermenging, humor en een vleugje van genegenheid met mijn  vrouw is een praktijk die is aangenomen   sinds het begin van ons huwelijk tot nu toe.   Dit is net als een poging om AGENT vriendschappelijke relatie en onze liefde.
Normaal gesproken zou ik dit elke avond voordat we gaan slapen, gewoonlijk zal ik u vertellen om een ​​warme sfeer te geven aan de vrouw te doen, soms prees ik de schoonheid van mijn vrouw,
"Schat je ziet er prachtig uit vanavond. Jonger dan gisteren," Ik plaagde mijn  vrouw.
"Wat is er, grapje Bang ni, lof te veel lol" vrouw opende haar mond en knijp mijn dij nest.
"Ik ben geen grap, ik ben serieus darliang" Ik reactie.
"Heeeh, dit vin, niet tevreden, tevreden". De vrouw antwoordde als ze hield mijn hand stevig vast
En dan zal worden gevolgd door een warme knuffel. Deze actie zal leiden tot mijn vrouw om meer liefdevolle en altijd graag haar geworden   man. Af en toe maak ik een grap en humoristische verhalen als een kind voor,    om    de geboorte van zijn vrouw te geven gemerkt vrolijk.
Ik deed   dat de handeling van het   knuffelen   met   mijn  vrouw  zo regelmatig handelen  omdat ik een medisch artikel dat zegt dat als we onze vrouw omhelzing met de passie van de liefde zal leiden heractiveren een heb gelezen  hormoon dat kunnen versterken van een persoon het immuunsysteem en kunnen vermijden  van besmetting door de ziekte. Naast dat  de armen zullen leiden tot verhoogde levensverwachting 5 minuten met de toestemming van Allah.
Grappen tussen man en vrouw is een Sunnah, de profeet ooit wedden een race met zijn vrouw    Siti Assia.
Voor mij is de meest quality time met de vrouw door knuffelen op het bed  toen ik  met  mijn vrouw maakt zich klaar om te slapen voor de nacht. Deze keer hebben we de doelstelling om goed te slapen, en geen van ons worden begeleid door  geliefde vrouw. Daarom actie grapje en vermenging met  de vrouw voor het slapen gaan zal onze geest kalm te maken en kan goed slapen. Zo zal een kwaliteit van de slaap te krijgen voor de hele nacht.
Als we met het zweet en emotionele sfeer van echtelijke liefde slapen, zal het ons met vrede en vreugde te slapen. Vrolijke toestand  toen we wilden slapen, gevolgd door een lezing van Bismillah, de verzen van de Koran en gebed begeleid door de slaap. God het wil, zullen we slapen met zijn  kwaliteit van de slaap, als we wakker worden morgenochtend om de versheid van het oneindige lichaam proeven.
Tips:
1. Houd grappen tussen man en vrouw kan stress te verminderen tussen man en vrouw. Grappen zal een omgeving die zorgeloos en vrolijke familie te creëren. De leuke sfeer zal een situatie van goede gelukkige relatie van man en vrouw te geven en zo verder weg zal aan de kinderen worden uitgevoerd.
2. grapje  tussen man en vrouw is degene opgeëist door de Islamitische sunnah. De wet grappen die een vrolijke sfeer kan produceren en de liefde tussen man en vrouw. Ties zal innerlijke kracht toenemen als volgde met moppen elke keer.
3. grapje  met echtgenoten indien het wordt gedaan in de tijd van het naar bed gaan zal ons toelaten om een kwaliteit van de slaap slapen omdat het begint met het gevoel gelukkig en vrolijk tijd om te slapen. Kwaliteit van de slaap kan de energie-AGENT verwelkomd door de leden van het lichaam tijdens onze slaap beter zal zijn. Toen we wakker waren de volgende dag zal zijn om de intense frisheid voelen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.