RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Saturday 14 November 2015

"Aşk kadar cennet"


"Aşk kadar cennet"
Önsöz
Ben "Aile Evde Bakım İnme Hasta için Uzun Vadeli Bakım" ile ilgili bir makale okuduğunuzda Niyetim bu kitabı yazmak için. Kathy Henley Haugh, PhD, RN tarafından yazıldı.  Yazar aile 10 yıl sonra takdire ölümüne kadar bu inme kurtulan için bakım sağlanan 84 yaşında felç sürekli eski bir kadının örnek bakımı ile ilgilidir. Kadının engelli sağ taraflı felç, disfazi, disleksiya ve afazi gibi enteral Tüpün özel komplikasyonlar, nöbet aktivitesini ve idrar eliminasyonu dahil. Amerika Birleşik Devletleri'nde yaklaşık 780.000 Amerikalı, her yıl yeni veya tekrarlayan inme muzdarip. 60-69 yaş bireyler yaş için bir ilk inmeden sonra medyan sağkalım süresi erkekler için 6.8 yıl kadınlar için 7.4 yıl; Bu yaş daha yaşlı 80 yıldır, medyan sağkalım süresi erkekler için 1.8 yıl kadınlar için 3.1 yıldır. Inmeli yüzde ellisi 70% fonksiyonel bağımsızlık kazanmak; % 15-30 kalıcı olarak devre dışı edilir.
Istatistik verilen nedeniyle, ben keskin özen ve onun tam destek ya duygusal vermek için kocası sorumluluğu olarak hastayı kabul etmek benim deneyimli aracılığıyla ve yeteneği ile, daha 15 yıl boyunca benim inme eşi için bakıcısına olarak benim deneyim yazmak için ve onun günlük yaşam gerekir. Normal pozisyonuna geri kurtarmak için bütünsel iyileşme sürecini hızlandırmak mümkün yaklaşım ve değişiklikler diğer kelime bakımında daha fazla ve ben onu gelecek yaşam için umut vermek Uyuz ve o geri normale% 90 kadar kurtarabilirsiniz vardır. 
Benim anahtar faktör başarılı bir bakım vermek put tarafından olmak  benim dini nikah kılavuz ile yatıp olmuş bir kocanın sorumluluk olarak eşim özen niyeti. Sorumluluk biri bakım eşi sağlık ve mutluluk almaktır. Bir koca gibi bizim evlilik 20 yıl sonra onu sağlığına dikkat çekmek için taahhüt ediyorum. Yedi kez daha doğum Çocuklarımı vermek için onu kurban verdi. Bu benim karım iyi bir eş ve hiçbir hediye doğumdan önce 9 ay süre için bizim bebek taşımak için kendini acı şikayet ettiğini kanıtlamak. Ben bu yüzden onu özveri ile sempati ve sadece kocası arzu memnun etmek için acı ve üzüntü karşısında mümkün duyuyorum.
O 42 yaşındayken, aniden saldırı sonucunda inme gibi oldu diye sağ tarafında yarım vücut için felç oldu. 30 gün boyunca Warded sonra o hastaneden taburcu oldu ve evde bakım başladı. Evde ilk gününde o konuşmak ve onun günlük yaşam ihtiyacı (DLN) için yardıma ihtiyacınız çok zor, yürüyemiyorum. Ben o zaman uyumlu ve verilen hizmetten memnun değil hizmetçi işe zaman nedeniyle olay başıma her şeyi yapmak zorundayız. O zaman ben hala itibariyle Kıdemli Yöneticisi çalışıyorum   Özel Şirketi. Ben o zaman ağlamaya eve gittim ve gözyaşı Her gün ona piliç düştü.  Böylece beni endişeli yapabilir ve onu daha hale düşürmek ve gerginlik Ben hizmetçi gidelim ve kendim onu DLN dikkat çekmek için azam koymak için bir karar önlemek için ve benim çocuklar tarafından yardımcı olur.
Bakıcı olarak ilk yıl için başarıyla benim görev yerleşmek yönetmek. Üçüncü yıl için Zaman geçtikçe. Her şey değişim, en onun tutum ve ahlaki olmuştur ırmaklar depress olmak ve kolayca. Kötü ruh insan olmaya   Bu onun arzu ve tutum dikkat çekmek ve bana delik yapmak ve zihnimde olumsuz konuşma geliyor başlamak beni çok yorgun yapılan Eşim hayatıma bir yüktür. Karşılıklı çok önemlidir ve ikinci eşi için evlilik arzusu vardı bu kez. Ama yaptığında benim ben şanslı değil yeni bir sorun benim gelecekteki hayat etkileyecek muhtemelen ortaya olacak ve benim konum daha fazla stres yapacak ve olabilir eğer öyleyse o benim problem çözmek değil yoksa analiz Yani kararlılık yapılan kişisel  sorumluluğumu devam etmek ve koca olarak eşim bakıcı olarak devam etmektedir.
Bu tarihten itibaren benim kişisel çaba revize tarafından bir paradigma kayması yaptı ve bana göre bakan tüm sorun bir test O'nun rahmet Allah Allah şeklidir niyeti koydu. Ben tutkuyla tüm testi yüzleşmek zorunda ve O'nun yardım ve Pleasance için Allah'a dua ve ben verilen sorunuyla karşı karşıya başarıyı isem, ödül ahirette de harika. Her beden arzu ve umut göğe olsun bir ödül. Ben zaman geçtikçe tüm acı ve üzüntü ve sabır ile yüz yönetmek, böylece niyeti ile, benim günlük rutin bir parçası haline. 
Bakıcı olarak 15 yıl sonra tüm beceri kabul ediyorum ve benim ne bilgi Ben inme hastasında bütünsel bir yaklaşım tedavi olarak adlandırılan ben ne var. Yaklaşık 90 normale döndü geri kurtarmak için artık bir get meyilli iyileşme sürecine mümkün ve Elhamdülillah (şükür) eşim o mümkün. Mevcut durum itibariyle o HLN için kendini yapmak mümkün, sopa olmadan yürümeye yönetmek ve en önemlisi o dönem onun düşünce, bellekte geri normal bir insan kurtarmak ve onun gelecekteki hayatı için çok emin olmasıdır.
Eşim performansı, kimin eşim tedavi mümkün karım şifa sürecine özel bakım vermek benim çaba hayran düz gitmek ve tedavi uzatmak hastalık hastanın gelecekte yöntem için daha keşfetmek için daha iyidir o benim yöntemi onaylamaz tek doktor ile en son gelişme. Benim başarı sonucunda o bütünsel tedavi için bir merkezi kurmak için onun pilot projenin danışman olarak beni tayin.
Bu kitapta ben aşamasında benim deneyim koydu. İlk aşama benim evlilik ve ailemi kurşun uygulanan duyuyorum uygulamadır. Bunlar eşim ile benim aşk gücü beni mümkün uygulamalar ve bizim evlilik 20 yıl mutlu ve barış içinde bir arada olsun. 
Hikayenin ikinci aşaması eşim inme saldırı oldu şimdi ne kadar 15 yıldır karşı karşıyayım zorluk, acı ve kederle ilgilidir. Benim neşeli, sağlığını geri kazanmak ve sevgi ile kalmak mümkün eşi ve hayatında iyimser bir geleceğe sahip bir iyileşme süreci verebilecek da evliliğimi devam sabır ve mümkün olan tüm acı ve üzüntü geçmesine ve benim yeteneği.
Ben de aynı sorunla karşı karşıya ya da var olanların bakım inme kurtulan almak için kaynak biri olacak bu deftere kaydedilir duyuyorum benim deneyim umuyoruz. Bir umarım bu kitap inme hastayı geri kurtarmak için iyileşme sürecinin zaman yöntemini denemek için bir bakım veren olarak basınız ve sıkıntısı olanlar yardımcı olabilir. InsyaAllah.
Mutlu Okuma. 
NIK Raihan
Panji, Malezya
15 Kasım 2015.
turkey

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.