RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Thursday 5 November 2015

Ofte fleiper og tuller med kone


12. Ofte fleiper og tuller med kone
For par som har nettopp ekteskap  er vanlig å bruke humor blant mann og hans kone, som er kjent at de kan gjenkjenne den iboende i hverandre, til å anerkjenne den oppriktighet av utover og innover. Mye mer fortsatt i festlig   humør  og spenningen i en bryllupsreise, alle søte ren, selv kjenne duften alle til å være søt og ganske fornøyd,
Vitser atmosfære mellom mann og kone skal på igjen når som helst, siden det er ikke bare den måten av profeten Muhammad SAW, samt å opprettholde den fantastiske av kjærlighet og hengivenhet mellom mann og kone. Til det trenger vi å etterligne profeten Muhammad SAW å fortsette å opprettholde   munter og fleiper miljø.
Vi trenger å etterligne oppførselen til profetens liv, god oppførsel mot sin kone eller sønn i å få  retningslinjer mest    hensiktsmessige for samleie og mingling med   kone og  familie. 
I mix og behandle konene til profeten, profeten alltid respektere og ta vare på følelsene sine koner mer enn ektemenn av andre. En gang da profeten SAW n ville utføre midten av natten bønn, kontaktet han sin kone Aisha før hun sa: I midten av natten kom han bort til meg, og når huden kommer i kontakt med hud hvisket han, "O Aisha, tillate meg å tjene Herren. "
Vi forestille seg hvor stor hyllest til profeten til sin kone da han var i ferd med å utføre midten av natten bønn, han først bedt om tillatelse til kona midt på natten, da hans kone trenger det. På at Allahs tillatelse reflektert kjærlighet og respekt for sin kone.
Profeten er en figur veldig tålmodig i behandling av sin kone. Dette er tydelig når en dag der en av hans koner kom for å bringe mat til å bli sendt til profeten som bodde i huset til Aisha. Aisha bevisst falt forsendelsen av mat var opp til plate brøt og maten falt ut i latter. Profeten sa ganske enkelt: "O Aisha, kifarah (straff)  er å erstatte mat med den samme maten."
Allah fordømte ektemenn som slår sine koner til Allah sa: "Jeg lurer på ektemenn som torturerte sin kone når han er fit torturert av Allah SWT."
Profeten fordømte også ydmykende ekte deres koner ikke setter pris på det, for ikke å snakke med ham, og ikke vurdere sin kone i beslutninger. Profeten sa: «Det vil aldri forherlige kone mindre hederlig mann og ville aldri fornærme kona til en mann unntatt forakt." Så la oss strebe etter å være edel mann som setter sin kone i en hedersplass.
Intimitet er en viktig samarbeidspartner for å opprettholde harmonien i familien og Messenger of Allah har påpekt at intimitet med sine koner.
Han for det meste fleiper med sin kone. En dag kom Saodah (en av konene til profeten SAW) til huset av Aisha. Da profeten satt i mellom hun og Saodah og sette sin fot på sine runder. Da hun inviterte Saodah å  spise, avviste han som ikke er i humør. Da sa hun:
"(Ved Allah), eller skal jeg spise ansiktet ditt er skittent."         
Saodah nektet og sa: ". Jeg vil ikke spise"
Da hun tok maten og gnidd inn i ansiktet Saodah. Profeten latter. Så sendte Gud Saodah returnert det skitne ansiktet til Aisha. Etter Saodah skitne ansiktet av Aisha, profetens fortsatte å le. (An-Nasai'e, Ibn Abi Dunya)
Denne historien er en fornøyelses profeten med sine koner. Profeten Muhammad SAW hadde også overtalt Ayesha å bli kvitt sinne hun med vilje holder nesen som i historien om Sunni.
Så romantisk ekteskap av profeten Muhammed. Kanskje dette er hemmeligheten av ekte kjærlighet som forblir til slutten av livet til profeten Muhammad SAW. Chatting, fleiper, kjærtegn og berøring.
Atferd er alltid mingling, humor og et snev av kjærlighet med min  kone er en praksis som er vedtatt   siden starten av vårt ekteskap før nå.   Dette er som som et forsøk på å AGENT vennskapelig forhold og vår kjærlighet.
Normalt ville jeg gjøre dette hver kveld før vi sovner, vanligvis jeg vil fortelle deg å gi en varm atmosfære til kona, noen ganger jeg roste skjønnheten av min kone,
"Darling du ser vakker i kveld. Yngre enn i går:" Jeg ertet min  kone.
"Hva skjer, tuller Bang ni, ros for mye lol" kone åpnet munnen og klype låret mitt reir.
"Jeg er ikke spøk, jeg er seriøs darliang," Jeg respons.
"Heeeh, dette finnen, ikke fornøyd, fornøyd". Kona svarte som hun holdt meg i hånden tett
Og da vil bli etterfulgt av en varm klem. Denne handlingen vil føre til min kone for å bli mer kjærlig og alltid elsket å hennes   mann. En gang i blant jeg lage en spøk som humoristiske historier som en gutt før,    å    føde hans kone lagt merke munter.
Jeg gjorde   at loven av   klemmer   til   min  kone  som regelmessig opptrer  fordi jeg har lest en medisinsk artikkel som sier at hvis vi omfavne vår hustru med lidenskap for kjærlighet vil føre reaktivere et  hormon som kan styrke en persons immun og i stand til å unngå  fra å bli smittet av sykdommen. Foruten at  armene vil føre til økt levetid 5 minutter med tillatelse fra Allah.
Vitser mellom mann og kone er en Sunnah, profeten en gang satse et løp med sin kone    Siti Assia.
For meg er det mest kvalitetstid med kona ved å klemme på sengen   når jeg   med  min kone blir klar til å sove for natten. Denne gangen har vi satt målet å sove godt, og ingen av oss er ledsaget av  elskede kone. Derfor handling fleiper og mingling med  kona før du sovner vil gjøre vårt sinn rolig og kan sove godt. Dermed vil få en søvnkvalitet for hele natten.
Hvis vi sover med svette og emosjonelle atmosfæren skapelig kjærlighet, vil det gjøre oss sove med fred og glede. Munter tilstand   når vi ønsket å sove, etterfulgt av en lesning av Bismillah, vers fra Koranen og bønn ledsaget av søvn. Gud vil, vil vi være en søvn med  søvnkvalitet, når vi våkner i morgen tidlig for å smake på helsen av uendelig kroppen.
Tips:
1. Hold vitser mellom mann og kone kan redusere stress mellom dem. Vitser vil skape et miljø som er bekymringsløs og glad familie. Moroa atmosfæren vil gi en situasjon med god lykkelig forhold mellom mann og kone, og så videre vil bli ført bort til barna. Munter miljø vil påvirke aura av hele familien som bor i huset.
2. Fleiper  mellom mann og kone er det hevdet av den islamske sunnah. Loven vitser som kan produsere en munter stemning og kjærlighet mellom mann og kone. Ties vil øke indre styrke når fulgt med vitser hver gang.
3.       Fleiper  med ektefeller dersom det blir gjort i løpet av tiden går til sengs vil tillate oss å sove en søvn kvalitet fordi den starter med følelsen glad og munter tid til å sove. Søvnkvalitet vil gi energi AGENT velkommen av medlemmer av kroppen under søvn vil bli bedre. Da vi våknet neste dag vil være i stand til å føle den intense friskhet.
4. Person som utøver alltid fleiper og tuller vil leve med glade og mindre stress, og dermed vane vil være effekten personlige helse og vil være lengre levetid og vil være fornøyd med alle. Fornøyd gå heldig person.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.