RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 13 November 2015

. utrzymanie rodziny jest w zależności od możliwości i potrzeb rodziny męża.



Według islamu, żona ma prawo do utrzymania i odpowiednie utrzymywanie z mężem. Oczywiste, przez Słowo Boże mówi, "Mężczyźni są opiekunowie kobiet, ponieważ Bóg uczynił niektóre z nich excel innym, ponieważ spędzają z ich własności, dobre kobiety są więc posłuszny, pilnuje, co skryte, jak Bóg jest strzeżony, a (co do) tych, na których część boisz dezercji, upominam ich i zostawić je w łożach i bijcie je, a jeśli są wam posłuszne, nie szukać drogi w stosunku do nich, Zaprawdę, Bóg jest wysoka, Wielki "( An-Nisaa "4:34).
Przyjaciel nazwie Hakim bin Mua'wiyah bin al-Maidah Qusyairi ra kiedykolwiek słyszałem, jak mówił, że kiedyś zapytał Proroka, "O Wysłannik Allaha! Jakie są prawa męża i żony mamy?" Wysłannik Allaha powiedział którym środki : "Nakarm go, kiedy jeść i kiedy dasz mu ubrania ubierać."   (Opowiadane przez Abu Dawood w jego Sunan Abu Dawood, nr 1830)..
Według tej historii, islamskie prawo delegować do męża do poniesie koszty żywności i ubrań dla  żony i dzieci, a to obejmuje odpowiednie zakwaterowanie, transport i leczenie, gdy chory. Na przykład, mąż jest w stanie zapewnić obfite posiłki dla swojej żony i dzieci, takie jak ryż i ryby są odpowiednie, jest obliczana dostarczyła wystarczająco dużo pożywienia nawet dni jedzenia ryb i warzyw i tylko raz w miesiącu, aby jeść mięsa lub kurczaka.
Pieniądze powinny być dostarczane w określonej ilości dają do żony w odpowiedni i rozsądnych cenach dla oszczędności, a także poradzić sobie z nagłych przypadkach. Mąż, który nie daje stypendium właściwe i rozsądne oblicza się popełnienie finansowaniu terroryzmu do żony, jeśli żona jest gospodynią domową, którzy nie mają żadnych dochodów innych niż pieniądze danego przez męża.
Żona, która działa również prawo do alimentów do ukończenia opatrunek w tym skarpetki, bieliznę, szaliki i tak dalej minimum 2 pary  w ciągu roku. Wszystko to musi opierać się na podstawie racjonalnych przesłanek, zgodnie z przepisami prawa. Znaczy, jeśli mąż zapewnić odzież, która nie jest dobra, zbyt rzadkie, aby odkryć nagość lub utwórz domu, ale nie ma elektryczności ani wody jedzenie przygotowane, ale nie męża pożywne i niedrogie, mąż jak to jest klasyfikowane jako skąpy męża.
Islamskie prawo przewiduje również wskaźnik konserwacji opiera się na zdolności męża, a mąż nie jest fair w stosunku do ciężaru samego poza ich możliwości. Jeśli mąż odmawia utrzymanie podstawowej życiowej konieczności., A następnie żona mają prawo wziąć pieniądze bez jego wiedzy męża w zależności do potrzeb rodzin wydatków. Jest to uzasadnione prawa islamskiego.
Ta argumentacja z następujących czynności:
Prorok Mahomet został zapytany przez żonę Abu Sufyan, Utbah bin Rabi'a który przyszedł do złożenia skargi do Proroka,  "O Wysłannik Allaha, Abu Sufyan jest skąpy mąż. Czy mogę wziąć udział ich własności do potrzeb naszych rodzin ? "Prorok powiedział, co oznacza:" To jest w porządku, aby tylko swoje potrzeby z życzliwością.    "(Opowiadane przez Al-Bukhari)
Jeśli w obliczu skąpy mąż, żona może podjąć potajemnie odpowiednią   sumę pieniędzy na pokrycie wydatków na właściwe i odpowiednie wymagania dla siebie i dzieci, sługi, jeśli w ogóle, bez ponoszenia żadnego grzechu, nawet żona rzeczywiście złagodził ciężar Boga kara mężem w jednym pasie ruchu w zaświatach. Uczeni twierdzili, z życzliwością w podejmowaniu właściwość  oznacza umiaru i nie uszkodzić własność męża. Jeśli okaże się, przez męża i walki, zmuszając męża i żonę, może poprosić o separacji (rozwód) o kolejności Szariat Sądowego.
Co ćwiczę dotyczące miesięcznych wydatków na mojego współmałżonka i dzieci, pod warunkiem, że co miesiąc kwotę sumy na utrzymanie rodziny, kieszonkowe dla mojej żony, a także podsumować ilość do pomocy moich rodziców. Co miesiąc dałbym do   mojej żony 10% mojego wynagrodzenia podstawowego i 10% do mojego patentu.
Wciąż pamiętam pierwszy miesiąc mojej pierwszej pensji w 1980 roku.
"Kochanie, weź to" dar mi kopertę z moją żoną po otrzymaniu mój pierwszy wynagrodzenia wynagrodzenie ..
"Co jest w środku Bang" moja żona zapytała ze zdziwieniem.
"Te pieniądze są dla wydatków"
Żona otworzyła kopertę i zobaczył RM100 pieniędzy ugryzła widzących.
"Dziękuję Bang, dla mnie za dużo"
"Nie, że dużo miodu". Właśnie ją przekonuje.
"Ile miesięczne wynagrodzenie Bang". Żona zapytała o więcej informacji.
"Tysiąc, obniżka RM100 miodu i RM100 do Wan i Che" powiedziałem żonie o moim życzeniem.
Od tego czasu co miesiąc obiecałem się zaciemniać dla ojca i matki, wzywam Wana i Che i moją żonę.
Więc mam umieścić moje zobowiązanie, aby zapewnić utrzymanie do   mojej   żony i rodziny rozpoczęciem roku 1980.
Zgodnie z upływem czasu i wydatkowaniu mojej rodziny przez opatrzność Boga do nas. W 1997 roku mój miesięczny dochód ma wzrost do 4 cyfry na miesiąc.   I jeszcze ustawić wartość 10%  dla mojej żony i 10% dla mamy i taty. By umieścić obok każdego miesięcznego wynagrodzenia uda mi się spełnić swój obowiązek i odpowiedzialność do mojej żony, rodziny i rodziców bez przerwy.
Co miesiąc dam mandat do mojej  żony  przechowywane Zapisz  wszystkim utrzymanie rodziny   pieniądze naszej rodziny. W razie potrzeby będę z powrotem sumę pieniędzy, od czasu do czasu, jeśli trzeba wydać. Moje uzasadnienie dla prowadzenia tej metody, ponieważ może wystawiać i edukowania moja żona jest   istotną rolę w utrzymaniu finansów rodzinnych (ministra finansów do rodziny).
To zaufanie jest celowo dał żonie jako zachęty do niej. Aby zmotywować poczucie odpowiedzialności za rodzinę, a także mieć możliwość  doświadczania, jak obowiązkiem utrzymania dobrobytu finansową rodziny jako zadanie tufu.  Takie sytuacje zwiększyć świadomość konieczności oszczędnego żony w sklepie i musiał spędzić w ramach ich Oznacza męża.
Ta metoda   jest również w stanie przekonać żonę, że jestem mężem jest ten, kto jest tak pewny siebie i miłość do niej. Czyje wydając tyle pieniędzy co miesiąc do żony, a ona musi dbać o bezpieczeństwo i spędzać mądrze. Po tym wszystkim mam zrobić w taki sposób, aby pojawić się w pierwszym miesiącu dałem mandat do żony, ona była na tyle dobrze, zaufać zbawczej rachunku wydatków rodzinnych.
Poza tym, ja taktyczna   sposobem jest stworzenie przyjaznych stosunków między żoną i  matką i ojcem.   Co miesiąc pieniądze będą na pokrycie kosztów obu moich rodziców. Ufam mojej żony dostarczyć pieniądze co miesiąc. W ten sposób   nie będzie miłość między żoną i zarówno moja matka i ojciec. Bo w oczach moich rodziców będzie stanowić pozytywne wrażenie ich synowa jest bardzo miłosierny i dbać o nich. Taktyka ta sprawia, że nasz związek rodzinny między żoną i moi rodzice   zawsze są   w bardzo dobrym stanie, sytuacja się przedłużyć do dnia dzisiejszego.
Od czasu do czasu, kiedy  mają trochę więcej pieniędzy, będę poinformować żonę, że się   da pieniądze do jej rodziców, a ja osobiście daje pieniądze na jej mama i tata .. Działanie to zostało wykonane przez mnie w przekonaniu im dalej -in-law, że jego zięć jest osobą serca i hojny, gdy jego nadwyżki finansowe zostaną podane do obu z nich. Praktyka ta stworzyła więzi przyjaźni, rodziny z obu stron mąż i żona mogą być utrzymywane w pokoju i zawsze przyjazny i wesoły każdym czasie.
Porady:
1. udzielanie alimenty na żonę Obowiązkiem męża, jak zostało ustanowione przez islamskiego prawa rodzinnego. Mąż musi zapewnić studni fizycznego i duchowego, a według zdolności męża. Mąż powinien być odpowiedzialny za zapewnienie, że jego   dochód  co miesiąc może spełniać przynajmniej podstawowe potrzeby, aby utrzymać koszty utrzymania rodziny.
2. Nadanie odpowiedzialność żony, aby zaoszczędzić pieniądze i zarządzać spędza każdego miesiąca jest dobrą praktyką. To więź dobre więzi i silny związek między mężem i żoną. Zrozumienie się domem przyniesie szczęście między mężem i żoną również wiązanie ich lojalność miłość będzie wiecznie wiecznie.   
3. Dawanie pieniędzy rodziców męża i żony muszą uzyskać wzajemnego zrozumienia. Dla męża jest odpowiedzialny, aby pomóc rodzicom, jeśli nie mogą sobie pozwolić. Żona musi zrozumieć, odpowiedzialność ta jest zwyczajem Boga. Dla kobiety, która ma świadomość męża o  odpowiedzialności rodziców, prezentując jego działania pomóc ojcu w prawie jest to sprytne posunięcie, aby stworzyć intymną relację między nimi.
4. Dobry mąż jest zawsze dbając utrzymanie rodziny, a on ciężko pracować, aby uzyskać lepszą miesięczny dochód, który będzie na tyle wystarczająca dla rodziny miesięcznych wydatków. Wysiłek męża, aby uzyskać Hallal dochodu dla ich rodziny, którą należy obliczyć jako jeden z okrętu do Boga i będzie nagradzać się przez miłosierdzie Boga i jest w stanie dostać się do nieba w zaświatach. 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.