RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 14 November 2015

"Love arte Heaven"



"Love arte Heaven"
Preface
Nire asmoa liburu hau idazteko orduan irakurri artikulu bat agertutako "Long-Term Care trazatu Familia etxeko laguntza gaixoaren". Kathy Henley Haugh, doktore, RN-k idatzia. The  egile adineko emakume bat trazua bat iraun duten 84 urtetik Familiak 10 urte geroago trazua bizirik atera horretarako laguntza ematen gaurkoan bere heriotza arte zaintzen eredugarria dagokio. Emakumearen ezintasunen barne eskuin aldeko paralisia, dysphasia, dyspraxia, eta afasia, baita konplikazioak enteralari hodi feedings dagozkio, bahitzea jarduera, eta gernu ezabatzea. Estatu Batuetan, estatubatuar 780.000 gutxi gorabehera urtero-urtero sufritzen trazua berrien edo errekurrenteak bat. Mediana biziraupena denbora gizabanako adina 60-69 urte lehen trazua baten ondoren 6,8 urte gizonentzat eta 7,4 urte emakumeei zuzenduta dago; adina baino zaharragoak 80 urte dituztenentzat, ordea, batez besteko biziraupena denbora 1,8 urte gizonentzat eta 3,1 urte emakumeei zuzenduta dago. Berrogeita hamar ehuneko 70 trazua bizirik% berreskuratu independentzia funtzionala; % 15-30 desgaitu dira betirako.
Dela den estatistikaren eman, gogoa nuen zaindariaren bezala nire esperientzia idazteko nire trazua emazte gehiago, 15 urte, nire esperientzia bidez eta gaitasuna duen gaixo hauek hartu behar senarra erantzukizuna zaindu eta bere laguntza osoa emateko bai emozionalki gisa eta bere eguneroko bizitzako behar. Beste testu solidario ikuspegi holistiko azkartzeko sendatzeko prozesua gai eta aldaketak eginda posizio normaltasunera itzuli berreskuratzeko On gehiago da eta bere etorkizuneko bizitzaren itxaropena eman nahi mange I eta berreskuratzeko sortu% 90 baldintza normaltasunera itzuli ditu. 
Nire funtsezko datu-laguntza eman arrakastatsua jarri da egoteko  asmoa nire emaztea zaintzeko egon dela etzan zen nire ezkontza erlijioso jarraibidea senar baten ardura hartzeko. Ardura nagusietako bat da arreta emaztea osasuna eta zoriontasuna zuen hartu. Senar gisa, bere osasun 20 urte gure ezkontzaren ondoren bere sakrifizio erditzen nire seme-alabak zazpi aldiz eman zuen zaindu konprometituta nago. Hau frogatzeko nire emaztea emazte ona da eta ez du bere burua, sufrimendua gure haurtxoa eramateko 9 hilabete garai opari jaio aurretik for kexatu. Nago, beraz, bere sakrifizioa sinpatia eta mina eta mina aurre egiteko besterik ez bere senarraren nahia mesedez.
Noiz zuen 42 urterekin, eraso bat-batean izan zen trazua ondorioz eta gorputz erdia geldiaraztea eskuineko aldean izan zen. 30 egunez warded ostean ospitaleko alta izan zen eta etxez etxeko laguntza urratsak. Ezin zuen etxean lehen egunean oinez, oso gogor hitz egiteko eta bere bizi eguneroko beharra (DLN) egiteko laguntza behar. Neuk dena egin behar direla eta istiluak denean neskamea beti betetzen zuen eta ez zuen eman zerbitzuarekin gustura kontratatu dut. Naiz oraindik Garai hartan lanean Senior gisa Kudeatzaile at   Enpresa Pribatua. Egunero etxera joan nintzen beti negar egin zuen, eta malko bere Chick jaitsi.  Horrela egiten nau kezkatzen eta bere gehiago bihurtu jota eta tentsioa neskame joan utzi eta Azam jarri bere DLN zaindu neuk erabaki nuen saihesteko eta nire seme-alabek laguntzeko.
Zaintzaileak lehen urtean nire zeregina behar bezala finkatu ditut. Garai hirugarren urtez pasatzerakoan. Dena zen aldaketa, asko jota, bere jarrera eta moral egon ibaien jota, eta erraz txarra aldarte pertsona bat izan.   honek hain nekatuta zidan bere nahia eta jarrera zaindu eta egin niri aspergarri eta hasi nire buruan eztabaida negatiboak datozen Nire emaztea nire bizitza zama bat da. Horrela, denbora hori oso kritikoa begira ari naiz eta ez bigarren emaztea ezkontzari irrika. Baina noiz egin nuen nire pertsonalak aztertzea, beraz, ezin da konformatu nire arazoa bada beste arazo bat egon sortzen dira eta nire posizioa estres gehiago egingo du eta, seguru asko, nire etorkizuneko bizitzan eragina izango ez Ea zortea badut, beraz, determinazio egin dut  nire erantzukizuna jarraitzeko senarra eta nire emazteari zaintzaileak jarraitzeko.
Data horretatik aurrera paradigma bat nire ahalegin pertsonala berrikusteko by egin nuen, eta asmoa duten arazoa me by begira guztiei proba bat osatzeko bere Mercy Jainkoa Ala jarri. Pasioz proba guztiak aurre egin behar izan nuen, eta Ala otoitz bere laguntza eta Pleasance eta nago arrakasta izanez gero, emandako erronkari aurre egiteko, ordaina handia da aurrerantzean ere. Sari hori, guztien nahia eta itxaropena zerutik sartu da. Beraz, asmoa mina eta pena guztiak eta pazientzia aurre egiteko denbora gisa doa kudeatu dut, nire eguneroko errutina zati bihurtu da. 
15 urte zaintzaileak ondoren I maila guztietan hartutako naiz eta zer naiz ezagutza zer holistikoa planteamendu trazua gaixoaren tratamendu gisa ari naiz deitzen. Alhamdulillah (Jainkoari eskerrak) nire emaztea get arrautzeztatu sendatzeko prozesu bat gai eta gaur egun ia 90 normaltasunera itzuli atzera berreskuratu ahal izan zuen. Egungo status at bezala makila gabe oinez, bere buruari egin HLN gai kudeatu zuen, eta, garrantzitsuena, berak berreskuratu du pertsona normal itzuli terminoa bere pentsamendua, memoria eta oso bere etorkizuna bizitzarako seguru.
Nire emaztea performance, mediku bat, zeinen nire emaztea tratatzeko miretsi nire ahalegin arreta berezia eman ahal nire emaztea sendatzeko prozesua joan leun eta gatoz zuen nire metodoa tratamendu hobea da etorkizuneko luzatzeko gaixotasuna gaixoaren metodo gehiago esploratzen dituzten aurrerapena. Nire arrakastaren emaitza gisa me izendatuko zuen bere proiektu pilotu tratamendu holistikoa zentro bat ezartzeko aholkulari gisa.
 
Liburu honetan faseko nire esperientzia jarri dut. Lehen fase hori aplikatzen ari naiz nire ezkontza eta nire familia eramango praktika da. Ahal dit indarra nire maitasuna nire emaztearekin jardunbide horiek eta guk 20 gure ezkontzaren urterako pozik daude eta elkarrekin bakean. 
Istorioaren bigarren fasea erronka, mina eta mina 15 urtez naiz orain nire emaztea trazua erasoa izan zen arte begira, gutxi gorabehera. Sendatzeko prozesu hori nire emazteak atzera irabazteko bere osasuna eta maitasuna lo, alaia gai eta etorkizunari baikor bat du bizitzan eman ahal mina eta mina guztia pazientzia eta gai batera pasatzen nire ezkontza jarraitzeko eta, gainera, nire gaitasuna.
Nire esperientzia bertan liburu honetan nago grabatutako iturri bat izango zirenak arazo bera aurpegiak edo nork ditu horiek arreta trazua bizirik atera dela espero dut. An zorionez liburu honetan horiek jota eta estresa begira zaindariaren bat nire sendatzeko prozesua metodo saiatu trazua gaixoaren back berreskuratzea denez, lagun dezake. InsyaAllah.
Zoriontsu irakurketa. 
NIK RAIHAN
PANJI, Malaysia
Azaroa 15, 2015.
 
#jerman#

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.