RAIHANPAHIMI

publish your book for free?AFF=9142

Friday 13 November 2015

Технічне обслуговування Сім'я відповідно з можливістю


Згідно з ісламом, дружина має право на існування та належного обслуговування від чоловіка. Очевидне словом Бога говорить, "Чоловіки є супроводжуючі жінок, тому що Аллах зробив деякі з них, щоб досягти успіху інших і тому, що вони витрачають зі свого майна; хороші жінки, тому слухняним, охороняють невидимі, як Аллах охороняється, і (як) тим, з чиєї частиною ти боїшся дезертирство, наставляти їх, і залишити їх у спокої в спальних місць і побили їх, а якщо вони коряться вам, не шукати шлях проти них, адже Аллах є високою, Великий "( Ан-Ніса '4:34).
Друг по імені Хакім бін Mua'wiyah бін аль-Трапеза Qusyairi ра коли-небудь чули, як він говорив, що він якось запитав Пророка, "Про Посланник Аллаха! Які права чоловіка і дружини, ми?" Сказав Посланник Аллаха, який означає : "Годуйте його, коли ви їсте та коли ви даєте йому одяг, щоб одягнутися."   (Абу Дауд у своєму Сунан Абу Дауд, немає 1830) ..
З цієї історії, ісламський закон делегувати чоловікові нести витрати їжі та одягу для  дружини і дітей, і це включає в себе відповідне житло, транспорт та медичне лікування в разі хвороби. Наприклад, чоловік може забезпечити ситні страви для своєї дружини і дітей, такі як рис і риба підходить, вона розрахована надав достатньо коштів для існування навіть дні їдять рибу і овочі, і тільки один раз на місяць, щоб з'їсти м'ясо або курку.
Гроші повинні бути надані на певну кількість дати дружині у відповідних і розумними цінами для економії, а також справитися з екстрених випадках. Чоловік, який не забезпечує стипендії доречними і розумними розраховується в здійсненні фінансових тероризмом дружині, якщо дружина домогосподарка, хто не має ніякого доходу, крім грошей даної чоловіком.
Дружина, яка працює також мають право на аліменти, щоб завершити заправку в тому числі шкарпетки, нижню білизну, шарфи і т.д. мінімум 2 пари  протягом року. Все це повинно спиратися на розумній основі відповідно до законодавства. У сенсі, якщо чоловік забезпечує одяг, який не дуже добре, дуже рідко, аби відкрити наготу, або налаштувати будинок, але немає електрики або води, або їжу, приготовлену, але не поживний і доступний чоловіка, чоловік, як це класифікується як скупий чоловіка.
Ісламський закон також передбачає швидкість обслуговування на основі здатності чоловіка, а чоловік не справедливо тягаря сам за своїх можливостей. Якщо чоловік відмовляється дати обслуговування основної житлової необхідності., То дружина має право взяти гроші без його чоловік знань відповідно до потреб сімей витрат. Це виправдано ісламського права.
Це аргументація наступна:
Пророк Мухаммад попросив дружину Абу Суфьян, Utbah бен Рабія, який прийшов, щоб скаржитися на Пророка,  "O Посланник Аллаха, Абу Суфьян є жадібним чоловіком. Чи можу я взяти частину свого майна на потреби наших сімей ? "Пророк сказав, значить," Це добре для вас, щоб просто ваша потреба з добротою ".   (Передав Аль-Бухарі)
Якщо зіткнулися з скупий чоловік, дружина може прийняти таємно відповідну   суму грошей, щоб покрити витрати на придатність і вимоги до себе і дітей, слуг, якщо такі є, без будь-яких гріх, навіть дружина насправді полегшили тягар Бога покарання чоловіком в одній смузі в потойбічному світі. Вчені стверджують ,, з добротою в прийнятті майна  означає помірності і, щоб не пошкодити майно чоловіка. Якщо це виявлено, її чоловіка та бойових дій, змушуючи чоловіка і дружину можете задати для розділення (розлучення) за замовленням шаріатського суду.
Те, що я практикуючий про щомісячних витрат для мого чоловіка і дітей, кожен місяць я представив підсумок суми для підтримки сім'ї, кишенькові гроші для моєї дружини, а також підвести суму, щоб допомогти батькам :. Кожен місяць я б дати   моїй дружині 10% мого базового окладу і 10% до моєї патенту.
Я до сих пір пам'ятаю перший місяць моєї першої зарплати в 1980 році.
"Дорога, прийняти це," я Подарункові конверт з моєю дружиною після отримання мій перший зарплати зарплату ..
"Те, що знаходиться всередині вибуху" моя дружина запитала з подивом.
"Ці гроші для ваших витрат"
Дружина відкрила конверт і побачила гроші RM100 вона біт зрячі.
"Спасибі вам вибуху, занадто багато для мене"
"Не те, щоб багато меду". Я просто переконує її.
"Скільки ваша заробітна плата вибуху." Дружина попросила додаткової інформації.
"Тисяча, зниження меду RM100 і RM100 для Вана і Че" Я сказав дружині про своє бажання.
Починаючи з цієї дати кожен місяць я обіцяв похмурим батька і матері, я називаю Ван і Че, і моя дружина.
Так що я поклав мою прихильність забезпеченню технічного обслуговування в   моїй   дружині та сім'ї, починаючи з 1980-го року.
Відповідно з плином часу і витрачання моєї родини, провидіння Бога до нас. У 1997 році мій щомісячний дохід має збільшення до 4 цифри на місяць.   Я досі встановити значення 10%  для моєї дружини і 10% для мами і тата. За поставити сторону кожного місяця зарплати мені вдалося виконати свій обов'язок і відповідальність за мою дружину, сім'ю і батьків в обов'язковому порядку.
Кожен місяць я дам мандат на моїй  дружині  зберігається Зберегти  всі сім'ї обслуговування   грошей нашій сім'ї. При необхідності я буду назад суму грошей, час від часу, якщо необхідно провели. Мій обгрунтування для проведення цього методу, оскільки він може виставити і виховувати моя дружина в   важливу відповідальність відповідно сімейні фінанси (міністр фінансів в сім'ю).
Ця довіра свідомо віддав свою дружину в якості стимулу до неї. Щоб мотивувати почуття відповідальності перед сім'єю, а також мати можливість  відчувати як відповідальність за підтримання фінансової добробуту сім'ї як роботу туфу.  Такі ситуації підвищення інформованості про необхідність економного дружиною в магазин і витрачати в їх означає чоловіка.
Цей метод   також був в змозі переконати свою дружину, що я чоловік це той, хто так впевнено і любов до неї. Чия витрачати так багато грошей кожен місяць, щоб дружина і її повинен дбати про безпеку і проводити з розумом. Адже я зробив таким чином, щоб з'явитися в перший місяць я дав мандат на дружину, вона була досить добре, щоб вірити в ощадний рахунок сімейних витрат.
Крім того, я зробив тактичний   спосіб створити дружні відносини між дружиною і  матір'ю і батьком.   Кожен місяць гроші будуть приведені для покриття витрат обох моїх батьків. Я вірю мою дружину, щоб доставити гроші кожен місяць. Таким чином   буде кохання між дружиною і як моя мати і батько. Тому що в очах моїх батьків це буде сформувати позитивне враження про свою дочку в законі дуже милостивий і піклуватися про них. Ця тактика робить нашу сімейну відносини між дружиною і мої батьки   завжди   в дуже хорошому стані, ситуація продовжити до цього дня.
Іноді, коли  є трохи більше грошей, я повідомлю моїй дружині, що я   дам трохи грошей, щоб її батьки, і я особисто буду давати їй гроші мама і тато .. Ця дія було зроблено мною, щоб дати впевненість тим далі -По-закон, що його син в законі є серцем і щедрою людиною, коли його фінансовий надлишок буде дано їм обом. Ця практика створила узи дружби, сім'ї з обох сторін чоловіка і дружини можуть бути збережені в світі і завжди дружній і веселою кожного разу.
Поради:
1. надання аліментів дружині відповідальність чоловіка, як був закладений ісламського сімейного права. Чоловік повинен забезпечити фізичне і духовне свердловини і за здібностями чоловіка. Чоловік повинен бути відповідальним за те, щоб його   дохід  кожен місяць він може, принаймні задоволення основних потреб для підтримки сімейних витрат.
2. Надання відповідальність дружини, щоб врятувати і керувати грошима витрачати кожен місяць це хороша практика. Це буде зв'язок хороші зв'язки і міцні стосунки між чоловіком і дружиною. Розуміння турботу про домашнє господарство принесе щастя між чоловіком і дружиною навіть зв'язування їх лояльності любові буде вічнозелені назавжди.   
3. Давати гроші батькам чоловіка і дружини повинні отримати взаємне розуміння. Для чоловіка, він несе відповідальність, щоб допомогти своїм батькам, якщо вони не можуть собі дозволити. Дружина повинна зрозуміти це відповідальність Божу. Для жінки, яка має чоловіка усвідомлення про  відповідальності батьків, представляючи його дії допомагати батькові в законі розумний хід, щоб створити інтимний зв'язок між ними.
4. Добре чоловік завжди піклується утримання сім'ї, і він буде працювати, щоб отримати краще, що щомісячний дохід буде достатнім для сім'ї щомісячних витрат. Зусилля чоловіка, щоб отримати Hallal дохід їх сім'ї повинні бути розраховані як один з корабля в Аллаха і буде винагороджувати за допомогою милості Аллаха і в змозі потрапити на небеса в майбутньому житті. 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments, I will reply soon.