RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Thursday 12 November 2015

Koučování a vzdělávání rodinu moudrost.


Napomínat a vzdělávat je povinností manžela. V případě, že manžel nedává důtku ke své ženě a rodině,  kteří se dopustí akt v rozporu se zákony islámu, bude mít manžel hřích a bude trestat před Bohem   ve  věčnosti. K čertu se čeká na nezodpovědné manžela, který nedal závazek koučování a vzdělávat jeho manželka a děti se znalostí principu 5 pilířů islámské víry. V případě, že manžel je osoba s minimální znalostí  musel najmout "guru učit svou rodinu.
Přitom povinné odpovědný učit, vzdělávat a trénovat rodinu tak, že budou poslouchat všechny povinné nízkého a pořádek, než bylo stanovit islámem. Musí mít dovednost a vědí, jak dát dobrý návod, takže rodinný příslušník bude přijat s otevřenou mysl a   dobře porozumění k praxi v jejich každodenním životě.
Pro naplnění této odpovědnosti, co jsem cvičil se o, aby se mé kroky a postupy jako vzory excelence.   Komunikovat s partnerem a člena rodiny s   efektivní komunikační technikou.   Vyhněte procházky mluvit. Moje já se musí stát vynikajícím modelem pozici než jakýkoli konstruktivní kritiku a opravte chyby manželku nebo děti by být účinné.
Význam: "Kdo věří v Boha av den poslední, ať nepoškodí své sousedy. Berwasiatlah ženám s laskavostí. Vzhledem k tomu, že jsou vytvořeny z žebra a nejvíce křivolaké žebra na vrcholu. Pokud jej narovnat budete zlomit to. A pokud si ho nechal, zůstane nakřivo. Proto, odkázat jí to s laskavostí. "[Hadith: Vyprávěl al-Bukhari (č. 5185-5186) a Muslim (no 1.468 (62).), Z Abú Hurairah radhiyallaahu To anhu.]
Pro mě napomínat   svou  manželku musí být provedena s plnou péčí a   opatrný,  protože já už vím, temperament moje žena, která je citlivá a snadno uražený. Mám-li hovořit s vysokým hlasem, že bude plně se slzami v očích a nose zase až načervenalé barvy.
"Miláčku, pojďme se podívat na tuto", zatímco drží časopisu a ukazuje ženu nosit hidžáb. ,
"Ona je stále dost s hidžábu, viz vypadat krásnější a sofistikovanější" "Já dívat se na mou ženu s láskou a tisíc významu.
"Pokud miláčku hidžáb budete vypadat tak  pěkně širokou anděla" Chválím slovo za manželku.
"Také tak hezký, která je kompatibilní" spontánně odpověděla moje žena dát.
"Jsem vážně zlato. Ne si dělám srandu, bude vaše přírodní krásy být více vzhled s hidžáb "moje oči vypadají hluboko do jejích očí, a ona se snaží soustředit se a vypadat krásnější a kiddy.
Že dialog mezi mnou a mojí ženou už dávno, když jsem poprvé dal můj návrh za manželku tak, že ona bude nosit hidžáb. To bylo pořadí Alláhem moje žena musí nosit. Každopádně  v té době velmi vzácné dámy nosí hidžáb, dokonce i moje  matka, jehož se vrátil z pouti jen na sobě tenkou a vidět koryto šátek, na rozdíl od víko by mělo být co do rituál islámu. Pochopitelně byl v té době stále ještě na starosti veřejné neznalosti přes vědomí víry a oddanosti.
Četl jsem příběh o tom, jak jeho žena pokárán Rusulullah SAW. Když zkušenost Messenger trochu nápoj jeho manželka A'isha sloužit,
Proroka. Usmál
"A'isha kdo sledoval jejího manžela pitnou úžas.
.
"Ó Posle Alláha, proč se usmíváš?" A'isha zeptal Rasulullah neviděl. "Stále si pamatuji příběh naší doby, kdy jsme se oženil", který je obvykle čas proroka vždy sdílet jídlo v nádobě s jeho ženou.

  

"Jako milující manželky k jejímu manželu, ona je krásná vzpomínka, a to by bylo báječné, kdyby mohla opakovat," řekl Prorok     Muhammad SAW.
Saidatina A'isha dosáhl poslední Messenger skla a pití je to, pak se   malí trhne protože prý sladké nápoje, které jí slouží k  její manžel byl omylem dal sůl. Je to slaná chuť. Rasulullah SAW bylo ještě
smilling., Že příběh  ukázat, jak moudrost proroka Mohameda SAW nabádal svou ženu A'isha RA, když  se dělají chyby. Tyto příklady by měly být dodržovány všechny   manželem, pokud chcete napomenout svou ženu, když dělají chyby.  
V praxi kritizoval žena s moudrostí a soucitem je to, že   bylo provedeno mnou od začátku našeho manželství   znovu. Rozhodně jsem    vědět, že má mrzoutství a   citlivá, když byla kritika nebo důtku ode mne. 
Jako příklad toho, jak jsem se   přesvědčil svou ženu k nošení hidžábu. Před tím se nenosí hidžáb, o tom, kdy se vezmeme.   Je zřejmé, že mám v úmyslu   nechat moje žena nosit hidžáb, jak je předepsáno islámem. Režie   ženu nosit hidžáb by manžel je náboženskou povinností, které je třeba řešit, pokud nechcete, aby se titul jako manžela zbabělce, který bude mít trest bolestný. Proto, jako manžel, který se dopustil s přikázáními, moje    slavnostní zodpovědnost    udržet domácí harmonii, která byla postavena, byl jsem velmi opatrný při hledání místnosti informovat své ženě, že by měla Ware hidžáb, když jdou ven z domu. Tato směrnice není tak ezzy cvičit, protože   v té době 80 let, jsou stále málo žen ve hidžáb, dokonce i můj vlastní rodina existuje mnoho lidí, kteří jsou na sobě hidžáb (v té době byli lidé ještě nevěděli, a necitlivé, ne-li válčící hidžáb, jak   je předepsáno islámský oděv Etique.
Přitom jsem měl najít čas, který funguje nejlépe pro poskytování poradenství k mé ženě.   Určeno Bůh v roce 1983 asi v polovině června. Byl jsem vysvěcen Bůh  utrpěl   otok pravého kolenního kloubu. Zažil jsem nemoc jako výsledek dlouhé nemoci, jakou jsem kdy zažil v roce 1969 jsem byl přijat do nemocnice k ošetření, která trvala po dobu jednoho měsíce. Po propuštění, potom se nechá reagovat v domácnosti po dobu 5 měsíců. Lékaři dal volno z důvodu nemoci po dobu 6 měsíců. Pravá noha musela být obalen cementu "sádry" (POP) po dobu jednoho roku. Po uplynutí 6 měsíců nemocenské, musel jsem jít do práce s holí.
Nastavením takového jasnou omluvu,    jsem vzal možnost obracet se svou ženu nosit hidžáb.
Když se poprvé otevřel pusu, abych požádat svou ženu nosit hidžáb.
"Miláčku, mám důležitou otázku ti říct" Říkám své ženě, zatímco ona se se mnou v jedné noci.
"Jak důležité je problém, je to v souvislosti se naši rodinu?" Ona se snaží získat příslušnou odpověď,
"Ne, to je vše v pořádku, je problém o vás a pro mě" Dávám krátkou odpověď.
"Ve skutečnosti, když jsem byla zažehnána za měsíc v nemocnici, udělám slib pro sebe. Kdyby Bůh mi odpusť, a jsem schopen plnit dříve z nemocnice, zajistím svoji ženu, aby konzumní hidžábu jako to, co bylo stanovit v islámském učí ".
"Ooo, že slib Alláhovi". Manželka libs pokles slovo.
"Prosím, že mám v úmyslu se k Bohu, aby vaše jsou ochotni konzumní hidžáb  miláčku".
"Tím, že nás oba  nemůže zabránit potrestat podle  hříchu. Pro minulost je za námi, co můžeme dělat jen modlit a zpět slibují příjemné od Alláha. Jeho Mercy odpustí naše neopatrnost v minulosti, amen ". Modlím se k Bohu s plně litovat, moje žena, kdo vedle mě řekl   amen dostat Alláha o odpuštění.
"OK miláčku, pokusím se konzumní hidžáb". Slyšel tichý hlas z mé milované ženě, její Ayes plně pokles slzami.
"Alhamdulillah, děkuji Bohu, jenž prosím naše DOA"
"Čekat na dva nebo tři dny časy budu ware hidžáb".
. "Pokud je to možné, tak rychle, jak je to možné, protože to my  v úmyslu Alláhovi. Bylo to znamení naší vděčnosti k Jeho vedení, které umožňuje nohu hojí rychleji a  byl jsem výtok dříve z nemocničního oddělení." Snažil jsem se přesvědčit svou ženu.
Emocionálně jsem aby povědomí o mé ženě   ", že bolest a nepohodlí   tváře  podle    nás oba (partnerem), může být  Alláh dát upozornění na nás. "Řekl jsem milovanou ženu.
"Bohužel, to může být snížení přírodní bolest byla kvůli Božího hněvu kvůli mé nepozornosti tím, že napomínají vás  nosit hidžáb pokrýt  plně si hlavu" Mluvím, když jsme byli oba chystali do postele jednu noc.
"Možná ano, ale stále existuje mnoho dalších žen  s  pouhým hlavou, ale nemají být katastrofa," vložil se do toho moje žena.
"Byli jsme    vzhledem k tomu, katastrofa, může být  Bůh nás milují, chce, aby nám řekli, aby si uvědomit, a čiň pokání za všechny hříchy z minulosti". Apeluji na svou ženu.
Manželka byla tichá, jak sklonil tváří k zemi s plně otráveně.
"Myslím, že potřebujeme veřejným ochráncům práv sami, zkontrolujte, kde je špatné"  Snažím se vzít bod,
"Možná máš pravdu, když říká, že drahoušku" být ware od mé ženy.
"Pak budu začnou  dnes konzumní hidžáb Bang." Můj slib, který mi.
"Alhamdulillah. Děkuji Bůh" I podle své štěstí za manželku.
"Bůh vám žehnej", jsem vděčný, stejně jako u poradenství v oblasti manželkou   začal nosit hidžáb pokaždé, když se jít ven, a to se stalo její  praxí dodnes.
Manželka je špatná vlastnost příliš citlivé, pokud mylně říkají, že to může jen okamžitě trucovat, bude téct slzy a rudě zbarvený nos. Když trucoval obtížné přesvědčit normální konverzaci, musela jsem najít způsob, jak udělat něco, aby mohl přemluvit zpět.
Jeden z intelektuální činnosti získat zpět mé ženě náladový do normální situace, někdy musím být vtip a žertoval.   Kdysi jsem zpívat zpíval pro každého krát moje žena merajuk.
"Kekasih ku Marah- Marah. Marah Marah Lagi "
SHE se bude říkat "abang Ni .." a její prst bude loket mé těsné.
I řekne "Adoooooo příliš bolesti  miláčku" a moje ruka ji obejmout pevně a jemně znít ven "Mám rád vaše miláčku".
Řekla: "Já tebe taky."
Že do konce našeho chladné války.
Tak mě nutila cvičit, protože to může ochladit atmosféru  teplé a trvale napjatých emocí mé ženy v důsledku svého projevu ven s vysokým tónem. Od počátku své činy, které urážejí, a bolí srdce mé manželky jako  manželé museli vzít rychlé jednání usnadnit vztahy s  manželkou. Moje zkušenost v přesvědčování moje žena tento způsob je velmi efektivní, protože zvyky žen, když přišli muži se omluvit, že by se rychle vychladne, jak je zřejmé, že  ji na pravé straně a muž, který je vinen. Ona se bude cítit hrdí a ochotni přijmout odpuštění.
Tipy:
1. Islám vždy učil své následovníky, aby poradit někoho, aby se ukázalo, k lepšímu směru a nechat    všechny postupy, které jsou v rozporu s islámským právem, rada je třeba udělat s moudrostí a zdvořile  Příklady, jak proroka Mohameda SAW napomenul jeho manželka kdy chyby by měly být emulovány všemi manželem.
2. Stávky moudře nám umožní přiblížit a ocenit pocity těch, kteří chceme vychovávat. S ním mohou přijímat s otevřeným srdcem veškeré konstruktivní kritiku, dá-li Bůh, konečně mohou přijmout kritiku pozitivně, když se to stane, že je pro ně snadné  řídit se pokyny a rady, že se nám to předložení. Kárat moudrý a moudrost je doporučeno islámu.
3. Pokud stávka je hrubý a bezohledný, může vést k    napomenutí byl zraněn srdce, budou také vznikat akce "reagovat negativně", jak se protest  nás. Pokud se tak stane, bude atmosféra napjatých vztahů mezi oběma stranami. Nakonec se to stane neklid v rodině. Samozřejmě, každý z rodiny trpí stresem.    Je-li taková situace přetrvává, může to vést k případnému zhroucení palácové domácnosti. Chceme situace jako je tento nastat v našich domovech?.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.