RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 13 November 2015

Aile bakım yeteneğine göre ise

17. Aile bakım koca ve aile ihtiyaçlarının yeteneklerine göre olduğunu.
İslam'a göre, bir eş kocasından geçimlik hakkı ve yeterli bakım vardır. Tanrı kelimesi ile Apaçık diyor, iyi kadınlar, itaatkar, bu nedenle Allah'a olarak görünmeyen korudu koruma, Allah onların mülkiyet dışında harcamak, çünkü bazıları diğerlerini excel ve yapılan çünkü Erkekler kadınlardan sağlayıcılardan vardır "ve kimin parçası firar korku, onları öğüt ve uyku-yerlerde onları yalnız bırakmak ve onları yenmek üzerinde bu (olarak) onlar size itaat ederlerse, onlara karşı bir yol istemiyoruz, Allah, Yüksek büyüktür "( An-Nisaa '04:34).
Adında bir arkadaşım Hakim bin Mua'wiyah bin el-Maidah Qusyairi ra hiç ona bir keresinde Peygamber sordu söylemek duydum "Resulullah dedi karı-koca hakları biz? Ne Ey Allah'ın Elçisi!" Hangi araçlar : "Eğer yediğiniz zaman ve ona elbise giysi verirken onu besleyin."   (Sünen-i Ebu Davud, onun içinde Ebu Davud rivayet, hayır 1830)..
Bu tarihe göre, kocası İslam hukuku atamak için gıda ve giysi masraflarını karşılamak  eşi ve çocukları, ve bu uygun konaklama, ulaşım ve tıbbi tedavi hasta içerir. Örneğin, bir koca, uygun, yeterli geçim et veya tavuk yemek için bir ayda sadece bir kez balık ve sebze ve yeme hatta gün sağlamıştır hesaplanmaktadır olan bu tür pirinç ve balık gibi eşi ve çocukları için doyurucu yemekler, verebilmektedir.
Para belirli bir miktarda sağlanmalıdır tasarruf için uygun ve makul oranlarda eşi vermek ve aynı zamanda acil durumlarda başa çıkmak için. Bir burs, uygun ve makul sağlamaz bir koca hesaplanır karı koca tarafından verilen para dışında herhangi bir geliri yoktu bir ev hanımı ise, karısına finansal terörizm işlediği.
Işe bir eşi de çorap, iç çamaşırı, eşarp ve benzeri en az 2 çift de dahil olmak üzere soyunma tamamlamak için nafaka hakkı  vardır, bir yıl içinde. Bütün bu mevzuat uyarınca makul bir temelde güvenmek gerekiyor. Koca çıplaklık ortaya çıkarmak için çok nadir, iyi değil giyim sağlamak veya bir ev kurmak ama hiçbir elektrik veya su veya gıda hazırlanan fakat besleyici ve uygun fiyatlı kocası varsa, demek böyle koca bir cimri koca olarak kategorize edilir.
İslam hukuku da bakım oranı bir koca yeteneğine dayanır öngörmektedir ve kocası onların yetenekleri ötesinde yükü kendisine adil değil. Koca temel yaşam ihtiyacı bakım vermeyi reddederse., Daha sonra eşi ailelerin giderlerinin ihtiyaçlarına göre onun kocası bilgisi olmadan para almak hakkına sahiptirler. Bu İslam hukuku tarafından haklı.
Aşağıdakilerden Bu tartışma:
Peygamber Peygamber, şikayet etmeye geldim Ebu Sufyan, Utbe, Hz bin Rebî'a eşi tarafından istendi  "Ey Allah'ın Messenger, Ebu Süfyan cimri bir eştir. Ben bizim ailelerin ihtiyaçlarına mülklerinin bir kısmını alabilir ? Eğer iyilik ile sadece ihtiyaç için. "için Tamam" Peygamber, yani, "dedi   (Al-Buhari rivayet)
Bir cimri koca ile karşı karşıya ise, karısı gizlice uygun alabilir   herhangi günahı ödemeden oturması için giderleri ve uygun şartları kendisi için ve çocukları, hizmetçileri, varsa kapsayacak şekilde para toplamı, hatta karısı aslında Tanrı'nın yükünü hafifletti etti ahirette tek şeritte kocasının ceza. Alimler, savundular nezaket ile mülkiyet alarak  ılımlılık demektir ve kocası eşyalarına zarar vermemesi. O kocası ve mücadele, şeriat Mahkemesi emriyle ayırma (boşanma) sormak için bir karı-koca zorlayarak tespit edilirse.
Ne benim eş ve çocuklar için aylık giderleri ile ilgili pratik ediyorum, her ay eşim için aile bakımı, cep harçlığı için toplam tutarını sağlanan ve aynı zamanda benim ebeveyn yardım miktarını toplamak. Her ay ben verecekti   eşim benim temel maaş% 10 ve benim patent% 10.
Hala 1980 yılında ilk maaş ilk ayını hatırlıyorum.
"Tatlım, bunu al," Ben hediye benim ilk ödeme maaş aldıktan sonra eşim zarf ..
"Bang içinde nedir" karım şaşkınlıkla sordu.
"Bu para senin giderleri için"
Eşi zarfı açtı ve o görüşlü bit para RM100 gördüm.
"Benim için çok fazla, sen Bang ederiz"
"Değil kadar bal". Ben sadece onu ikna etmek.
"Ne kadar aylık ödeme Bang." Karısı fazla bilgi istedi.
"Bin, Wan ve Che için bal RM100 ve RM100 bir azalma" Ben dilek hakkında karım söyledi.
Bu tarihten itibaren her ay ben anne ve baba için kasvetli söz ediyorum, ben Wan ve Che ve karımı diyoruz.
Yani ben bakım sağlamak için bağlılığımı koyduk   benim   1980 yılından başlayarak eşi ve ailesi.
Zaman ve bize Allah'ın takdiri ile ailem sokmaksızın geçişi doğrultusunda. 1997 yılında benim aylık geliri 4 haneli artış bir ay var.   Ben hala% 10 değeri  eşim ve annem ve babam için% 10. Ben başarısız olmadan eşim, aile ve ebeveyn benim görev ve sorumluluk yerine getirmek için yönetmek her ay maaş bir yan koymak tarafından.
Her ay benim görevi verecek  kadar eşi  kaydetmek tutulan  tüm aile bakım   ailemizin para. Ben zaman zaman para toplamı destekleyeceğini Gerekirse harcanan gerekiyorsa. Ortaya çıkarmak ve eşim bir eğitmek çünkü bu yöntemi yürütmek için benim gerekçesi   aile bütçesine tutmak önemli bir sorumluluk (maliye bakanı ailesine).
Bu güven ona bir teşvik olarak eşim verdi kasıtlı olarak. Muktedir de aileye sorumluluk duygusu motive etmek ve  bir tüf iş olarak ailenin maddi refahını korumak sorumluluğu. Nasıl yaşıyor  tür durumlar dükkanda tutumlu eşi için ihtiyaç bilincini getirmek ve içinde harcamak zorunda onların kocası anlamına gelir.
Bu yöntem   aynı zamanda bir koca ona çok emin ve sevgi biridir olduğumu eşim ikna etmek mümkün olmuştur. Kimin karısı her ay bu kadar para harcama ve onun güvenliği ve akıllıca harcama dikkat çekmek için vardır. Ben karısına görevini verdi ilk ay içinde görünmesi için böyle bir şekilde yapmış Sonuçta, o aile giderleri tasarruf hesabında güven için yeterince iyi oldu.
Ayrıca, ben bir taktik yaptım   yol eşim ve arasındaki dostane ilişkileri kurmaktır  anne ve babam.   Para hem ailem masraflarını karşılamak verilecektir Her ay. Ben her ay para teslim etmek eşim güveniyorum. Bu şekilde   eşim ve hem annem ve babam arasındaki aşk olacak. Ailemin gözünde hukuk kendi kızı olumlu bir izlenim oluşturacak Çünkü onlardan çok merhametli ve almak bakımdır. Bu taktik eşim tarihleri ​​arasında aile ilişkisini yapar ve ailem   her zaman   durum bu güne kadar uzatmak olduğunu, çok iyi durumda.
Ne zaman Bazen  biraz daha fazla para var, kendimi o eşim bilgilendirecektir   ailesine biraz para vereceğim, ve ben şahsen onun anne ve baba için para verecek .. Bu eylem benim tarafımdan yapıldığını uzak güven vermek kendi mali artı her ikisi de verilecek zaman hukuk oğlu, bir yürekli ve cömert bir insan olduğunu in-law. Bu uygulama bir dostluk bağı yarattı, karı koca her iki tarafında aile barış ve her zaman samimi ve neşeli her zaman muhafaza edilebilir.
İpuçları:
İslam aile hukuku tarafından öngörülen olduğu gibi 1. karısına verme nafaka kocanın sorumluluğudur. Koca koca yeteneğine göre fiziksel ve ruhsal kuyu sağlamak ve olmalıdır. Koca sağlamaktan sorumlu olmalıdır   gelir  her ay en az aile giderlerini korumak için temel ihtiyaçlarını karşılayabilir.
2. kaydetmek ve her ay harcama para yönetmek için eşi sorumluluğu verilmesi iyi bir uygulamadır. Bu iyi ilişkiler ve karı koca arasındaki güçlü ilişkiyi bir bağ olacaktır. Ev bakımı anlamak sonsuza dökmeyen olacaktır da karı koca arasında kendi sadakat aşk bağ mutluluk getirecek.   
Karı koca velilere para verilmesi 3. karşılıklı anlayış almak gerekir. Kocası için o da göze alamaz ailesini yardımcı sorumludur. Karısı bu sorumluluk Allah'ın kararname olduğunu anlamak gerekir. Bir koca bilincine sahip bir kadın için  onun eylemleri hukuk babasına yardım sunma, ebeveynleri sorumluluk aralarında samimi bir ilişki oluşturmak için akıllı bir hareket olduğunu.
4. İyi koca, her zaman ailenin bakım dikkat çekici ve o aile aylık giderleri için yeterli yeterli olacaktır iyi aylık gelir elde etmek için çok çalışacağız. Kocanın çabası ailelerinin Allah'a savaş gemisinin biri olarak hesaplanacak ve Allah'ın rahmetinden tarafından birlikte ödül olacak ve ahirette cennete girmek mümkün bir hallal gelir elde etmek.


(turki)

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.